Opublikowano 3 kwietnia 201114 l up - tak, ja tak zamówiłem to prawda że kody do bety będą działać tylko na Polskich kontach ? na allegro widziałem takie aukcje z opisem
Opublikowano 4 kwietnia 201114 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9371702,Ksiazkowe_Gears_of_War_trafi_do_Polski.html#opinions
Opublikowano 4 kwietnia 201114 l Kozak . Czytałem wszystkie komiksy po angielsku, ale książkę całą po ang. trochę trudno się czyta. Bardzo chętnie zakupię .
Opublikowano 6 kwietnia 201114 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9371702,Ksiazkowe_Gears_of_War_trafi_do_Polski.html#opinions Jaki sens jest wydawać książkę w j.angielskim na polski rynek ? przecież to od razu stawia tą pozycję na przegranym miejscu .Przecież nie każdy zna na tyle dobrze angielski aby w pełni ją zrozumieć
Opublikowano 7 kwietnia 201114 l ...Książkowa seria Gears of War, w całości napisana przez Karen Traviss, składać ma się z pięciu tomów, z których na razie premierę miały trzy - Aspho Fields, Jacinto's Remnant i Anvil Gate. Czwarty, Coalition's End, w wersji anglojęzycznej ukaże się 2 sierpnia. Jakoś nie widze informacji ze ksiązka będzie po PL , jak cos przeoczyłem to mnie popraw
Opublikowano 7 kwietnia 201114 l Czwarty tom będzie miał swoją angielską premierę 2 sierpnia. Pierwszy polski jest wstępnie planowany na 20 maja.
Opublikowano 8 kwietnia 201114 l a few more thought from my multiplayer playtime: Shotgun is bad ass. Feels very much like Gears 1. Shoot from the hip kills are easy to get when flanking BUT you need to be SUPER closer to get a one shot kill compared to Gears 1. frontal assault with shotty = death, you really need to get them from behind or a cheap hidden around corner of wall type kill. Maps I played had great choke points but all choke points seemed to have at least one or two flanking opportunities. Flanking played a HUGE role in the two maps I got to play on. Maps look good (graphics wise). I'm not technical by any means when it comes to graphics, but to me it feels like maps have more details (textures?). Also animations feel very smooth. I like being able to bring up a top map mid match which shows my teams positions, and the weapon spawn locations. Purists may hate this hand holding, but the truth is it will make the game much more easier for new players to get into ... Which is something Rod said was a concious part of the team's design choice/philosophy. Like that you can now dodge roll diagonnally. The option for this can be turned off in the menus. Mortar gun is deadly. I got 4 kills at once one match with it. Press went wild. I haven't played gears 2 in over a year at least so i can't remember i this is the same but i liked the ticket system in the mode we were playing ... Each team started with (8 i think?) a set number of respawn tickets ... Once deleted you can visually see who is left on your team. Very suspenseful. So sad for last man standing though .... Usually a gang rape at the end. To me the game feels faster than Gears 2. Much more like Gears 1. Will post a link to our video covererage sometime today (Friday) whenever our content guys get it up. Edytowane 8 kwietnia 201114 l przez MaZZeo
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l zaznaczanie wrogów bzdura straszna to nie FPS jak BC2 z ogromnymi mapami i snajperami w krzakach lekko czerwone podświetlenie wrogów też mi się nie podoba wzywanie pomocy jak czołgamy się na + Pierwsza mapka szału nie robi, solidna robota bez fajerwerków, kolorowa wioska w stylu Włoch za uj nie pasuje do GOW i to trochę martwi widząc mapki i fragment z E3 2011, pierwsza część ocierała się lekko o horror a teraz kolorowe krainy w słońcu. No cóż pozostaje czekać na fulla. Druga mapka za to masakruje, graficznie poprawili wszystkie mankamenty gow1/2 czyli oświetlenie i wybuchy/dym (fragment jak jakiś koleś jest w dymie i przebijające się słońce, wow!) wygląda to rewelacyjnie a to dopiero beta multi nagrana z TV singiel musi zabijać Edytowane 9 kwietnia 201114 l przez Daddy
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l No zaznaczanie może być trochę wkurzające, ale z drugiej strony, jeżeli zdarzy ci się w drużynie mieć jakiś średnio ogarniętych kolesi, a w przeciwnej jest koleś ze snajperką, którego oni nie mogą wyczaić to takiego zaznaczasz i już nie będą ginąć tak łatwo, chociaż myślę że całkiem dobrym rozwiązaniem byłoby tylko czasowe oznaczenie. Zauważyłem że Epic bardzo idzie w stronę ułatwień dla graczy niedzielnych. Z jednej strony to fajnie, z drugiej strony wkurza hardcorowych girsowych wymiataczy. GoW3 będzie na pewno bardzo przystępny dla całkiem świeżych graczy, którzy girsów nawet na oczy nie widzieli. Fajnie wymyślili z tym że można zmienić bronie w trakcie meczu, nie raz miałem w GoW2 że wziąłem HummerBursta i nie mogłem za bardzo nic zdziałać przez lagi bo wiadomo że ta broń wymaga większej precyzji niż Lancer. Wtedy podczas respawnu szybko przerzucam broń na Lancera i jadę dalej . Ostatnia rzecz to fakt że podczas poruszania się postaci falują włosy . W "dwójce" włosy chyba były "sztywne", "trwałe" . Daj ktoś golda przynajmniej na miesiąc i dostęp do bety ...
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l Wydaje mi się czy poziom detali w grze jest wręcz kosmiczny, heh. Jak będzie beta to się zobaczy czy dam radę kogokolwiek ubić Mapy świetne. Miasteczko wygląda super. Mam nadzieję, że będzie sporo ciekawych lokacji w singlu. Edytowane 9 kwietnia 201114 l przez donsterydo
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l Poziom detali jest faktycznie olbrzymi. Cyba najładniejsza gra klocka się nam szykuje a myślałem że crysisa2 nic nie przebije...
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l Grafa bardzo ładna, nie wiem czy to przez te bardziej "naturalne" lokacje, czy po prostu ulepszony silnik daję radę.
Opublikowano 10 kwietnia 201114 l A ja troszkę z innej beczki - czy ktoś raczyłby mi powiedzieć, gdzie mam wpisać kod do bety i kiedy będzie to możliwe? Bo zamówiłem pre-ordera, dostałem dzięki temu kod, ale nie bardzo wiem, gdzie mam go wpisać... Edytowane 10 kwietnia 201114 l przez Szajba
Opublikowano 10 kwietnia 201114 l duzy przycisk na padzie (xbox button).> zrealizuj kod> wklepujesz i juz. narazie jest do zassania plik koło 90mb.całośc (2gb) nie wiem keidy.
Opublikowano 10 kwietnia 201114 l http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=426853 wszystko o becie, czas, bronie, mapy, tryby, bonusy, itd.
Opublikowano 12 kwietnia 201114 l http://www.gametrailers.com/video/dedicated-execution-gears-of-war/712714 making of: mozna zobaczyc finishery i troszke gameplayu Edytowane 12 kwietnia 201114 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 12 kwietnia 201114 l lipa jednak żeby korzystać z bety za pre-ordery trzeba mieć konto na PL
Opublikowano 12 kwietnia 201114 l Fajne jest skręcanie karku na leżącym przeciwniku. Oprawa jest zajebista, zwłaszcza woda pokazana w końcówce. Jednak mogliby coś pokazać z singla.
Opublikowano 12 kwietnia 201114 l egzekucja z hammerbursta zajebista Gearsy 3 SKURWYSYNU http://dl.dropbox.com/u/96085/ALRIGHT.gif http://i54.tinypic.com/3026ft4.gif http://i55.tinypic.com/w22ecy.gif
Opublikowano 13 kwietnia 201114 l Składając preorder na GOW3 otrzymamy kod do bety, ale czy musimy za tego preordera zapłacić (aby otrzymać kod) ?
Opublikowano 13 kwietnia 201114 l No chyba logiczne ze musisz zapłacić aby dostać kod , jak by nie trzeba było płacić to mieli by 10 tyś zamówien na grę z czego grę by kupiło 2% a reszta złożyła zamówienia dla samego kodu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.