Dahaka 1 880 Opublikowano 1 lipca 2012 Opublikowano 1 lipca 2012 Najlepsze wytłumaczenie to: Gdy postacie stracą całe HP podczas walki, mają po prostu KO, a nie umierają. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 1 lipca 2012 Opublikowano 1 lipca 2012 Ja chyba tylko raz widziałem jak kogoś wskrzesili z phoenix downa i to było w FF10. Jak tidus wpadł do wody (jakieś tam początki gry) i jakieś ryby go pokąsały, tidus chyba umarł, bo Wakka rzucił w niego jakimś pyłkiem i sie obudził xd Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 Pytanie - oplaca sie limity anulowac z 1 lvlu i wbijac na 2gi? Czy operujac caly czas np. limitami u Clouda na 1 lvlu bedzie pozniej dobry power porownywalny z limitami z 4 lvlu? Cytuj
Dahaka 1 880 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 nie bedzie, wiekszy level = wiekszy power, zawsze. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 Ajajajaj. Dzieki, lece grac. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 Ja trochę nie zrozumiałem pytania, ale nie jest tak, że im większy lvl tym lepszy power, bo to zależy od tego co robi dany limit. Najbardziej zamotane limity ma Red XIII, bo u niego prawie każdy limit daje jakieś statusy zamiast atakować, a przeważnie jest lepiej tam walnąć te 8-10 ciosów, niż dać sobie jakiegoś buffa Cytuj
Mejm 15 372 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 Jesli dobrze pamietam to w limitach clouda im wyzej tym lepiej a jedynie do wyboru zostawala kwestia czy limit ma zbierach wszystkich na planszy czy tylko jednego wroga. Jadac ciagle na 1 limicie wyfarmisz tylko ten na lvl 2, ktory zalezy od zabicia ilus tam wrogow limitem 1. Wiec jak chcesz maksa to trzeba limit zmienic i farmic dalej. Jakos tak. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 Z tego co wiem, to nie trzeba zmienić limitu, żeby można było dostać następny. Jak się ma już powiedzmy 2 limit, to trzeba po prostu zabić 80 wrogów czy ileś tam i dostaje się atak z limitu 3. Nie trzeba mieć drugiego ataku np. w 2 limicie, żeby zdobyć 1 atak z limitu 3 Cytuj
Mejm 15 372 Opublikowano 3 lipca 2012 Opublikowano 3 lipca 2012 Mozliwe, ze cos namieszalem i jest jak piszesz. Cytuj
drk2 7 Opublikowano 4 lipca 2012 Opublikowano 4 lipca 2012 Pierwsze limity każdego levelu dostaje się za zabicie iluś tam wrogów z postacią w drużynie a drugie limity za odpowiednią ilość użyć pierwszego limitu danego levelu. Cytuj
Suavek 4 853 Opublikowano 4 lipca 2012 Opublikowano 4 lipca 2012 (edytowane) lolwut... A jednak. http://finalfantasyviipc.com/en Wersję na Steam poproszę. Edit: https://twitter.com/...502564075094016 No i dupa ze steama. Find yourself stuck on a difficult section or lacking the funds to buy that vital Phoenix Down? With the Character Booster you can increase your HP, MP and Gil levels to their maximum, all with the simple click of a button, leaving you to enjoy your adventure.żal.pl Cieszy mnie fakt tej re-edycji i pewnie gierkę zakupię, ale sposób w jaki squeenix się za to zabrało pozostawia wiele do życzenia. Edytowane 4 lipca 2012 przez Suavek Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 4 lipca 2012 Opublikowano 4 lipca 2012 Available Exclusively on the SQUARE ENIX Store Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 4 lipca 2012 Opublikowano 4 lipca 2012 ale szczerze powiedziawszy to co tam będzie. Tylko wyższa rozdziałka, co raczej mało zmienia, tym bardziej, że takie stare gry jak się jakoś je usprawnia bez zmiany grafiki to najczęściej tracą coś siebie. Do tego te filmiki jakoś dziwnie szybko chodzą, nie wygląda to za fajnie. Jedynie aczivmenty mogą się wydać ciekawe, ale trochę durnym się wydaje wydawać pewnie z 50-60zł tylko na aczivki :< Cytuj
Suavek 4 853 Opublikowano 4 lipca 2012 Opublikowano 4 lipca 2012 "Tylko" będzie ten fakt, że dostaniesz legalną wersję FFVII na PC (niedostępną już dziś nigdzie, nie licząc piratów), zoptymalizowaną do działania na nowszych systemach operacyjnych (miejmy nadzieje koniec problemów z nędznie brzmiącymi midi), a przy okazji też achievementy i temu podobne. Zakładając, że nie posiadasz legalnej wersji na PC sprzed kilkunastu lat, to jak najbardziej jest to oferta warta rozpatrzenia dla blaszakowców nie mających ochoty na emulację PSX, lub nie posiadających sprzętu Sony co by skorzystać z PSN. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 4 lipca 2012 Opublikowano 4 lipca 2012 (edytowane) Przede wszystkim będzie chodziło na W7/8 bez cudowania z patchami/trybem zgodności. Edytowane 4 lipca 2012 przez Hela Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 no i będzie wspaniałe narzędzie dla tych graczy, którzy nie poradzą sobie z wygórowanym poziomem trudności ffvii: http://i.imgur.com/vgOck.jpg ;d Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Akurat to, to jest chyba najdziwniejszy dodatek ever : p Nie wiem po co to... przecież sama gra nigdy nie starała się być jakaś ciężka :< Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Po to, że ktoś to weźmie, a oni zarobią. Cytuj
Suavek 4 853 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 (edytowane) To nie będzie płatne. Ot wbudowany feature, z którego nikt wcale nie jest zmuszony korzystać. Czy najdziwniejszy dodatek? Ot wbudowany cheat, dla tych, którzy chcą poznać tę całą "Ą i Ę" fabułę FFVII a nie mają czasu/cierpliwości/ochoty na dłuższą styczność z wiekowym już jak by nie patrzeć jRPG. Puryści płaczą, jakie to jest złe i niedobre i w ogóle pokolenie CoD nie usiedzi dłużej niż 5h przy grze, ale osobiście nie widzę z tym problemu. Tj. zakładając, że nie będzie to miało wpływu na achievementy, bo to by się trochę gryzło. Edytowane 6 lipca 2012 przez Suavek Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 (edytowane) Jakoś nie chce mi się wierzyć. Prędzej będzie po 99 centów. Edytowane 6 lipca 2012 przez Hela Cytuj
Suavek 4 853 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Jakoś nie chce mi się wierzyć.Prędzej będzie po 99 centów. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Kogoś w ogóle obleciał ten syf? Ode mnie SE dostanie jedynie wielkiego wała. Remaster z zerowym wkładem pracy. Na horyzoncie FFXIII-3, a Versusa jak nie było tak nie ma. Gracze sami tną gałąź, na której siedzą. Cytuj
Suavek 4 853 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 ?? Chyba się powtarzam, ale: >Re-release, nie remaster. >Zoptymalizowany do sprawnego działania na nowych systemach operacyjnych. >Oryginał na PC - powodzenia w znalezieniu dziś gdziekolwiek wersji pudełkowej. >inb4 emulatory - oryginał z PSX też ciężko dorwać, a z PSN nie każdy korzysta. No ja naprawdę nie rozumiem tych narzekań. To tak jakby teraz wszyscy rzucili się na GOG.com i zaczęli ich krytykować, że wypuszczają jakieś starocie w cyfrowej dystrybucji, w dodatku (o zgrozo!) przystosowane do działania na obecnych systemach. Ja osobiście nie miałbym absolutnie nic przeciwko, gdyby nie fakt, iż nie dostaniemy (przynajmniej wstępnie) wersji Steam. Jeśli gdziekolwiek Squeenix popełnił błąd, to właśnie w tej kwestii, a nie decydując się na powtórne wydanie gry. Cytuj
lysyolec 3 Opublikowano 12 lipca 2012 Opublikowano 12 lipca 2012 (edytowane) elo, co daje materia ELEMENTAL ?? Wyszedlem z midgaru i gra jest jak narazie strasznie latwa, to sie potem zmieni ??? Edytowane 12 lipca 2012 przez lysyolec Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 12 lipca 2012 Opublikowano 12 lipca 2012 No w sumie po wyjściu z midgar poziom skacze (tak jest często, że po jakichś ważnych momentach potrafi nagle wzrosnąć poziom trudności w grach). Elemental to materia support jak dobrze pamiętam (taka niebieska/błękitna) i możesz ją połączyć z jakąś materią która atakuje jakimś żywiołem. Jeśli np. wsadzisz do broni elemental i obok fire, to twoje ataki będą miały status fire, a jeśli wsadzisz do pancerza takie połączenie, to ta postać będzie miała tam jakąś odporność na fire (potem chyba będzie mogła nawet absorbować te ataki) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.