MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 Tak to sen sam gameplay. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 22 czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 czerwca 2010 (edytowane) Double take out w drugiej części gameplay'u mna pozamiatał. Szykuje się wypasiony Deus Ex na miarę jedynki. Gameplay 2, 6:02 - o w mordę jeża nietoperza. Jest fajnie. Edytowane 22 czerwca 2010 przez Gooral Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 No nie zapomnij o wyciąganiu gościa zza ściany i group take-down, gp ogląda się z wielką przyjemnością, czekam na więcej i mam nadzieje, że będzie tylko lepiej Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 Kawałek z trailera DX dostępny jest tutaj (mniam): http://www.deusex.com/blog/dxhr-cgi-trailer-soundtrack Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Gp jest extra, kto widział ten wie ale na prawdę warto poczekać na oficjalny, bo grafa pewnie będzie lepsza i w HD a nie z głową zasłaniającą 1/3 ekranu. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 30 czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 czerwca 2010 (edytowane) Skrinacze z wersji X360: Edytowane 30 czerwca 2010 przez Gooral Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Nowy trailer. http://www.gametrailers.com/video/gc-10-deus-ex/702811 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 sierpnia 2010 (edytowane) Świetny trailer tylko niech poprawią animację przy ciągnięciu zwłok. Nie powinno tam być miejsca dla wycelowanego pistolsa. Edytowane 13 sierpnia 2010 przez Gooral Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Akurat do tej animacji nie mam zastrzeżeń - jedną ręką ciągnie zwłoki, w drugiej trzyma pistolet. Sam trailer fajny. Jak na mój gust twórcy sporo czerpali z najnowszego MGS'a w temacie designu i paru szczegółów. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 sierpnia 2010 Akurat? A do której/których masz? Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Opublikowano 14 sierpnia 2010 W sumie to oglądnąłem to ponownie i faktycznie to ciągniecie zwłok wygląda dziwnie - koleś zdaje się trzymać pistolet obiema rękami, a dalej ciągnie zwłoki. Być może autorzy mają na to uzasadnienie (może ciało jest zahaczone o jakiś gadżet zamontowany w rękach naszego bohatera albo coś w ten deseń) - jeśli nie to fail. Cytuj
Adavenan 0 Opublikowano 16 sierpnia 2010 Opublikowano 16 sierpnia 2010 PePeP, to jest trochę szukanie na siłę pewnych braków czy nieścisłości. Nie mówimy tutaj o gameplay z gotowego produktu. Premiera dopiero w przyszłym roku i na pewno tego typu kwestie będą doszlifowane. Z swojej strony jestem przekonany, że tytuł spełni moje oczekiwania. Klimat to najważniejsza rzecz w tym tytule. Śmiem twierdzić że bardzo dużo motywów jest zaczerpniętych z Appleseed oraz Ghost In The Shell. Poza tym gra jest dobra w momencie kiedy gracz uświadamia sobie że świat przedstawiony przez twórców jest mu bliski. Zresztą, ja zbieram do tej pory szczękę z podłogi. Oba filmy odnośnie nowego Deusa są genialne. Szczególnie główna postać. Ten głos... w pierwszej sekundzie naprawdę myślałem, że jest to Christian Bale. Zresztą do tej pory mam takie odczucie. Zresztą jest to jeden z moich ulubionych aktorów wiec kolejny plusik. Co by nie było. W najgorszym wypadku dostaniemy grę bardzo dobrą z przekonywującym światem, ciekawą fabułą oraz charyzmatycznym bohaterem. Jak dla mnie must have na I kwartał 2011. Zresztą pieniążki już odłożone i czekają. Jestem ciekaw co będzie zawierała edycja kolekcjonerska oraz czy będzie dostępna na naszym rynku. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 sierpnia 2010 (edytowane) Nowe szczegóły: LINK Jean-François Dugas z Eidos Montreal, w jednym z wywiadów, zdradził kilka ciekawych szczegółów odnośnie będącej w produkcji gry. Jakimi filmami inspirowali się autorzy? Ile czasu zajmie nam ukończenie gry? Ile zakończeń będzie na nas czekać? Odpowiedzi w rozwinięciu. Nikt nie powinien się dziwić, że wśród inspiracji zostały wymienione takie filmy, jak Blade Runner, Ghost In The Shell, Robocop czy Johnny Mnemonic. Robotyka, bionika, mechy, "ściśnięte" futurystyczne metropolie, rozświetlone neonami oraz wszędobylskimi ekranami - to wszystko zobaczymy także w grze. Pod względem długości, Human Revolution to idealna gra dla osób, które nie mają zbyt dużo wolnego czasu. Ukończenie głównego wątku zajmie ok. 20 godzin. Jeżeli natomiast zechcemy wykonać wszystkie misje poboczne i zbadać sekrety, wtedy czas gry wydłuży się o 10 kolejnych. W kwestii zakończeń... Dugas nie ujawnił dokładnej liczby - wiadomo, że będzie ich wiele. Wpływ na to, które z nich zobaczymy, będą miały decyzje podejmowane w trakcie gry. Chęć poznania każdego z zakończeń, stanie się zapewne dla niejednego z nas bodźcem do ponownego przejścia gry. Szkoda, że pośród powyższych informacji, nie znalazła się ta, która potwierdzałaby lub zaprzeczała możliwości włączenia na stałe widoku TPP, która zaspokoiłaby moją - a być może także niektórych z Was - ciekawość. Ostatnie zdanie trochę mnie śmieszy. Przecież te przeskoski do TPP to ułatiwienie rozeznania się z terenie, osłanianie się przed ostrzałęm lub efektowny pokaz jakiegoś zabójstwa. Taki sam patent mamy w FPPkach Halo (Prowadzenie pojazdów i używanie ciężkich broni) i Rainbow Six Vegasach (Przyklejanie się do ścian chociażby), więc nie mam pojęcia dlaczego akurat z tej gry FPP autor na polygamii chce koniecznie zrobić TPP. Edytowane 18 sierpnia 2010 przez Gooral Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 września 2010 Opublikowano 17 września 2010 Nowy, IMO świetny trailer: http://www.gametrailers.com/video/tgs-10-deus-ex/704606?type=flv Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 września 2010 Opublikowano 17 września 2010 Nom bardzo dobry VA. Myślę, że Japończycy mogą to chwycić. Ta gra sprytnie łączy Blade Runnera z GitS. Cytuj
estel 806 Opublikowano 17 września 2010 Opublikowano 17 września 2010 Jest i ten sam trailer tylko, że po angielsku. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 21 września 2010 Autor Opublikowano 21 września 2010 (edytowane) SCREENY Powiem jedno gra zapowiada się niezwykle interesująco. Mam wielką nadzieję, że twórcy nie spłycą gameplay'u na modłę Deus Exa 2 i w HR nawiążą do znakomitej pod każdym względem jedynki. Ten gameplay, który na youtubie pojawił na chwilę pokazywał, że oprócz feelingu z DE grze nie będzie można odmówić efektowności. PS: Gdybym na dzień dzisiejszy miał coś poradzić tworcom wypowiedziałym do nich dwa zdania. "To jest shooter z elementami RPG. Czerpcie garściami z Mass Effecta drugiego bo to przykład idealnego przedstawiciela tego gatunku." Edytowane 21 września 2010 przez Gooral Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 września 2010 Opublikowano 21 września 2010 Rada dobra, bo gra świetna, ale osobiście mam nadzieję, że będzie trochę więcej RPG (statystyki, umiejętności) w DE niż było w ME2. Cytuj
Gość Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 http://www.gametrailers.com/video/penetrate-the-deus-ex/707555 Gameplay, szalu nie robi. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Właściwie robi, widać że jednak jest tam trochę kombinowania jak i dobrych rozwiązań w czasie trwania akcji. Jak dla mnie bomba... Cytuj
Emiel 0 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Deus Ex w sierpniu? http://niezgrani.pl/2011/03/08/deus-ex-w-sierpniu-przynajmniej-w-australii/ Cytuj
77rpm 32 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Pierwsze oceny mówią że to będzie hit ! Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Chrzanić oceny, ze względu na sentyment do jedynki i tak w to zagram jakie by nie było Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 (edytowane) Pierwsze oceny mówią że to będzie hit ! Już pierwsze trailery mówiły że będzie HIT jutro składam zamówienie na Muve.pl . ^_^ Edytowane 19 sierpnia 2011 przez Darth Krizzo Cytuj
joseph 1 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 gra miażdży:) przyznam że wcześniej nie miałem okazji zagrać w pierwsze dwie odsłony ale to co się dzieje na ekranie to miodzio:) na razie nie wybyłem poza teren Dallas ale jeśli dalej będzie tak samo jak na początku to nie ma o co się martwić! tereny są rozległe, można się w nich zagubić, by dotrzec do niektórych miejsc trzeba się nieźle nakombinować (przejścia podziemne przez studzienki, skakanie po dachach itp) , świetnie sprawdza się system augumentation choć na początku punktów jest mało więc trzeba rozsądnie decydować które usprawnienia wybrać. do czego mogę się przyczepić? do strasznie długich loadingów (wejście na inny teren itp), mało miejsca w naszym plecaku:D (trzeba podejmować decyzje i już niejeden shotgun musiał zostać odstawiony na bok) , czasami małe problemy z detekcją takedownów (gdy np wróg którego chcemy po cichu zdjąć grzebie w jakichś pudłach - zdarzyło mi się to tylko 2 razy właśnie gdy postać przeciwnika nie była wyprostowana) coś jeszcze? wracam do grania:) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.