orion50 632 Opublikowano 17 maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2010 (edytowane) Ładnie, ładnie. Jednak moje okrążenie też jeszcze idzie poprawić Swoją drogą ostre narzuciliśmy tempo Edytowane 17 maja 2010 przez orion50 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Michal...przesadzasz Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) Michal...przesadzasz I tak przebijesz ten czas (a ja będę próbował przebić Twój - i tak w kółko ). Do niedzieli jeszcze daleko, także do 1:20,xxx pewnie dojdziemy (żart ). Ogólnie jest to bardzo łatwy event jeśli chodzi o grę na padzie, choć i tak mam jeszcze spore braki, bo nie potrafię przejechać np. 5 kółek pod rząd mieszcząc się w jednej dziesiątej i by wykręcić rekord muszę walnąć dużą liczbę okrążeń. Będzie to bardzo wyrównana runda, bo Lambo na tym torze prowadzi się doskonale i nie ma konieczności grzebania w ustawieniach. Ja śmigam autkiem fabrycznym, bo nawet nie mam tego modelu w garażu Edit: proponuje podawać swoje najlepsze czasy tuż po ich wykręceniu, a nie czekać do ostatniej chwili. Dzięki temu wyciśniemy z tego byczka maximum 1:24,750 http://i43.tinypic.com/mszncy.jpg Edytowane 18 maja 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 18 maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Auto faktycznie łatwo się prowadzi i ogólnie rzecz biorąc jest wesoło. Jak wchodzę w ten lewy zakręt co jest po szykanie z górki to zazwyczaj na dwóch kołach. Przepustnica gazu przez połowe kólka dociśnięta na maksa xD Ja swój rekord do tej pory robię w 3-5 kółek także pare minutek. Czas Michała może jakoś poprawię, ale jeśli tak to na prawdę już niewiele da się urwać. 1:24:0xx to może być już maks, chociaż kto wie Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) 1:24,750 Ty to potrafisz zepsuc mi dzien jak nikt inny Meczylem sie prawie 2 godziny zeby minimalnie pobic twoj poprzedni czas, wchodze na forum a tu zonk...Michal urwal kolejne cwierc sekundy Moj dotychczasowy rezultat to 1;24.918 Edytowane 18 maja 2010 przez Magik Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Ty to potrafisz zepsuc mi dzien jak nikt inny Meczylem sie prawie 2 godziny zeby minimalnie pobic twoj poprzedni czas, wchodze na forum a tu zonk...Michal urwal kolejne cwierc sekundy Moj dotychczasowy rezultat to 1;24.918 Masz na pocieszenie 1:24,547 http://img156.imageshack.us/img156/5329/sam0282.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza
marbel007 857 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Znów nie ma warunków zawodów w pierwszym poście. Rozumiem, że Lambo Gallardo A544 na Road Atlanta Full w normalną stronę (nie pamiętam czy jest Reverse)? Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Lambo Gallardo A544 na Road Atlanta Full. Nie ma odmiany reverse. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 18 maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Znów nie ma warunków zawodów w pierwszym poście. Rozumiem, że Lambo Gallardo A544 na Road Atlanta Full w normalną stronę (nie pamiętam czy jest Reverse)? Wyluzuj. Tak ciężko zobaczyć? Nie da się o wszystkim pamiętać, już dodaje Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Poprawiłem jeszcze odrobinkę 1:24,491 http://i48.tinypic.com/f9o281.jpg I zdaje się jest to już kres moich możliwości Chociaż jak ktoś zapoda jakiegoś motywatora, to jeszcze podejmę jakąś próbę... póki co Forza ląduje na półce. Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Chociaż jak ktoś zapoda jakiegoś motywatora, to jeszcze podejmę jakąś próbę... póki co Forza ląduje na półce. Chyba mam dla Ciebie niezlego motywatora zeby nie odkladac FM3 Musisz znalezc ok pol sekundy...bariera 1:24 zlamana 8) 1:23,989 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Uuuuuu, to już nie na moje siły Brawo, doskonały czas Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 u mnie cudem będzie jak zejdę na 01.24.xxx kosmiczne czasy Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 18 maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 Nie wiem jakim cudem. Opisz Magik mniej więcej swój przejazd Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 18 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2010 On używa chyba jakichś czarów... w końcu to Magik :potter: Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 19 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2010 (edytowane) Bez przesady...mysle ze moge jeszcze te 3-4 dziesiate urwac....a znajac mozliwosci waszej dwojki (Michal, Orion) to i tak w niedziele zaserwujecie czasy ok 1:23,2XX Edytowane 19 maja 2010 przez Magik Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 19 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2010 Każdy czas poniżej 1:24 to jest już istne mistrzostwo i masakracja. Mnie ta bariera jeszcze ulec nie chce... 1:24,120 http://i45.tinypic.com/a9qyjo.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 19 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2010 Niezle Michal...coraz lepiej Urwalem jeszcze pol sekundy z mojego dotychczasowego rezultatu i moj obecny czas to: 1:23,419 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 19 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2010 Po zobaczeniu tego czasu padłem jak rażony prądem i miałem w to już nie grać, ale walnąłem właśnie kilkadziesiąt okrążeń by spróbować choć zejść poniżej 1:24. Niestety nic z tego... mój obecny czas to już chyba kres mych możliwości. Może jeszcze jutro coś spróbuję poustawiać z ciśnieniem opon i przełożeniami w skrzyni, ale wątpię by to coś dało. Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 20 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2010 Nie radze kombinowac z cisnieniem opon...standardowo fura ma wrecz meganeutralny balans...zmiany w cisnieniu (nawet niewielkie) powoduja ze Lambo latwiej wchodzi w poslizgi i uciekaja cenne ulamki sekund. Jesli chodzi o skrzynie to ustawilem bardziej w strone przyspieszenia (ze standardowego bodaj 3.84 na jakies 3.96/98)...cala reszta to standard. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 20 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2010 Zmieniłem ciśnienie na 1.8 na obu osiach i oto rezultat po zaledwie 3 okrążeniach: 1:23,685 http://i47.tinypic.com/4jnlt1.jpg Potem jeszcze skrzynią się pobawię Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 20 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) Juz kila dni temu probowalem 1.9 na obu osiach i nic mi to nie dawalo...moze po prostu takie za(pipi)iste kolko zrobiles Nic to....sprobuje tak jak mowisz. Edytowane 20 maja 2010 przez Magik Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 20 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2010 Okrążenie zrobiłem znacznie słabsze niż to z czasem 1:24,120 bo przyblokowałem dość mocno koła na dohamowaniu. Myślę, że jakbym poskładał bezbłędnie całe kółko, to 1:22,8xx jest do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 20 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2010 Dziwna sprawa...zmiejszenie cisniena na 1.8 automatycznie owocuje u mnie znacznie gorszymi czasami...juz na samym pierwszym luku mimo ze hamuje szybciej i jade ok 5 km/h wolniej to mnie wyrzuca z zakretu Malo tego.. nawet z maksymalnym cisnieniem (czyli pod 4)jade szybciej niz z 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 20 maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) Musisz zmienić wtedy odrobinę styl pokonywania zakrętów Mniejsze ciśnienie w oponach = dłuższa reakcja układu kierowniczego na Twoje poczynania, ale za to owocuje ciut lepszą przyczepnością. I tak niech każdy trzyma się swoich sprawdzonych ustawień. Wszak nie od dziś wiadomo, że nie każdemu dobrze w tych samych butach Edytowane 20 maja 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.