Michał102 870 Opublikowano 28 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) @Orion - jedziemy dalej 1:19,171 http://i47.tinypic.com/11gofnc.jpg http://i50.tinypic.com/ojpe6v.jpg Ogólnie w dalszym ciągu bardzo trudno gra mi się na padzie... mam straszne problemy z płynnym przechodzeniem w zakręty, bo albo zmieniam kierunek zbyt szybko i wjeżdżam za bardzo na wewnętrzną tralkę, albo wynosi mnie do zewnętrznej. Wiele kółek muszę zmarnować, by wreszcie trafić z idealną linią przejazdu No i tor też jest dla mnie cholernie trudny, bo mało na nim grałem i dopiero uczę się na nim tak szybko jeździć Edytowane 28 czerwca 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 28 czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2010 No jest konkurencja Ja potem jeszcze pokręcę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 28 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2010 jedź wolniej żeby jechać szybciej (na kilku zakrętach pewnie redukujesz do 3-ciego biegu (pyknij na czwartym i bedzie poprawa) No BA! Dla beki pojechalem cale okrazenie uzywajac tylko i wylacznie czwartego biegu...zdziwilem sie widzac czas 1:20,4 LOL Ta fura ma jakas magiczna skrzynie biegow Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 28 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) Moment obrotowy jest w tej szlifierce kosmiczny... z pełną mocą ciągnie już gdzieś tak od 2,5 - 3 tys. obr/min, no i kręci się do ponad 8 tysi Edit: poprawił ktoś jeszcze czasy ? Ja zmarnowałem świetne kółko - przypadkowo bardzo opóźniłem do hamowanie do pierwszego nawrotu, dzięki czemu zyskałem 0,4s. na pierwszym sektorze... niestety później przybrałem chyba o centymetr za dużo tralki i czas poszedł się (pipi) . Ale przynajmniej jest ciekawie i trzeba ze zdwojoną koncentracją śmigać, by utrzymać całe auto na torze Edytowane 29 czerwca 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 1:18.945 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 29 czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Niby do czasu Magika brakuje mi tylko 0.25 sek, ale urwać to to na prawdę będzie nielada wyczyn Brawo panowie, jest niesamowicie ciasno w klasyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Chyba będzie powtórka z Circuit de Catalunya Choć myślę, że spokojnie dacie radę zbliżyć się do granicy między 1:18/17. Ja raczej z tej pogoni odpadnę, bo to co wykręciłem do tej pory, to już jest dla mnie kosmos Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 29 czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Wątpie, że da sie mniej niż 1:18:xx Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 no to poczekajcie aż się Magik rozkręci Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 1:18:519 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 29 czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Jak Ty to robisz chłopie I to już na ósmym okrążeniu. Ja zrobiłem 53 przed chwilą i non stop 1:19:xx. Powiedz jak mniej więcej jedziesz Ja wykręciłem 1:19:147 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Heh... ja też nie mam pojęcia, gdzie tam można tak pocisnąć. Zrobiłem właśnie ponad 40 kółek i nic czasu nie poprawiłem :confused: Coś czuję, że Magik nami w tej rundzie pozamiata, bo jestem przekonany, że 1:17 to w jego przypadku tylko kwestia czasu Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Nie no tez walnalem ponad 50 kolek Po prostu skosilem te znaki przed zakretami i zrobilem restart bo pomagaja mi one w ocenie punktu hamowania. Mniej wiecej to jezdzimy pewnie tak samo (sadzac po malych roznicach w czasie). Ten czas zrobilem na manualu...pierwszy zakret na dwojce potem praktycznie pol okrazenia na czwartym biegu (zakret za mostem ok 170km/h) do slynnej "wstążki" gdzie schodze do trojki..dalej ogien...i znowu na czworce do ostatniego wolnego zakretu gdzie schodze do dwojki i rura. Skrzynie mam ustawione na 3.86. Ale w sumie nie ma to wiekszego znaczenia bo fura ma taki moment obrotowy ze i na automacie ciagnie niemilosiernie (z automatyczna skrzynia zrobilem 1.18,7). Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Spróbowałem Magik pojechać tak jak radzisz, ale na mnie to nie działa 1:20,9xx... chyba mamy zupełnie odmienne style jazdy. A tak w ogóle, to co za (pipi) z T10 wymyślił, by nie było wskaźnika od ciśnienia doładowania ? Bardzo by się to przydało przy śrubowaniu czasów. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Nie no tez walnalem ponad 50 kolek Po prostu skosilem te znaki przed zakretami i zrobilem restart bo pomagaja mi one w ocenie punktu hamowania. Mniej wiecej to jezdzimy pewnie tak samo (sadzac po malych roznicach w czasie). Ten czas zrobilem na manualu...pierwszy zakret na dwojce potem praktycznie pol okrazenia na czwartym biegu (zakret za mostem ok 170km/h) do slynnej "wstążki" gdzie schodze do trojki..dalej ogien...i znowu na czworce do ostatniego wolnego zakretu gdzie schodze do dwojki i rura. Skrzynie mam ustawione na 3.86. Ale w sumie nie ma to wiekszego znaczenia bo fura ma taki moment obrotowy ze i na automacie ciagnie niemilosiernie (z automatyczna skrzynia zrobilem 1.18,7). zakręty 1,2 trójka. do ''wstążki'' czwórka, dalej 3,4 i nawrót na trójce. tak wygląda u mnie sprawa z manualną skrzynią. dziś nie jeżdżę - brak czasu Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 zakręty 1,2 trójka. do ''wstążki'' czwórka, dalej 3,4 i nawrót na trójce. tak wygląda u mnie sprawa z manualną skrzynią. dziś nie jeżdżę - brak czasu Ale pewnie mamy inaczej ustawione przelozenia...przy moim ustawieniu (3.86- czyli bardziej w strone "predkosc" wzgledem standardowego setupu) podany przeze mnie sposob wydaje sie byc najbardziej efektywny. Michal, Orion...a jak jest u was? PS. Troche denerwujacy jest fakt ze fura posiada kiere z prawej strony...do tego akurat nie jestem w stanie sie przyzwyczaic...klatka bezpieczenstwa ktora lubi zaslaniac prawe zakrety rowniez nie pomaga wiec trza jezdzic z kamery "na masce" na ktorej po prostu nie czyje fury. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 29 czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 (edytowane) Jadę dokładnie tak samo jak Magik z tym, że fura jest całkowicie seryjna. Nic nie zmieniałem Szkoda, że gdzieś nie zapisują się czasy poszczególnych sektorów, można by zobaczyć gdzie się traci. Edytowane 29 czerwca 2010 przez orion50 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Moze sprobuj zmienic dlugosc przelozen na takie same. Na trojce ciagnie do ok 174km/h a na czworce do ponad 220...chociaz szczerze przyznam ze nie wiem czy to ma jakikolwiek wplyw z manualem lol. Po prostu ustawilem tak jak "uczylem sie" idealnej linii z automatem i tak juz zostalo Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Wy tą całą "wstążkę" pokonujecie na 3 biegu ? Przecież tam trza wyhamować co najmniej do dwójki, bo w przeciwnym razie ląduje się w "burokach" Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 Nie no wiadomo ze to najwolniejszy punkt toru...ale fakt ze jedziemy "z gorki" powoduje ze smialo mozna od razu dac trojeczke...silnik na 100% nie zamuli i zaoszczedzisz te pare setnych przeznaczonych ha "shifta" ^_^ Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 29 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2010 (edytowane) No, ale zanim wjedziesz w tą szykanę to zwalniasz chyba do drugiego biegu ? (na trójce też można wyhamować, ale hamowanie silnikiem nie będzie już tak skuteczne). Ja jeszcze spróbuję dziada pokręcić prawie do odcięcia paliwa, zobaczymy co to da. Ale wydaje mi się, że przy 8 tys. obr/min sprężarka dostaje już zadyszki i kręcenie go więcej na nie wiele się zda. Tu by się właśnie przydał wskaźnik ciśnienia doładowania, bo na słuch nie w każdym aucie idzie to wyłapać. Edit: jest drobna poprawa 1:19,033 http://i48.tinypic.com/2dbqna1.jpg http://i46.tinypic.com/29yi1yt.jpg Edytowane 29 czerwca 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 30 czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2010 Ja w nocy skręciłem 1:19:02x, ale nie chciało mi się szukać aparatu i przepadło Dzisiaj bd walczył dalej, bo wg. mnie jest niezwykle pasjonująco. Ja wstążke przejeżdżam na trójeczce, bez przypału Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 30 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2010 (edytowane) No fajnie Orion, walczymy na ułamki sekund . Dziś walniemy kolejne 50 okrążeń, by zejść do 1:19,001 Póki co Magik tylko śmiga w innej lidze Genialna runda (mimo, że ścigamy się tylko we czwórkę) PS. przez ten turniej nie dajecie mi pograć w inne gry, a świetne Metro 2033 czeka Edytowane 30 czerwca 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 30 czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2010 Magik jeździ w F1 a my w F3000 spokojnie. Kiedyś go dogonimy ;D Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 30 czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2010 (edytowane) Uffff... odpaliłem na troszku konsolkę, spiąłem się jak Pudzian przy ciągnięciu TIR'a i oto efekt: 1:18,457 http://i47.tinypic.com/rgwm1k.jpg http://i48.tinypic.com/104faxd.jpg Edit: czuję, że Magik zaraz przywali z grubej rury Edytowane 30 czerwca 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.