Skocz do zawartości

SOCOM 4: U.S. Navy SEALs


Butcher

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej tak tylko pytanie nie czy z Sharpshootera tylko czy z Move... ale chyba tak.

To już nie ma znaczenia. Liczy się tylko obsługa Move. ;)

 

No to miałem na myśli. Trzeba sprawdzic czy MOVE jest obsługiwany bo sharpshooter to tylko nakładka na MOVEa

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kręci mnie ta gra niesamowicie (dodam, że nigdy wcześniej z Socomem nie miałem do czynienia), a partyjki w multi niemalże śnią mi się już po nocach :) Może nie od razu przy premierze, ale kupić, to na pewno kupię.

Opublikowano (edytowane)

Beta już jest można pobierać, waży niecałe 800 mb.

 

Nie ma co zaje.bisty początek, najpierw pobranie bety potem instalacja, potem pierwszy patch i znowu instalacja. A teraz najlepsze po odpaleniu wyskakuje menu "pobieranie uaktualnień 1,5 giga" nawet przy moim łączu idzie jak krew z nosa ;/.

 

W cholerę z taką betą...

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Beta już jest można pobierać, waży niecałe 800 mb.

 

Nie ma co zaje.bisty początek, najpierw pobranie bety potem instalacja, potem pierwszy patch i znowu instalacja. A teraz najlepsze po odpaleniu wyskakuje menu "pobieranie uaktualnień 1,5 giga" nawet przy moim łączu idzie jak krew z nosa ;/.

 

W cholerę z taką betą...

 

Haha! Też się na to złapałem, ale już dociągnę do końca bo jestem ciekaw jak gra się prezentuje na żywo. W sumie całość ma ~2,3 giga.

Opublikowano (edytowane)

No ja już ograłem kilka meczy, strasznie mieszane uczucia.

 

Gdyby nie parę tragicznie rozwiązanych rzeczy byłoby naprawdę ok. Ale są to rzeczy a) jak najbardziej do naprawienia, b) wkurzające elementy wynikają z ograniczeń bety/samej bety, c) myślę, że jakbym grał ze znajomymi wrażenie byłyby jeszcze lepsze.

 

Na pewno dużym zaskoczeniem jest grafika. O ile sama postać wygląda tak sobie, nie wspominając o fatalnej animacji tak mapki prezentują się ślicznie. I pod względem budowy, różnorodności no i jak samej oprawy. Po filmikach myślałem, że gra jest brzydsza a to jednak multi, więc w singlu powinno być jeszcze lepiej.

 

A te wkurzające elementy? To cała strona techniczna multi, w skrócie napiszę tak: przykładowo na 30 minut gry, gramy 10 minut a 20 hmmm... loadingi, czekanie na skończenie rundy, wyszukanie meczu, przebicie się przez menu itd.

 

Beta narzuca ustawienia a one są po prostu durne. Grasz 11 rund trwających 5 minut !!! na naprawdę dużych mapkach w 16 (o ile trafi się fulla). Teraz tak zaczyna się runda, dajmy na to giniesz po minucie i czekasz te piep.przone 4 minuty bo przeciwnik się schował. I słusznie, że się schował bo mapki wręcz do tego namawiają ale zwariować idzie tyle czekania żeby znowu pograć chwilę jak się zginie.

 

Po pierwsze rundy powinny trwać maks 2-3 minuty, a przede wszystkim na takich mapkach powinno grać 32 graczy. Wtedy byłoby świetnie a tak mimo, że chce się grać to się odechciewa od tego czekania (można usnąć). Tylko no właśnie tak jak wspomniałem na początku to wszystko jest do poprawienia czy nawet takie rzeczy jak czas rundy, ilość rund i ilość graczy powinny być do ustawienia. Nawet w becie przede wszystkim w becie...

 

Dubbing jest, oczywiście ugrzeczniony, wybieramy ludków, bronie, bronie dodatkowe, granaty trochę tego jest. Zdobywamy medale, rangi tu wszystko jest ok, no i jest Polak do wyboru "Strzeliński" bodajże ;]. Wygląda fajnie nawet zauważyłem, że dużo osób go wybiera hehe.

 

Cover system wypada tak sobie ale za to kompletnym failem jest skok. Po cholerę w tej grze skok skoro ledwo możemy wskoczyć na schodek, nie ma wspinania a murek metrowy stanowi przeszkodę nie do pokonania. Tym bardziej jest do dziwne bo mapy są wielopoziomowe... z "przeszkodami" (murki i takie tam).

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

O czym ty piszesz? Jakie czekanie? Chyba klasyczne zasady socoma włączyłeś, bo na zwyczajnych jest rzeźnia jak sam skur*ysyn, a respawn chyba co 6 sekund.

Co do samej gry to też mam mieszane uczucia. Grafa nie zachwyca jakoś specjalnie, ale to mam akurat w pupie, bo dla mnie liczy się fun i skill. Nie ma stałych 30 fps'ów i to widać w niektórych momentach, przy takim wyglądzie to dla mnie dziwne. Crysisowi mogę wybaczyć, ale nie SOCOM'owi. Jeśli chodzi o gameplay to jest średniawo. Postać porusza się drętwo, ginie się za szybko, a od sporej ilości headshotów, które wpadają zdecydowanie za często jeszcze szybciej. Cover system to dodatkowy lep na n00bów i camperów. Byłem napalony na ten tytuł, ale Beta ostudziła mój zapał i prawdopodobnie oszczędziła kasę. Jeżeli miałbym wybierać między C2, a Socomem to w tym momencie wziąłbym C2.

Opublikowano (edytowane)

O ja haha no, na klasycznych jechałem nie miałem pojęcia, że całkowicie inaczej jest na zwyczajnych.

W takim razie dzięki za info.

 

Na klasycznych jest dokładnie tak jak napisałem.

Nie grałem nigdy w żadnego Socoma w multi stąd nie miałem pojęcia.

 

Co do spadków animacji, ja tam żadnych poważnych-widocznych nie uświadczyłem. Tu jest akurat ok...

 

Edit:

 

No faktycznie teraz jest tak jak powinno być, respy co 6 sekund. I chyba właśnie 32 graczy natomiast chaos jest totalny, zdecydowanie za szybko się ginie. Najlepsze, że jest taka zadyma, że często od razu na respie ginę... nawet nie zdążę postacią ruszyć ;/.

 

Szkoda, szkoda jak dla mnie zmarnowany potencjał ale kiedyś tam obadam dla singla i co-opa.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

pogralem chwile w demo(bete) multi, i jakoś średnie wrazenie , poprostu strzelanina, oczywiscie nie mozna mowic kategorycznie po jednym meczu, trzeba by troche bardziej sie zagklebic , ale pierwsze wrazenie bardzo średnie

 

 

 

btw szczytem głupoty jest tłumaczenie "us navy seals" na "polskie sily specjalne" , to tak jak by tytul gry "IL 2 sturmovnik" przetlumaczyc na "polski jastrząb f16" , albo podtytuł "vice city" na "warszawa" , to przecież zmienia cały sens tytulu i dopasowania do zawartosci, jesli latamy IŁem2 albo biegami po vice city to pisanie w nazwie czegos zupelnie innego jest debile, tak jak w SOCOM gramy amerykanskimi navy sealsami, a nie polskimi mietkami

Opublikowano (edytowane)

US Navy Seals to nazwa na amerykański rynek. W Europie jest Special Forces. I nie będziemy grać amerykańskimi navy sealsami tylko oddziałem NATO. Najprawdopodobniej w polskiej wersji będziemy sterowali Polakiem.

 

A grze warto dać szansę i zagrać trochę więcej niż jeden mecz. Ja też na początku miałem średnie wrażenie ale z czasem podobało mi się coraz bardziej.

Edytowane przez SzczurekPB
Opublikowano (edytowane)

bedzie ta sama fabula ale kazdy bedzie mial wojaka swojej narodowosci? lol juz widze te polskie GLEBA KURFA!!!!

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Na razie nic nie wiadomo w tym temacie. Z K3 nie bylo bundli wiec tutaj tez moze nie byc.

 

Tak w ogole to pierwsze wrazenie moje z bety to - WTF ale lipa. Gameplay wydaje mi sie sztywny strasznie. Nic, jak bede mial pozniej czas to jeszcze zajrze i bardziej doglebnie obadam.

Opublikowano

Pojawiły się pierwsze oceny:

 

* Destructoid – 3/10

* Eurogamer – 6

* PSU – 8.5

* G4 – 4/5

* Game Informer – 8

* Joystiq – 2.5/5

* Game Trailers TV – 7.9

 

Ogólnie to mam je w du*ie, bo sam sobie zdanie po becie wyrobiłem, ale może komuś podpowiedzą czy inwestować.

Opublikowano (edytowane)

Trzeba przyznać, ze grafika jest świetna ale rozgrywka...chaos.Kille z czapy i inne dziwne hostorie. Socomy na PS2 powodowały zdecydowanie poważniejsze, taktyczne podejście do tematu no i kolejny frag dawał dużo frajdy.

Problem jest teraz taki, że jak się developer zabiera za grę o strzelaniu to na pierwszym spotkaniu w ciągu 5 minut pada piętnastokrotnie słowo "Call of Duty". Z wszystkiego chcą teraz zrobić call of duty. Zupełnie niepotrzebnie bo większość gier cierpi przez to na brak tożsamości.

Edytowane przez da$io
Opublikowano

Kurde Sony mnie zadziwia. Od poczatku wiedzialem, ze Socom 4 moze byc maksymalnie gra dobra, ale dlaczego ustanawiaja embargo na tydzien przed premiera? Teraz masa graczy przeczyta recenzje jaki to wyszedl sredniak i zwyczajnie anuluje pre-ordery.

 

Tak sobie mysle - Sony niby ma mase ekskluziwow na ten rok, ale sa to tytuly malego kalibru, ktore ni jak nie powoduja checi nabycia PS3 - przynajmniej tytuly dotychczas wydane. Mamy LBP2 i KZ3, ktore do dzis dnia ledwie przekroczyly pulap 1 melona opchnietych egzemplarzy. Mamy motorstorm apocalypse, heroes PS move, ktore sprzedaja sie...no wlasnie, nie sprzedaja sie wogole. Mamy teraz Socom 4, ktory... jakos tam sie sprzeda w USA, a Europa zleje go cieplym moczem. Dopiero inFamous 2 bedzie wisienką, ktora byc moze dojdzie do tych 2 mln sprzedanych egzemplarzy, po wielu miesiacach pobytu na rynku. Co na to MS? Oni wydadza GoW3, ktore w kilka miesiecy zostanie nabyte przez 6 mln wlascicieli Xbox'a.Tyle w temacie.

Opublikowano (edytowane)

Oj Wy sie nie martwcie o Socoma. Ta gra ma poterzna baze fanow i mimo ze oceny ma srednie to zywotnoscia multi przebije K3 czy Crysis2 (w slabym S3 serwery nadal zapelnione). Ja sie nie zawiodlem, jestem zachwycony. Chaosu zadnego nie zauwazylem. Gra sie super. Tak dobrej grafy sie nie spodziewalem.

 

(pisze z tel. - brak pol liter)

Edytowane przez LiSoQuan

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...