Skocz do zawartości

Nintendo 3DS


scuff

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja sie pytam czy newsmani napewno dobrze interpretuja info o tej niby sporej mocy nadchodzacej konsoli... mnie sie wydajee, ze slowa o tym, ze 3ds dorówna dzisiejszym konsolom stacjonarnym tycza sie tylko wyswietlania pseudo 3D na ekranie, sterowania ruchem [samej konsoli lub jakos tak na wzor natala] i moze jakims pojemnym nosnikiem [pewnie standardem beda carty 8gb lub cos kolo tego]

 

IMO nintendo nie jest w stanie zrobic mocnej konsoli... no chyba, ze cala zarobiona [niemałą] kase wydali na rozwoj nowych technologii... w co osobiscie nie wierze ;]

Opublikowano

jakoś nie chce mi sie wierzyć zeby N ze starodawnych niby innowacyhnych popierdułek (ds i wii) mialo nagle przejść do mega nowoczesnych kosmicznych technologii (3d, moc, bateria) , w dodatku takie cos kosztowalo by pewnie tyle co porzadny laptop

Ja wiem? PSP nie kosztowało tyle, co porządny laptop. A przecież minęła już praktycznie cała generacja konsol, więc podejrzenia, by 3DS było mocniejsze od Wii, nie wydają się takie dziwne. Wielu znawców z tego forum uważa, że samo Wii nie jest wiele "mocniejsze" od PSP, więc... nie czaję tekstów o "kosmicznych technologiach". Tekstu o "popierdułkach" też nie, ale mniejsza z tym, zakładam, że chodzi o gorsze osiągi graficzne...

 

1 N przejeło wielką część rynku czyli graczy casualowych, i jak widzimy wszyscy lepiej dzieki temu sobie poczyna niż ps3 i xbox, wiec dlaczego by mialo nagle wchodzić w ten gorszy kawałek tortu? a casuale nie potrzbują takiego potwora przecież wiec robienie dla nich takiej zabawki (pewnie tez cholernie drogiej) nie mialo by wielkiego sensu bo oni kupia byle szit jesli jest modny

No, to miałoby jakiś sens. Tyle że handheldy Nintendo nadal kupują dziesiątki milionów graczy, których raczej określa się jako "niecasualowych", i którzy nie obrażą się za porządną grafikę 3D. Jak mówię - od premiery Wii minęło kilka lat, więc nie widzę nic nadzwyczajnego w tym, że nowa konsola będzie "mocniejsza" od Wii...

 

2 czy w ogole N potrafilo by zrobic cos takiego? w koncu ich ostatnie poczynania na tle mocy są nędzne, i ich teksty "taka mamy strategie" nie do konca wszystko wyjasniaja

Co to w ogóle znaczy? Jako tzw. "moc" konsoli generalnie określa się moc procesora i układu graficznego. A tych rzeczy Nintendo przecież nie projektuje, tylko kupuje. Układ graficzny do Wii zrobiło ATI, a procesor IBM - tak samo jak do X360. Jakby Nintendo chciało mieć "większą moc", to by miało, kwestia kosztów. Sony sobie do PS3 robiło procesor, współpracując z IBM, ale czy im to wyszło na dobre? Trudno stwierdzić...

 

 

Generalnie nie widzę argumentów, by Nintendo 3DS nie mógł być nieco "mocniejszy" od Wii, ale co to dokładnie będzie nieść w praktyce, to jeszcze zobaczymy. Osobiście byłbym zadowolony, gdybym dostał coś, co po prostu wyświetla ładną, kolorową i płynną grafikę 3D, czyli mocniejsze od PSP. Dodać do tego zżerające moc efekty głębi i naprawdę wychodzi, że "moc" większa od Wii nie byłaby niczym specjalnym... Jezu, to coś będzie dostępne pod koniec 2010 roku. Od czasów PSP i DS-a minęło sześć lat. To nie byłoby nic specjalnego.

Opublikowano

No, to miałoby jakiś sens. Tyle że handheldy Nintendo nadal kupują dziesiątki milionów graczy, których raczej określa się jako "niecasualowych", i którzy nie obrażą się za porządną grafikę 3D. Jak mówię - od premiery Wii minęło kilka lat, więc nie widzę nic nadzwyczajnego w tym, że nowa konsola będzie "mocniejsza" od Wii...

Nie obrażą się, ale jeśli jej nie będzie, to i tak kupią jeśli nadal będzie to dominujący handheld z biblioteką ociekającą świetnymi, średnio wyglądającymi grami nadrabiającymi treścią i ciekawymi pomysłami i właśnie na to najprędzej liczy N.

Opublikowano (edytowane)
więc podejrzenia, by 3DS było mocniejsze od Wii, nie wydają się takie dziwne

to że mogło by być mocniejsze od wii to nic nadzwyczajnego, nawet iphone jest podobno mocniejszy od wii:p

ja sie dziwie nie dlatego ze to ma byc mocniejsze od wii tylko że ma mieć moc zbliżoną do ps3, a to jednak ogroman roznica pomiedzy "mocniejsze od wii" a "prawie jak ps3" jest kosmiczna przepasc jesli chodzi o wszystkie aspekty techniczne

 

w przenośną konsole mocniejszą od wii od reki uwierze, to zadne osiagniecie (zwlaszcza jesli serio nowe iphony biją wii na glowe)

ale w przenosną kosnole porównywalną mocą do ps3 jakos serio nie moge uwierzyć

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Farmazon nad farmazony, ale i tak cel osiagnieto, bo kazdy o tym gada. Texz, nie mow mi o miniaturyzacji, bo jak chcesz miniaturyzowac PS3 w budowe DSa nowego to porywasz sie z motyka na ksiezyc/slone (zalezy od regionu) ^^

Opublikowano

Farmazon nad farmazony, ale i tak cel osiagnieto, bo kazdy o tym gada. Texz, nie mow mi o miniaturyzacji, bo jak chcesz miniaturyzowac PS3 w budowe DSa nowego to porywasz sie z motyka na ksiezyc/slone (zalezy od regionu) ^^

Źle zinterpretowałeś to co napisałem, ale mnie to wcale nie dziwi. Klepiesz szybciej niż myślisz.

Opublikowano

ja sie dziwie nie dlatego ze to ma byc mocniejsze od wii tylko że ma mieć moc zbliżoną do ps3, a to jednak ogroman roznica pomiedzy "mocniejsze od wii" a "prawie jak ps3" jest kosmiczna przepasc jesli chodzi o wszystkie aspekty techniczne

Serio? Pomijając różnicę rozdzielczości? Chyba zależy jakie gry porównujesz. Jeśli Uncharted 2, to faktycznie widać tam sporą różnicę technologiczną, ale większość gier... Nie jestem pewien. Czy na trzycalowym ekraniku faktycznie byłaby taka zauważalna dla normalnego człowieka różnica między "lepiej od Wii" a "prawie jak PS3"? Przecież tam i tak się tyle obiektów nie zmieści, ani szczegółowość modeli 3D czy tekstur nie ma zbyt wielkiego znaczenia. Nie wiem, ja się raczej spodziewam konsolki, na której kolejny Metroid Prime Hunters będzie tak ładny, czytelny i płynny, jak Corruption. Nie wiem, co jeszcze można osiągnąć na takim ekranie. Przy takim pomniejszeniu nie uważam, by była aż taka kolosalna przepaść między, powiedzmy, Corruption a Bioshockiem... Może jest. Jako laik nie wyobrażam sobie, na czym miałaby polegać.

Opublikowano (edytowane)

ja też srednio sobie wyobrazam jak gry pokroju tych z ps3 mialy by wyglądac na małym ekraniku, to w sumie kolejny powod dla ktorego powątpiewam w to wszystko. zrozumial bym gdyby ten nowy DS miał 2 ekrany podobnej wielkosci co psp, albo nawet troszke wieksze, wtedy moc by sie przydała, ale po co pakować ogromną moc w 2 mikroskopijne ekraniki? ogolnie to wszystko nie trzyma sie kupy.

podejzewam ze w najlepszym razie 3DS bedzie mial podobną moc i efekty co wii

 

a co do ekranów małych - nawet mały ekran moze miec duża albo mala rozdziałke, dobrze to widac na komorkach, jedne z pierwszych komorek z kolorowymi ekranami mialy znacznie mniejsza rozdzielczosc (wieksze pixele) niż pozniejsze komorki (te najnowsze przed pojawieniem sie wielko ekranowych dotykowych)

tzn moze byc maly rozpixelowany ekran, ale moze byc tez mały ekran jesli chodiz o przekotną, ale rozdzielczosc moze miec wielką, i obraz bardzo ostry

dobrze mozna to zobrazowac porownujac rodzielczosc starych telewizorów ctr - wiekszosc komórek ma teraz podobną (ciut mniejsza albo nawet wiekszą) rozdziałke co telewizory (640x480) a przeciez komorka ma ekran okolo 1-2 cale, a TV ma okolo 20cali , a mimo to maja taka sama rozdzielczosc

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Ale na takim handheldzie nie ma sensu wyświetlać HD, więc pewnie bebechy będą miały sporo mniejszą moc od stacjonarek, ale dzięki sporo niższej rozdziałce będą w stanie przynajmniej wyświetlać grafikę jak wii. Szczególnie jeżeli konsola będzie wielkości aktualnych DSów to nie widzę sensu podbijania rozdziałki zbyt mocno. Nawet jakby był wielkości PSP to rozdziałka w okolicach 640x360 spokojnie by styknęła. Naprawdę w takiej rozdziałce można tworzyć już fajne graficznie rzeczy i nie potrzeba marnować dużo zasobów na obliczanie wszystkiego.

Opublikowano

Wystarczy niższa rozdzielczość i układ graficzny, który potrafi nałożyć jakikolwiek efekt antyaliasingu i już gra wygląda dużo lepiej, niż by wyglądała. Dlatego np. GTA4 wygląda tak dobrze na konsolach a tak marnie na PC w stosunku do wymagań sprzętowych, które narzuca ;)

Opublikowano

Żadnych opinii? Prezentacja rozwaliła, co tu dużo gadać. Pytanie na razie, ile to będzie kosztować. Jeśli 200 dolców, to normalnie rzeź.

 

Oprócz tego, co wszyscy widzieli na konferencji i co jest hitem dnia, warto zwrócić uwagę na sporą ilość gier, które już powstają. Widzieliśmy imponującego Kid Icarusa, ale zapowiedziano, że powstają m.in. remake MGS: Snake Eater, nowe Pilot Wings, remake Star Foksa 64, Mario Kart 3DS, Pro Evolution Soccer, jakiś Resident Evil, nowy Professor Layton, jakiś Paper Mario, jakieś Dead or Alive, jakiś Saints' Row, a także Splinter Cell i Assassin's Creed, najprawdopodobniej remake'i którejś ze znanych już części.

Opublikowano

To będzie wymagało dwa oka, tia ? fuck, trzeba zrobić operacje laserową xD

 

Ale jak zrozumiałem, będzie efekty 3D można wyłączyć ?

 

dla mnie upgrade hardware to automatic win, jedyną rzeczą którą zazdrościłem psp, to mocy obliczeniowej. Po Kid Icarus widzimy już grafike na poziomie psp. Duże tereny, detale, wygładzone obiekty w dali.

 

Oby to miało większą rozdziałke niż standartowy NDS.

Opublikowano
już chce położyć łapska na tym nowym dual screenie. to będzie chyba pierwszy handheld jakiego kupię. do tego jakie serie sobie załatwili o_O. no po prostu zostałem rozłożony na łopatki. line-up wii mnie nie interesuje w ogóle bo tej konsoli nie mam i mieć nie zamierzam. tylko metroid wyglądał fajnie.

 

w ogóle nie ogarniam, że taka rewolucyjna technologia debiutuje w konsolce do gier. czekam teraz tylko na pierwsze telewizory, kina... ciekawe jak się czują teraz ci ludzie co wybulili grubą kasę na te bravie 3d itp.

 

jeszcze się nie pozbierałem. taką podjara to ostatnio mnie ogarnęło po pierwszych pokazach xO dla hakerów.

Opublikowano

Rozdzielczość górnego ekranu to 400x240, czyli mniej niż PSP. A więc 3DS raczej nie będzie jakoś specjalnie szokował wyglądem gier. Inna sprawa, że różne wersje PSP czy telefony komórkowe pokazują, że przy małym ekraniku nawet ta sama rozdzielczość może sprawiać zupełnie różne wrażenie. Zobaczymy. Gry na kartridżach najwyżej 2 GB - też nie jest to "poziom next-genów", raczej okolice PSP. Cóż, wobec tego cacko nie powinno być drogie. Czy taka moc wystarczy, by zadowalać, to się okaże, jak zobaczę gry. To znaczy, jest postęp wobec DS-a i to wyraźny, więc zadowalać będzie, ale czy zaimponuje pod tym względem? Pewnie nie. Mam nadzieję, że będzie więcej RAM-u, żeby dało się wreszcie normalnie oglądać strony internetowe na Wi-Fi.

 

Oprócz gier, które wymieniłem, fajnie zapowiadają się też Kingdom Hearts i Super Street Fighter. Ghost Recon wygląda jak turówka z GBA, natomiast Splinter Cell to remake Chaos Theory.

Opublikowano

haha wiedziałem że pieprzenie o mocy porownywalnej do ps3 to jakies bajki

 

po filmikach z kid icarusa wygląda na to że poziom graficzny bedzie zblizony do psp (niektore textury lepsze)

Opublikowano

Są relacje z grania na 3DS.

 

http://uk.ds.ign.com/articles/109/1098014p1.html

 

Najlepsze cytaty z tekstu:

 

"Gram na handheldach od 20 lat, ale pierwszy raz od dawna kieszonka sprawiła, że powiedziałem: cholera jasna! (...)

 

Leży wygodnie w dłoniach. Gałka analogowa zatacza okręgi - o wiele lepsze rozwiązanie niż którekolwiek, jakie dało nam PSP. Ale to wyświetlanie 3D. Cholera jasna. (...)

 

Wierzcie mi, naprawdę musicie to zobaczyć samemu, żeby zrozumieć, dlaczego jestem pod tak wielkim wrażeniem. Nintendo używa technologii, która wysyła do każdego oka inny obraz, które w mózgu łączą się, dając efekt głębi. Dużej głębi. Efekt jest od razu zauważalny, a jednocześnie wydaje się zupełnie naturalny. (...)

 

Jeśli obrócisz konsolę bokiem, dostaniesz dwa osobne obrazy, ale łatwo jest trzymać DS-a tak, by efekt głębi był w twoim polu widzenia. (...)

 

Ogladałem film "Legend of the Guardians", którego zwiastun widziałem w kinie. Faktycznie, wygląda zupełnie tak samo. (...)

 

Nintendo dostarczyło demo, gdzie można było obracać statyczne modele 3D. (...) Zaawansowane detale, masa efektów świetlnych, szczegółowe tekstury. (...)

 

Kid Icarus można było tylko pooglądać, by zobaczyć, jak to wygląda w 3D. (...) Efekt jest absolutnie oszałamiający. (...)

 

Snake Eater 3D to fantastyczny pokaz możliwości DS-a. Nie można było pograć, tylko sterować kamerą. Wygląda mniej więcej tak dobrze, jak wersja PS2 i ma całkiem spektakularne efekty 3D. (...)

 

Jeszcze o aparacie. Możesz oglądać w czasie rzeczywistym efekt 3D na zdjęciu, później zrobić "konwencjonalne" zdjęcie, by przesuwając analog dodać do niego efekt głębi. Na razie nie można ze zdjęciami zrobić nic więcej, ale to może być fantastyczny sposób na pokazywanie fotek z wakacji. Wracam grać."

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...