Skocz do zawartości

Gears of War 3


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...Książkowa seria Gears of War, w całości napisana przez Karen Traviss, składać ma się z pięciu tomów, z których na razie premierę miały trzy - Aspho Fields, Jacinto's Remnant i Anvil Gate. Czwarty, Coalition's End, w wersji anglojęzycznej ukaże się 2 sierpnia.

 

Jakoś nie widze informacji ze ksiązka będzie po PL , jak cos przeoczyłem to mnie popraw :)

Opublikowano (edytowane)
a few more thought from my multiplayer playtime:

 

Shotgun is bad ass. Feels very much like Gears 1. Shoot from the hip kills are easy to get when flanking BUT you need to be SUPER closer to get a one shot kill compared to Gears 1. frontal assault with shotty = death, you really need to get them from behind or a cheap hidden around corner of wall type kill.

 

Maps I played had great choke points but all choke points seemed to have at least one or two flanking opportunities. Flanking played a HUGE role in the two maps I got to play on.

 

Maps look good (graphics wise). I'm not technical by any means when it comes to graphics, but to me it feels like maps have more details (textures?). Also animations feel very smooth.

 

I like being able to bring up a top map mid match which shows my teams positions, and the weapon spawn locations. Purists may hate this hand holding, but the truth is it will make the game much more easier for new players to get into ... Which is something Rod said was a concious part of the team's design choice/philosophy.

 

Like that you can now dodge roll diagonnally. The option for this can be turned off in the menus.

 

Mortar gun is deadly. I got 4 kills at once one match with it. Press went wild.

 

I haven't played gears 2 in over a year at least so i can't remember i this is the same but i liked the ticket system in the mode we were playing ... Each team started with (8 i think?) a set number of respawn tickets ... Once deleted you can visually see who is left on your team. Very suspenseful. So sad for last man standing though .... Usually a gang rape at the end.

 

To me the game feels faster than Gears 2. Much more like Gears 1.

 

Will post a link to our video covererage sometime today (Friday) whenever our content guys get it up.

 

 

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano (edytowane)

zaznaczanie wrogów bzdura straszna to nie FPS jak BC2 z ogromnymi mapami i snajperami w krzakach

 

lekko czerwone podświetlenie wrogów też mi się nie podoba

 

wzywanie pomocy jak czołgamy się na +

 

 

 

Pierwsza mapka szału nie robi, solidna robota bez fajerwerków, kolorowa wioska w stylu Włoch za uj nie pasuje do GOW i to trochę martwi widząc mapki i fragment z E3 2011, pierwsza część ocierała się lekko o horror a teraz kolorowe krainy w słońcu. No cóż pozostaje czekać na fulla.

 

Druga mapka za to masakruje, graficznie poprawili wszystkie mankamenty gow1/2 czyli oświetlenie i wybuchy/dym (fragment jak jakiś koleś jest w dymie i przebijające się słońce, wow!) wygląda to rewelacyjnie a to dopiero beta multi nagrana z TV :ninja: singiel musi zabijać

Edytowane przez Daddy
Opublikowano

No zaznaczanie może być trochę wkurzające, ale z drugiej strony, jeżeli zdarzy ci się w drużynie mieć jakiś średnio ogarniętych kolesi, a w przeciwnej jest koleś ze snajperką, którego oni nie mogą wyczaić to takiego zaznaczasz i już nie będą ginąć tak łatwo, chociaż myślę że całkiem dobrym rozwiązaniem byłoby tylko czasowe oznaczenie. Zauważyłem że Epic bardzo idzie w stronę ułatwień dla graczy niedzielnych. Z jednej strony to fajnie, z drugiej strony wkurza hardcorowych girsowych wymiataczy. GoW3 będzie na pewno bardzo przystępny dla całkiem świeżych graczy, którzy girsów nawet na oczy nie widzieli. Fajnie wymyślili z tym że można zmienić bronie w trakcie meczu, nie raz miałem w GoW2 że wziąłem HummerBursta i nie mogłem za bardzo nic zdziałać przez lagi bo wiadomo że ta broń wymaga większej precyzji niż Lancer. Wtedy podczas respawnu szybko przerzucam broń na Lancera i jadę dalej ;). Ostatnia rzecz to fakt że podczas poruszania się postaci falują włosy ;). W "dwójce" włosy chyba były "sztywne", "trwałe" ;).

Daj ktoś golda przynajmniej na miesiąc i dostęp do bety :whistling: ... ;)

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Wydaje mi się czy poziom detali w grze jest wręcz kosmiczny, heh. Jak będzie beta to się zobaczy czy dam radę kogokolwiek ubić :P

 

Mapy świetne. Miasteczko wygląda super. Mam nadzieję, że będzie sporo ciekawych lokacji w singlu.

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano (edytowane)

A ja troszkę z innej beczki - czy ktoś raczyłby mi powiedzieć, gdzie mam wpisać kod do bety i kiedy będzie to możliwe? Bo zamówiłem pre-ordera, dostałem dzięki temu kod, ale nie bardzo wiem, gdzie mam go wpisać...

Edytowane przez Szajba
Gość Orzeszek87
Opublikowano

duzy przycisk na padzie (xbox button).> zrealizuj kod> wklepujesz i juz. narazie jest do zassania plik koło 90mb.całośc (2gb) nie wiem keidy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...