Skocz do zawartości

Bulletstorm


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Interesująco, aczkolwiek niczym nowym nas nie zachwycili. To wszystko widzieliśmy na E3.

 

Chłopaki są jakieś przecieki, co do broni? Z pewnością te, które zostały przedstawione w gameplay-u na E3 i w tym powyżej są częścią potężnego arsenału. Przynajmniej taka moja nadzieja. Jeśli chodzi o bronie to są na prawdę zmyślnie zrobione. Chociażby ten "shotgun", który smaży nasze ofiary na barbecue. W końcu ludzie z People Can Fly obiecali: "outrageously large guns". Jak dotąd skandalicznie ogromnych broni nie dostrzegłem, także należy wnioskować, że zostaniemy zaszokowani ciekawym osprzętem.

 

Chciałbym jeszcze dodać, że ciekawie wygląda lasso oraz patent z szybkim podbiegnięciem do delikwenta i kopnięciem, które jak mniemam zatrzymuje go w powietrzu.

 

Ogólnie rzecz biorąc, gierka, która od pewnego czasu zapowiada się ciekawie, lecz pod pewnymi warunkami. Fabuła jak dla mnie trochę naciągana. Zazwyczaj, jak i tym razem hasłem przewodnim jest: Zemsta!

Edytowane przez Mefi23
Gość donsterydo
Opublikowano

Mówimy tutaj o twórcach Painkiller, gry gdzie było sporo broni i większość miała podwójne zastosowanie więc raczej nie ma się o co martwić. Serce rośnie jak człowiek widzi, że Polacy potrafią zrobić tak dobrze wykonaną grę.

Gość donsterydo
Opublikowano

Racja, to typowa gra do rozpierduchy. Fabuła tutaj może być prosta jak wykrochmalone prześcieradło ;)

Opublikowano

Don ma rację w 100%. Jakiś czas temu oglądałem dziennik developera w którym pokazał się pan Chmielarz i opowiadał zarys fabuły. Większego gó.wna nie słyszałęm od dawna. Absolutnie ten tytuł to nastawiona na efekciarstwo i rozpierduchę strzelanka bez jakiegokolwiek sensownego zaplecza fabularnego. Czyli dla mnie na przykład to kolejne Girsy: "Pożyczyć, przejść singla, zrobić kilka WOWów w czasie kampanii i zapomnieć o tej grze".

Opublikowano (edytowane)

Wszyscy jak jeden mąż macie rację. Tylko wspomniałem o fabule, ponieważ część graczy na tym forum przykłada duże znaczenie do fabuły.

O! np. Gooral, lubi sobie popykać w gierki z dobrze osadzoną historią w świecie gry. Dobrze mówię ? :rolleyes:

 

Chyba jasnym jest, że od tego typu gier nie można oczekiwać wspaniałych dialogów i przecudownych wątków pobocznych. Tu masz iść i siekać, to co spotkasz po drodze.

 

Don, chyba po raz pierwszy muszę się z Tobą zgodzić. :teehee:

Edytowane przez Mefi23
Opublikowano

Też słyszałem ten wywiad, co ciekawe Chmielarz fabułę podawał jako jeden z najważniejszych czynników gry. Przecież RE już ma lepszą. Ale fabuła to akurat jest tu najmniej ważna, liczy się niszczenie wrogów w jak najbardziej widowiskowy sposób. Czyli idea która przyświeca takim grom jak DMC, czy w wyścigach Burnout. :]

Akurat mi to odpowiada, w końcu jakiś niestandardowy FPS.

Gość donsterydo
Opublikowano
Don, chyba po raz pierwszy muszę się z Tobą zgodzić. :teehee:

 

Przecież ja jestem tak cholernie przekonujący i do bólu racjonalny :D

 

Ja też stawiam gry z dobrą fabułą ponad wszystko, ale są też gry robione dla czystego funu gdzie dobra i zawiła fabuła jest czasami nawet nie wskazana, takie gry mają jedno zadanie - gracz ma mieć banana na twarzy jak gra :)

  • Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Oby nie. A jeśli już się zdecydują na takie pokaranie graczy, to niech chociaż zostawią opcję wyboru inglisza. Nie wyobrażam sobie idiotycznych tłumaczeń wszystkich tych combosów na język polski.

Opublikowano (edytowane)

 

Grafa , design , pomysłowość poziomów i rozwałka widzi mi się wielce obiecująco ale rozwalanie przeciwników wydaje się wręcz banalnie proste .

Przy tych możliwościach bohatera i broniach przeciwnicy muszą być bardzo wytrzymali

i/lub inteligentni (- w to wątpię) ; a przy tej oprawie będzie max liniowo .

Ale zobaczymy jak gra wyjdzie .

Edytowane przez Paweł Dziuba
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Byłem, widziałem, podzielić się nie mogę wrażeniami. Chociaż chyba nikt mnie nie zabije, jak powiem, że (pipi)nięcie jest i słowo to przewija się kilkunastokrotnie przy okazji naszego wywiadu z Tomaszem Mazurkiem, programistą fizyki i dźwięku, który opowiadał m.in. o wpływie fantazji erotycznych członków teamu na grę. Niestety, siusiaki z EA zblokowały nam publikację tegoż materiału przez embargo. Ale będę wrzucał materiał nagrany w studio z udziałem ekipy - wpierdalanie czegoś a la Rocket Fuel, ogrywanie ich Fendera Stratocastera, zakulisowe rozmowy o ekipie i toczenie beki ze Steve'a Lee ;]

 

Tymczasem, polecam dla zainteresowanych wizytacją studia:

 

http://www.youtube.com/watch?v=95awlMbXUF0

 

Przyjdźcie, weźcie udział w losowaniu po wsparciu fundacji Jurka Owsiaka, a będziecie mogli wziąć udział z nami w bibie w PCF, graniu przedpremierowym w Bulletstorma, a nawet ptaszki ćwierkają o jakichś gadżetach :)

Gość donsterydo
Opublikowano

Kij z tym. Można zamówić. Jak pomyłka to anulują, jeśli nie to ja zyskam :)

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

To jest w dziale konsol i X360 więc o tym nie może być mowy. Jeśli już to walnęli się z ceną. Ciekawe jak to Merlin odkręci, może jakieś bony rabatowe na 10zł :P

Edytowane przez donsterydo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...