Cr@sh 195 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 (edytowane) carrera nie posiada animacji tylnego skrzydła - to już pgr2 ją posiadało Wiem, fail straszny - tak samo jak animacja skrzydła w Mercu SLR (GT4 leciwe się kłania), jest trochę takich wstydliwych szczegółów, nie jest to może istotne ale dodaje smaczku i cieszy. edit Wybaczcie post pod postem, zagapiłem się Edytowane 8 czerwca 2010 przez Cr@sh Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 8 czerwca 2010 Opublikowano 8 czerwca 2010 heh, carrera nie posiada animacji tylnego skrzydła - to już pgr2 ją posiadało Trochę nie ogarniam, jakiej animacji? Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 heh, carrera nie posiada animacji tylnego skrzydła - to już pgr2 ją posiadało Trochę nie ogarniam, jakiej animacji? Przy dużej prędkości tylne skrzydło podnosi się by polepszyć aerodynamikę samochodu. Sam tego braku nie zauważyłem. Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Moje 2 kółeczka na szybko - 7:51,299 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Tez dalem rade zrobic tylko 2 pomiarowe okrazenia...czas 7:38,164. Ale odpuszcze sobie ta runde...jak dla mnie trasa jest po prostu zbyt dluga na masterowanie. Zwykle w turnieju robilem z 60-80 okrazen na danej trasie a tu juz na okazeniu wyjazdowym mam dosc Szkoda ze czasowki w FM3 zaczynaja sie od startu z miejsca. Start lotny ulatwilby sprawe na tak dlugich torach. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) tylko 2 pomiarowe okrazenia...czas 7:38,164. jak zwykle Magik delikatnie dodaje motywacji... nom, mały błąd i kolejne dłuuuugie okrążenie w plecki @edit: 07.41.693 Edytowane 10 czerwca 2010 przez maciekww28 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 10 czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 czerwca 2010 Ta runda to czysta rekreacja bez spiny. Po prostu RELAKS na boskiej trasie, niezłą furą. Bez spinki ;D Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Ta runda to czysta rekreacja bez spiny. Po prostu RELAKS na boskiej trasie, niezłą furą. Bez spinki ;D ... ale to Magik zaczął... :D Panowie, jak to jest u was z muza w ścigałkach? lubicie a możne to wam przeszkadza? ja osobiście ponad wszystko cenię sobie ryk silnika - wyłączenie muzy to pierwsze co robię. wrrruuummmmmmm......... i jazda Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Tak samo...muza podczas samych wyscigow zdecydowanie off...no przyjajmniej w simach. W Burnout czy PGR jmuza mi nie przeszkadza ^_^ Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Jazda bez muzy naturalnie. Czas 7:38 wydaje mi sie abstrakcyjny ale może pojeżdże troche więcej i się zbliże... Zrobiłem dzisiaj 7:47,818 i myslałem, że będe fajny Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) Czas 7:38,xxx pewnie jeszcze można śmiało poprawić, gdyby Magik śmignął jeszcze kilka kółek, to spokojnie kilka sekund by jeszcze pękło Szkoda, że nie mam jak teraz pograć. Edit: co do muzyki, to ZDECYDOWANIE OFF. FM3 to gra w której słuchanie silnika, opon itd, to połowa sukcesu jeśli chodzi o kręcenie dobrych czasów. Edytowane 10 czerwca 2010 przez Michał102 Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 pewnie tak - masa zakrętów -jest gdzie tracić i jest gdzie urywać cenne sekundy. Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 maciekww28 dokładnie, to Porsche też do idealnych samochodów nie należy ale nie ma też co narzekać, jest stabilne jak na tylni napęd no i pięknie brzmi ! Cytuj
Pesior 141 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Szkoda ze czasowki w FM3 zaczynaja sie od startu z miejsca. Start lotny ulatwilby sprawe na tak dlugich torach. Jeśli na starcie się cofniesz trochę tak żeby się rozpędzić to po przekroczeniu startu okrążenie będzie mierzone od nowa, a czas który leciał jako "okrążenie" zmieni się na "wyścig". Przy okazji to chętnie bym do Was dołączył, ale póki co fest miernie jeżdżę, więc tylko obserwuję temat. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 to chętne dołącz - od czegoś trzeba zacząć a to zadanie to i tak bez punktów jest - śmiało możesz podawać czasy. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 (edytowane) Z 7:38 smialo mozna urwac kilka ladnych sekund...zrobilem tylko 2 kolka a z reguly po tygodniu grania urywam 3-4 sekundy od czasu z pierwszego dnia...na krotkich trasach...wiec za Ringu z pewnoscia mozna zejsc ponizej 7:30. Mysle ze Orion da rade PS. Pesior, atakuj! Edit. Zrobilem kolejne 2 okrazenia i urwalem niecale 4 sekuny...czas 7:34,477. Edytowane 12 czerwca 2010 przez Magik Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 spoiler nie działa - też tak macie? Magik - czysto rekreacyjny czas Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Magik nie zna pojęcia "rekreacyjny czas" Tak czy owak ciśnie na maksa, jutro zrobi jeszcze ze dwa kółeczka i bariera 7:30 pęknie jak bańka mydlana Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Ano rekreacyjny...jest jescze pare ladnych sekund do urwania Co do spoilera to Forza juz tak niestety ma. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 07.41.192 nic więcej z automatu nie wycisnę a na manualnej nie ogarniam Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Maciek - koniecznie graj na manualu, automat bardzo spowalnia. Na skrzyni automatycznej nie istnieje praktycznie hamowanie silnikiem, nie da rady też go kręcić wyżej gdy zachodzi taka potrzeba. Nie wspomnę już o znacznej utracie przyjemności z gry... na automacie można usnąć Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Szczerze mowiac to jeszcze nigdy nie probowalem jezdzic na manualu z FM3 Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 ostatnie turniejowe zadanie jechałem na manualu - różnica ogromna na + dla manualnej ale na n-ringu za dużo klawiszologii Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Na Nurbie zbyt wiele dla mnie zakretow do zapamietania na ktorym biegu wchodzic Co do poprzedniej rundy to tak podejrzewalem ze na Silverstone zabawa ze skrzynia moglaby dac przewage a tamten Porszak nie pozwalal na ingerencje w przelozenia. Nastepnym razem na krotkiej trasie sprobuje manuala Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Szczerze mowiac to jeszcze nigdy nie probowalem jezdzic na manualu z FM3 Właśnie zostałem powalony na glebę!!! Cały czas sądziłem, że ciśniesz na manualu... zresztą nie wyobrażam sobie nawet jak można kręcić tak dobre czasy jak Ty grając automatem Szok! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.