Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Da radę wymaksować wszystkie kończyny w jednym podejściu? Jest tu w ogóle New Game+? Nie da się. Zaliczałem wszystkie questy, przechodziłem po cichu wszystkich tylko nokautując, włamywałem się do każdego urządzenia, odkrywałem wszystkie skróty, a i tak na koniec nie udało mi się rozbudować całej postaci. Zabrakło kilku praxis. Choć wszystko co chciałem udało mi się zdobyć bez problemu, te kilka to jakieś niepotrzebne bzdury, typu widzimy jak daleko sięga wzrok przeciwnika, albo oznaczanie sobie wrogów. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Czy podczas hackowania da się jakoś rozpoznać po strukturze sieci jak dużo czasu zajmie od wykrycia do wszczęcia alarmu? Bo nie kumam tego - dość ważne drzwi w kompleksie i w razie wykrycie daje mi 20 sekund na skończenie, a czasem jakiś (pipi) komputer z e-mailami daje mi 5. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 To loteria, ale rozbudowując dodatek maskujący włamanie można mocno obniżyć szansę procentową na wykrycie. Generalnie działa to też tak, że im wyższy system bezpieczeństwa na starcie tym większa szansa, że będzie trudniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 786 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jest jakaś opcja, która po odblokowaniu praxisem daje możliwość wglądu w to co hackujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Da radę wymaksować wszystkie kończyny w jednym podejściu? Jest tu w ogóle New Game+? Nie da się. Zaliczałem wszystkie questy, przechodziłem po cichu wszystkich tylko nokautując, włamywałem się do każdego urządzenia, odkrywałem wszystkie skróty, a i tak na koniec nie udało mi się rozbudować całej postaci. Zabrakło kilku praxis. Choć wszystko co chciałem udało mi się zdobyć bez problemu, te kilka to jakieś niepotrzebne bzdury, typu widzimy jak daleko sięga wzrok przeciwnika, albo oznaczanie sobie wrogów. podobna sie da . przy pierwszym przechodzeniu zabrakło mi 8 praxis, ale nie ogłuszyłem i nie zhakowałem wszystkiego , nie znalazłem wszystkich skrutów, nie podniosłem trzech praxisów leżących luzem. za drugim podejściem użyłem glitcha z hakowaniem i wymaksowałem wszystko, ale czytałem że da się normalnie. Yap - jest , zwiadowca sieciowy, widzisz nagrody w bonusowych polach zanim zaczniesz hakować Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez Kazub Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 No nie wiem, specjalnie starałem się wymaksować i też odkrywałem każdy skrót, w dodatku nawet jak miałem hasło, to i tak wolałem do wszystkiego się włamywać i zabrakło mi z 3 zbędnych pkt. Chyba, że po czasie zmienili naliczanie experience. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 jak grałeś bez jakiegoś kompletnego walkthrou , to nie masz pewności , że zrobiłeś wszystko. żołnierze na Hengsha ? ci co pilnują court gardens i obława na hakera ? zamiast ogłuszać pojedyńczo , można też prowokować sytuacje żeby podchodzili i ustawiali się parzyście. poza tym gładkie wejście i duch wszędzie gdzie się da. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Za drugim razem grałem z poradnikiem. Za pierwszym pominąłem chyba 2-3 zadania poboczne. Wszystkie patrole jakie się kręciły po miejscówkach też sprzątałem. Z obławą hakera to był chyba najtrudniejszy moment. Tych na górze ściągnąłem bez problemu, bardziej trzeba się było natrudzić z tymi na dole, wszyscy chodzili dosyć blisko siebie i ciężko było ich wyciągać. Trochę pkt straciłem gdy docieramy do miejsca z tą Chinką, a potem ona nasyła cały oddział. Rzuciłem tam granat gazowy i wszyscy padli, ale za każdego naliczało tylko po 30pkt, a nie jak przy kontakcie z bliska 50. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamst85 96 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Panowie pytanie na szybko: dodatek Missing Link z Live jest po polsku? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Z polskiego Live'a tak. @Zwyrol Wg. wiki da się wymaksować wszystko. http://deusex.wikia.com/wiki/Experience_by_area_(DX3) Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Z polskiego Live'a tak. @Zwyrol Wg. wiki da się wymaksować wszystko. http://deusex.wikia....ce_by_area_(DX3) No zapewne się da używając czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 źle źle źle , właśnie , że bez tego. widziałem to info w dwóch różnych źródłach których nie pamiętam, ale nie było to wiki deusa. jezu jaki uparty Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Dobra, niech będzie, że się da. Co do tego glitcha, przyda się kiedyś gdy będę robił 3 podejście już bez skradania tylko z mordowaniem. Zawsze chciałem w tej grze pobawić się kuszą, a nie było okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamst85 96 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 (edytowane) Jestem w trakcie. Ogólnie gierka super - klimat, muza, postacie, głosy. Byłoby kapitalnie tylko mam pewne ale: - gra jest rpg i reklamowana była jako rpg z mozliwością wyboru stylu gry, rambo, skradanka, rozmówca - wszystko fajnie bo tak się da tylko: dlaczego twórcy wymuszają na nas styl gry? w pewnym stopniu - zdecydowanie bardziej punktując doświadczeniem akcje skradankowe plus oszczędzanie wrogów. Trochę to z dupy jak dla mnie bo grając normalnie łapiemy za walkę 5 x mniej doświadczenia - no ewentualnie headshot i mamy 20 punktów a przy skradaniu i oszczędzeniu gościa 50. Wydaje mi się to niezbalansowane - mogli reklamować jako skradanka rpg, bo walka jest ale i tak większośc chce się nachapać doświadczenia i będzie się skradać. Jakieś krytikale mogłyby być i doświadczenie za to, albo doświadczenie za efektowne rozpierduchy lub bez otrzymania obrażeń a tu chyba nic takiego nie ma? Tak samo jak bawimy się w poszukiwacza haseł to i tak się włamujemy, żeby mieć exy - troszkę nie zbalansowana gra pod względem przyznawania exów. Druga sprawa kasa. Skoro najbardziej nagradzane jest skradanie to po choooj mi tyle kasy? Na co mam wydawać? Na bronie jak ich prawie nie używam? Gdyby nie to dałbym 9/10 a tak daje na razie 8+/10. Edytowane 17 Października 2012 przez adamst85 Cytuj Odnośnik do komentarza
qraq_pk 371 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Faktycznie gra promuje skradanie i aagresywny strzelankowy styl gry ogólnie wypada blado i się nie opłaca. bo mało doświadczenia i praxis. Podobnie jest z hakowaniem - możesz mieć kod do drzwi czy haslo do kompa, ale bardziej opłaca się hakować. Za znalezienie kodu także powinna być nagroda. Słaby balans stylów gry to jedna z niewielu w sumie wad. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Ja od samego początku (zgodnie z pierwowzorem) nastawiałem się na skradankowo/hakerską postać, więc nie byłem zaskoczony promowaniem akurat takich rozwiązań. W jedynce też warto było kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamst85 96 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 (edytowane) Gry to nie psuje, ale jak pisałem wymusza na graczu pewien styl gry i zamiast wolności mamy bardziej skradankę rpg - szkoda, właśnie, że twórcy nie promują wcale innych rozwiązań. Wystarczyło promować np. zabijanie 4 gości bez straty energi z broni palnej dodatkowymi exami, albo jak pisałem, jakieś kritikale wprowadzić od konkretnej broni i dodatkowe exy za to - możliwości byłoby wiele - a tak to twórcy promując skradankę ograniczają w ten sposób gracza. Znajdźki też nie są promowane jak qrq_pk pisał i zawsze mimo hasła to staram się włamać. Gra jest świetna ale zamiast szeroko reklamowanego rpg z wolnością robi się skradanka. Mogli bardziej dopracować inne style - żeby też były nagrody w postaci exów. I dochodzi ten absurd z kasą i broniami - po co zbierać, kupować, ulepszać jak taki styl gry nie daje exów. To co mam sobie kupić za tą kasę? Nowy garnitur dla Adama czy co? Ja będe grał po swojemu - czyli staram się skradać i hakowac, ale jak nie wyjdzie to strzelba i ołów w ryj. Zobaczymy jak na koniec będzie z exami. Mam mało czasu na granie po przeprowadzce i save load mi się ciągle nie uśmiecha tutaj. Zawiodłem się tylko, że agresywny styl został potraktowany na odpier.dol się. Pozdrawiam Edytowane 17 Października 2012 przez adamst85 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 (edytowane) No właśnie ja też nie rozumiem czemu deweloper potknął się na takiej błahostce. Gra promuje szukanie różnych dróg do celu, hackowanie i cichą eliminację. Jak ktoś chce sobie postrzelać i jednocześnie dobrze rozwinąć postać, to pozostaje używanie cheatu jak ten kilka postów wyżej. Szkoda, bo bronie w tej grze są naprawdę dobre, jak np rewolwer z wybuchowymi pociskami, albo kusza. Jeśli chodzi o kasę, to też nie miałem co z nią robić poza kupowaniem praxis w klinikach i słoi energetycznych. Edytowane 17 Października 2012 przez Zwyrodnialec Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Skradanie trudniejsze, to daje większą nagrodę, co w tym niesprawiedliwego? Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Trudniejsze może z początku, ale nie po zainwestowaniu w kamuflaż, eliminacji dwóch osób jednocześnie i widoku przez ściany. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamst85 96 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Nie o trudność się rozchodzi tylko o to, że to single player rpg - gdzie twórcy na siłę kierunkują gracza w jeden styl grania. Strzelanie też nie jest takie hop siup - wystarczy wyjść na 3 czy 4 gości w otwartej przestrzeni i na normalu szybko gryziesz piach. Więc rozsądne byłoby promowanie exami też akcji gdy dasz im radę bezproblemowo, ogólnie jak pisałem styl agresywny nie jest w ogóle promowany i inwestycja w niego nie jest opłacalna - praktycznie zero bonusów exowych w tym wypadku. A moznaby punktować przeróżne akcje. Zabicie dwóch gości jednym granatem, tak jak pisałem jakieś kill streaki, zabicia niewykryte, zabicia kombinowane z pomocą np. rzuconych butli i strzału w butle. A tak to widzę, że unieszkodliwienie 10 i headshot 10 i koniec. A broni dużo i byłoby co robić pewnie - ale po co - jak twórcy olali ten element gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.