Jakim 1 791 Opublikowano 27 lipca 2010 Opublikowano 27 lipca 2010 Fajnie. Takie smaczki cieszą. Przynajmniej motywuje to do kilkukrotnego przechodzenia dany tytuł. Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Nowe screeny!: http://www.joystiq.com/2010/08/05/new-deus-ex-human-revolution-screens-look-great-very-gold/ Screeny wyglądają kozacko. Klimat wylewa się z ekranu litrami . 1 Cytuj
Paliodor 1 783 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 6 sierpnia 2010 DE3 Huge art & screens gallery Część grafik z tego linku, jak i od Sprite'a się powtarza ale można wyłapać parę nowych. Cóż czekam na jakieś nowe screeny albo filmik może Games Con coś przyniesie. Cytuj
Paliodor 1 783 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 sierpnia 2010 No nareszcie coś pokażą oby tylko to nie były fragmenty z tych dwóch gameplay'ów jakie wyciekły po E3. Liczę na nowy stuff. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Nowy trailer. http://www.gametrailers.com/video/gc-10-deus-ex/702811 Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Opublikowano 13 sierpnia 2010 (edytowane) Nowy trailer. http://www.gametrail...-deus-ex/702811 Brutalność, brutalność i jeszcze raz brutalność. Walka w zwarciu prezentuje się kozacko. Nowe zabawki( kusza z celownikiem i szpony w rękawach) wyglądają zawaliście. Szkoda tylko, że nie pokazali dalszej walki z tym mechem... może na Gamescom? Ja osobiście jeszcze bardziej napaliłem się na tę gierkę . Edytowane 13 sierpnia 2010 przez sprite 1 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Opublikowano 13 sierpnia 2010 ja ta gre bym widzial na cryengine 3... ogolnie graficznie jest spoko ale brakuje mi takiego czegos hmmm.. ta gra wydaje mi sie takim nie oszlifowanym diamentem. design pomieszczen zamknietych troche [mi osobiscie] przypomina mgs2 - chyba na plus ;] Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Stealth kill przez ścianę daje radę. Cytuj
Słupek 2 154 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Opublikowano 14 sierpnia 2010 (edytowane) Graficznie może nie powala ale design i klimat sci-fi Blade Runner ;p wymiata do tego ta przepiękna muzyka. Idzie zakochać się w tej grze w końcu porządne sci-fi które nie będzie tylko fps-em. No i jak Sprite wspomniał brutalność ale pasująca nie zrobiona na siłę. Data premiery early 2011 no to się zapowiada grubyyy początek nowego roku (DS2, K3, Bulletstorm, DE) zresztą jak końcówka tego. Edytowane 14 sierpnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
Paliodor 1 783 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 sierpnia 2010 (edytowane) No i filmik za mną. Cóż można powiedzieć. Jeśli chodzi o oprawę graficzną to jest bardzo dobra ale to nie ona gra tu główne skrzypce lecz klimatyczny i przemyślany design świata, który powoduje, że klimat wprost wylewa się z ekranu monitora. Podobnie jak w poprzednich filmikach, także i tu można usłyszeć genialną muzykę. Widać, że autorzy bardzo przyłożyli się do jej wykonania, jak tylko wyjdzie ost to trzeba będzie go sobie sprawić bo zapowiada się wyśmienicie. Co zaś tyczy się rzeczy, które mi się nie podobają to niech twórcy popracują nad przenoszeniem zwłok w pierwszym Deus Ex jeśli chciałeś przenieść zwłoki to musiałeś mieć wolne ręce, co oczywiście jest realne, a nie tak jak mamy na tym filmiku, że zwłoki są wleczone, a w ręce Adam trzyma pistolet. Gdzie tu logika, co on siłą umysłu te zwłoki przenosi? Oby to było poprawione bo strasznie to nierealne i psuje ogólny wizerunek dopracowanej koncepcji gry. Reszta to cóż migawki ze strzelania poprzeplatane wstawkami na silniku gry, które wyszły bardzo dobrze. Teraz tylko liczę na jakiś filmik z hackowaniem zabezpieczeń, rozmowami i pokazem różnych dróg do celu. Strzelanie w DE nie odgrywało głównej roli, gdyż było w znacznej mierze opcjonalne (zawsze można było grać stealth), więc liczę na to, że i tym razem nie skupią się głównie na tym elemencie. Edytowane 14 sierpnia 2010 przez Paliodor Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Widać, że to nowszy build demka z E3. Jest lepiej na pewno. Grafika jest dobra pod względem technicznym, ale już pod względem artystycznym bardzo dobra. Nie zawsze silnik pozwoli na cuda więc cenię sobie jak dev nadrabia to pomysłem. Muzyka zapowiada się genialnie, pierwszy motyw przypomina mi SC Chaos Theory, a muzyka pod koniec Blade Runnera. Super. Tak to przenoszenie ciał wygląda komicznie i powinni to poprawić w co wątpię. Gameplay zapowiada się na rozwinięcie koncepcji poprzedniczek. Strzelanie wygląda na dopracowane, ale mam nadzieję, że będziemy mieć dość dużą swobodę. Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Eidos potwierdza plany odnośnie DLC http://www.vg247.com/2010/08/18/eidos-montreal-confirms-dlc-plans-for-deus-ex-human-revolution/ 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Ogłoszenie ME2 na PS3 pokrzyżowało moje plany. Deus raczej sobie poczeka, na Mass Effecta na PS3 czekam dłużej, ale i tak DE nie ucieknie... Cytuj
Paliodor 1 783 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 sierpnia 2010 Troszkę nowych informacji na temat gry, pochodzących z wywiadu z Jean-Francoisem Dugasem : * Inspirowano się m.in. Blade Runnerem, który przedstawia archetyp cyber-punku (zapożyczenie mgieł, dymu i walających się śmieci). Jako wzorce służyły też: Ghost in the Shell, japońska anime, filmy klasy b typu Johnny Mnemonic ale i coś z wyższej półki np. Robocop. Zajrzano też do literatury w tym książek Raya Kurzweila i innych autorów odwołujących się do transhumanizmu. Swe poszukiwania prowadzili też w mitologii greckiej i wszędzie tam gdzie mogli znaleźć coś ciekawego. ?Wyzwaniem było zaczerpnięcie wiele fajnych pomysłów z różnych miejsc i połączenie ich w jedną ukierunkowaną rzecz nad którą można by pracować i która nie będzie sprawiała wrażenia wyciętej z czegoś innego.? * Gra oferuje wiele zakończeń. W pewnym momencie w grze będzie trzeba podjąć ważną decyzję, która będzie miała wpływ na zakończenie. Poza tym owe zakończenia będą zróżnicowane w zależności od drobnych poczynań podczas gry. * Główny wątek zajmie około 20 godzin, zaś wraz z misjami pobocznymi gameplay będzie trwał około 30. * Nie wiadomo czy będą jakieś nagrody po ukończeniu gry, ale poważnie jest brana pod uwagę opcja rozpoczęcia gry od nowa ze wszystkimi zainstalowanymi rozszerzeniami co umożliwi zebranie i ulepszenie ich wszystkich. Jest to o tyle istotne, iż jedno przejście gry nie da możliwości ulepszenia wszystkich augmentacji na maksymalny poziom. * Wersja na PC w stosunku do konsolowej będzie się różnić m.in. tym że będzie wykorzystywać DirectX 11. Ze względu na precyzyjność komputerowej myszy, gra na PC ma być trudniejsza. Źródło :Polska strona Deus Ex 20 godzin wątku głównego to jest niezły wynik, a do tego jeszcze trzeba doliczyć dodatkowe zadania, szykuje się całkiem długa przygoda. Cieszą również potwierdzone różne zakończenia i konieczność podejmowania ważnych i z pewnością trudnych decyzji. Ogólnie coraz bardziej jestem spokojny o finalną wersję gry, niech tylko dopieszczą gameplay i będę zadowolony. Jak dla mnie to jedna z pierwszych gier jakie kupię w 2011. Cytuj
YETI 10 996 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Sprawdzamy Deus Ex: Human Revolution! http://www.ps3site.pl/gamescom-2010-sprawdzamy-deus-ex-human-revolution/51485/ Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Nie wiadomo czy będą jakieś nagrody po ukończeniu gry, ale poważnie jest brana pod uwagę opcja rozpoczęcia gry od nowa ze wszystkimi zainstalowanymi rozszerzeniami co umożliwi zebranie i ulepszenie ich wszystkich. Jest to o tyle istotne, iż jedno przejście gry nie da możliwości ulepszenia wszystkich augmentacji na maksymalny poziom. FUCK YEAH! Na to czekam. NG+ w tej gierce zmiażdży! Jeszcze mam nadzieję, że dadzą jakieś cheat menu, żeby można było ustawić sobie nieskończoną energię. Wtedy przy 5 przejściu będzie można poczuć się bogiem. Elo. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 25 sierpnia 2010 Opublikowano 25 sierpnia 2010 Gdzieś czytałem, że to ma być restart serii (?). Jeśli tak to ciekawe czy pójdą za Bioware i sejw z jedynki wpłynie jakoś na dwójkę i tak dalej. Bardzo fajny patent. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 25 sierpnia 2010 Opublikowano 25 sierpnia 2010 Gdzieś czytałem, że to ma być restart serii (?). Jeśli tak to ciekawe czy pójdą za Bioware i sejw z jedynki wpłynie jakoś na dwójkę i tak dalej. Bardzo fajny patent. A nie że to ma być prequel przed wydarzeniami z jedynki i dwójki?? Trzeba poszukać jakieś oficjalne info. A co do tych importów sav'ów to akurat Bioware to słabo wyszło. Parę więcej zdań i tyle. Tak na prawdę w żaden sposób nie wpływało to na zdarzenia czy zadania (chodzi mi tu o ME2). W ogóle po co tak daleko wychodzić w przyszłość. Premiera dopiero w marcu. Potem będą nas częstować kolejnymi DLC. A i tak sequel będzie zależeć od sprzedaży. A tak poza tym to chyba (nie wiem) czy te same studio nie jest odpowiedzialne za Thief 4. Więc jak już to kontynuacja na next genach . Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 O designie: http://www.vg247.com/2010/08/27/deus-ex-black-equals-suffering-gold-equals-hope/ 1 Cytuj
Paliodor 1 783 Opublikowano 1 września 2010 Autor Opublikowano 1 września 2010 Kolejna porcja nowych informacji na temat gry: # Wersja na PC w stosunku do wersji konsolowych będzie miała lepsze tekstury i efekty atmosferyczne oraz mądrzejsze SI - jako że myszką można bardziej dynamicznie i precyzyjniej sterować postacią. Co ciekawe wspierane są karty graficzne AMD.# Żółte/złote obwódki wokół przedmiotów do użycia, o których była mowa dwa newsy temu, to element ostateczny - część stylu gry (wiadomo że dominujące kolory to czarny i złoty). Nie wiadomo czy te obwódki są stałe czy pojawiają się po zbliżeniu się postaci. # Interaktywność z otoczeniem określa się jako Augmented Relity. Oprócz prostego podnoszenia przedmiotów i interakcji z NPC, gracz dostanie dodatkowe informacje o obiektach w tym dla NPC rodzaj uzbrojenia oraz.. sposób w jaki najłatwiej go pokonać (oby była to opcja mechanicznego ulepszenia a nie standardowy element umiejętności Adama). # Przejście głównego wątku zajmie 20 godzin, zaś wraz z misjami pobocznymi, czytaniem gazet itp. 30-35 godzin - innymi słowy Anfossi podbija stawkę # Grafik (a wywiadzie określony przez Anfossi amatorem), który umieścił na szkicu Busha czyniąc go poszukiwanym masowym mordercą poniósł konsekwencje. Producent gry dodał też, że Deus Ex: Human Revolution nie będzie miał styczności z realnym światem. # Utrzymano i potwierdzono termin wydania gry - marzec/wiosna 2011. Źródło: Polska strona Deus Ex Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 Live gameplay z konferencji Square Enix na Pax. Cytuj
Słupek 2 154 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 Szok jest nawet gameplay z PS3 a to rzadkość. Nie no gra zapowiada się oszałamiająco jeżeli chodzi o design i "szczegóły" świata. Brudny, dosadny future klimat - masakra. Blade Runner. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.