Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Tuning broni to byłby świetny patent, jestem jak najbardziej za. Co-op jest przecież potwierdzony (tym razem 4 osoby). Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Ale przecież w Gyrosach na bieżąco wymieniasz swój arsenał i tak to powinno zostać. Jakoś mi apgrejdowanie broni i latanie cały czas z jedną giwerą nie pasują do tej gry. Cytuj
arek_51 2 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Jeśli będzie co-op na 4 osoby to będzie można grać na 2 na przykład?? Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Pewnie tak, tylko za resztę przejmie kontrolę bot. Bo chyba postacie nagle nie znikną. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Co-op do max 4 osób to chyba logiczne ze możesz grać we 2 lub max 4 !! Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Nie no, pimpowania broni a'la z "Army of two" bym nie lyknal, ale upgrade mocy, celnosci, lepsza stabilnosc przy dluzszych seriach itp. czemu nie. Nonsens. Gearsy są spoko właśnie dlatego, że dostajemy szerokie spektrum odmiennych broni i trzeba się nauczyć każdą odpowiednio posługiwać. Każda może być zaje.bista, wystarczy, że wystarczająco się jej "nauczysz". Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) Uważam że beast mode to mega super wypas ultimate pomysł szkoda jedynie że boty dalej są totalnie głupie Gdyby jeszcze drużyna przeciwna składała się z innych graczy to by była już ogólnie bomba! Edytowane 27 czerwca 2010 przez Salwador Cytuj
MaZZeo 14 202 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 o tym samym pisałem wcześniej, wtedy byłoby to coś w stylu Left 4 Dead. Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Wcale niewykluczone że tak będzie...Epic na razie nie dało żadnych konkretów na temat multi. Cytuj
Gość Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Niech z bossow zrobia jakies pozadne wyzwanie. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Żadnych bossów. To nie slasher. Niech będą tylko takie eventy jak ten z Berserkerem itp. i będzie git. Cytuj
Blim 0 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Mnie najbardziej interesuje tryb Horde, niech w końcu powiedzą co nowego tam słychać. Mam nadzieję, że będzie większe zróżnicowanie jeżeli chodzi o przeciwników. Cytuj
Słupek 2 169 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) Żadnych bossów. To nie slasher. Niech będą tylko takie eventy jak ten z Berserkerem itp. i będzie git. Jak to nie przecież i w jedynce i w dwójce byli bossowie. Do tego co tu dużo gadać zajebiści. Więc liczę, że i w trójce ich nie zabraknie. Edytowane 28 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 W jedynce w sumie tylko walki z berserkerami i corpser był bossem. RAAM to po prostu taki twardy locust...nic specjalnego. A GoW 2 strasznie się pod tym względem zawiodłem...dostaliśmy jedynie jedną walkę z prawdziwego zdarzenia tj. lewiatan. Nawet walka ze Skorgem jest nudnawa...Ale większą ilość bossów i kombinowania jak ich się pozbyć przyjmę z otwartymi ramionami . Uwielbiam w grach rozbudowane i ciekawe walki z bossami. Cytuj
januszxp 1 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) Delete. Edytowane 27 grudnia 2013 przez januszxp Cytuj
Słupek 2 169 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) W jedynce w sumie tylko walki z berserkerami i corpser był bossem. RAAM to po prostu taki twardy locust...nic specjalnego. A GoW 2 strasznie się pod tym względem zawiodłem...dostaliśmy jedynie jedną walkę z prawdziwego zdarzenia tj. lewiatan. Nawet walka ze Skorgem jest nudnawa...Ale większą ilość bossów i kombinowania jak ich się pozbyć przyjmę z otwartymi ramionami . Uwielbiam w grach rozbudowane i ciekawe walki z bossami. RAAM to twardy Locust nie no sorry ale rozbawiło mnie to. To był typowy do tego kurevsko trudny na insane Final Boss a nie żaden twardy Locust. Do tego Corpser i Berseker. W dwójce racja był w sumie tylko Leviatan i Skorge tyle, że Skorge jak na Final Bossa był prościutki (szczególnie apetyt był po wymagającym RAAMie) ale walka sama w sobie była dobra i efektowna. Szczególnie pojedynek na piły No ale tak czy siak Girsy bossów zawsze miały. Do tego można doliczyć jeszcze sub-bossów. Edytowane 28 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Są pseudo bossowie, a to różnica. Bo jak czytam wypowiedzi co niektórych to mam wrażenie, że chcieliby zobaczyć potyczki w stylu God of War. Gears of War to strzelanka i starcia z większymi madafakami nie powinny doprowadzać człowieka do szewskiej pasji bo od tego są slashery. Cytuj
Słupek 2 169 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) Nie no nie chcę się kłócić ale taki Leviatan czy Corpser to był normalny boss a nie żaden pseudo To byli "normalni" bossowie" jacy występują w grach. Choć racja wyobrażenie o bossach z God of War to może przesada. Jedyne co to mogłoby być ich więcej i mogliby być wymagający jak RAAM. Ja tam jestem zwolennikiem bossów w grach (szkoda, że zanika ten element). Nie ma to jak walka z jakimś bydlakiem za to między innymi Girsy. Co tu daleko szukać materiał z E3 już pokazuje, że będzie dobrze w tym temacie, sub b., i bossów. Edytowane 28 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Ja wiem... ja tam ze Skorgem miałem problemy na insane, strasznie wqr*iały te granaty i tickery. A corpser może i boss, ale na insane to byle locusta było trudniej zabić. IMO w GoW3 będą więksi, bardziej wypasieni bossowie Lambentów, co już zresztą widać na arcie/screenie (nie pamiętam co to było) przedstawiającym atak na lotniskowiec CoG'ów. Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 No...dedykowane serwery! To jest to . A wracając do dyskusji o bossach to zależy co masz na myśli słysząc słowo "boss" dla mnie boss w grze to taki twardy gościu na którego trzeba znaleźć sposób i zazwyczaj samo strzelanie nie wystarczy żeby go zabić. A sorry, ale w RAAMa wystarczy wwalić tylko jakieś 500 naboi i trzy granaty i zdycha :]. W tym nie ma żadnej filozofii, a walka z takim bossem nie jest aż tak zabawna. Cytuj
Słupek 2 169 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) Heh ja to inaczej postrzegam. Po pierwsze RAAM to twardy skur.wiel do ubicia. Po drugie skoro Girsy to strzelanka to oczywiste, że ubicie go będzie wiązało się z władowaniem tony ołowiu w niego ;]. Przecież oczywiste, że raptem nie będziesz z nim walczył na gole pięści czy mieczem. Malo tego są wyścigi w których występują bossowie ;p a ich pokonanie wiąże się z pokonaniem ich tzn. wygraniem wyścigu. Piję do tego, że w każdej grze bossowie są adekwatni do rozgrywki (oczywiście jeżeli występują). Nie każdy wymaga mega super taktyki choć zgadzam się, że tak powinno być. Ale spoko przecież nie będę się sprzeczał o to żebyś uważał RAAM-a za bossa hehe. Dla mnie to Boss przez duże B. Edytowane 28 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) W coopie RAAM szedł na jeden magazynek headów ze snajpy + parę strzał z łuku, także nothing special Edytowane 28 czerwca 2010 przez qb3k Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 RAAM na najwyższym samemu to HC! Zaś pokonanie ostatniego boss-a kilkadziesiąt razy większego od RAAMa w gow2 to śmiech na sali, chyba najłatwiejszy final boss jakiego spotkałem w strzelaninach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.