orion50 632 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 No właśnie z tym Ferrari jest ten problem, że bardzo często sporo się traci na zakręcie gdyż jedzie się sporo wolniej niż się da właśnie w obawie przed utratą przyczepności. Sporo się nad tym męczyłem i podpowiem tylko, że lekko obniżyłem ciśnienie powietrza w tylnych kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) damy radę - sam wiem po swoim czasie że można go jeszcze poprawić - ponad tydzień czasu na ganianie po torze - będzie dobrze. Michał zrobisz taki myk jak na Mazda Laguna Seca ( Twoje mistrzowskie hamowanie na korkociągu) i wykiwasz nas wszystkich @edit: orion - co do latania po trasie - wrzuciłem foto do galerii fm3 Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez maciekww28 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Michał zrobisz taki myk jak na Mazda Laguna Seca ( Twoje mistrzowskie hamowanie na korkociągu) i wykiwasz nas wszystkich Tja... chyba jak zrobię z 1000 okrążeń Tylko, że prędzej pad marnie zakończyłby swój żywot Ostatni zakręt pokonujecie na pełnej kicie, czy może odejmujecie bądź hamujecie przed nim ? Myślę, że właśnie na nim tracę co najmniej sekundę, bo troszkę przed nim przyhamowuję. No i jest jeszcze jeden perfidny zakręt (nie pamiętam teraz który to) gdzie zasuwa się w nim pod górę - na szczycie zakręt się trochę zamyka i w tym momencie kończę z reguły w "polu z kapustą", lub odstawiam widowiskowy drift zakończony pięknym bączkiem . Trza to pewnie przejechać na pełnej kicie, ale mi niestety nie udaje się wtedy zapanować nad przyczepnością. Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) zakręt o którym piszesz robię bez gazu i hamowania. na szczycie daje trójeczkę, podciągam troszkę, wale czwarty bieg - auto traci moc co w moim odczuciu daje troszkę przyczepności i sterowności i tak jade do ostatniego zakretu - daje piąteczkę - pokonuje go bez gazu i hamowania i później kita do mety Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez maciekww28 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) No nic... jak zrobię podobny do obecnego czas, to zapodam Wam powtórkę. Może podpowiecie gdzie popełniam jakie błędy, bo ja naprawdę nie mam już pomysłów jak tam szybciej pognać, hehe. Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Michał zrobisz taki myk jak na Mazda Laguna Seca ( Twoje mistrzowskie hamowanie na korkociągu) i wykiwasz nas wszystkich Tja... chyba jak zrobię z 1000 okrążeń Tylko, że prędzej pad marnie zakończyłby swój żywot Ostatni zakręt pokonujecie na pełnej kicie, czy może odejmujecie bądź hamujecie przed nim ? Myślę, że właśnie na nim tracę co najmniej sekundę, bo troszkę przed nim przyhamowuję. No i jest jeszcze jeden perfidny zakręt (nie pamiętam teraz który to) gdzie zasuwa się w nim pod górę - na szczycie zakręt się trochę zamyka i w tym momencie kończę z reguły w "polu z kapustą", lub odstawiam widowiskowy drift zakończony pięknym bączkiem . Trza to pewnie przejechać na pełnej kicie, ale mi niestety nie udaje się wtedy zapanować nad przyczepnością. Ja cisnę na pełnej kicie, ale pare razy pizgnąłem w ściane, pare razy wpadłem do boksów heh trzeba idealnie się złożyć i wejść w niego, wtedy się przeleci na styk po zewnętrznej trałce Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Ufff... jest poprawa, ale do Oriona wciąż przepaść. 1:31,552 http://i33.tinypic.com/ouqe0x.jpg http://i36.tinypic.com/sxgdhv.jpg Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 no i zaczyna się Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Wrzuciłem na YT replay'a z tego nieudolnego przejazdu Niestety jakość woła o pomstę do nieba i praktycznie nie widać na końcu filmiku HUDa z czasem, ale niestety nie mam lepszego sprzętu do nagrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 sprawdziłem replay'a - no szkoda że nie jest zapodany widok zza auta - nie widać hamowania lewa noga (ręką (palcem dokładnie he he) i jakoś nie mogę rozkminić zmiany biegów - u mnie wbicie wyższego biegu jest zupełnie w innych miejscach (skrzynia standard) Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Skrzynie przestawiłem zdaje się na 3.70, by nie trza było wbijać piątki. Przez cały tor używałem tylko 2-go, 3-go i 4-go biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 wczoraj troszkę pogrzebałem przy aucie - stabilizatory, spojlery przód/tył - 1.35.xxx - wróciłem do podstawowych ostawień bo strata ogromna Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ja nie zmieniałem nic, poza standardowo dostępnymi parametrami tj. ciśnienie, skrzynia. Żadnych podmian części nie próbowałem, bo nawet nie pamiętam czy mam tą furę na stanie. Ale z poprzednich rund wiem, że grzebanie w częściach nic nie daje, a bardzo często znacznie pogarsza osiągane czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 dziś przysiądę troszkę dłużej przy ixie - zobaczymy czy coś poprawie Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ciekawe czy uda nam się dobić do czasu Oriona Póki co jego rezultat jest dla mnie z innej planety. 1,5 sek. na takim torze to po prostu knockdown Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 jak urwę 1 sek. z mojego czasu to będzie dobrze - zobaczymy co nam Magik zapoda i możne Cr@sh też weźmie udział. orion dał popalić - ale tak jak pisał - jazda jak w transie, taki przejazd to jeden na milion Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja coś czuję po kościach, że skoro Orion przywalił dynamitem, to Magik ześle nam bombę atomową Obstawiam 1:29,5xx Edit: napisałem, że obstawiam 1:29,5xx, ale sam w to chyba nie wierzę Dziś zaliczyłem kolejne posiedzenie przed konsolą, ale czasu nic nie poprawiłem. Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ja na razie nie jeżdżę, w przyszłym tygodniu przywalczę zapraszam do komentowania http://xgarde.pl/pit-lane-czyli-kolko-z-orionem-4-2/ szczególnie polecam link Maćkowi, zobaczysz jak wygląda Race Pro Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Widze ze nie tylko ja kocham Spa Co do wypowiedzi Michala...jak na razie nie moge sie nawet zblizyc do 1:32 wiec.... Czuje ze w tej rundzie bede na szarym koncu...macie jakies sugestie jesli chodzi o cisnienia w kolach? Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Czas Oriona jest dla mnie nie do osiągnięcia... szybciej jak 1:31,5xx po prostu nie mogę tego przejechać Zawsze z biegiem czasu szło poprawiać rezultat - teraz nic już więcej nie wycisnę... nie mam kompletnie pomysłu w którym miejscu na torze można pojechać szybciej. Co do ciśnień, to ja swój czas zrobiłem na 2.0 przód i 1.5 tył, ale potem wróciłem do standardowych ustawień i czas miałem tylko o 0,1 sek. gorszy, więc nie wiem na ile te ciśnienia wpływają. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 u mnie zmiana ciśnienia w oponach czy przełożenie w skrzyni nic nie daje - nawet nowe części tylko pogarszają wyniki. urwać mogę coś w środkowej części toru ale zawsze załapie pobocza lub auto wali zygzaki. narazie odpoczywam od ścigania - takie przerwy dobrze mi robią i zazwyczaj coś tam jeszcze udaje mi się poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 1:31,564 Chyba znowu bedziemy sie bili o kilka tysiecznych Michalku (tylke ze tym razem nie o zwyciestwo ) Orion...twoj czas jest nie do wy(pipi)ania Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webmaster@xgarde.pl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. na xgarde wywala mi jakiś error @edit: ok, działa Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez maciekww28 Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 U mnie działa. Może chwilowe problemy były eot Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) 1:31,564 Chyba znowu bedziemy sie bili o kilka tysiecznych Michalku Za(pipi)iście równy poziom prezentujemy... to już przecież nie pierwszy raz (Catalunya, Circuit de la Sarthe, Laguna) Edit: pograłem dziś ze 2 godziny - poprawa jest, ale nędzna :confused: 1:31,419 http://i33.tinypic.com/2ih8b2v.jpg http://i34.tinypic.com/suvuac.jpg Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.