Gość donsterydo Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Tapety http://h-2.abload.de/img/gearsid_1080ptyyy.jpg http://h-5.abload.de/img/gearsid_fullnmq5.jpg http://1.1.1.2/bmi/oi54.tinypic.com/73nz1c.jpg http://1.1.1.1/bmi/oi54.tinypic.com/2upa9nq.jpg http://1.1.1.1/bmi/oi54.tinypic.com/23wo9jr.jpg http://www.gamespot.com/xbox360/action/gearsofwar3/video/6300704?hd=1 1 Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 No i mam ładna tapetę na pulpicie. Dzięki donsterydo Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Okładka chu.jowa, nie ma startu do dwóch poprzednich. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Okładka zaje.bista, to samo tapetki (dzięki, don). Ale kilka linków coś nie działa Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Okładka chu.jowa, nie ma startu do dwóch poprzednich. Napity byłem jak to pisałem okładka dobra ale liczyłem na większe nawiązania do dwóch poprzednich i bardziej czerowno-brunatno-brązowe tło. I baby nie powinno być na przodzie! A jak brzeg nie będzie czarny i z czerwoną czachą taki jak w Gearsach 1 i 2 to się wyłamie z kolekcji Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Mi tam okładka się podoba. Lepsza niż poprzedni projekt. Chociaż zamiast "Ani" widziałbym tam Baird'a, który mimo wszystko od początku był w delcie, więc trochę brakuje chłopaka na okładce. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Złoty Lancer który widać na screenach z Colem będzie można odblokować w becie i jak rozegramy odpowiednią ilość meczy w becie i przy jego pomocy zabijemy (chyba 100 przeciwników) to odblokuje nam się w Gears of War 3. Podobnie będzie ze skinem footballisty, jak rozegramy w nim 13 meczy w becie to odblokuje się w pełnej grze. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 http://uk.ign.com/videos/2011/02/24/gears-of-war-3-multiplayer-beta-video?objectid=14304771 gameplay Cole i jego "Go tell yo momma" przy egzekucji <3 Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 To jak to ale akcja na samym końcu z granatem "Ol Shit" NISZCZY ;]. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 (edytowane) Pierwszy raz chyba widziałem w ruchu jak nabijają przeciwnika na Lancera "Fuck you" w ustach Anyi brzmi słodko A broń to zapewne ten nowy One Shot. Edytowane 25 lutego 2011 przez donsterydo Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Wiedzą jak narobić ludziom smak na betę . Chociaż chyba oprę się pokusie i poczekam na finalną wersję, nie będę sobie psuł wrażenia. Cytuj
chaoz adrian 59 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 prezentuje sie za(pipi)iscie casualowo, fuu Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Na tych gifach bardzo dobrze widać nowy podrasowany system gore. Szczególnie na pierwszym jak Cole'owi rozsadza tułów i na ziemię upadają dwie nogi http://i51.tinypic.com/205ze3k.jpg http://i55.tinypic.com/m7udqg.jpg http://i53.tinypic.com/wpnye.jpg http://1.1.1.3/bmi/i54.tinypic.com/2eulclh.jpg Mapy: Gears of War 3 Gears of War is known for having a gripping campaign, but the multiplayer is what sucks you in and keeps you coming back for more. In Gears of War 3, there will be six maps available in the final game, four of which will be available in the beta. The two confirmed beta maps are Trenches and Checkout. The other two will be decided by fans via the Gears 3 Facebook page. During the preview event, I was able to check out the maps: Checkout, Trenches, Mercy, Old Town, Overpass and Thrashball, and just one game mode, Team Deathmatch. What’s nice about TDM in Gears 3 is that instead of it being about which team can rack up the most kills in a set time, each side has 15 respawns, and the team that runs out first loses. This round-based system adds an extra level of intensity because it leads to a lot of last man standing scenarios, which are always thrilling. For more on the other modes, once again check out our previous multiplayer preview. CHECKOUT http://1.1.1.3/bmi/oi56.tinypic.com/161l1j9.jpg Checkout is set in an old supermarket, with tipped over shelves and freezer cases providing cover positions, and a circular layout that pushes teams to constantly be rotating around the too-cluttered-to-pass interior space. A lot of the fights on this map came down to bum rushing around corners in large numbers. There are a few spaces where you can peek through and pick guys off from a distance, but there are so many pillars and other objects obstructing your view that close quarters is really your best bet. What’s also great here is that along one side of the map are display cases that can be shot through, spraying glass and debris everywhere. Blind firing into these cases, and trying to snag enemies entering this area is just delightful to watch. Also, if you have someone who likes providing cover fire (like me) on your team, the staggered pillars that stretch the length of the map is a great place to use them, since mobility can be tight here if you don’t have cover. TRENCHES http://1.1.1.3/bmi/oi52.tinypic.com/rgwite.jpg Trenches is a visually stunning map that incorporates a pronounced wood theme, as you’d expect from…well, trenches. The map is set in late afternoon, giving it a crisp, orangey glow, which accentuates the sandy, wooden surroundings. On this map, it was very easy for teams to get bottlenecked in one particular section just ahead of a respawn point, causing quite a few massacres to unfold in the span of just a few seconds. Once you’re able to push ahead though, you’re able to spot enemies approaching from the lower, more open portion of the map, leading to some great shooting gallery moments. But thanks to the One Shot placement that overlooks this position, it was rare to see anyone hold this area for very long. Although, this tide turning also had something to do with the random sandstorm that would blow into the map at various times through the matches, and make it impossible to see anything beyond four feet in front of you. MERCY http://1.1.1.5/bmi/oi55.tinypic.com/20kf0ol.jpg Mercy is a wide open map set in a bombed out monestary courtyard. Most of the action takes place on the periphery of the no man’s land in the center, which is extremely exposed, and doesn't offer much in the way of cover. A mortar launcher can be found on a balcony that sits against one side of the map, directly in the center, giving the user a clear view of the entire battlefield, and making it easy to rain down explosive hell on all parts of the map. There are also two staircases on either end of the map that can be an ambusher’s dream, since it’s easy to spot enemies approaching and by the time they are able to see over the top of the stairs, you already have them in your sights. Because visibility is pretty high on this map, ranged weapons are preferred, but the edges of the central area can get claustrophobic fast, so stay on your toes. OLD TOWN http://1.1.1.1/bmi/oi53.tinypic.com/f0uexw.jpg Old Town is multi-district layout, with lots of alleyways and courtyards to maneuver through. The European-style village is laid out perfectly for ambushes as there are always side shoots to get you around the main flow of the lower and upper portions of the village. Taking cover is still crucial to your success in multiplayer, but it’s particularly true on this map as there are a lot of street corners and blind turns, so definitely proceed with caution. But be sure to capitalize on this when you have the high ground, since it’s easy to spot approaching enemies as they move through the central plaza and make their way to the left and right alleyways. Waiting around the top of these alleys is a great way to catch enemies completely by surprise. OVERPASS http://1.1.1.1/bmi/oi56.tinypic.com/10x6fba.jpg The last map I played through was Overpass, which is set in a bombed out portion of a city. While it was my least favorite gameplay wise, it was my favorite from a visual perspective because it has a wonderful aesthetic composition thanks to the destroyed freeway backdrop and the dark, imposing cave on the far side of the map that serves as a constant reminder that the map is actually collapsing into the earth. In fact, as matches progress, the map rumbles underneath you and water floods the streets. The environmental destruction has no impact on the gameplay, but it’s a great visual touch that gives the map a life all its own. THRASHBALL http://1.1.1.5/bmi/oi54.tinypic.com/vhw291.jpg I didn’t have a chance to play Thrashball, a map set inside a dilapidated sports arena that finally gives us a view of what the Cole Train did for a living before killing Locusts became his main job. What I can tell you though is that there’s a giant scoreboard hanging over the center of the arena, and not only does it actually keep score during matches, it can also be shot down and used to crush unsuspecting foes. Which is nice. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 prezentuje sie za(pipi)iscie casualowo, fuu przecież wiadome jest że ci bardziej obeznani z Gearsami nie będą grać w taki sposób jak na filmikach promocyjnych gdzie grają jakieś redaktorzyny. Nie ma się co martwić. Fajnie że system gore jest sporo bardziej dopracowany, a rozgrywka wygląda na lagless EDIT: http://i51.tinypic.com/205ze3k.jpg zauważyliście, jak w samej końcówce krew paskudzi ekran z lewej strony dokładnie tak jak trzeba? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 (edytowane) Mapa Overpass zapada się podczas rozgrywki Ciekawe czy poza nią będą jeszcze inne takie mapy. Edytowane 25 lutego 2011 przez donsterydo Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 (edytowane) Mi to w oczy się rzuciło na tym pierwszym gifie jak Cole dostaje szyszkę i zaczyna majtać łapą żeby ją zdjąć ;]. Jestem ciekaw jak to wygląda z perspektywy Cola to znaczy grającego. Druga kwestia to drugi gif jak rushujący Cola nadziewa Locusta. kapitalny jest efekt złamania-opadnięcia ścierwa na pile, jakby łamał i rzucał prawdziwe "mięso" ;p. Kurevsko brutalna gra stała się jeszcze bardziej "ohydna" Edytowane 25 lutego 2011 przez SłupekPL Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Mi to w oczy się rzuciło na tym pierwszym gifie jak Cole dostaje szyszkę i zaczyna majtać łapą żeby ją zdjąć ;]. Jestem ciekaw jak to wygląda z perspektywy Cola to znaczy grającego. Ja mam wrażenie że on tam broń przeładowuje . Ale nie jestem pewny. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Haha możliwe, wydawało mi się, że próbuje odczepić granat a teraz ;p <facepalm> Cytuj
wrog 609 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Więcej o becie: Mapy: Thrashball, Checkout, Trenches, Old Town Tryby: początkowo Team Deathmatch, później dodane Capture the Leader oraz King of the Hill Termin: 25 kwietnia (18 kwietnia przy Bulletstorm: Epic Edition) - 15 maja Przedmioty do odblokowania do pełnej wersji gry: http://www.onlinecenter.pl/7816/Aktualnosci/Gears-of-War-3-dokladna-data-bety.html Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 7 marca 2011 Opublikowano 7 marca 2011 Czy Gold będzie potrzebny żeby pograć w betę Gearsów? Nigdy nie grałem w bety na X'ie więc nie wiem jak to jest. Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 7 marca 2011 Opublikowano 7 marca 2011 Tak, Gold będzie na pewno wymagany. Cytuj
Roofiii 6 Opublikowano 12 marca 2011 Opublikowano 12 marca 2011 Filmiki z trybu multi team deadmatch, polecam: Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 12 marca 2011 Opublikowano 12 marca 2011 Nieźle, właśnie się zastanawiałem jak będzie wyglądać egzekucja tym retro lancerem, kiedy nadziejemy koleżkę od tyłu ;]. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 12 marca 2011 Opublikowano 12 marca 2011 No to tak: - egzekucja tym retro lancerem strasznie noobowska, ewidentnie zbyt łatwo kolesiowi to wychodzi na pierwszym filmiku, chociaż przekonamy się "w praniu" jak to jest - coś mało nabojów w tym nowym shotgunie + strasznie wolny reload - jak na broń na średni dystans retro lancer ma zdecydowanie za duży bloom/odrzut/whatever + cała nowa oprawa "przedmeczowa"- wybór postaci, broni- podoba mi się + zasady execution w team deathmatch (obawiałem się, że będzie jak w Warzone) + dodatkowe, kontekstowe punkty za streaki i inne akcje + przezaje.bista grafika + najważniejsze- zachowany feeling pomimo tych wszystkich dodatków Szkoda, że takie ci.pki grały. Zero płynności w poruszaniu się, 1v1 na shotguny, etc. Ogólnie- JARAM SIE JAK CHUI Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 12 marca 2011 Opublikowano 12 marca 2011 ja podobnie jak ty qbek, ta egzekucja retro lancerem - za szybko gościu się porusza IMO. Reszta w pytę. Jeszcze tylko miesiąc do bety btw co do singla http://videogamewriters.com/chris-wynn-lead-producer-of-gears-of-war-3-talks-story-boss-fights-and-console-exclusivity-4640 Really really solid. I can guarantee it’s the best campaign yet in the series. It’s longer; it plays out to be about 10 – 12 hours long, so it’s quite a bit longer than 1 or 2. There’s a lot of great moments and really cool storylines. You’re going to love it.” Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.