Pitrex 1 Opublikowano 27 września 2011 Opublikowano 27 września 2011 (edytowane) Czy na płycie z grą są jeszcze jakieś dodatkowe mapki które można odblokować ? moje pytanie zrodziło się stąd że wszedłem sobie na rankingi hordy, patrze i są rankingi trzech mapek (rdzawica płuc,azura i krwawa jazda) których normalnie wybrać nie można.Da się akoś je odblokować ;d ? P.S. coś nie coś znalazłem http://www.cdaction....rowy-wideo.html :] P.S. 2. Jakim cudem oni już maja dostęp do tych map o.O ? Azura : Blood Drive : Rustlung: Edytowane 28 września 2011 przez Pitrex Cytuj
Szabla8 11 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Czy ktoś wie kiedy będą statystyki tak jak było z GoW2 ? Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 A no stronka jest już gotowa tylko muszą wprowadzić dane http://gearsofwar.xbox.com/en-US/warjournal/stats Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Te mapki są z wersji jTAG, która wyciekła jeszcze przed premierą retaila. Zapewne będą one w pierwszym DLC. Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Pograłem wczoraj pierwszy raz w TDM...początkowo denerwowało mnie to, że Sawed-off to prawie jedyna broń, z którą latano, ale później wziąłem Retro Lancer'a w łapska (w kampanii prawie nie używałem) i tak karałem pierdoły z obrzynem, że aż sam się zdziwiłem jak skuteczna jest to broń. Unikałem wyskoków za rogi trzymając się raczej ścian i patrolując większe przestrzenie. Czasem tyłek miałem skopany, ale i tak sobie jakoś radziłem. Skoncentruję się jednak głównie na Hordzie i Bestii. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Gram dzisiaj KOTH (standard ) i co mi sie rzuciło w oczy to aby powalić kogo kolwiek z gnaszera muszę wpakować w niego min 3 strzały to jeśli chodzi o pół dystans . Gdzie sam na tym pół dystansie dostaje jeden strzał i już na kolanach ?????? To gorsza czaekam na typa za rogiem widzę ze biegnie ,wyskakuję gnasher na cyce typ tylko się odchyla .. nie ginie oddaje strzał ... i maluje mną ściany . I tak w każdym meczu a zagrałem ich 6 dzisiaj . Myślałem ze to kwestia lagów ale nie , czyżby znowu wymuszanie hosta dało o sobie znać ? Strasznie to frustrujące gdzie musze wpakować w typa 2-3 gnashery z odległości 1-1,5 m żeby go powalić !!! Miałem nawet taką kuriozalną sytuację ze po powaleniu typa nie mogłem gnoja dobić z shoota cały magazynek wpakowałem i typ żył ,dopiero dobicie butem pomogło .... Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Myślę że to może byc kwestia aktywnego przeładowania. Ja zawsze strzelam w powietrze i przed samą "akcją" przeładowuje żeby większy dmg był. Z kolei z tym problemem z dobiciem to rzeczywiście mógł być lag,bo nawet jak koleś jest i 10 metrów od ciebie to można go dobić gnasherem ;] Wie ktoś coś może o zakładaniu kampanii zręcznościowej ? bo NAT mam średni i nie chce mi gry zalożyć ;/ Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Active reload daje ok. 25% boosta w dmg, więc, tak jak pisze Pitrex, raczej warto go robić A jeżeli już o dmg boostach mówimy to podobno lancer jest jedyną bronią, która ma "doładowanie" obrażeń przy celowaniu w okolice głowy i jest to między 0 a 50%. Czyli pomyślcie, że z activem i celując w łeb robicie 175% zwykłego dmg lancera, które i tak bez żadnych mnożników już jest zaje.biste. Do tego dochodzi najsilniejszy stopping power i nadzwyczaj celne strzelanie z biodra i nawet sawed offa można powstrzymać. Wszystko jest w filmiku poniżej: http://www.youtube.com/watch?v=TVqSlzmk-uc&feature=feedu Ja do tej pory używałem lancera lub hammerbursta w zależności od humoru, ale teraz raczej zostanę przy tym pierwszym Cytuj
Szabla8 11 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 @Qb3k To jak z naszą ustawką ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Grałem parę meczy na multi - ktoś mi powie czemu nie mam ŻADNYCH statystyk ?? Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 @Qb3k To jak z naszą ustawką ? Jak wygrasz ze mną 1v1 to będzie znaczyć, że sawed off jest zje.bany? No jest, i co? Cytuj
Szabla8 11 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) Jak wygrasz ze mną 1v1 to będzie znaczyć, że sawed off jest zje.bany? No jest, i co? Jest zje.bany ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o twoje oświadczenie. Uwaga, wydaję oficjalne oświadczenie. W mojej opinii ten, kto nie radzi sobie z obrzynami i na nie non stop narzeka nie umie grać gnasherem lub dowolnym karabinem. Ludzie, wystarczy trzymać dystans powyżej 2m i sprawdzać winkle, czyli stosować taktykę, która od pierwszych Gearsów jest przymusowa w multi. Udowodnij mi to jaki jesteś zaje.bisty i dajesz radę z obrzynami. Oczywiście nie oceniam twojego skilla ale wkur.wia mnie takie gadanie, że kto nie umie poradzić sobie z obrzynami nie potrafi grać gnasherem. Uważam że gram dość dobrze w girsy. Dużo ponad przeciętną (tak jestem skromny). Gnasher vs Gnasher wygrywam większość pojedynków ale jak wjeżdża typ z obrzynem który ma chory zasięg to czasami jest dobijające to już nie jest to samo co walka na gnashery. To jest (pipi)nie i czekanie żeby albo nie trafił i go dobić albo poprostu żeby się nadział na gnashera zanim on nadzieje ciebie Dla mnie powinno być że strzał gdy typ robi rolla powinnien go zastopować w miejscu. To mnie najbardziej dobija. Typ biegnie z obrzynem strzelasz do niego, on robi rolla i strzela i rozp.ierdala cię na milion kawałków. Dziękuję, skończyłem. Edytowane 28 września 2011 przez Szabla8 Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Rozumiem jak niektórych denerwuje moc sawed-off'a, ale właśnie urok nowych Gearsów polega na tym, że wymaga zdolności adaptacyjnych (w kontraście do kiedyś, gdzie zawsze wszyscy śmigali z gnasherkami). Obecnie jak ktoś z nas robi mięso mielone, trzeba pomyśleć nad konfiguracją broni, a nie bezmyślnie pakować się po każdym respie/rundzie/meczu z predefiniowanym setem gnatów. Za dużo latają z sawed-off'ami? Bierzemy to samo, i dodatkowo katujemy retro. Latają z gnasherkami? Uczciwa walka, można samemu się pobawić gnasherkiem. Tak to widzę. Cytuj
Szabla8 11 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Rozumiem jak niektórych denerwuje moc sawed-off'a, ale właśnie urok nowych Gearsów polega na tym, że wymaga zdolności adaptacyjnych (w kontraście do kiedyś, gdzie zawsze wszyscy śmigali z gnasherkami). Obecnie jak ktoś z nas robi mięso mielone, trzeba pomyśleć nad konfiguracją broni, a nie bezmyślnie pakować się po każdym respie/rundzie/meczu z predefiniowanym setem gnatów. Za dużo latają z sawed-off'ami? Bierzemy to samo, i dodatkowo katujemy retro. Latają z gnasherkami? Uczciwa walka, można samemu się pobawić gnasherkiem. Jak mnie ubijają obrzynami (co ostatnio trudniej im się zdarza) nie zmieniam broni bo to bez sensu. Ostateczna ostateczność to jak jest powiedzmy prawie cała drużyna z obrzynami i nie ma się jak ruszyć to wtedy biore obrzyna i mają pozamiatane. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Active reload działa aż do oddania kolejnego strzału czy tylko przez parę sekund? Jeżeli np. na początku rundy walnę serię w powietrze a potem przeładuje na perfect, to będę miał boosta nawet podczas strzałów oddanych minutę później? I czy ten boost działa na cały magazynek? A może to jest tak, że ten boost działa załóżmy 10 sekund od przeładowania a potem się wyczerpuje? Zawsze mnie to ciekawiło a nigdzie nie jest to dobrze opisane. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 wydaje mi się że działa przez ten czas co naboje pulsują na HUD, ok. 10sekund 2 Cytuj
Szabla8 11 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) Active reload działa aż do oddania kolejnego strzału czy tylko przez parę sekund? Jeżeli np. na początku rundy walnę serię w powietrze a potem przeładuje na perfect, to będę miał boosta nawet podczas strzałów oddanych minutę później? I czy ten boost działa na cały magazynek? A może to jest tak, że ten boost działa załóżmy 10 sekund od przeładowania a potem się wyczerpuje? Zawsze mnie to ciekawiło a nigdzie nie jest to dobrze opisane. Jak zrobisz activa to te strzały aktywne mrygają. Jak przestaną oznacza to że active już minął. Proste. Ile to trwa nie wiem bo nie wlepiam gał w prawy górny róg ekranu Edytowane 28 września 2011 przez Szabla8 2 Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Koleś biegnie za Tobą z obrzynem, pudłuje i spier...la przez całą mapę aby przeładować swoją super broń.A Ty za nim jak głupi musisz biegać, miałem tak setki razy.Co do gunshera to też zależy czy grasz na serwerze czy na hoście czasem bez activa rozwalasz kolesia na kawałki a czasem nie.Ale gearsy to gearsy więc tak pewnie to już pozostanie Cytuj
Wasyl1122 1 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Mam pytanie trochę z innej beczki. Czy do ściągania dodatków (w przyszłości DLC) do GoW 3 muszę mieć konto na Polskę? Cytuj
grykom 283 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Właśnie pękła horda - trzech graczy, poziom easy. W sumie nie było to trudne, raptem jedno powtarzanie (i to na ~30 fali). Cytuj
Bosu 15 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) Nudziło mi się to wam zrobiłem obrazek z waszym ukochanym obrzynem. Edytowane 28 września 2011 przez Bosu Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Mam pytanie trochę z innej beczki. Czy do ściągania dodatków (w przyszłości DLC) do GoW 3 muszę mieć konto na Polskę? nie musisz ale możesz miec na Polske Cytuj
Wasyl1122 1 Opublikowano 29 września 2011 Opublikowano 29 września 2011 Problem w tym, że miałem jakieś stare konto na UK, na którym zostało mi trochę MSP i chcąc ściągnąć dodatek z GoW 3 do awatara wyskakiwał komunikat, że coś tam jest nie tak z regionem i dopiero mi migrowaniu na PL się udało. Chciałbym uniknąć migracji na PL przy obecnym koncie (USA). Cytuj
modjo 11 Opublikowano 29 września 2011 Opublikowano 29 września 2011 Gdzieś pojawiło się hasło "Call of Gears 3". Po wczorajszej nocnej grze w TDM stwierdzam, że coś w tym jest. Cała drużyna wroga grała tylko lancerem i retro stosując skoncentrowany ogień na aktiwie. Słowem - masakrycznie skuteczna taktyka.... Aż się tęskni za pojedynkami na szoty z 1. Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 29 września 2011 Opublikowano 29 września 2011 Ogarnięte drużyny, które stosują ustalone taktyki są nie do rozbicia praktycznie (tak jak kolega wyżej napisał o teamie z retro/lancerami). Liczba respu znika w zastraszającym tempie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.