Skocz do zawartości

Portal 2


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ponieważ w trailerze coopa nie pokazano, w jaki sposób gracze będą się komunikować i pokazywać sobie co chcą zrobić.

masz na myśli coś oprocz gadania przez HS ? jakieś znaczniki typu >postaw portal w miescu ktore pokazuje "tym czymś do pokazywania miejsc"< ?

 

wydaje mi sie że można sie bez tego obyc, wystarczy gadanie rpzez HS, oczywiscie zakładajac że obie osoby myślą i są ogarnięte, a nie że jednak obmyslila plan a druga nie ma absolutnie pojecia o co chodzi i nie potrafi sobie wyobrazic działania planu i tylko bezmyslnie wykonuje polecenia (bo jesli sama mysli to nie musi miec pokazane dokładnie co ma robić bo sama wie gdzie strzelic portal zeby plan zadziałał)

Opublikowano (edytowane)

Czy tylko mi ta parka z co-op wyglądem i "zachowaniem" przypomina kulki z reklam M&M's :thumbsup: ??

 

A GTTV strasznie mówiło o eksluzywnym gameplayu, a dosłownie może kilka sekund było nowych <_< .

 

P.S. Odbiegając trochę od tematu Portal 2, ciekawy news:

Życie jako teatr: przedstaw problem na podstawie gry Portal

Jakby mi ktoś dał taką pracę domową, to dwa razy powtarzać by nie musiał :thumbsup: .

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano

Czy tylko mi ta parka z co-op wyglądem i "zachowaniem" przypomina kulki z reklam M&M's :thumbsup: ??

 

A GTTV strasznie mówiło o eksluzywnym gameplayu, a dosłownie może kilka sekund było nowych <_< .

 

P.S. Odbiegając trochę od tematu Portal 2, ciekawy news:

Życie jako teatr: przedstaw problem na podstawie gry Portal

Jakby mi ktoś dał taką pracę domową, to dwa razy powtarzać by nie musiał :thumbsup: .

tylko pozazdrościć.

...a ja bym powtarzał, wciaz zaczynajac od nowa.

p.s

powoli trzeba sie zbierac do szukania partnera na co-op'a.

Opublikowano

Nowy filmik z Merchantem w roli glownei:

 

http://www.joystiq.c...ts-as-wheatley/

 

Ja już wolę tych filmików nie oglądać. Co jak co, ale Portal do długich gier nie należał, a skoro sequel ma być tylko dwa razy dłuższy, to nie chcę mieć potem podczas grania wrażenia, że już to wszystko widziałem przed premierą :P .

Opublikowano

racja, niech juz skończą pokazywać singla i zaczną wrzucać coś odnośnie Co_Op'a.

bardzo chętnie zobaczę te ich "łamigłówki".

swoja droga myślałem, iz co-op będzie wyglądała troszkę inaczej:

- 2 graczy, a każdy z nich rzuca tylko Jednym Oknem Portalowym, tymczasem jest:

-2 graczy niezależnych od siebie(tzn. każdy ma swój Revolver In & Out), co strasznie

zmienia/utrudnia rozgrywkę.

no, no.. :)

Opublikowano

ja mam nadzieje że zagadki w obu trybach będą bardziej zależeć od inteligencji a nie zręczności , tzn ze najtrudniej bedzie wymyslić "co ja tu kurfa mam zrobic??" a nie "omg przecież nie da sie skoczyc tak precyzyjnie zeby trafic w maly kwadracik"

 

w jedynce sporo bylo na myslenie, ale np jeden z ostatnich testow (albo ostatni) miał taki moement gdzie skakało sie po platformach do góry, wylatując z jednej trzeba bylo sie odwrocic i postawic portal w nowej żeby z niej wyleciec nastpenym razem, wolal bym zeby takie zrecznosciowe kawalki byly mniej spotykane niż takie gdzie głowną role odgrywa mózg a nie refleks

Opublikowano

tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra.

 

ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD

Opublikowano

tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra.

 

ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD

 

Teraz zabrzmiałeś jak pecetowiec :P . Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że nie wyobrażasz sobie granie w jakiegokolwiek fps'a na padzie. Akurat Portal wymaga refleksu i zręczności tyle ile każdy inny fps, a śmię sądzić że nawet mniej. W ogóle możesz sobie sprawdzić Orange Box/Portal na PS3. Ja w sumie też grałem w jedynkę na PC, a właściwie na laptopie, ale się nie obawiam akurat tej rzeczy.

 

W sumie jeśli jesteśmy już przy padzie to mam nadzieję, że portale będzie się robić na L1/R1, bo niewygodne byłoby na L2/R2, albo przynajmniej niech będzie możliwość ustawienia tego (jak kto woli). Jak jest w to jedynce na PS3?

Opublikowano

w fps'y na padach gram od czasów psx'a i jego pada bez gałek wiec ogarniam ;] co nie zmienia faktu, ze trudniej wykonać jakies szybkie akcje za pomocą pada.

 

serio zabrzmiałem jak pctowiec? o (pipi)... czuje sie teraz jakbym zrobił coś złego xD

Opublikowano

 

 

W sumie jeśli jesteśmy już przy padzie to mam nadzieję, że portale będzie się robić na L1/R1, bo niewygodne byłoby na L2/R2, albo przynajmniej niech będzie możliwość ustawienia tego (jak kto woli). Jak jest w to jedynce na PS3?

w przeciwienstwie do wielu gier mozna bylo ustawic kaliwsze jak sie chce, calkowita customizacja (nie wiem czemu inni tego nie potrafią zrobic)

nawet tutoriale pojawiajace sie na ekranie typu "press X to jump" potrafiły wziac pod uwage zmiany w opcjach

Opublikowano (edytowane)

tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra.

 

ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD

chodź bardzo jestem związany z czarnulka, co wcale nie ulega wątpliwości, ze niektóre czynności

wykonuje sie całkiem topornie. Jest to bolesne, a zarazem prawdziwe :(

chciałem nawiązać tutaj do zręczności rzucania "Companion Cube" - które ta czynności nie wychodzi mi w ogóle :/

 

p.s

ciekawi mnie, czy włącza PS'Move w rozgrywkę? - Oby :P

Edytowane przez 4 mE
Opublikowano

Jeśli zastanawialiście się kiedyś jak wyglądał Portal we wczesnych fazach produkcji, to ten artykuł wszystko wyjaśnia:

 

Portal - początki

 

Można się z niego dowiedzieć dlaczego akurat ciasto, co wycięto z gry oraz jak miała na początku wyglądać GLaDOS.

 

 

Również jeśli interesowało was co przedstawia pokaz slajdów prezentowany przez GLaDOS podczas ostatniego spotkania, to proszę bardzo:

 

"Jak można nie wiedzieć co w GLaDOS może siedzieć"

 

 

W tym artykule natomiast artworki z Portal 1&2 .

 

 

A na koniec sam deser :thumbsup: :

 

 

skany z październikowego wydania PC Gamer, głównie na temat multi (co-op)

 

strona 1 , strona 2 to tylko obrazek przedstawiający co-op boty, strona 3 , strona 4 , strona 5 , strona 6

 

Może zacytuje jedno dość intrygujące zdanie: "Believe it or not, there was a time when Portal 2 wasn't even going to have portals".

Gość _Milan_
Opublikowano

Skonczylem w koncu jedynke i przyznam ze nie ma sie czym podniecac, krótka, miejscami design jest biedny a nie klimatyczny, zagadki proste jak drut, wszystko podane na tacy, z paroma wyjatkami, glos tego robota wcale nie e-podnieca.

 

No ale dwojka zapowiada sie sto razy lepiej, pod kazdym wzgledem.

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze dwa news'y:

 

Portal 2 miał mieć jeden etap w multi polegający na rywalizacji :)

 

@4 mE, PS MOVE (czy 3D) dopiero, jak już, w Portal 3

 

 

I klimatyczny "artwork" ;) :

 

 

 

500xicoportal.jpg

 

 

(To nie żaden spoiler, tylko nie chciałem żeby miejsce zajmował)

już mnie ucieszyli :D

 

 

Portal_2 jeszcze nie ujrzał światła dziennego, a już mowa o Portal_3 :)

co nie znaczy, ze będzie, bo owy nie wspiera 3D czy PS'Move.

ze tak to ujmę.. jak beda chcieli to maja As'a w rękawie na kolejna cześć.

tylko, jak widac po forum Portal_2 nie liczy sie ogromna popularnością, bo jak zauważyłem liczy dopiero kilka stron :/

inne gry w podobnym stadium maja ich więcej.

byc może zainteresowanie sie zwiększy z dniem premiery, a raczej na pewno.

 

kolejne słowa "VELVE"..

- "Then again, just because Lombardi says "Portal 3" doesn't mean there will be a Portal 3"

- "Who knows what the future will bring?"

 

 

tak, czy siak, będzie to moja Druga Gra, w której Trofea będę kolekcjonował

z Przyjemnością - nawet te hardcorowe(pierwsza to R.E.5).

pożyjemy zobaczymy.. co nie zmienia faktu, iz jest mi przykro..

..liczyłem na mała zabawę z Ps'Move w reku przy Singlu :(

Edytowane przez 4 mE
Opublikowano

Skonczylem w koncu jedynke i przyznam ze nie ma sie czym podniecac, krótka, miejscami design jest biedny a nie klimatyczny, zagadki proste jak drut, wszystko podane na tacy, z paroma wyjatkami, glos tego robota wcale nie e-podnieca.

 

No ale dwojka zapowiada sie sto razy lepiej, pod kazdym wzgledem.

- krótka? to był tylko eksperymentaly dodatek do orange boxa wiec nie wymagaj 100 godizn gameplayu

 

- desing był biedny, czy to specjalnie czy nie specjalnie porpostu był, ale mi to nie przeszkadzało, nie nazwe tego szczytem klimatu (bo klimat zawierał sie gdzie indziej a nie w grafice)

 

- zagadki w wiekszosc proste, raczej cieżko sie gdzieś zaciąc, ale po przejsciu pojawiaają sie chambery advenced, tam trzeba sie nakombinować o wiele bardziej

 

- głos oraz same teksty tego robota są smieszne i klimatyczne , bezczelne, sprytne , ogolnie ja bylem zachwycony. nie bede tu przytaczal i walil spoilerami ale sa super, ale jak wiadomo kazdy ma inne poczucie humoru i gustu wiec masz prawo byc niezadowolony

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...