Skocz do zawartości

Deus Ex: Human Revolution

Featured Replies

Opublikowano

W sumie właśnie... Żeby ktoś kumaty to wyjaśnił - czy za "alarm" przyjmuje się gościa, który jest agresywny i ma status "WRÓG", czy tylko wtedy, gdy ktoś taki podbiegnie do panelu i go wciśnie? Bo w sumie w tych wszystkich menelskich alejkach raczej paneli nie ma, więc obstawiam, że "WRÓG" jednak wystarczy, by anulować nam trofeum.

 

No i wtedy w sumie lipa, bo nawet pierwsza nasza konfrontacja, tam gdzie tych dilerów na boisku koszykówki trzeba spacyfikować... Bez podwójnego ogłuszania nie podchodzić lepiej, bo jak siekniesz tylko jednego, to drugi ma "WRÓG" automatycznie. Teoretycznie można pojedynczym takedownem załatwić szybko jednego po drugim, tak że drugi nie zdąży zareagować (a przynajmniej moje oko nie zarejestrowało zmiany statusu), ale postanowiłem do nich wrócić dopiero, jak wykupiłem double takedown, tak dla pewności.

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 154,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    Skończyłem tę grę. Wydaje mi się, że tytuł ten zasłużył ode mnie na coś więcej niż "polecam", gdyż jestem autentycznie w szoku jakich wyborów dokonywałem w czasie grania i w jaką stronę poprowadziłem

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    gameplay gameplayem - napewno wszyscy się zgodzimy, że ma wady, że graficznie odstaje, że trochę drętwo czasami. Ja mimo to nadal nie mogę wyjść z podziwu dla wykreowanego świata.    Z ciekawostek,

  • Patrzcie co znalazłem http://www.youtube.com/watch?v=B0sRgPcjnJo   Oj jak ja to chcę. Widziałem gameplay tej wersji demo/beta i jestem naprawdę mile zaskoczony. Gra autentycznie przypomina orygina

Opublikowano

Tych dillerów to zdejmij ze schodów przeciwporażowych karabinem obezwładniającym, jednego ściągniesz, pojawi się znak podejrzliwy, a wtedy Ty "ściągasz" następnego. No albo granatem gazowym, ale też z jakiejś pozycji gdzie Cię nie widzą.

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Ale Ci dilerzy są z zadania pobocznego. Po co ryzykować zadania poboczne w speedrunie z Foxiest?

Opublikowano

Bo nie mam zamiaru i czasu robić kilku przejść - wszystko mam zamiar zrobić w jednym :)

Opublikowano

To zrób speedrun jeden i za każdym razem jak będziesz lądował w nowej lokacji to zrób osobnego sejwa. Możesz maksymalnie zrobić 20. Potem jak przejdziesz to będziesz mógł wracać do zadań pobocznych na spokojnie.

Opublikowano

Bo widzisz, ta sytuacja z menelem, to prawie symulator życia. Może umarł z przyczyn naturalnych, taki realizm... ;)

 

A tak serio, to miałem taką sytację:

 

Druga wizyta w Detroit, jestem po rozmowie z Sarifem u mnie w mieszkaniu, jadę windą na dół i w holu wpada na mnie gliniarz Wayne, ten, którego przekonywałem w komisariacie. No więc wpada na mnie i krzyczy, że przeze mnie zwolnili go z pracy, wyciąga broń i strzela do mnie. Uciekłem nie zabijając go, ale na radarze wyskoczył napis "wróg". I teraz pytanie, trofik przepadł, czy to jednak nie zaliczy jako aktywowany alarm?

 

 

Oki, ta sytuacja nie wpłynęła na trofika, uff. Zabitych nie było, alarmu nie było, chwilkę od gry odpocznę i jak wrócę, to będzie platynka ;)

Opublikowano

W sumie to byłem nastawiony na brak trofików, więc nie powiem, byłem mile zaskoczony :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.