Skocz do zawartości

Forumowy Turniej w Forza Motorsport 3


Rekomendowane odpowiedzi

Poprawka, faktycznie jest zapisywanie powtórek w time trialu.

@Michał:Wiesz, jakiś tam bardzo niewielki odsetek Jasperów też łapie RRoDy :whistling:

 

Kurczę, muszę mocniej przysiąść do ustawiania samochodu, bo na tych setach które miałem strasznie ciężko mi się jeździło przez za tunelem

 

A ja głupi się męczyłem na fabrycznym setupie :P

Ale swoją drogą, to ten Peugeot jest i tak bardzo dobrze zestrojony.

 

Edit: Rzeczywiście da się zapisać powtórkę, tylko trza dać opcję "przerwij wyścig", a ja zawsze od razu po skończonym ściganiu wyłączam konsolę i jakoś tego wcześniej nie widziałem :P

Da radę taką powtórkę jakoś "wydobyć" z konsoli, pomijając oczywiście LIVE?

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

tak na marginesie:

 

proszę zapoznać się z postami #1, #25, i #26 ( miały być fabryczne ustawienia )

 

orion50 - jazdę próbna zaliczamy do punktacji ogólnej ? - widzę ze jest to podane w pierwszym poście

 

A ja głupi się męczyłem na fabrycznym setupie :P

 

Jeśli mówisz poważnie to mnie dobiłeś i następnej rundy już nie pojadę bo to nie ma sensu :confused:

 

ja w aucie nie zmieniłem nic - mam nadzieję ze nie zrezygnujesz. bo jak tak będzie, to co wyścig ktoś nam odpadnie

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A ja głupi się męczyłem na fabrycznym setupie :P

 

Jeśli mówisz poważnie to mnie dobiłeś i następnej rundy już nie pojadę bo to nie ma sensu :confused:

 

Nie no, spokojnie, przecież każdy preferuje inne ustawienia ;) Mi akurat fabryczne bardzo spasowały i podejrzewam, że jakiekolwiek zmiany mogłyby źle wpłynąć ma mój wynik. Ogólnie, to ja w tej grze praktycznie nie grzebię w setupach, no chyba, że dane auto kompletnie nie pasuje do specyfiki danego toru :)

Odnośnik do komentarza

 

proszę zapoznać się z postami #1, #25, i #26 ( miały być fabryczne ustawienia )

 

 

Ciekawe, jak zamierzasz to sprawdzić :huh:. Zasady zrozumiałem jako zakaz dokupowania ulepszeń. Ta zasada o niemożności dostosowania samochodu jest IMO bezsensowna, bo to równie ważny skill w FM3 jak same umiejętności prowadzenia samochodu i też świadczy o poziomie kierowcy. To nie NfS, T10 po coś się chyba tak postarało przy tworzeniu modelu jazdy :down:

Odnośnik do komentarza

WARUNKI NA KOLEJNE GP

 

Tor - Circuit de Catalunya (Grand Prix)

 

Auto - Dodge #91 Viper Team Oreca GTS-R (możliwość tuningu do klasy R3 766 + dowolne ustawianie setupu)

 

 

 

Czas na to zadanie mamy do przyszłej soboty do godz. 00:00 ?

Z tym, że ja zacznę grać dopiero w piątek, bo będę miał bardzo napięty tydzień w pracy i czasu na granie praktycznie brak.

Odnośnik do komentarza

Mi pasuje. W serii próbnej był totalny zakaz jakiegokolwiek grzebania w aucie. Rozumiem, że teraz można jechać wszystkim co ma indeks nie większy niż 766 ? I preferowane auto to ten Dodge ?

 

TYLKO ten Dodge ;)

 

Ja jestem zwolennikiem, aby każdy miał jak najrówniejsze szanse, dlatego ograniczenie jest tylko do tego konkretnego samochodu.

W brew pozorom bardzo mało gram w tą grę i nie mam czasu szukać najlepszych aut w danej klasie.

Odnośnik do komentarza

Nie każdy umie grzebać w aucie, a ustawianie czegokolwiek może dać sporą przewagę. Dlatego jest zakaz. Niby nie ma jak tego sprawdzić, no ale mamy umowę gentelmańską ;)

 

 

Argument z tzw. tyłka.

Nie każdy umie dobrze jeździć, a szybka jazda może dać sporą przewagę.

fixed :potter:

I co?

Edytowane przez B0dz1o
Odnośnik do komentarza

Nie każdy umie grzebać w aucie, a ustawianie czegokolwiek może dać sporą przewagę. Dlatego jest zakaz. Niby nie ma jak tego sprawdzić, no ale mamy umowę gentelmańską ;)

 

 

Argument z tzw. tyłka.

Nie każdy umie dobrze jeździć, a szybka jazda może dać sporą przewagę.

fixed :potter:

I co?

 

Pijesz do mnie ? Mi jest wszystko jedno. Lepiej na seryjnych, równe szanse.

Teraz można ustawiać, więc nie wiem w czym problem

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

Pierwsze wrażenia: w końcu samochód który stanowi trochę większe wyzwanie, bo nie jeździ jak po sznurku i trzeba z nim trochę powalczyć. Na standardowym secie bez ulepszeń można bez wysiłku wyciągnąć 1:49,0-1:49,2, przypuszczalnie na podium będą czasy w okolicach 1:47,5 albo i lepsze, jak się kupi części i dopracuje nastawy. Powinna być ciekawa runda

 

EDIT:@up: No to znacznie niedoszacowałem potencjał konkurencji :turned:. Wracam do kręcenia kółek.

Edytowane przez B0dz1o
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...