orion50 632 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Zasady: - dowolne auto z podanej klasy (możliwy wybór konkretnego pojazdu na dane zadanie) - dozwolony tuning w zakresie danej klasy - możliwość zastrzeżenia braku modyfikacji - fabryczne ustawienia auta na dany wyścig - możliwe użycie pojazdów z DLC tylko za zgoda uczestników (nie każdy posiada) - dowolne stosowanie wspomagaczy typu: ABS, cofanie czasu - jeździmy w ,,walka z czasem/ time trial'' - zabronione wybieranie tras z DLC (nie każdy posiada) - wygrany z danego etapu wybiera kolejny event ( trasa/ pojazd/ klasę) podawanie czasów: - wykonaj swoje najlepsze okrążenie - wciśnij pauzę i wykonaj zdjęcie - widoczna musi być klasa pojazdu oraz czas okrążenia - zdjęcie umieść np tu: http://imageshack.us/ - wrzuć miniaturkę zdjęcia w tym temacie (dla pewności dopisz swój najlepszy czas) - czas na wykonanie zadania: 4dni (możliwe przedłużenie o kilka dni) pod uwagę nie będą brane: - nieczytelne zdjęcia - czasy wykonane pojazdem z innej klasy niż to było podane dla danego zadania - zdjęcia wrzucone po zakończeniu czasu przeznaczonego na wykonanie zadania punktacja: - miejsce 1 --> 10 punktów - miejsce 2 --> 8 punktów - miejsce 3 --> 6 punktów - miejsce 4 --> 5 punktów - miejsce 5 --> 4 punkty - miejsce 6 --> 3 punkty - miejsce 7 --> 2 punkty - miejsce 8 --> 1 punkt Runda testowa mistrzostw : - trasa Amalfi Coast Full Circuit - auto Peugeot 207 Super 2000 ( klasa A - ustawienia fabryczne) 1. Michał102 - 00.58.531 2. marbel007 - 00.59.182 3. maciekww28 - 00.59.195 4. BOdz1o - 00.59.332 5. krzysiucd - 00:59:344 6. Magik - 00:59:662 7. orion50 - 00.59.868 8. mataman - 01.01.639 ------------------------------------------------------ I-ga RUNDA MISTRZOSTW Tor - Circuit de Catalunya (Grand Prix) Auto - Dodge #91 Viper Team Oreca GTS-R (możliwość tuningu do klasy R3 766 + dowolne ustawianie setupu) 1.orion50 - 01.43.147 - 10 PKT 2.Michał102 - 01.43.337 - 8 PKT 3.Magik - 01.43.370 - 6 PKT 4.krzysiucd - 01.44.342 - 5 PKT 5.maciekww28 - 01.44.521 - 4 PKT 6.marbel007 - 01.45.432 - 3 PKT II-cia RUNDA MISTRZOSTW Trasa : SUZUKA CIRCUIT FULL Samochód: FERRARI F50GT klasa R2. Zabronione jest dokupywanie jakichkolwiek ulepszeń. Można jedynie ustawiać to co już jest. 1.Michał102 - 01.45.466 - 10 pkt 2.maciekww28 - 01.45.861 - 8 pkt 3.Magik - 01.45.864 - 6 pkt 4.krzysiucd - 01.48.337 - 5 pkt 5.marbel007 - 01.48.473 - 4 pkt 6.BOdz1o - 01.50.687 - 3 pkt III- TA RUNDA MISTRZOSTW: auto - Lotus Exige Cup 240 (klasa nie większa niż B457, ustawienia setupu dowolne) tor - Le Mans Circuit de la Sarthe (Bugatti Circuit) 1.Magik - 01,47.501 - 10 pkt 2.Michał102 - 01.47.556 - 8 pkt 3.orion50 - 01.48.185 - 6 pkt 4.maciekww28 - 01.50.030 - 5 pkt 5.krzysiucd - 01.50.665 - 4 pkt IV- ta RUNDA MISTRZOSTW Samochod: 2006 Ferrari #62 Risi Competizione F430GT Tor: Mugello Full Circut 1.Magik - 01.47.483 - 10 PKT 2.marbel007 - 01.47.607 - 8 PKT 3.maciekww28 - 01.48.015 - 7 PKT 4.Michał102 - 01.48.248 - 5 PKT V-ta Runda Mistrzostw Lamborghini Gallardo - Indeks 544 STANDARD Tor: Road Atlanta Full 1.Magik - 01.22.870 - 10 pkt 2.orion50 - 01.22.929 - 8 pkt 3.Michał102 - 01.23.252 - 6 pkt 4.krzysiucd - 01.24.901 - 5 pkt 5.maciekww28 - 01.24.974 - 4 pkt 6.marbel007 - 01.27.688 3 pkt NSX TAKATA DOME standardowy indeks. Tor: Mazda Laguna Seca 1. Michal102 - 1:17,903 2. Magik - 1:17,917 3. Orion - 1:18:223 4. maciekww28- 1.19.468 2008 Porsche 911 GT2 (997) Standardowy indeks wydajności A590 Tor: Silverstone Full Circuit 1. Magik - 01.54.305 2. Michał102 - 01.54.531 3. maciekww28 - 01.54.593 Aktualna klasyfikacja: 1. Magik - 60 pkt. 2. Michal102 - 55pkt. 3. maciekww28 - 38pkt. 4. Orion - 30 pkt. 5. krzysiucd - 19 6. marbel007 - 18 pkt 7. BOdz1o - 3 pkt Edytowane 12 Lipca 2010 przez orion50 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Mnie najbardziej odpowiadaloby gdybysmy uzywali gdybysmy wszyscy w danej rundzie jechali tym samym autem....fabrycznym...bez upgradow. Czysty skill. Ale jakiekolwiek zasady ustalicie - im in Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) awaryjny liderboard: Edytowane 12 Lipca 2010 przez maciekww28 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez maciekww28 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Mi pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiucd 9 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jestem za, ale to Orion juz dawno wie. Niestety nie podpowiem co i jak bo zdecydowanie duzo tematow do dogadania a ja organizacyjnie to slabo. Jak Kolega wyzej napisal ciezko to bedzie wszystko ustalic i upilnowac jednak przy odrobinie zaciecia moze uda sie to dopracowac a zawody takie stana sie cykliczne czego nam wszystkim zycze PS Moze mamy w szeregach zdolnego artyste ktory namaluje ladna lepke PSX ? Chetnie bym taka widzial na swojej karoserii Pozdrawiam i zapraszam do zawodow. PLCarBuster Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 zasady: - dozwolony tuning w zakresie danej klasy np: z A4 do A1, D3 do D1 Nie kumam. Gram trochę w FM3, w FM2 wiele godzin przejeździłem, ale klasy to ja widziałem od F do S, i R1, 2 i 3. Są jeszcze jakieś podklasy klas? Ewentualnie możnaby ograniczyć tuning do poziomu samochodu, ale IMO to bez sensu. Chyba się nie da jechać na standardowych ustawieniach. Proponuję by zwycięzca danego wyścigu proponował warunki kolejnego, np. w czasie 24h, jeśli się nie wywiąże te obowiązki przechodzą na drugiego w stawce w ciągu 12 h od końca czasu dla pierwszego itd. Za brak wywiązania się z obowiązku kara - punktowa lub np. - 0.2 sek do czasu w kolejnych zawodach. No i jakaś punktacja by się przydała. Będzie nas niewielu więc może być np. 10,8,6,5,4,3,2,1. Do obowiązku organizatora należałoby zsumować po zakończeniu terminu (podanego z dnia i godziny) zgłaszania wyników i podać klasyfikacje. Takie "losowanie" jak piszesz doprowadzi do chaosu i "turniej" się rozpadnie po 2 zawodach. Czyli termin zgłaszania by był 96h od ogłoszenia warunków zawodów. NIEPRZEKRACZALNY. To ilu jest chętnych. Możemy zaczynać. Np. Jutro, albo już podać warunki i jazda do niedzieli 19, ewentualnie (ze względu na żałobę) do poniedziałku, ta sama godzina. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 marbel007- masz racje z tym ''a3 do a1''. mój błąd (pozostało mi po pierwszej części (tam był taki podział)). już to zmienilem wygrany z danego etapu wybiera kolejny event ( trasa/ pojazd/ klasę) punktacja możne być taka jak podałeś ja podliczam pierwszy wyścig a orion50 (jeśli się zgodzi) robi punktacje ogólną (edycja pierwszego postu) i tak we wszystkich zawodach pierwsza jazdę możemy zacząć jutro od 18.00 koniec w niedziele- do północy czasy powinny znajdować się w temacie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiucd 9 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Moze zwyczajnie umowic sie na dany dzien godzine po wczesniejszym ustaleniu oczywiscie zeby kazdemu pasowalo(praca szkola itp) i zwyczajnie wyscig prywatny smignac ? Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 mówisz o online? ja nie posiadam liva Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiucd 9 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Tak, myslalem o live. Szkoda ale w takim razie bez zdjec i calego tego ustalania sie nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 cała akcja z wstawieniem foto to kilka minut- zasady sprawiedliwe nic tylko wybrać trase, pojazd i jedziemy Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Kiedyś organizowałem podobny turniej na forum N+, tyle, że w Gran Turismo 4. Zasady niemal bliźniacze. Stworzyłem na jego potrzeby nawet Regulamin, który pozwolę sobie przytoczyć, może się przyda. LINK W załączniku było zdjęcie przykładowe. Proponowałbym też założyć osobny topic tylko dla wyników bo zrobi się burdel. Oczywiście wszelkie aspekty były dyskutowane przed rozpoczęciem zawodów. Np. lista tras (podczas drugiego turnieju ustaliliśmy z góry trasy, by w jakiś sposób wiedzieć ile trwa sezon). Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez marbel007 Cytuj Odnośnik do komentarza
B0dz1o 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Właśnie, można by określić nawet nie tyle dokładną kolejność tras, tylko ich ilość, żeby nie było potem sporów przy wyznaczaniu zwycięzcy. OK, gramy "for fun", ale zawsze miło będzie przyszpanować, jeśli się wygra:thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja bym proponował tyle rund ile jest klas samochodów w FM3. Dla każdej po jednych zawodach. Tak by nikt nie czuł się pokrzywdzony, że nie było jego ulubionej klasy lub ciągle tylko jedna klasa. Zacząć od najniższej i skończyć na R1 np na Le Mans BTW Słabo Wam idzie jakoś ta organizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) no słabo, słabo. zasady podane, ja już nic tam nie będę kombinował. proponuje: jazda próbna: - trasa Amalfi Coast Full Circuit - auto Peugeot 207 Super 2000 ( klasa A - ustawienia fabryczne) w sobotę o godz. 00.00 kończymy test osoba z najlepszym wynikiem wybiera trasę, klasę lub dany pojazd na pierwszy punktowany wyścig zaczynamy w poniedziałek - koniec w piątek o godz. 00.00 sobota - podliczenie punktów i pierwsze wyniki niedziela - idziemy na piwo ps. po każdym wyścigu podaje najszybsze przejazdy orion50 robi punktacje: 1. xxx 10pkt 2. aaa 8pkt 3. ggg 6pkt itd... itd... po każdym wyścigu punktacja będzie edytowana Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez maciekww28 Cytuj Odnośnik do komentarza
mataman 35 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 No to jedziemy z tym koksem Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 no i dajcie znać czy robimy próbę - bo Wy pewnie juz szlifujecie asfalt a ja jak ten głupi czekam na jakieś potwierdzenie Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Dobra, to ja też wchodzę. Najwyżej dostanę od Was nieziemskie omłoty, ale co mi tam W końcu liczy się dobra zabawa, a tabelę z wynikami też ktoś musi zamknąć Edit: Rozumiem, że w tym Peugeocie nic nie grzebiemy? Ma być taki, jakim go fabryka na kołach postawiła, czyli klasa A536? Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ok. TEST MOŻNA ROZPOCZĄĆ NA TAKICH ZASADACH JAK PODAŁ MACIEK. Ja będę edytował pierwszy post. Marbel, jak ktoś wraca codziennie do domu po 18-stej to ciężko tak to ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Moze jednak zamiast tego Pegouta ograniczmy sie po prostu do klasy A. Maciek mial racje z tym ze nie do konca da sie kontrolowac czy uzywamy fabrycznego auta. Co niektore upgrady, jak na przyklad stabilizatory poprzeczne nie podnosza punktow auta (czyli na screenie nie bedzie tego widac). Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ale wystarczy tego Peugeota podrasować do klasy A600 i po problemie. Najlepiej właśnie będzie, jak wszyscy będziemy jeździć jednakowymi wozami - nie wolno tylko przekroczyć ustalonej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Panowie, to jest jazda próbna. jedziemy tak jak to zostało podane. wiem ze nikomu się nie dogodzi. jakieś kompromisy muszą być. ja wole klasy powyżej A ale jak padnie wybór na niższą klasę to trudno - i tak będę dawał z siebie maxa. jest wybór co do klasy, konkretnego auta, tuningu. chcesz grac na swoich zasadach - wygrywaj czasówki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiucd 9 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Let's the WAR begin Pierwsze hmm, na tym obrazku (wyniki wyscigu) nie ma napisane jaki to jest tor... Albo zakladamy, ze to wlasciwy tor albo trzeba pomyslec nad innym sposobem wyswietlania czasu. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez krzysiucd Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Czyli żeby było wszystko jasne - ten Peugeot ma mieć indeks wydajności A536? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.