Skocz do zawartości

Gears of War 3


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wreszcie dostaniemy Gearsy, które nie są tylko półproduktem. Jest kilka rzeczy do poprawy, ale gra się świetnie, a feeling jest niesamowity. Sawed-off shotgun troche denerwuje, ale łatwo poznać ziomka, który go ma, bo tacy coś za ochoczo rushują i starczy odskoczyć. Retro trochę za mocny, a Gnasher czasem łapie jakąś zwiechę. Wale typa 4 razy w dupsko, ten nic i kasuje mnie jednym strzałem. Jednak w większości przypadków jest ok, to tylko beta, a i tak jest już bardzo, bardzo dobrze.

 

gdzieś ktoś pisał że balansu miedzy broniami nie zmienią

 

jak waliłeś w typa 4x to Host był, pograj na Ranked

 

 

Cholera ci wie jaka będzie ogólna kolorystyka gry, ten pierwszy trailer wskazywał na klimaty z jedynki.

 

A podziemia locustów z dwójki były zajebiste.

 

niby tak ale chodzi o to że znamy 6 mapek, gameplay z E3 i trochę screenów, wszystkie jasne zza dnia ale licze że Epic nie zawiedzie.

Gość donsterydo
Opublikowano

Ja tak sobie myślę, że jak do bety dali aż 4 mapy, a głosowanych było 6 to wydaje mi się coraz bardziej prawdopodobne, że na starcie w pełnej wersji będzie ze 20 map.

Opublikowano
:) nie no bez przesady ,myślę ze w okolicach 14-16 mapek full bedzie zawierał . Do tego trzeba wziąć pod uwagę DLC bo takowe na pewno wyjdą czyli kolejne ~ 10 mapek . Co jak co ale na różnorodność map to chyba nikt nie bedzie narzekał :)
Opublikowano

20? 16? 14? Panowie powoli ;). Ja bym obstawiał 10 jak w każdej części. Póki co znamy 6 mapek "Checkout", "Oldtown", "Trashball", "Trenches" (to wszyscy znamy z bety), "Overpass" i "Mercy". Oprócz tego na najnowszym oficjalnym trailerze GoW3 była widoczna nowa mapka, o której wiadomo tylko tyle że jest w nocy. A skoro do Gears'ów 2 było tak wiele mapek w DLC to myślę że można się spodziewać podobnej ilości w GoW3.

Opublikowano

No faktycznie. Ta na "statku" kojarzy mi się jakby pomieszali Gold Rush z GoW2 i Process z GoW1. A ta druga delikatnie przypomina mi Allfathers Garden. No cóż...trzeba czekać na fulla. Póki co myślę że mapki z bety są naprawdę fajne. Trenches tak jakby trochę bardziej pod hordę robione niż do multi, ale design'em daje radę.

Opublikowano

was chyba :whistling: mapki są za(pipi)iste, najfajniejsze to old town i trenches z fajnymi barwami. trashball i chekout też nie są złe. te jasne mapy są najlepsze, tak jak jacinto i river w gow2. jak grałem w gow1 to padaka była na tych ciemnych mapach. ale to moja opinia :turned: jak najwięcej jasnych, klimatycznych mapek, ale ciemne dobre też mogą być.

Opublikowano

Ciekawostka

 

Microsoft Game Studios' two biggest IPs could have collided in spectacular fashion in Gears of War 3 had Cliff Bleszinski had his way, but MS didn't like the idea of having one of its iconic characters being chopped up. Halo's Master Chief was set to feature in Gears 3 according to Bleszinski, but Microsoft decided against it.

Epic Games Designer, Bleszinski revealed that a Halo/Gears crossover was a distinct possibility in a recent chat with Complex. "I'll let you in on a secret," he said. "I actually approached Microsoft on getting Master Chief into the game, but those guys are kind of squeamish."

"One of Halo's successes is that it's a soft M," he continued. "Gears pushes it further. I'm creatively comfortable with that, though it can limit what you do. If you had to break it down, I'd say that Gears is like Mortal Kombat and Halo is like Street Fighter."

Which is also probably why you'll probably never see an MK/SF crossover...

Bleszinski went on to explain how his Master Chief plan would have fitted in to Gears of War 3, had it been okayed by MS: "If we were to get Master Chief, we'd get his model, put him in a COG suit, make it blow up, and do some test animation work. We'd have to see what his head looks like being blown to smithereens or how his arm would look getting sawed off."

And that's almost certainly why Microsoft rejected the idea.

Opublikowano

Hah...dużo osób narzeka na burgerów, pograjcie z brytolami ;). Najgorsze z(pipi)y na XBL, grając w betę trafiłem chyba na całą drużynę brytoli przeciwko mnie. Na CTL Old Town, złapałem snajperkę...strzał i jeden dostał headshota, przyszedł też ich dowódca bang...headshot, oczywiście nie zginąŁ tylko padł na glebę. Złapałem go i 30 sekund później już wygraliśmy mecz. Co się dzieje dalej? Krzyki do headsetów jacy to beznadziejni jesteśmy, że tylko w plecy ze snajperki strzelamy...I masa spamu na skrzynce. Najdziwniejsze było to że to wcale nie były gnojki po 10 lat, głosy mieli raczej dojrzałe. Żenada, to oczywiście nie pierwszy raz kiedy spotykam się z taką sytuacją i to właśnie najczęściej ze strony brytoli.

Opublikowano

Czemu gówniany? I czemu nazywasz to trybem? Puścili mutatory do testów. Uważam że jest to na początku całkiem zabawne, w pełnej wersji pewnie będą dostępne tylko w meczach prywatnych więc gdzie problem? Nie chcesz, nie grasz.

Opublikowano
Czemu gówniany? I czemu nazywasz to trybem? Puścili mutatory do testów. Uważam że jest to na początku całkiem zabawne, w pełnej wersji pewnie będą dostępne tylko w meczach prywatnych więc gdzie problem? Nie chcesz, nie grasz.

 

Bez napiny koleś...

 

Gówniany = niepotrzebny

 

Zabawne tylko na początku tak jak napisałeś.

Opublikowano

O co cho?

W becie pojawiła się nowa zakładka "Player's choice" jest to jakby nowy tryb. Gra się tam KOTH tylko że są włączone wcześniej zapowiadane mutatory, czyli wielkie głowy i postaci mają śmieszne głosiki, jakby się helu z baloników nawdychali.

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Gość Soul
Opublikowano

Ostatni nieco pograłem i stwierdzam, że dopóki nie będzie tych dedykowanych serwerów( no chyba, że już są tylko jakoś ich nie czuć :whistling: ) to pod kątem lagów dalej jest tak samo. Na początku grało się świetnie mało ludzi, shot dzialał jak trzeba a teraz zaczynają się dziać cyrki typu:

 

Trzy strzały w typa i nic, a on się odwraca i jednym strzałem robi ze mnie kotlet :mellow::wacko:

Nie wspominając już o tym, że gdy ktoś jest przyklejony do ściany sprawia wrażenie nieśmiertelnego......

Piła dalej śmierdzi i nie rozumiem czemu przez 3 części Epic nie jest wstanie jakoś sensownie tego przemyśleć na jakich zasadach ma to działać, no bo czemu typ który biegnie do mnie z włączoną piła dostaje z shota na ryj i nic sobie z tego nie robi?! :yucky:

Opublikowano

Nie wspominając już o tym, że gdy ktoś jest przyklejony do ściany sprawia wrażenie nieśmiertelnego......

 

Z tego co wiem już od 1 części będąc w tej pozycji ma się dodatkową odporność.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...