Gość donsterydo Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 W ME2 nie ma doczytujących się tekstur. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Pamiętajmy, że UE3 nawet modyfikowany to już stary silnik, taka jest prawda. Zresztą nawet Gearsy nie ustrzegły się jednej z pięt achillesowych tego silnika, czyli czasem nienadążających doczytać się tekstur. Czy Gearsy dorównają U2? Nie wiem, ale jeśli miałbym ocenić np gameplay z E3, to nie wyglądał jakoś znacznie lepiej od Gearsów 2. Zapraszam do pobrania UDK ze strony producenta, znając podstawy 3D Studio Max + troszkę wyobraźni zobaczysz co ten silnik potrafi... Jest w hooi rozwojowy! do tego "darmowy" pamiętaj że gyrosy1 to UE3.0 2jka to już 3.5 obecnie silnik przeszedł setki metamorfoz. może i gra nie będzie wyglądać cacy, ale bedzie masa detali w tym setki x physX + havoc... ( widać po fruwających flagach ) do tego szczegóły jakich jest ogrom. nie wiem jak to napisać, widziałem may do GOW1 zrobione przez "pasjonatów" na PC i te oryginalne ( te przez pasjonatów miały słabe tekstury etc... ) mam dostęp do bardzo fajnego techdema ( niestety nie mogę się podzielić ) gdzie tekstury uliczki są w tak doyebanej jakości że zrywa RYJ konsola pokazuje ponad 700FPS... choć v-sync daje się we znaki. Do czego zmierzam, osoby tworzące ten silnik wiedzą co robią, na daną chwilę GOW3 z pewnością ma więcej detali niż uncharted, kwestia aby zgrać to tak aby Marcus z ferajną nie zjadali 3/5 mocy konsoli, a otoczenie po za flagami i innymi detalami miało też setki detali. Jak cegły 3D a nie płaskie tekstury. Na chwilę obecną UE3.5 z teksturami wypukłymi ( cegłami 3D, kafelkami z fugami etc... ) zjada niewiele więcej niż te "bitmapy" z UE3.0 Więc jest bardzo dobrze, ME2 jak wygląda a do GOW3 ( ten sam silnik ) daleka droga, wystarczy zobaczyć co ile wychodzi nowy release UDK, jak chłopcy prężnie pracują nad silnikiem. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Dokladnie...silnik caly czas sie rozwija a niedawne zmiany w oswietleniu stanowia solidny krok na przod. Dotychczas wiekszosc gier na UE3 byly raczej ciemne/mroczne...ostatnie zniany zaowocowaly zupelnym odwroceniem tego trendu....wystarczy spojrzec na Gears3, Bioshock Infinite czy Bulletstorm. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 (edytowane) Dabman, może i tyle potrafi, ale oceniam to co widzę po grach (Batman, Bioshock, Gears Of War, czy ostatnio Enslaved). Może rzeczywiście nie jest taki przestarzały, bo w końcu świetnie wyglądający Splinter Cell Conviction chodzi chyba na zmodyfikowanej dwójce, a oprawa kopie dupsko. Edytowane 15 października 2010 przez Zwyrodnialec Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 zobaczcie tylko specyfikacje iPad czy iPhone 4 i to techdemo UE na tych zabawkach ( co prawda bez postaci, bo postacie są średnie ) ale zobaczycie że moc obliczeniowa procka X360 i grafiki jest 2,5x mocniejsza... co daje setki detali więcej. Cytuj
Wredna 2 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Szczerze mówiąc, to wstyd będzie ogromny jeśli trójka nie będzie wyglądała lepiej od U2. W końcu pojawi się 2 lata po premierze dzieła ND Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Wstydem jest to, że po roku na PS3 nie pojawiła się ładniejsza gra od U2 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Inna sprawa, że Girsy mają Co-Op'a a taki Uncharted nie ma. Bez wątpienia U2 to najładniej wyglądająca gra tej generacji, ale liczę na GoW'a 3. IMO filmiki z multi prezentują się lepiej niż ten z kampania, ten z Singla miał za mało detali i słabe tekstury, tam gdzie powinna być trawa mieliśmy "coś" zielonego i rozmazanego. Epic ma jeszcze +- rok, więc chyba dopieszczę te grę do perfekcji. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Nie liczcie Co-Op jako czegoś "mega" Polecam poczytać o takiej karcie graficznej jak Kyro, te rozwiązanie stosuje się w konsolach ( nie mówie o karcie, ale jej mechanizm ) Jest to droga "na łatwiznę" ale inaczej się nie da na układach 6 letnich... Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Wstydem jest to, że po roku na PS3 nie pojawiła się ładniejsza gra od U2 God Of War 3 momentami prezentuje nawet lepszy poziom, ale U2 trzyma wysoki cały czas. Zresztą taki Kratos na pewno jest lepiej wykonany od Drake'a, widać nawet wszystkie grymasy przy zbliżeniach, jak katuje jakiegoś nieszczęśnika. Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Nie wiem, możecie mnie zbesztać, ale dla mnie to może być nawet grafa żywcem wyjęta z GoW'a "jeden", tylko żeby przywrócili ten lekko horrorowy klimacik i żeby akcje ryły beret, a multi niech będzie choć trochę lepsze od tego z "dwójki" to już dla mnie będzie gra idealna. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 16 października 2010 Opublikowano 16 października 2010 nie że gow3 czy dorówna/przewyższy u2 bo to już zrobił ale czy dorówna przewyższy u3. Za rok podczas przyszłej jesieni pewnie będzie graficzny pojedynek pomiędzy gow3, u3 i rage. Będzie ciekawie, przy czym każda gra ma swoje mocne strony, rage 60fps, gow3 4osobowy co-op i split screena na całą grę, u3 pewnie pełno świetnych skryptów. Pomiędzy silnikiem gow2 a gow3 jest wielka różnica na starcie już w samym oświetleniu co było ileś tam stron wcześniej: http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare001.jpg wygląd postaci również poszedł do przodu: http://www.abload.de/img/73z0ku.jpg http://www.abload.de/img/55f2e9.jpg http://www.abload.de/img/gears132ws.jpg http://www.push-start.co.uk/pc/epic-games-releases-august-2010-unreal-development-kit-beta/ 1 Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 16 października 2010 Opublikowano 16 października 2010 No i wszystko w tym temacie :-) Jak napisałem UDK sie rozwija, co miesiąc wiele ważnych zmian, w tym tępie przez dwa lata będzie taka przepaść jak między UE2 a UE3 mimo iż to dalej UE3.5 to nie do poznania. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 16 października 2010 Opublikowano 16 października 2010 Z tego co czytałem w NEO +, gdzie był wywiad z Cliffym, to mówił iż UE zmienia się codziennie o setki linijek kodu i ten silnik co będziemy widzieli przy premierze GOW'a 3 to będzie zupełnie co innego niż to co widzimy dzisiaj. 2 i 4 screen Daddy'ego i znów ta brzydka rozmazana tekstura na podłożu... Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 18 października 2010 Opublikowano 18 października 2010 Dobra, z ciekawosci odpalilem w UDK tryb debug i zobaczyłem jak co nieco wygląda. ( NA PC ) Jak uda mi się zintegrować SDK Xboxowe z UDK + przeniesc mape na konsole. To zrobie screeny z konsoli jak to pociągnie Na razie 3 screeny z silnika, każdy w UDK może coś takiego odpalić. Nie wiem jak Wam, mi jaja urywa. Mam nadzieję że uda mi się to przełożyć na konsole. Pierwszy dla tych od Uncharted2... http://img99.imageshack.us/img99/5646/techdemoudk.jpg http://img145.imageshack.us/img145/8097/ingameb.jpg http://img340.imageshack.us/img340/5056/ingame2.jpg Co prawda jest to Unreal Tournament3, ale to ten sam silnik! Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 18 października 2010 Opublikowano 18 października 2010 (edytowane) 2006 - Gears of War najladniejsze 2007 - Uncharted > GoW1 2008 - Gears of War 2 > Uncharted 1 2009 - Uncharted 2 > GoW2 Wyjdzie Gears of War 3 i bedzie ladniejsze od Uncharted 2, wyjdzie Uncharted 3 i bedzie ladniejsze od Gears of War 3. Nic nowego ;] Edytowane 18 października 2010 przez Ins Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 18 października 2010 Opublikowano 18 października 2010 (edytowane) Wszystko pięknie ...tylko czemu tekstury są rozmazane przy bliższych odległościach? I czy to ładniejsze od U2... ? Nie sądzę. Choć w ruchu pewnie to wszystko ładniej się prezentuje Ale bez podjary jak co niektórzy Edytowane 18 października 2010 przez MYSZa7 Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Graficznie U2 jest słabszy od GOW3, nie ma wątpliwości. Jeżeli chodzi o całkoształt. U2 skończyłem, zdecydowanie mój typ rozgrywki, GOW1 tak, GOW2 - NIE. Męczyłem się przy GOW2, ale jeżeli mowa o grafice to U2 jest za sterylne. TYLE. 2 Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Powiedziałbym, że to seria Gow ma bardziej sterylną oprawę graficzną w porównaniu do U2. Może po prostu dawno już nie grałem w jedno i drugie. Gow i tak skopie zady, więc nie wiem po co kłótnie. Cytuj
okoolarnik 20 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 sterylna? słowniki wam się pokończyły? bogatsza/uboższa, mniej lub bardziej urozmaicona, szczegółowa. sterylny to był tron2.0 i gry sprzed >7 lat gdzie kilka stolików na krzyż w 4 ścianach imitowało wystrój baru, teraz praktycznie o żadnej współczesnej wysokobudżetowej grze nie można powiedzieć że jest sterylna. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Idealnie ten opis pasuje to Star Wars Force Unleashed 2, no przynajmniej demo takie jest. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 podobno beta będzie tylko dla kupujących bulletstorm Cytuj
cichy_ 1 Opublikowano 20 października 2010 Autor Opublikowano 20 października 2010 Pokaż nam to potwierdzenie. Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 30 listopada 2010 Opublikowano 30 listopada 2010 http://www.gametrailers.com/video/gears-of-spike-tv/707919 Nowy gameplay na VGA. Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 30 listopada 2010 Opublikowano 30 listopada 2010 To nie ma być gejmplej z GoW 3, to ma być prawdopodobnie zapowiedź Girsów na Kinecta. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.