CoATI 1 051 Opublikowano 4 września 2011 Opublikowano 4 września 2011 jak dobrze, ze mam wy(pipi)ane na trofea... (tylko wipeouta hd masterowalem, bo miało to sens). btw. jak myslicie, w którym miejscu, w fabule, zostanie wstawiony dodatek dlc(ten nowy)? Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 4 września 2011 Autor Opublikowano 4 września 2011 (edytowane) jak dobrze, ze mam wy(pipi)ane na trofea... (tylko wipeouta hd masterowalem, bo miało to sens). btw. jak myslicie, w którym miejscu, w fabule, zostanie wstawiony dodatek dlc(ten nowy)? W linku poniżej możesz poczytać odnośnie miejsca i czasu akcji dziania się tego dlc: http://www.deusex.pl...re=851#comments Dla osób, które nie ukończyły jeszcze gry nie zalecam czytania tekstu z tego linka. A co się tyczy trofeów, to mam podobne nastawienie co ty. Imo największy bzdet tej generacji. Edytowane 4 września 2011 przez Paliodor Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 września 2011 Opublikowano 4 września 2011 (edytowane) @Suavek: Sorry, ale chyba większość (w tym i ja) przechodzą grę tak jak chcą, a nie pod trofea (tym bardziej, że te fabularne i tak są ukryte), pomijam trophyhunterów. I to, że usypiam, a nie zabijam przeciwników to nie dlatego, że jest takie trofeum czy dostaje się więcej exp'a (chociaż fajnie, że twórcy w ten sposób do tego zachęcają, a nie do mordowania) , ale zawsze wybieram taki sposób przejścia w każdej grze (a wszystkie normalne fps typu COD, Killzone czy BF omijam szerokim łukiem), bo ja tak chcę, a nie że tak mi nakazuja trofea. A to że wspomniałem o tym trofeum to tylko dlatego że szkoda mi że przez moją nieuwagę zabiłem jakiegoś strażnika (a nie go "łaskawie unieszkodliwiłem") i nawet o tym nie wiedziałem. I jasne, że super byłoby jakby świat/NPC faktycznie reagowali na nasze poczynania (niby coś takiego ma być w Dishonored, no ale zobaczymy jak to wyjdzie), ale trzeba się cieszyć że mamy przynajmniej ten wybór jak grać, a nie że to kolejny zwykły fps pod znaną marką. Edytowane 4 września 2011 przez MBeniek Cytuj
Suavek 4 686 Opublikowano 4 września 2011 Opublikowano 4 września 2011 MBeniek, nie kierowałem swego posta do Ciebie, ani nikogo szczególnego. Raczej chciałem wyrazić swoje spostrzeżenia na temat struktury Human Revolution. Achievementy i ewentualni achievement hunterzy (np. na innych forach) co najwyżej się do tego przyczynili. Nie chcę zagłębiać się w dyskusję o sensie trofeów/achievementów w grach. Nie mam nic przeciwko nim, czasami bawię się w zdobywanie co niektórych, w zależności od gry, ale za cholerę nie pojmę idei ich zbierania dla... zbierania. I tak (nie wskazując na nikogo szczególnego palcem) widzę jak to ludzie grają non-lethal w nowego Deus Ex nie dlatego, że tak chcą, lecz dlatego, że wyskoczy im pod koniec mały popup z prowizoryczną punktacją i gratulacjami. Tymczasem dla tych, którzy achievementy mają w nosie, Deus Ex: Human Revolution może okazać się lekko rozczarowujący, co też uzasadniłem wcześniej. Tutaj kwestia podejścia do misji nie jest uzależniona od fabuły, postaci, dialogów, czy też naszej własnej immersji ze światem gry, lecz od wspomnianej ilości zdobywanego doświadczenia i ewentualnych osiągnięć. Możemy wyrżnąć połowę wrogiego gangu, możemy ich ominąć, możemy ich ogłuszyć - koniec końców nie będzie to miało najmniejszego znaczenia. Gdzieś słyszałem jak to HR robi ukłon w stronę oryginału scenką wejścia bohatera do damskiej toalety. No i faktycznie - wleźliśmy, Prichard to komentuje i... tyle. Ukłon był, owszem, ale tylko pojedynczy, a na przestrzeni całej gry nie uświadczyłem wiele podobnego. Tymczasem w oryginale wiele było tego typu subtelnych interakcji, jak na przykład postacie komentujące zachowanie JC (chociażby Paul, Gunther, Anna, Jock, Menderley itp), ludek burzący się, gdyż gracz włamał mu się do mieszkania, i wiele innych. Pisałem to już chyba wcześniej, ale po prostu interakcja z otoczeniem w Human Revolution jest niestety bardzo prowizoryczna. Mamy duże miasta, owszem, ale co z tego, skoro NPC do pogadania jest raptem garstka, podobnie jak side-questów. A w oryginale? W oryginale niektóre rzeczy nawet nie wyświetlały się jako side-questy, ale gracz miał wpływ na ich przebieg - dyskusje ze ćpunami na stacji metra, przesłuchanie dilera, uratowanie prostytutki dręczonej przez alfonsa, a nawet zwykłe wręczenie batonika głodnemu dziecku. W Human Revolution naprawdę większa interakcja występuje z komputerami i skrzynkami mailowymi, aniżeli innymi bohaterami. No ale podkreślę raz jeszcze - czepiam się tego aspektu tylko i wyłącznie patrząc przez pryzmat oryginalnego Deus Ex, którego do dnia dzisiejszego uważam za jedną z najlepszych gier komputerowych "evah". I choć Human Revolution jak najbardziej śmiało jestem skłonny nazwać solidnym jego następcą, w przeciwieństwie do Invisible War, to mimo wszystko nie każdy element wykonano tak jak bym sobie tego życzył. 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 4 września 2011 Opublikowano 4 września 2011 Ile w Detroit jest misji pobocznych? Do tej pory zaliczyłem 3. BTW już zaraz na początku u jednego typa można się zaopatrzyć w różne bronie, a ja do tej pory bawiłem się pistolecikiem obezwładniającym , kiedy do kupienia był karabin, który ma większy zasięg. O_o Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 4 września 2011 Opublikowano 4 września 2011 (edytowane) w detroit w akcie 1 sa 3 questy poboczne. jest tez zdaje sie 2 handalrzy bronia ale polecam eksploracje calego miasta w poszukiwaniu darmowych w skrytkach czy mieszkaniach. Edytowane 5 września 2011 przez TakeshiX Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Sprawdzał ktoś, czy na bossów działa broń obezwładniająca? Jeszcze jedno, ale to już dotyczy sterowania. Wcześniej jakoś w opcjach umknęło mi, że da się przełączyć cover na jedno kliknięcie (czyli jak w praktycznie wszystkich tego typu grach), do tej pory męczyłem się właśnie z trzymaniem przycisku. Nie wiem kto w ogóle wpadł na pomysł, by to było domyślne ustawienie. W grze, w której przemykanie po cichu jest priorytetem. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 stun gun napewno dziala ale wygrac uzywajac tylko go nie wygrasz Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) Muzyka, klimat, design. Widzę że w większości są tu same pozytywy. Świetnie. Jak jednak prezentuje się waszym zdaniem grafika, a w szczególności płynność animacji na ps3? (szczególnie podczas wyświetlania bardziej złożonych obiektów) Bo wersja prezentacyjna jąką obcykiwali w Extrimie miało czasem tendencję do zadyszki... Nie żeby szczególnie miało mnie to odrzucać, ale po przygodach z serią GTA na ps2 i ps3 jestem nieco uczulony w tym aspekcie. Edytowane 5 września 2011 przez nobodylikeyou Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) Grafika nie jest najwyższych lotów,ale nie o za(pipi)istą grafikę w tej grze chodzi...wystarczy,że sam design rozkur.wia. Co do animacji czasami potrafi poklatkować,ale nie było to jakieś specjalnie nagminne. Zazwyczaj przycinało tuż po loadingu. Edytowane 5 września 2011 przez MYSZa7 Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Szkoda, że poboczne questy nie są zaznaczone na mapce, łatwo coś przeoczyć. Detroit przy Szanghaju wydaje się bardzo małe. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Sprawdzał ktoś, czy na bossów działa broń obezwładniająca? Jeszcze jedno, ale to już dotyczy sterowania. Wcześniej jakoś w opcjach umknęło mi, że da się przełączyć cover na jedno kliknięcie (czyli jak w praktycznie wszystkich tego typu grach), do tej pory męczyłem się właśnie z trzymaniem przycisku. Nie wiem kto w ogóle wpadł na pomysł, by to było domyślne ustawienie. W grze, w której przemykanie po cichu jest priorytetem. Miny EMP, wiadomo dlaczego bossowie są na ich punkcie wyczuleni. A co do samej gry przy jej krótkim podsumowaniu posłużę się dobrze znaną sentencją: takich gier się już nie robi. Przy Dark Souls będzie to prawdziwa stara szkoła w najlepszym wykonaniu. Cytuj
zizikus 0 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 panowie pomocy, walcze z hakowaniem na 3poziomie na dyskotece, zeby wylaczyc kamery i nie daje rady, jakies podpowiedzi? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Co do animacji czasami potrafi poklatkować,ale nie było to jakieś specjalnie nagminne. Zazwyczaj przycinało tuż po loadingu. Dzięki MYSZA, grafa nie jest dla mnie najważniejsza, ale warto wiedzieć czego się spodziewać. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) W Deus Ex: Bunt Ludzkości zabrakło trzech miast/hubów (Montreal, Górny Szanghaj i jedno miasto indyjskie) - powód, wiadomo, za mało czasu. Mam nadzieję, że w jakimś przyszłym większym DLC dodadzą Montreal i Górny Szaghaj (skoro te dwa huby były już w zaawansowanym stadium). Za takie porządne DLC nie poskąpiłbym grosza . Edytowane 5 września 2011 przez MBeniek Cytuj
Suavek 4 686 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Zamiast dodawać kolejne gigantyczne lokacje, niech lepiej dorzucą jakieś side-questy i interaktywnych NPC dla tych już istniejących. Lata człowiek jak głupi po tych "labiryntach" a oprócz rabowania mieszkań/magazynów/sejfów i dosłownie garstki zadań nie ma tam wiele do roboty. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) panowie pomocy, walcze z hakowaniem na 3poziomie na dyskotece, zeby wylaczyc kamery i nie daje rady, jakies podpowiedzi? Próbuj wirusami i robakami wstrzymującymi czas o ile je masz. W tej mini-gierce trzeba mieć też jednak trochę farta, bo wszystko zależy od tego, jak szybko włączy się alarm. Edit: To ile jest w końcu miast w pełnej grze? Do tej pory widziałem 2. Edytowane 5 września 2011 przez Zwyrodnialec Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) panowie pomocy, walcze z hakowaniem na 3poziomie na dyskotece, zeby wylaczyc kamery i nie daje rady, jakies podpowiedzi? Próbuj wirusami i robakami wstrzymującymi czas o ile je masz. W tej mini-gierce trzeba mieć też jednak trochę farta, bo wszystko zależy od tego, jak szybko włączy się alarm. Edit: To ile jest w końcu miast w pełnej grze? Do tej pory widziałem 2. Jeśli na maksa ulepszymy poziom programu hakerskiego i zmniejszenie szans wykrycia to alarmy to praktycznie rzadkość A i nie dawajcie przy hakowaniu FORTYFIKOWANIA. Edit: To ile jest w końcu miast w pełnej grze? Do tej pory widziałem 2. Dwa do eksploracji czyli Detroit i Szangchaj + Singapur i Montreal Edytowane 5 września 2011 przez MYSZa7 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) Zamiast dodawać kolejne gigantyczne lokacje, niech lepiej dorzucą jakieś side-questy i interaktywnych NPC dla tych już istniejących. Lata człowiek jak głupi po tych "labiryntach" a oprócz rabowania mieszkań/magazynów/sejfów i dosłownie garstki zadań nie ma tam wiele do roboty. Tylko, że wtedy side-questy musiałyby się odbywać w miejscach/budynkach, w których już byliśmy, a nie wiem czy wtedy byłoby to takie super. Ja np. z przyjemnością zwiedziłbym górny Szanghaj, gdzie jest dużo roślinności, słońca itp. (można było to zobaczyć jak jechaliśmy windą w TYM), w przeciwieństwie do tego co przeważnie mieliśmy w podstawce (ponuro, ciemno, w nocy - nie mówię że to źle ale jakaś odmiana też by się przydała). Edytowane 5 września 2011 przez MBeniek Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 do hackowania dam jedna rade: mozna robic wiele rzeczy naraz a nie jak tutorial pokazuje ze pojedynczo pokolei Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) Strasznie nie podoba mi się jedna rzecz, jak na razie największy minus (imo). Co z tego, że w grze jest pokaźna ilość arsenału, gadżetów etc. skoro nie ma żadnych "skrzynek", magazynów czy czegoś tam. Gdzie moglibyśmy odkładać znaleziony stuff, lubię zbierać "wszystkie fanty" w grach choćby dla samego posiadania. A w DE 3/4 stuffu muszę zostawiać, ok niby można "rzucać=zostawiać" sprzęt w domu (i tak robię) ale gorzej gdy zaczynamy misję z marszu. Bez możliwości odwiedzenia chałupy (czy miejsca gdzie odkładamy fanty) i odpowiedniego przygotowania się do misji. Prosty przykład; kręciłem się po mieście, włamywałem itd. a bronie, granaty zostawiłem w domu. Co by móc zbierać nowy nabytek, zacząłem misję główną i "przerzuciło" mnie na inny teren - poza miastem. I teraz gram misję goły bez sprzętu który chciałbym ("paralizator", snajperka na strzałki) a połowę (jak nie więcej) sprzętu który zdobywam. I tak nie zabiorę ze sobą bo nie starczy miejsca... Imo powinny być jakieś magazyny czy coś pasującego do gry gdzie możemy wszystko magazynować. W odpowiednich miejscach, lokacjach tak żebyśmy co jakiś czas mogli zostawiać nazbierany stuff i wybierać aktualnie nas interesujący. Edytowane 5 września 2011 przez SłupekPL Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 6 września 2011 Opublikowano 6 września 2011 Jak za(pipi)ac pierwszego bossa? Nie mam pomysłu, praktycznie ledwo go pare razy trafiam i po mnie ;-( Cytuj
Texz 670 Opublikowano 6 września 2011 Opublikowano 6 września 2011 Granaty EMP + coś mocnego (bazooka, karabin, shotgun). Cały magazynek wyeb. Ewentualnie strać kilka żyć i porozglądaj się jakie są przedmioty porozrzucane dookoła. Może będzie coś konkretnego. Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 6 września 2011 Opublikowano 6 września 2011 (pipi)a jeden granat mam właśnie Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 6 września 2011 Opublikowano 6 września 2011 będzie jakieś demko? bo za RPG nie przepadam (próbowałem kiedyś Fallout3 i ME2 ale jakoś nie podeszły mi, mniej więcej w połowie olewałem te gry), ale widzę, że to bardziej gra akcji jak MGS, po obczajeniu kilku gameplayów i ocen na gamerankings zaczyna mi się podobać da się tam zmienić kamerę żeby cały czas była tpp? bo dziwnie to wygląda, cały czas fpp a przy chowaniu się zmienia się na tpp Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.