Skocz do zawartości

Gears of War 3


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

OK, dla mnie beta już się skończyła, a szkoda :) miesiąc grania, ponad 300 meczy, 30 level, 4000 fragów, a na tdm w/l ratio 3.5 a k/d 2.3 <duma>

 

Beta bardzo podobna do tej Halo Reach - mniej więcej taki sam okres, długość trwania, technicznie bez zarzutów za to sporo kontrowersji.

 

Wpierw powiem że nie podoba mi się podział na public i ranked, który generalnie poza długością wyszukiwania niczym się nie różni. Wiadomo że na publicu można wejść w trakcie do gry, jak w CoD a w ranked jest jak w Halo. Powinien być jeden matchmaking bo powoduje to głupie podzielenie graczy, a już na pewno nie powinno być tak, że jeden ma dedyki (ponoć ranked) a drugi nie.

 

No a propo tego to Gearsy 3 to naprawdę kawał dobrego kodu. W porównaniu do dwójki to tak jakby przyrównać nowego golfa do 25 letniego rozklekotanego diesla. Na palcach jednej ręki mogę policzyć mocno zlagowane mecze, przeważnie i tak były to chwilowe lagi i w trakcie rundy wszystko wracało do normy. Były może 1-2 dni w trakcie bety (gdzieś ze startem bet dla pre-orderów) kiedy pojawiały się one częściej. Nawet dzisiaj, gdzie online było ok 50k osób (najwięcej jak widziałem) żadnych lagów nie uświadczyłem. Dzięki temu gra nabrała nowego sensu - żadnych akcji typu "WTF" podczas dueli na shotguny, w ogóle kiedy w GoW2 nie było IMO warto brać łuk albo snajpy przez te jebane opóźnienia, tak w trójce wszystko wchodziło jak w masło. Hedy z łuku, snajpy i shota to czysty miód, dzięki czemu nie było dnia żebym nie odpalił gyrosów :potter:

 

Gearsy nowe sprawiają wrażenie gry parokrotnie bardziej dopracowanej niż dwójka. Co do lagów to już mówiłem ale fizyka (flaki <3), dźwięk i ogólnie grafika dostała mocnego kopa. Wcześniej nie zdawałem z tego sprawy, ale odpaliłem dwójkę i widać naprawdę sporo różnic. Lepsze tekstury, świetne oświetlenie, mniejszy aliasing, więcej efektów, mniej wczytywania tekstur, zauważyłem że nawet włosy Marcusa powiewają na wietrze :ninja:

 

Mapy są dobre, na poziomie najlepszych z dwójki. Faworyt to IMO Checkout bo nie ma żadnych miejscówek do zakampienia, nawet na tyłach sklepu nie da rady dobrze się skryć. Co innego na Trenches i Trashball. Na pierwszej dość łatwo można zamknąć drużynie na spawnie, jak dodali jeszcze HoD to jeszcze łatwiej :F Na drugiej za często cały team się kampi tam na górze przy dostępie do mortara i mulchera, trzeba dobrze zgranego teamu by ich wykurzyć stamtąd.. Nie wiem czy coś w tych mapach będzie zmienione, ale Epic powinien to rozważyć.

 

Co do broni... tak jak mówiłem sawed-off powinien mieć zmniejszony rozrzut, bo teraz wygląda to zdeka nierealnie nawet biorąc pod uwagę że to s-f, tak jakby kurfa z tej dubeltówki wylatywało ostrze na dwa metry szerokości koszące wszystko. Retro powinien mieć zmniejszony damage albo jeszcze zwiększony rozrzut i odrzut, nei będe mówił czemu bo filmik wyżej mówi wszystko.

 

Mimo tego te dwie bronie wcale mnie nie irytują. Może z początku trochę, ale potem nauczyłem się kontrować takich typów. Na dodatek zauważyłem, że o ile z początku mocno nadużywane, tak im bliżej końca bety tym ludzie mieli bardziej różnorodny setup. Nawet lancery wróciły do łask.

 

Jeszcze powiem że IMO są to najmniej frustrujące Gearsy ze wszystkich. Bagnetowanie, lancerowanie, retro sawed-offy - jakby to wszystko wyje.bali to bym nie płakał, ale skoro są to ok, na szczęście nic z tego nie jest nadużywane jak piłowanie w dwójce, przez co syndrom rzucania padem po ścianach minął.

 

Tryb TDM jest bardzo spoko, KoH i CTL - naprawić spawny bo średnio się w to gra.

 

Nie wiem czy co tu jeszcze dodać, poza tym że to najlepsze Gearsy w serii i czekam na wrzesień by dalej rozkurwiać łby i mielić flaki...

 

btw na tym kanale co wyżej jest filmik jest sporo montaży :]

 

 

Opublikowano

Spawny w KOTH są ok...w CTL czasem dzieją się cuda, ale w TDM też powinny być różne respawny nie tylko te główne. Jak już pisałeś jeżeli jedna drużyna się dobrze ustawi to na trenches nawet z respa nie wyjdziesz, a na Trashball ludzie biorą się znikąd...takie odnoszę wrażenie...dla mnie poza designem ta mapka leży. Checkout, jest mało atrakcyjna na pierwszy rzut oka, ale ogólnie zgadzam się że to najlepsza mapka z tych z bety. Old Town, gdyby nie była zbyt przekolorowana, jakoś nie pasuje mi do stylistyki GoW'a...ale ogólnie jest fajna.

Bronie, na pewno dwie najlepsze nowości to One-Shot i Digger Launcher...granaty podpalające też są świetne. Retro jest trochę przesadzony, a dubeltówka mimo tego całego skamlania na nią jest moim zdaniem dużo gorsza od gnashera.

To tyle, ja jestem jak najbardziej pozytywnie nastawiony na pełną wersję i pre-ordera nie wycofuję ;). Jeszcze do tego dojdzie kampania to będę miał zabawy pewnie na kolejne 2 lata ;). Podobnie jak z Gears'ami jedynką.

Opublikowano (edytowane)
ale w TDM też powinny być różne respawny nie tylko te główne.

 

No nie. Jak ja wygrywam pojedynek o snajpę to nie wyobrażam sobie, by jakiś ciul się zrespawnował za mną i plecy zrobił :F to jest właśnie najlepsze w TDM że są dwa spawny.

 

Zagrałem teraz ze 3 mecze w GoW2 i :lol: sterowanie w dwójce to śmiech, nie ma takiej swobody i dokładności jak w trójce, nie ma takiej szybkości, wallbouncing nie działa tak dobrze, ograniczoność w ustawianiu sensitivity, nawet animacja biegu jest gorsza. I grając w dwójkę cały czas mam wrażenie że coś z hitboksami jest zrypane, kule nie dolatują albo znowu jakieś opóźnienia są :F Taki niedorobiony produkt.

 

Na dodatek rozgrywka nie jest płynna jak w trójce. Ogółem GoW3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> GoW2

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

Beta jeszcze dziala :)

 

Jak dla mnie najlepsza beta w jaka gralem. Jest bardziej dopracowana niz pelny Killzone 3 :D Do tego podoba mi sie polityka Epic ktore daje do testow bete na kilka miesiecy przed premiera gry. Gralo mi sie swietnie. Rozgrywke psuje tylko Retro ( nie da sie kontrowac ) i po czesci sawed-off, reszta jest bardzo ladnie zbalansowana.

 

Co do map to Old Town i Checkout sa najciekawsze. W Trashball i Trenches potrzebne sa dodatkowe wyjscia z respa ( z tego co wiem takie sie pojawia )

 

Respy w tdm nie sa takie zle. Dzialaja na takiej samej zasadzie co w innych strzelankach. Wejdziesz za gleboko i resp przenosi sie na drugi koniec mapy.

 

Szkoda ze przez wiekszosc czasu gralem sam, tzn z ludzmi ktorych nie znalem. Zero komunikacji i minimum gry zespolowej odbilo sie na moich wynikach. ( k/d i w/l 1.1 ) Do tego nie gralem w poprzednie czesci i poczatkowo mialem problem z zalapaniem o co chodzi :D Tak jak MaZZeo nabilem 30 lvl i 3500 k/3000 d

 

Czekam na pelna wersje. Juz dawno gra nie sprawila mi tyle frajdy. Stawiam ja na rowni z Ut3 a to tylko beta.

Opublikowano

Do tego podoba mi sie polityka Epic ktore daje do testow bete na kilka miesiecy przed premiera gry.

Dała do testów bo pełna wersja gry miała wyjść w kwietniu i za to czekanie udostępnili bete.

Opublikowano (edytowane)

GEARS OF WAR 3 BETA ENDS MAY 16--THANKS FOR JOINING US!

 

After four weeks of executions performed, medals awarded, skins unlocked, and enemies decimated, our time together in the Gears 3 Beta is coming to an end. The servers go dark at 2:00 AM PDT on Monday, May 16, after which you will be unable to connect to multiplayer matches. If you want to hang on to any of your retail unlocks earned during the Beta, please do not delete your Gears 3 Beta saved games—you can delete the Beta executable itself, but hang on to those saves! (Step-by-step details below.) Thanks again for playing, and we’ll see you again on September 20!

 

To delete the Gears 3 Beta but leave your saves intact:

 

Go to the System Settings menu on your Xbox 360

Select "Memory"

Select "Games"

Select the Gears of War 3 Beta (507MB) and delete it.

 

beta kończy się dzisiaj a szkoda miałem nadzieję że jeszcze się załapie chociaż na 1 mecz :D

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

Też mi to wpadło w oko , o ile wiem to nie było takiej możliwości w becie . Ciekawe skąd typek ma te skórki .... nawet fajnie wyglądają

 

 

No faktycznie PRO NOOB ,nie wiem na co tu patrzeć ? Banda hamburgerów biega z piłą ,takich pełno było w GoW2 . U mnie to raczej budzi współczucie niż podziw .

Opublikowano

Kurde, tak mi się spodobał patent z oznaczaniem kolesi że nawet w Gears'ach jedynce odruchowo to robię ;). Na początku pomysł wydawał mi się nieco absurdalny, ale teraz widzę że naprawdę się przydaje i mimo braku komunikacji można w miarę sprawnie się porozumieć.

Opublikowano

Nie...moim zdaniem GoW1 to całkiem inna bajka niż GoW3, ale jak najbardziej polecam. Dla mnie kampania lepsza niż w "dwójce" i multi tym bardziej. Ale bardzo łatwo jest się zrazić do tej gry bo kierowanie postacią jest dużo bardziej toporne niż w GoW3, czy nawet w "dwójce". Na początku miałem wrażenie jakbym czołgiem jeździł. Ale klimat i dynamika potyczek jest jak najbardziej pierwsza klasa...dla mnie pod tym względem nie ma lepszego multi. Kolejna sprawa dlaczego łatwo się zrazić to mało trybów. To tyle, nawet jeżeli się nie wkręcisz to uważam że i tak warto obczaić. GoW1 to klasyk, który teraz kosztuje naprawdę marne grosze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...