Skocz do zawartości

Deus Ex: Human Revolution


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już po potokach, ciekawe czy to działa ja ściągam.

 

part 1

http://www.mediafire.com/?kdizq2ngzrg

part 2

http://www.mediafire.com/?ng2ndyzmzxi

 

Ten sam kawałek 20-minutowego gameplay'u tylko bez konieczności ściągania :teehee::

 

http://www.gamingeverything.com/2010/6/20_minutes_of_deus_ex_human_revolution

 

Nowy DE zapowiada się na prawdę imponująco.

  • Minusik 1
Opublikowano

Już po potokach, ciekawe czy to działa ja ściągam.

 

part 1

http://www.mediafire.com/?kdizq2ngzrg

part 2

http://www.mediafire.com/?ng2ndyzmzxi

 

Ten sam kawałek 20-minutowego gameplay'u tylko bez konieczności ściągania :teehee::

 

http://www.gamingeverything.com/2010/6/20_minutes_of_deus_ex_human_revolution

 

Nowy DE zapowiada się na prawdę imponująco.

 

Ślinotok :E

Opublikowano (edytowane)

No i jestem po seansie tych dwóch filmików, z tej strony wielkie dzięki dla MajoraZero za wrzucenie linków do tych filmików.

Co prawda materiał nie grzeszył kosmiczną jakością ale z tego co zauważyłem sama gra prezentuje się doskonale, myślę, że poziom graficzny z czysto technicznego punktu widzenia będzie dobry, jeśli nie bardzo dobry. Choć z drugiej strony nie oczekuję od dzieła Eidos'u jakichś graficznych wodotrysków, w końcu nie przypominam sobie by jakakolwiek z ich gier była graficznym masakratorem. Jednak od samej grafiki bardziej sobie cenię w tej produkcji jej design i klimat, który wprost wylewa się ze screenów i teraz również tych filmów. Duża ilość ludzi spaceruje po ulicach coś tam robi, rozmawia, mnóstwo reklam, neonów,sam design klubu Hive również prezentuje się pierwszorzędnie, a genialna muzyka tylko podkreśla unikalny klimat lokacji i świata przyszłości.Pod tym względem chłopaki z Eidos Montreal odwalili kawał świetnej roboty. Liczę również na różne drogi dojścia do celu jak np. kanałami, wentylacją, frontalnie itp. podobno będzie taka możliwość , gdyż któryś z twórców o tym wspominał i oby też tak się stało. Eksploracja terenów w pierwszej części dawała mnóstwo satysfakcji, gdyż zawsze można było natknąć się na jakąś inną drogę dojścia do celu albo odkryć pomieszczenie z wartościowymi rzeczami typu apteczki,implanty,amunicja, żel regenerujący energię implantów itp.

 

Co się tyczy samych konwersacji to wyszły nieźle, w paru momentach widać było jakieś paski/ikonki co pewnie oznaczało wybór dialogów. Sama zaś konwersacja z właścicielem klubu wyglądała naturalnie, postacie nie stoją jak kłody i gadają do siebie tylko gestykulują rękami, poruszają się itp. co również można uznać za plus. Oby tylko w samej grze dało się również pogadać z npc'ami niezwiązanymi fabularnie z wydarzeniami w grze bo w takim Deus Ex czasem można było się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy na temat aktualnych wydarzeń, bądź też miejscówek.

Jeśli chodzi o samą walkę i związane z nią rzeczy to powiem, że jest dobrze choć nie idealnie. Stealth kille wyglądają ciekawie i efektownie, choć nie do końca jestem do nich przekonany, może lepiej by było gdybyśmy je mogli robić samoczynnie niż oglądać animację, no ale może jeszcze się coś w tym przypadku zmieni.

Dodanie cover system to już raczej standard i można się było tego spodziewać, mi to póki co nie przeszkadza o ile sam gameplay nie skupi się w większości na chowaniu za przeszkodami tak jak to bywa w niektórych pozycjach. Martwi mnie tylko ilość broni jaką Adam może nosić przy sobie, co prawda w pierwszym Deus Ex'ie inwentarz pozwalał na wpakowanie do niego prawie wszystkich broni ale jako, że musieliśmy mieć jeszcze miejsce na wytrychy, medykamenty i inny osprzęt to siłą rzeczy nie dało się wszystkiego nosić. Liczę na to, że ograniczą możliwość noszenia broni do 2-3 sztuk+ granty bo niezbyt cieszyłbym się z widoku zbrojowni w "kieszeniach" Adama.

 

Sama walka na filmikach przebiegała ciekawie, mam nadzieję, że podobnie jak w pierwszej części to w jakim stopniu będziemy umieli posługiwać się daną kategorią broni będzie wpływać na jej użycie w boju poprzez np. pracę celownika, mniejszy odrzut itp. Nie podobało mi się zbytnio jak w trakcie walki z uzbrojonym botem Adam chował się za skrzynki, a te nie rozwalały się natychmiast po tym jak otrzymywały serię z działka bądź też rakiet. O ile jakieś metalowe bym zrozumiał, tak drewniane czy też kartonowe powinny niszczyć się w mgnieniu oka. Oby ten element został poprawiony.

Używanie implantów z tego co twórcy mówili będzie gracza kosztować energię potrzebną do ich użycia, oby tylko te bardziej silne i najlepsze wszczepy typu niewidzialność, wysoki skok itp. zużywały dużo energii by ich używanie wiązało się z odpowiednią taktyką, a nie polegało na wesołym hasaniu po levelach i używaniu ich non stop.

 

Najbardziej ciekawi mnie hakowanie kamer, komputerów i innych instalacji. W jednym fragm. filmiku widać jak bohater wklepuje kod do drzwi w klubie i obok ekranu z liczbami widać opcję hakowania, to cieszy, że będą różne sposoby obejścia zabezpieczeń. Ciekawe jak sprawa będzie się miała z komputerami i sieciami zabezpieczeń kamer,działek itp. Widać było w późniejszym fragm., że Adam używa komputera i wyłącza kamery. Dobrze by było, gdyby użycie komputera bądź konsoli wymagało od nas wpisania odpowiedniego hasła i loginu, jeśli go zdobyliśmy bądź też użycia opcji hakowania, która byłaby w jakiś sposób ograniczona poprzez czas bądź też skomplikowanie danego zabezpieczenia. Masz za niski poziom rozwoju obsługi komputerów i ich zabezpieczeń to nie dasz rady włamać się do danego urządzenia, ale jeśli masz odpowiednie hasła i loginy to zawsze masz takie wyjście. Oby nie skończyło to się tak w grze, że do każdego urządzenia możemy wejść bez problemu, bez hakowania,podawania haseł itp byłoby to nielogiczne i zdecydowanie zbyt proste. Już nie mówiąc, że nie pasowałoby do świata, w której sieć jest wszechobecna,a hakerzy tylko czekają na otwartą furtkę do pól złotonośnych danych. Zabezpieczenia w takiej rzeczywistości to podstawa.

Zresztą najważniejszą rzeczą jeśli chodzi o tą grę jest dla mnie fabuła, jeśli będzie odpowiednio dorosła, mroczna i rozwinięta, a same postaci charyzmatyczne i posiadające dobre motywacje do działań będących tłem wydarzeń w grze, to nawet wpadki techniczne i gameplay'owe nie będą mi przeszkadzać. Oby scenarzyści podołali zadaniu i zaserwowali mi niezapomnianą przygodę w świecie roku 2027.

 

Ogólnie po tych filmikach jestem dobrej myśli, pewnie nie będzie to gra, którą pokocha mainstream rzucający się na półki w celu kupienia gry i też pewnie nie będzie graficznym killerem pokroju Uncharted 2 ( w koncu to Eidos, a nie ND) ale uważam, że fani tacy jak ja, lubiący cyberpunk, świeże pomysły,świetny design, unikalny klimat jak i pierwszego Deus Ex'a będą bardzo zadowoleni. Jak dla mnie to gra z kategorii "must have" jeśli chodzi o rok 2011, pewnie nie będzie idealna ale na tytuł w takich klimatach czekałem od premiery pierwszego Deus Ex'a. Coraz mniej gier na obecną generację konsol mnie interesuje bo wszystko jedzie prawie na jednej kalce, jest proste, płytkie i dziecinne i dlatego tak czekam na Human Revolution, i z tego co widzę raczej się nie zawiodę.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano
Liczę na to, że ograniczą możliwość noszenia broni do 2-3 sztuk+ granty bo niezbyt cieszyłbym się z widoku zbrojowni w "kieszeniach" Adama.

Czyli noszenie np. pistoletu, granatów i ogromnej wyrzutni rakiet jest ok, a dodanie do tego karabinu to już za dużo? Głupota. Chociaż zobaczymy jak to rozwiążą, twórcy przebąkiwali coś o normalnym inventory (inwentarzu?).

 

Hackowanie będzie na pewno, o to się nie martw. Potwierdzono już, że jedną z głównych czterech dróg rozwoju bohatera będzie właśnie hackowanie. Myślę, że spokojnie zatem możemy założyć, że ten element odpowiednio dopieszczą.

Opublikowano
Liczę na to, że ograniczą możliwość noszenia broni do 2-3 sztuk+ granty bo niezbyt cieszyłbym się z widoku zbrojowni w "kieszeniach" Adama.

Czyli noszenie np. pistoletu, granatów i ogromnej wyrzutni rakiet jest ok, a dodanie do tego karabinu to już za dużo? Głupota. Chociaż zobaczymy jak to rozwiążą, twórcy przebąkiwali coś o normalnym inventory (inwentarzu?).

 

Hackowanie będzie na pewno, o to się nie martw. Potwierdzono już, że jedną z głównych czterech dróg rozwoju bohatera będzie właśnie hackowanie. Myślę, że spokojnie zatem możemy założyć, że ten element odpowiednio dopieszczą.

Bardziej myślałem nad tym by wprowadzić licznik obciążenia postaci, broń by ważyła odpowiednio do swoich gabarytów i dzięki temu wymuszałoby to jakiś rodzaj wyboru ekwipunku.

No ale jeśli już dadzą menu inwetarza to mam nadzieję, że im lepsza broń tym będzie więcej zajmować slotów w ekwipunku, by nie było sytuacji, że mamy pod ręką wszystko co popadnie od pistoletu po broń ciężką.

Opublikowano

Sorki za moją niewiedze ale czy to będzie sandbox czy będzie podział na ściśle określone lokacje, tak jak w mass effect??

 

Sorki za moją niewiedze ale czy to będzie sandbox czy będzie podział na ściśle określone lokacje, tak jak w mass effect??

Opublikowano

Ja obok HR od Sony w tej generacji na razie nie widziałem czegoś ambitniejszego (nie mówię o PSS). Chodzi mi o ogólnie pojętą dojrzałość produkcji. Deus nie miał się czego wstydzić w porównaniu do Mass Effect, Bioshocka czy Fallouta 3 jeśli dadzą im czas na dopieszczenie gry. Nie dziwię się dlaczego nie pokazali tego demka oficjalnie, jest jeszcze do roboty.

Opublikowano

Deus nie miał się czego wstydzić w porównaniu do Mass Effect, Bioshocka czy Fallouta 3 jeśli dadzą im czas na dopieszczenie gry.

Dla mnie ta gra ma ogromną przewagę nad wymienionymi pozycjami na starcie z powodu uniwersum. Jak na razie obok Rage'a nie dostrzegam w tych dwóch grach żadnych wad. Wszystko mi się tu podoba. Od głównej postaci, arsenał przez świat aż po interesująco zapowiadaną fabułę.

Opublikowano
Mimo że targi E3 zakończyły się jakiś czas temu, echa tego co się na nich działo powracają do dziś. Wczoraj Videogamer poinformował iż Human Revolution zawiera ponad 200,000 linijek dialogów. Tak przynajmniej szacuje David Anfossi:

 

Nagrywanie głosów dla postaci w grze jest po prostu niesamowite. Mamy.. myślę że jest więcej niż 200,000 linijek.

 

Jak widać są to luźne szacunki producenta gry, a nie ścisłe dane nie mniej mogą być one prawdziwe. Nie musi i najpewniej nie oznacza to że gra będzie nadzwyczajnie długa (długość gameplaya łącznie z zadaniami pobocznymi oceniana jest na 25-30 godzin). Wystarczy przypomnieć sobie jakie informacje dochodziły do nas w przeszłości. Otóż z każdą postacią spotkaną na ulicy będzie można porozmawiać. Niektóre dialogi mają być rozbudowane do tego stopnia, iż przykładowo jedna z rozmów która trwa około 5 minut, łącznie ze wszystkimi rozgałęzieniami w rzeczywistości ma 22 minut nagrań.

 

Co również ciekawe, skrypt nadal jest szlifowany i ma być ukończony w lipcu. Przypominam że scenarzystką Deus Ex: Human Revolution jest Mary DeMarle i pomaga jej sześciu etatowych oraz kontraktowych pisarzy.

 

deusex.pl

 

Jedynka zaskoczyła mnie jakością dialogów oby tutaj też trzymały poziom.

Opublikowano

Pomysł ciekawy, ale znając ogólną średnią jakość książek na podstawie gier (czasem czytam ich recenzje) to jednak wolę wstrzymać się od euforii.

Póki co z cyberpunkowych lektur wystarczają mi dzieła Gibsona.Kończę Neuromancera i następnie zabieram się za drugą część trylogii ciągu pod tytułem Graf Zero.

Opublikowano

Masz rację patrząc na te adaptacje Diablo, WoWa, D&D, Magica lepiej być ostrożnym. Paliodor polecam Blade Runnera Dicka jeśli nie czytałeś.

Czyli inaczej "Czy androidy śnią o elektrycznych owcach". Tak wiem co to za książka, póki co jej nie czytałem ale jak tylko będę miał więcej kasy to sobie ją sprawię bo zapowiada się intrygująco. Zresztą od jakiegoś czasu bardziej skłonny jestem wydawać kasę na dobre książki niż gierki, może to efekt przesycenia bądź też dlatego, że coraz mniej współczesnych gier mnie interesuje. Dobrze chociaż, że poprzednie generacje miały dostatecznie dużo growych perełek by nadal pielęgnować to hobby.

Opublikowano

Masz rację patrząc na te adaptacje Diablo, WoWa, D&D, Magica lepiej być ostrożnym. Paliodor polecam Blade Runnera Dicka jeśli nie czytałeś.

 

?

'Dzień Smoka' R. A. Knaaka był nawet spoko, a 'Dziedzictwo Krwi' też chyba Knaaka w ogóle wymiatało. Tę drugą książkę czytałem chyba z 5 razy. Bardzo polecam.

 

 

Opublikowano (edytowane)

DS2 wychodzi pod koniec stycznia ;p no tak ale to już prawie luty.

 

Ale w lutym przecież wychodzi K3 więc na dobrą sprawę 3 konkretne gry w jednym miesiącu...Nie za bardzo podoba mi się ta data luty jako premiery DE.

Jeżeli jest prawdziwa.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Myślę, że co do daty wydania to jeszcze wszystko może się zmienić. W okresie stycznia i lutego wychodzi parę ciekawych tytułów i może lepiej by było, gdyby swoją premierę DE:HR miał w innym terminie. Ot, większa szansa na zainteresowanie i potencjalnych klientów bo wiadomo, że DE to nie Killzone czy Dead Space więc lepiej wybierać okres, gdy jest mniej "hitów".

Sama data premiery również napawa mnie obawami czy przypadkiem nie jest ona zbyt wczesna. Z samej gry dotychczas mieliśmy jedynie ten gameplay z E3, który wyciekł do sieci poza tym nic, w sieci cisza, żadnych nowych filmów i screenów. Twórcy albo chcą zgotować pozytywną niespodziankę tym tytułem, bądź też jeszcze są na zbyt wczesnym stadium produkcji by pokazywać coś więcej. A jeśli ta druga opcja jest prawdziwa to data luty 2010 nie jest taka daleka więc lepiej żeby developer się sprężył bądź też przeniósł premierę na inny termin by dopracować produkt.

 

Na samą grę czekam z niecierpliwością, po genialnym i klimatycznym trailerze nabrałem nadziei, że otrzymam świetny, dojrzały tytuł osadzony w cyberpunkowym świecie. No ale to tylko filmik, więc z samą grą może być różnie.

Jak dla mnie to jeden z niewielu tytułów na obecne konsole, który ma wyjść w przyszłym roku jaki prawdopodobnie kupię i obym tylko nie musiał z tego zakupu rezygnować, jeśli gra okaże się niewypałem.

Opublikowano

Po obejrzeniu gameplayu wolałbym by premiera odbyła się w późniejszym terminie, może nawet po wakacjach. Wiem, że kręcili to metodą na partyzanta więc samej jakości dokładnie ocenić nie jestem w stanie. Jednak widać, że jeszcze trochę pracy przed nimi czeka... Do poprawki: przejścia pomiędzy FFP/TTP, zlikwidowanie klonów na ulicach, usunięcie efektu sunięcia jak Drakula na poduszkowcu, więcej szczegółów graficznych. Nie wyglądało to na razie na grę, która miałaby wyjść w lutym.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...