maciekww28 848 Opublikowano 18 kwietnia 2010 Opublikowano 18 kwietnia 2010 Jak na razie 9 tysiecznych wolniej od Oriona czyli 1:45.508 na defaultowych ustawieniach (poki kazda proba zmiany ustawien owocuje znacznie gorszym czasem :confused: ) u mnie to samo jeśli chodzi o ustawienia - nawet delikatne zmiany i automatycznie gorsze czasy 1 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 18 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2010 Myślę, że 1:44:5xx to maks jesli chodzi o ten samochód. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Moj dotychczasowy czas to 1:44.995. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 (edytowane) Moj dotychczasowy czas to 1:44.995. A jeszcze możesz do wozu parę lepszych części wrzucić Czas masakryczny... będzie ostro. Edytowane 19 kwietnia 2010 przez Michał102 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Faktycznie masz racje z tymi czesciami...dopiero teraz na screenie zauwazylem ze indeks wydajnosci jest 764 zamiast 766....musialem przez pomylke zresetowac nie tylko ustawienia ale i upgrady (bo w garazu mialem juz przygotowana furke z 766 punktami). Ogolnie czas zrobiony z bledem w pierwszym sektorze...na kazdym kolejnym okrazeniu po pierwszym sektorze bylem o 0.2 s do przodu...ale nie moge jakos posklejac calego kolka Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Panowie, a co myślicie, aby ma kolejne rundy nie wybierać tras typu Fujimi Kaido, Rally di Positiano oraz Nurburgring Nordschleife ? Moim zdaniem, są to za duże masakratory i trza by chyba wziąć urlop w pracy, by znaleźć odpowiednio dużo czasu na perfekcyjne opanowanie toru, o czystym i szybkim kółku nie wspominając Co sądzicie ? Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Decyzja należy do zwycięzcy każdych zawodów. Bez lobbowania proszę. Akurat Nurburgring jest moim ulubionym torem i z przyjemnością bym na nim powalczył. Tylko, że różnice między nami byłyby liczone w sekundach a nie w dziesiątych Tydzień na wykręcenie czasu to imo i tak bardzo dużo. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Decyzja należy do zwycięzcy każdych zawodów. Bez lobbowania proszę. Akurat Nurburgring jest moim ulubionym torem i z przyjemnością bym na nim powalczył. Tylko, że różnice między nami byłyby liczone w sekundach a nie w dziesiątych Tydzień na wykręcenie czasu to imo i tak bardzo dużo. O Matko, jaki lobbing? . Zaraz powołamy komisję śledczą A tak poważnie, to chciałem tylko poznać Waszą opinię na ten temat. Jeśli inaczej to zrozumiałeś, to szczerze przepraszam Cytuj
krzysiucd 9 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 (edytowane) Moj czas jezdzony przed praca wiec bez wiekszego spinania. Sadze, ze 1.43.xxx jest spokojnie do osiagniecia. PS Orion thx za Rent a Car Edytowane 19 kwietnia 2010 przez krzysiucd Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 (edytowane) rent a car - heh a ja to musiałem sprzedać trochę aut żeby tego viperka kupić n- ring to powinien zostać. pal licho straty czasowe - grzechem było by nie zagrać na tej trasie ( wielki finał ???) ps. czas mojej siostry na Amalfi 01.02.685 pipa zabrała mi ixa - w środę ruszam z poważniejszą jazda na torze Catalunya Edytowane 19 kwietnia 2010 przez maciekww28 1 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 n- ring to powinien zostać. pal licho straty czasowe - grzechem było by nie zagrać na tej trasie ( wielki finał ???) I tyle w temacie Chyba dziś wieczorkiem po pracy będę musiał mimo wszystko ostro zacząć grać, bo jak do tej pory mój rekord to 1:45,5xx i jakoś wcześniej nie wyobrażałem sobie jak można zrobić 1:44 A ogrywałem tego Vipera ostro już dawno temu Jednym zdaniem: zostałem solidnie zbity na glebę tymi Waszymi czasami, hehe. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 kwietnia 2010 Ja dzisiaj także jeżdżę, muszę zejść poniżej 1:45:xxx. Drugiego vipera muszę kupić Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 (edytowane) A więc pojeździłem trochę i udało mi się wykręcić 1:44,890 W między czasie myślałem jeszcze, jakby tu uniknąć ryzyka zrobienia wałka polegającego na tym, aby zrobić sobie jakiś kosmiczny czas za pomocą toru National Circuit . Na szczęście znalazłem na to sposób - wystarczy cyknąć fotkę w określonym miejscu. Ta fotka prezentuje prawidłowy tor Grand Prix: A tutaj National Circuit: Poza widoczną różnicą w czasie ( ), widać również inne otoczenie pod tablicą z napisem "Circuit de Catalunya". Na torze Grand prix widać w tym miejscu elementy konstrukcyjne trybun, natomiast na National Circuit widnieją tam drzewka Edytowane 19 kwietnia 2010 przez Michał102 Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 (edytowane) jak mi moj crt-ek pozwoli to cyknę taką fotkę ale pewno znów mnie będzie czekała wycieczka do mojej siostry. no i będę musiał spinać poślady - w tym tyg robię od 14 do 22 a ja jeszcze nawet nie zacząłem no i do tego moj cudowny czas 01.47.8xx po wstępnym setupie Edytowane 19 kwietnia 2010 przez maciekww28 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 (edytowane) no i do tego moj cudowny czas 01.47.8xx po wstępnym setupie Ja z ustawianiem tego auta dałem sobie spokój. Nie mam pojęcia dlaczego każda wprowadzona zmiana w aerodynamice daje efekt zgoła odmienny od zamierzonego, to samo tyczy się zmian w zawieszeniu. Minimalnie pomaga mi tylko delikatna korekta poszczególnych przełożeń w skrzyni biegów, ale to i tak daje ledwie 0,2 - 0,3 sek. na okrążeniu :confused: Edytowane 19 kwietnia 2010 przez Michał102 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 20 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 kwietnia 2010 1.45.248 - kuwa nie wiem gdzie urwać więcej. Jadę na maksa. Jednak brakuje mi prawie sekundy do Krzyśka. Jakaś masakra Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 20 kwietnia 2010 Opublikowano 20 kwietnia 2010 Mam to samo....caly czas krece sie w okolicach 1:45.000-1:45.300 wykorzystujac przy tym chyba kazdy milimetr trasy Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 20 kwietnia 2010 Opublikowano 20 kwietnia 2010 (edytowane) Zejście na 1:43,xxx to chyba jakaś abstrakcja :confused: Bez jakiegoś złotego setupu jest to dla mnie po prostu niewykonalne. Wczoraj prawie zarżnąłem kierownicę i ni chu chu nie mogę zrobić lepszego czasu niż 1:44,890. Edytowane 20 kwietnia 2010 przez Michał102 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 20 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 kwietnia 2010 Szykuje się walka ostrzejsza niż na Amalfi Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 (edytowane) test wydajności przed ( z lewej ) i po tuningu (z prawej ) przyśpieszenie 3.500 ------ 3.466 6.184 ------ 6.120 prędkość 295.2 ------ 285.0 hamowanie 31.6 ------- 26.6 78.0 ------- 67.7 przeciążenie brak zmian efekt + 5 sekund do każdego okrążenia (gorsze czasy) = liść w twarz Edytowane 21 kwietnia 2010 przez maciekww28 Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Ułaa, widzę że tu same alieny :confused: Ja po około 10 kółkach najlepsze to 1:45:750, więc nawet nie wrzucam screena. Jeszcze 3 dni, popracuje nad tym. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 kwietnia 2010 Mam 1:44:6xx także jest progres Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 22 kwietnia 2010 Opublikowano 22 kwietnia 2010 (edytowane) 01.44.758 do poprawki (pipi) w końcu widzę efekty swojej pracy Edytowane 22 kwietnia 2010 przez maciekww28 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.