Opublikowano 16 czerwca 201014 l Widze, że nie tylko ja zauważyłem dość widoczne opóźnienia w Tigerze. Opóźnienia było już widać w tej grze o machaniu różdżką i robieniu czarów. Myśle, że to jeszcze dopracują bo narazie Wiimote pod tym względem bije na głowe Move i Kinecta.
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Lag przy pokazie Tiger Woodsa to wina gry, a nie sprzętu, obczaj choćby to: Prezentacja PlayStation Move. Gość jest zachwycony. Widzisz tutaj laga, jakiegokolwiek? Skoro nie, to dlaczego ma to nie działać równie dobrze w grach? Edytowane 16 czerwca 201014 l przez Maciomaniak
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Widze, że nie tylko ja zauważyłem dość widoczne opóźnienia w Tigerze. Opóźnienia było już widać w tej grze o machaniu różdżką i robieniu czarów. Myśle, że to jeszcze dopracują bo narazie Wiimote pod tym względem bije na głowe Move i Kinecta. No nie do końca, zobacz sobie jak Wiilot i to z przystawką Motion Plus beznadziejnie reaguje na ruchy w nowej Zeldzie. To raczej zależy od gier i tak samo jest z Move. Edytowane 16 czerwca 201014 l przez Zwyrodnialec
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Lag przy pokazie Tiger Woodsa to wina gry, a nie sprzętu, obczaj choćby to: Prezentacja PlayStation Move. Gość jest zachwycony. Widzisz tutaj laga, jakiegokolwiek? Skoro nie, to dlaczego ma to nie działać równie dobrze w grach? No i co mi tu pokazujesz? Trudno żeby "zaawansowana" technicznie gra gdzie malujesz farbą albo machasz mieczykiem miała lagi. Tiger Woods - wina gry? Możliwe. Ale ja oceniam to co widziałem na konferencji, czyli mega lagi podczas gry w golfa. A przecież mówimy o FIFIE, grze od tego samego developera.
Opublikowano 16 czerwca 201014 l No i co mi tu pokazujesz? Trudno żeby "zaawansowana" technicznie gra gdzie malujesz farbą albo machasz mieczykiem miała lagi. Tiger Woods - wina gry? Możliwe. Ale ja oceniam to co widziałem na konferencji, czyli mega lagi podczas gry w golfa. A przecież mówimy o FIFIE, grze od tego samego developera. To pokazuję, że skoro w wypadku takiej prezentacji lagów nie ma, to przy odpowiednim obczajeniu tego sprzętu nie będzie ich w żadnym tytule. I to też dowodzi, że Move potrafi przekazywać ruchy do konsoli vide 1:1, jak głoszono, bez żadnego opóźnienia. A konfa? A jak wytłumaczysz działanie WiiMotion Plus z nową Zeldą?
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Pokazali trailer nowego Silent Hilla. Dobrze chociaż że zapowiedzieli. Ale trailer to słabizna "straszna" <_< Grafika na poziomie Homecoming, muzyka nie Akiry, klimatu serii NADAL nie ma. Szkoda, bo liczyłem że Konami na poważnie weźmie do siebie odbudowę marki, a tak to mamy dalsze staczanie się serii. Oprócz tego Konami na swojej konferencji nic ciekawego nie pokazało. Nie tylko SH ląduje w przepaść, niegdyś mój ulubiony wydawca także od kilku lat ostro szybuje w dół.
Opublikowano 16 czerwca 201014 l no no ps move ma lagi kto by się spodziewał po sprzęcie dla jednej osoby za 500zł http://www.youtube.com/watch?v=REnYXw-Fbq4 to jest przyszłość :]
Opublikowano 17 czerwca 201014 l twoja sprawa jak wolisz skakać i robić pozycje serduszek, ja wolę FM4.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l musialoby mnie srogo po(pipi)ic zeby kupic taka zabawke i po robocie w domu skakac jak debil przed TV. Oczywiscie co kto lubi, dla mnie to poroniony pomysl. Wiec imo konferencja MS ogolnie do dupy.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Pytam Cię jeszcze raz, gdzie widzisz laga i brak precyzji? Pokaż mi, podlinkuj choćby jeden artykuł który o tych zjawiskach mówi. Jak nie to weź już przestań wymyślać. Gooral, a Ciebie proszę o ewentualnie kontynuowanie dyskusji w temacie o Move, choć wiem, że tam z pewnością nie będziesz miał tak zaciętych oponentów. Sorki, ale ja zauwazylem laga nie tylko w golfie, ale tez w tej grze, co chodzilo sie takim czarodziejem. Trzeba sie dobrze przyglądać jednocześnie Move i ekranowi. Mi podoba się i kinect i Move, a gdyby te obydwie rzeczy złączyć ze sobą to bylo by cos Niestety i tu i tu będą niewielkie lagi
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Ogarnijcie to 4:30 i sporo opóźnienie, wczoraj dałem taki o to filmik Forza 4 Kinect to co na konferencji bez, żadnych wałków.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l No tak, EA Sports Active tutaj pokazywany jest tylko na kamerkę, bez Move. Nie wiem, czy to w ogóle wyjdzie na PS3. Poza tym - na ekranie jest jasno przedstawione, że korzystają z Kinecta, zatem lag z tego urządzenia idzie niemal sekundowy. Edytowane 17 czerwca 201014 l przez Maciomaniak
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Oba urządzenia lagują póki co, więc niema się o co spierać. Al i tak plus dla Sony bo pokazali więcj normalnych gier na move, a MS tylko forzę.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Grigori: Wejdź na Poly. Grali w Socom i piszą, że z powodu laga osoba grająca na Move nie ma szans na multi w starciu z osobami grającymi na padzie z powodu zbyt małej precyzji związanej z lagiem. Paradoksalnie to dobre info dla tych co nie chcą korzystać z Move.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l To na pewno kłamstwo, bo przecież Move to przyszłość i następca standardowych kontrolerów!
Opublikowano 17 czerwca 201014 l no no ps move ma lagi kto by się spodziewał po sprzęcie dla jednej osoby za 500zł to jest przyszłość :] Wiesz, że to render? Chyba że natal czyta w myślach.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l To na pewno kłamstwo, bo przecież Move to przyszłość i następca standardowych kontrolerów! Człowieku Move w zestawie z PS4 jako natywny kontroler takich lagów miał nie będzie. Technologia idzie do przodu i cztery lata temu taka precyzja jaką Move gwarantuje dzisiaj nie była możliwa. Za kilka lat kiedy debiutowała będzie kolejna konsola Sony jej natywny kontroler będzie miał już się całkiem dobrze i o lagach nie usłyszymy. Jestem o tym przekonany.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Wii jest najmniej przyszłościowe, potem Move a najbardziej Kinect. O ile pilocik od Nintendo to dla mnie porażka (patrz: machanie mieczem w nowej Zeldzie), tak zabawki Sony i Microsoftu czeka duży postęp technologiczny. Musi minąć parę lat by twórcy byli w stanie dobrze wykorzystać obecny hardware i kolejnych parę by producenci ten sprzęt ulepszyli. Na dzień dzisiejszy oba rozwiązania w pewnym sensie zawodzą, jednak ich siłą będą kiedyś gry - Kinect miejmy nadzieję znajdzie kiedyś rozwiązanie jako uzupełnienie kontrolera, a Move pozbędzie się uciążliwych lagów. Wydaje mi się, że stosunek gier hardcorowych do casualowych na tych sprzętach będzie podobny jak na Wii (czyli zdecydowanie więcej popierdółek), wszystko zależeć będzie od tego jak się tego typu gry będą sprzedawać.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l agst: W jakiej grze FPS stoisz w miejscu na otwartym polu i czekasz aż ktoś wyjdzie wprost na Ciebie byś mógł przycelować. I dynamiczniejsza rozgrywka tym bardziej lag daje się we znaki. W SP możesz tak sobie grać, powtarzać jakiś tam etap nieskończoną ilość razy, ale w multi lag większy niż na padzie praktycznie eliminuje Cię z gry.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l W sumie zabawna jest ta dyskusja o lagach, wczoraj filmiki, dzisiaj filmiki i słabe recki, a tak naprawdę nikt z piszących w tym temacie nie grał w cokolwiek używając Move, ani też nie widział Kinecta na żywo.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Szkoda, że nie ma więcej materiałów jak ludzie tańczą przy Dance Central. Gdzie widać więcej urywków z trybu jak się uczy ruchów i jak nalicza punkty (czy to nie jest tak, że nawet jak jesteś kompletną melepetą to daje 50% punktów), jaka jest różnorodność ruchów. Ekran z boku gdzie pokazuje ruchy "gracza" powinien być większy, wyraźniej byłoby widać postawę i co jest nie tak. Ta produkcja jako jedyna zrobiła na mnie duże wrażenie. PS. Jak oglądam tych dziennikarzy przy Dance Central to aż mi ich szkoda, tak się "ruszają" jakby żadnych ścięgien i mięśni nie mieli, problemy mają nawet z właściwym podniesieniem ręki, a o ruchach bioder już nie wspominając Edytowane 17 czerwca 201014 l przez donsterydo
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Z tego co widzę tutaj, to Move jest całkiem precyzyjny. Opóźnienie względem ruchów w realu i na ekranie jest widoczne gołym okiem. Dosłownie przed paroma sekundami porównałem ten filmik z Wii odpalonym w menu, gdzie za pomocą łapki poruszanej Wiilotem wybieramy opcje i już na pierwszy rzut oka jest ogromna różnica. Nie rozumiem, czemu na Wii to działa idealnie, a Sony wciąż ma z tym jeszcze problemy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.