Yano 3 697 Opublikowano 21 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2010 ponieważ w trailerze coopa nie pokazano, w jaki sposób gracze będą się komunikować i pokazywać sobie co chcą zrobić. masz na myśli coś oprocz gadania przez HS ? jakieś znaczniki typu >postaw portal w miescu ktore pokazuje "tym czymś do pokazywania miejsc"< ? wydaje mi sie że można sie bez tego obyc, wystarczy gadanie rpzez HS, oczywiscie zakładajac że obie osoby myślą i są ogarnięte, a nie że jednak obmyslila plan a druga nie ma absolutnie pojecia o co chodzi i nie potrafi sobie wyobrazic działania planu i tylko bezmyslnie wykonuje polecenia (bo jesli sama mysli to nie musi miec pokazane dokładnie co ma robić bo sama wie gdzie strzelic portal zeby plan zadziałał) Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 21 sierpnia 2010 Opublikowano 21 sierpnia 2010 (edytowane) Czy tylko mi ta parka z co-op wyglądem i "zachowaniem" przypomina kulki z reklam M&M's ?? A GTTV strasznie mówiło o eksluzywnym gameplayu, a dosłownie może kilka sekund było nowych <_< . P.S. Odbiegając trochę od tematu Portal 2, ciekawy news: Życie jako teatr: przedstaw problem na podstawie gry Portal Jakby mi ktoś dał taką pracę domową, to dwa razy powtarzać by nie musiał . Edytowane 21 sierpnia 2010 przez MBeniek Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Czy tylko mi ta parka z co-op wyglądem i "zachowaniem" przypomina kulki z reklam M&M's ?? A GTTV strasznie mówiło o eksluzywnym gameplayu, a dosłownie może kilka sekund było nowych <_< . P.S. Odbiegając trochę od tematu Portal 2, ciekawy news: Życie jako teatr: przedstaw problem na podstawie gry Portal Jakby mi ktoś dał taką pracę domową, to dwa razy powtarzać by nie musiał . tylko pozazdrościć. ...a ja bym powtarzał, wciaz zaczynajac od nowa. p.s powoli trzeba sie zbierac do szukania partnera na co-op'a. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 (edytowane) Nowe screeny: http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/08/23/hey-guess-what-these-new-portal-2-screens-are-awesome.aspx Nowy filmik z Merchantem w roli glownei: http://www.joystiq.com/2010/08/24/portal-2-video-steven-merchant-debuts-as-wheatley/ Edytowane 26 sierpnia 2010 przez TakeshiX Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Opublikowano 24 sierpnia 2010 Nowy filmik z Merchantem w roli glownei: http://www.joystiq.c...ts-as-wheatley/ Ja już wolę tych filmików nie oglądać. Co jak co, ale Portal do długich gier nie należał, a skoro sequel ma być tylko dwa razy dłuższy, to nie chcę mieć potem podczas grania wrażenia, że już to wszystko widziałem przed premierą . Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 25 sierpnia 2010 Opublikowano 25 sierpnia 2010 racja, niech juz skończą pokazywać singla i zaczną wrzucać coś odnośnie Co_Op'a. bardzo chętnie zobaczę te ich "łamigłówki". swoja droga myślałem, iz co-op będzie wyglądała troszkę inaczej: - 2 graczy, a każdy z nich rzuca tylko Jednym Oknem Portalowym, tymczasem jest: -2 graczy niezależnych od siebie(tzn. każdy ma swój Revolver In & Out), co strasznie zmienia/utrudnia rozgrywkę. no, no.. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 sierpnia 2010 ja mam nadzieje że zagadki w obu trybach będą bardziej zależeć od inteligencji a nie zręczności , tzn ze najtrudniej bedzie wymyslić "co ja tu kurfa mam zrobic??" a nie "omg przecież nie da sie skoczyc tak precyzyjnie zeby trafic w maly kwadracik" w jedynce sporo bylo na myslenie, ale np jeden z ostatnich testow (albo ostatni) miał taki moement gdzie skakało sie po platformach do góry, wylatując z jednej trzeba bylo sie odwrocic i postawic portal w nowej żeby z niej wyleciec nastpenym razem, wolal bym zeby takie zrecznosciowe kawalki byly mniej spotykane niż takie gdzie głowną role odgrywa mózg a nie refleks Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 sierpnia 2010 Opublikowano 25 sierpnia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=X5b11PNInhY&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=tefRZAb0dTI&feature=player_embedded Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Wiadomo, że gra będzie zajebista, ale muszę powiedzieć, że grafika jest mocno poprawiona. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra. ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 (edytowane) W jedynkę grałem na PC, ale takiej fajnej grafy mój komp chyba już nie uciągnie (chociaż HL2 Episode Two chodził elegancko) więc po zakupie ME2 i Deusa pewnie wezmę. Edytowane 26 sierpnia 2010 przez MajorZero64 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra. ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD Teraz zabrzmiałeś jak pecetowiec . Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że nie wyobrażasz sobie granie w jakiegokolwiek fps'a na padzie. Akurat Portal wymaga refleksu i zręczności tyle ile każdy inny fps, a śmię sądzić że nawet mniej. W ogóle możesz sobie sprawdzić Orange Box/Portal na PS3. Ja w sumie też grałem w jedynkę na PC, a właściwie na laptopie, ale się nie obawiam akurat tej rzeczy. W sumie jeśli jesteśmy już przy padzie to mam nadzieję, że portale będzie się robić na L1/R1, bo niewygodne byłoby na L2/R2, albo przynajmniej niech będzie możliwość ustawienia tego (jak kto woli). Jak jest w to jedynce na PS3? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 w fps'y na padach gram od czasów psx'a i jego pada bez gałek wiec ogarniam ;] co nie zmienia faktu, ze trudniej wykonać jakies szybkie akcje za pomocą pada. serio zabrzmiałem jak pctowiec? o (pipi)... czuje sie teraz jakbym zrobił coś złego xD Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 sierpnia 2010 W sumie jeśli jesteśmy już przy padzie to mam nadzieję, że portale będzie się robić na L1/R1, bo niewygodne byłoby na L2/R2, albo przynajmniej niech będzie możliwość ustawienia tego (jak kto woli). Jak jest w to jedynce na PS3? w przeciwienstwie do wielu gier mozna bylo ustawic kaliwsze jak sie chce, calkowita customizacja (nie wiem czemu inni tego nie potrafią zrobic) nawet tutoriale pojawiajace sie na ekranie typu "press X to jump" potrafiły wziac pod uwage zmiany w opcjach Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 (edytowane) tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra. ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD chodź bardzo jestem związany z czarnulka, co wcale nie ulega wątpliwości, ze niektóre czynności wykonuje sie całkiem topornie. Jest to bolesne, a zarazem prawdziwe chciałem nawiązać tutaj do zręczności rzucania "Companion Cube" - które ta czynności nie wychodzi mi w ogóle p.s ciekawi mnie, czy włącza PS'Move w rozgrywkę? - Oby Edytowane 27 sierpnia 2010 przez 4 mE Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Jeśli zastanawialiście się kiedyś jak wyglądał Portal we wczesnych fazach produkcji, to ten artykuł wszystko wyjaśnia: Portal - początki Można się z niego dowiedzieć dlaczego akurat ciasto, co wycięto z gry oraz jak miała na początku wyglądać GLaDOS. Również jeśli interesowało was co przedstawia pokaz slajdów prezentowany przez GLaDOS podczas ostatniego spotkania, to proszę bardzo: "Jak można nie wiedzieć co w GLaDOS może siedzieć" W tym artykule natomiast artworki z Portal 1&2 . A na koniec sam deser : skany z październikowego wydania PC Gamer, głównie na temat multi (co-op) strona 1 , strona 2 to tylko obrazek przedstawiający co-op boty, strona 3 , strona 4 , strona 5 , strona 6 Może zacytuje jedno dość intrygujące zdanie: "Believe it or not, there was a time when Portal 2 wasn't even going to have portals". Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Skonczylem w koncu jedynke i przyznam ze nie ma sie czym podniecac, krótka, miejscami design jest biedny a nie klimatyczny, zagadki proste jak drut, wszystko podane na tacy, z paroma wyjatkami, glos tego robota wcale nie e-podnieca. No ale dwojka zapowiada sie sto razy lepiej, pod kazdym wzgledem. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) Jeszcze dwa news'y: Portal 2 miał mieć jeden etap w multi polegający na rywalizacji @4 mE, PS MOVE (czy 3D) dopiero, jak już, w Portal 3 I klimatyczny "artwork" : (To nie żaden spoiler, tylko nie chciałem żeby miejsce zajmował) Edytowane 28 sierpnia 2010 przez MBeniek Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 (edytowane) Jeszcze dwa news'y: Portal 2 miał mieć jeden etap w multi polegający na rywalizacji @4 mE, PS MOVE (czy 3D) dopiero, jak już, w Portal 3 I klimatyczny "artwork" : (To nie żaden spoiler, tylko nie chciałem żeby miejsce zajmował) już mnie ucieszyli Portal_2 jeszcze nie ujrzał światła dziennego, a już mowa o Portal_3 co nie znaczy, ze będzie, bo owy nie wspiera 3D czy PS'Move. ze tak to ujmę.. jak beda chcieli to maja As'a w rękawie na kolejna cześć. tylko, jak widac po forum Portal_2 nie liczy sie ogromna popularnością, bo jak zauważyłem liczy dopiero kilka stron inne gry w podobnym stadium maja ich więcej. byc może zainteresowanie sie zwiększy z dniem premiery, a raczej na pewno. kolejne słowa "VELVE".. - "Then again, just because Lombardi says "Portal 3" doesn't mean there will be a Portal 3" - "Who knows what the future will bring?" tak, czy siak, będzie to moja Druga Gra, w której Trofea będę kolekcjonował z Przyjemnością - nawet te hardcorowe(pierwsza to R.E.5). pożyjemy zobaczymy.. co nie zmienia faktu, iz jest mi przykro.. ..liczyłem na mała zabawę z Ps'Move w reku przy Singlu Edytowane 29 sierpnia 2010 przez 4 mE Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 sierpnia 2010 Skonczylem w koncu jedynke i przyznam ze nie ma sie czym podniecac, krótka, miejscami design jest biedny a nie klimatyczny, zagadki proste jak drut, wszystko podane na tacy, z paroma wyjatkami, glos tego robota wcale nie e-podnieca. No ale dwojka zapowiada sie sto razy lepiej, pod kazdym wzgledem. - krótka? to był tylko eksperymentaly dodatek do orange boxa wiec nie wymagaj 100 godizn gameplayu - desing był biedny, czy to specjalnie czy nie specjalnie porpostu był, ale mi to nie przeszkadzało, nie nazwe tego szczytem klimatu (bo klimat zawierał sie gdzie indziej a nie w grafice) - zagadki w wiekszosc proste, raczej cieżko sie gdzieś zaciąc, ale po przejsciu pojawiaają sie chambery advenced, tam trzeba sie nakombinować o wiele bardziej - głos oraz same teksty tego robota są smieszne i klimatyczne , bezczelne, sprytne , ogolnie ja bylem zachwycony. nie bede tu przytaczal i walil spoilerami ale sa super, ale jak wiadomo kazdy ma inne poczucie humoru i gustu wiec masz prawo byc niezadowolony Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 Nowe screeny z multi: http://www.joystiq.com/2010/09/03/portal-2-multiplayer-screens-from-pax-will-win-your-heart/ Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 Full Co-op trailer (cam) http://www.gametrailers.com/video/pax-10-portal-2/704061 Co-op walkthrough (cam) http://www.gametrailers.com/video/pax-10-portal-2/704062 Coś mi się wydaje, że coop będzie jeszcze lepszy niż sam single . I jak tu wytrzymać do lutego? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 wyczuwam czeste zgony, opierdalanie partnera przez headset i sporo funu :> mam nadzieje, ze do gry bedzie dolaczany edytor lvl'i czy cos ;] Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 Będzie split co bardzo mnie cieszy. Oby tylko PS3 z frameratem wytrzymało. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 split?! <3 gdzie moge złożyć preorder? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.