joseph 1 Opublikowano 31 lipca 2011 Opublikowano 31 lipca 2011 a mi się nie podobało..najbardziej dołuje mnie to że idzie się jak po sznurku, na dodatek metalowym chyba bo nigdzie poza plan twórców skręcić się nie da.. Cytuj
Bzduras 12 515 Opublikowano 27 marca 2012 Opublikowano 27 marca 2012 Kupiłem Bulletstorma w niedzielę za 50 dych na zasadzie "demo dało radę, ale czegoś mi tu brakuje...", a czego brakowało? Kampanii! Kunafak, na razie jestem dopiero w piątym akcie, ale chyba żaden FPS w ostatnich latach nie dostarczył mi takiej radochy i funu z rozgrywki, co produkcja naszych rodaków. Skillshoty po pewnym czasie pewnie mi się znudzą, ale w tym momencie jeszcze mi do tego daleko - nadal bawię się przednio, próbując wykończyć psycholi na coraz to wymyślniejsze sposoby, wjeżdżając (dosłownie) z buta do każdej nowej lokacji. Mocarz! A, no i scenariusz - jego autor powinien dostać może nie Oskara, ale na pewno jakąś dobrą flachę. Za(pipi)i..ste teskty (Wajchobij P. Trzęsipała mnie rozpieprzył), spora dawka humoru i nie taka znowu głupia fabuła - atuty kampanii do mnie przemawiają, zwłaszcza, że polska wersja jest wykonana porządnie i świetnie oddaje ducha naszego swoistego podwórka ze skillshotami typu "Zły dotyk" czy "Ale urwał". Jaram się! Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 A powiedzcie mi panocki, długie to? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 A powiedzcie mi panocki, długie to? jak na dzisiejsze standardy FPS - dosyć długie. Jeśli dobrze pamiętam grałem dobre -naście godzin. Do tego muszę stwierdzić, że mimo powtarzalności rozgrywki, zabijanie upierdliwców dawało mi tyle samo frajdy przez całą grę i w żadnym momencie nie skarżyłem się na monotonię czy nudę. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 A powiedzcie mi panocki, długie to? Kampania to tak 10h gry (jak nie więcej). Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 Szkoda, że przez te 10h w kółko są potem powielane te same patenty, pomysłów na jakieś wyjebane skillshoty szybko im zabrakło. Cytuj
KOMODO 67 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 10 h? Chyba na ultra-hard. Kampania to 7 rozdziałów, po ok. 1 h każdy. Przesadziliście z tymi 10 godzinami. Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 10 h? Chyba na ultra-hard. Kampania to 7 rozdziałów, po ok. 1 h każdy. Przesadziliście z tymi 10 godzinami. 7 czy 10 godzin gry - za 30zł (a w praktyce 10zł) chyba warto kupić używkę i pograć . Cytuj
Linek 187 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Szczerze to nie rozumiem tych narzekań na monotonię - ja kupiłem dosłownie tydzień temu, usiadłem, w 2 wieczory pyknąłem sobie kampanię i nie zdążyłem odczuć znużenia. Ciągła akcja, parcie do przodu, świetnie zaprojektowane miejscówki - naprawdę jedna z najlepszych strzelanek tej generacji. Co do długości - parę godzinek, w każdym razie 7 aktów, więc kończy się dość szybko. Cytuj
Nowy Jork 1 Opublikowano 2 lutego 2013 Opublikowano 2 lutego 2013 Oczywiście, że warto kupić. Gra dobra dla odstresowania się po ciężkim dniu. Nie rozumiem dlaczego siętak kiepsko sprzedała. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.