Skocz do zawartości

Pro Evolution Soccer 2011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe jak będzie wyglądał edytor stadionów. Jak dobrze pamiętam to żadna inna gra piłkarska nie miała takiego bajeru. Tryb Be a Pro też ma być usprawnony tylko ciekawe jak. Mimo wszystko będzie lepiej niż w 2010 i widać, że będzie to duży krok naprzód.

 

Narazie wygląda to następująco:

 

1. 1000 nowych animacji mo-capture(oczywiście głupiec oczekuje,że będą lepsze niż w FIFA,ale są również na wysokim poziomie)

 

2. Zwody na prawym analogu

 

3. 360 stopni w podaniach i w dryblingu

 

4. Poprawiona fizyka piłki

 

5. System kolizji i fizyka walki zawodników patrz FIFA

 

6. Pasek strzału w podaniach

 

7. Maksymalny freedom w podaniach

 

8. Tempo gry dużo wolniejsze niż w każdym dotychczasowym PES nawet słynnej piąteczki.

 

9. Grafika

 

10. Menusy dużo bardziej intuicyje

 

11. EDIT MODE ze stadium editorem

 

12. Chants na dobrym poziomie

 

13. Niespodzianki w licencjach

 

 

 

Czekamy na gamescom.

Edytowane przez lons
Opublikowano
8. Tempo gry dużo wolniejsze niż w każdym dotychczasowym PES nawet słynnej piąteczki.

 

Liczę że nie wiąże się z tym pozostanie przy timingu z pesa 2010 . Wole system "naciskam i zawodnik to wykonuje " jak było zawsze a nie typowe dla pesa 10 " naciskam i czekam aż to wykona " .

Opublikowano (edytowane)
8. Tempo gry dużo wolniejsze niż w każdym dotychczasowym PES nawet słynnej piąteczki.

 

Liczę że nie wiąże się z tym pozostanie przy timingu z pesa 2010 . Wole system "naciskam i zawodnik to wykonuje " jak było zawsze a nie typowe dla pesa 10 " naciskam i czekam aż to wykona " .

 

Ogólnie ludzie, którzy testowali mówią, że ten PES jest grą solidną. Krótko mówiąc to next genowy PES z feelengiem starego hardcoru z Playstation 2. Chyba wiesz co mam na myśli......Responsive time jest zdecydowanie porawiony w stosunku do 2010.

Edytowane przez lons
Opublikowano

Ciekawe jak będzie wyglądał edytor stadionów. Jak dobrze pamiętam to żadna inna gra piłkarska nie miała takiego bajeru...

 

jeżeli będzie oferował takie możliwości jak na obrazku to nie ma czym się podniecać:

283ee0def2479ac189b3046c748a5df2.jpg

Opublikowano

Ogólnie to te obrazki to chyba są jakieś znaczki co na danej trybunie się ma dziać czy coś takiego, bo innego sensu w tym nie widzę. Te na dole to wyglądają jakby jakąś przyśpiewkę tamtym ustawiało się, albo, że mają śpiewać kibice w danych sektorach, ch.uj wi.

 

 

 

 

Ogólnie to ma być FIFA 11 na PC taka sama jak na konsole, więc albo Konami się spręży albo przegra na każdym polu. Ale po tym co pokazali to chyba wygra ze złą fifą ;p

 

 

Opublikowano

Jaka by ta FIFA cudowna nie była to ja i tak jestem całym sercem z PES.

Fajnie, jeśli FIFA wyjdzie na PC w końcu identyczna jak na konsoli bo będę mógł z nią wtedy spędzić więcej czasu. Pad do łapy, PC przez HDMI do TV i wypas na kanapie z PESem i FIFA :thumbsup:

Opublikowano

http://www.3djuegos.....09/0/pes-2011/

 

This time, there are NO limits on the slots for players or teams, and you can create stadiums, competitions and "PERSONALIZED LEAGUES" where we can have our own groups, qualification, emblems and teams"

 

Powiem krótko this is HUGE!

 

Link nie bangla :(

Opublikowano (edytowane)

To super chłopaki z GamingAcess zrobią takiego patcha, że szok. Chociaż oni już teraz umieli dodać sloty na drużyny . Jeszcze jakby potraktowanie po macoszemu licencji i innych kwesti, odbiło się na wysiłku w naprawienie bugów i doproacowanie innych elementów. A tak to Konami zostawia zawsze luke dla patchmakerów bo taniej to wychodzi.

 

A tutaj tłumaczenie textu z niedziałającego linka od lons'a

 

Konami weapon a very promising eleven. We test your form in the field status.

Now that football resting after an exciting world, Konami has the final play to try to equalize the party who, year after year, plays against the EA Sports FIFA franchise. Time, the Cup is Canadians, although the Japanese still have time to strategize and equalize the party at the last moment. We offer you how Konami attempts to go out of their particular out-of-game with PES 2011.

 

After of Nations worldwide, football takes a small break until you return the League. A period of time in which companies such as EA Sports and Konami play much, and probably be recent weeks the most important until the release of 11 FIFA and PES 2011 in the video game market more agricultural.

 

 

In the case of Canadians of Electronic Arts, much of the work was done, already polished and very consolidated game experience. But the Japanese them much remains to be improved and imperative need to put a goal in their match against the FIFA series for at least look him face to face inside the playing field.

 

 

To achieve this, PES 2011 introduces important news in this edition. On the one hand we have that the UEFA Champions League and UEFA Europe League come with all official licenses while it adds to the whole CONMEBOL Copa Libertadores and the UEFA Super Cup. Also, the Master League finally becomes online, while aesthetics and customization options join the gameplay in a process of revolution that, in the words of its managers, "going to achieve the largest advance within of the saga in regards to this generation of consoles".

 

 

 

 

Messi is a great player, but also need passes to create game. Therefore, one of the large additions of SSPE 2011 perhaps the possibility to pass with complete accuracy, using a power bar.

Football development

Once introduced in the grass "preview" version that we tested, one of the things that most drew us attention was total reform regarding players control. Now note that they part of the stadium and to "weigh" more in terms of control, which makes us irresistibly think FIFA series which philosophy desunir player and a final ball is collected.

 

 

But it was not the most positive aspect of our first contact with the title shot. Great Star of this game lies in a power bar which helps us to have, as it is called at Konami, "total control" on our style of play. Thanks to this, slideshows, shots, band serves, vaselinas... earn a degree of precision in the franchise, which multiply the possibilities for passes to the hole to create a wider variety of plays.

 

 

The penalties, for their part, are also infected this incorporation, although it should be noted that the version showed that us, perspective was not typical (behind of the player), but asymmetric.

 

 

Also, each player also has a resistance bar that indicates the effect of the "sprints" on his performance during meetings, in the first instance had a rhythm game too slow. However, this problem can be overcome easily querying game options and increasing speed by up to two different degrees (in particular "1 x" and "2 x").

 

 

 

 

PES 2011 becomes more physical helping a larger repertoire of animations enable us to see the most spectacular football throughout the series. And so nothing fails, there is nothing better than a facial representation at the height.

Coming out of the sidelines

One of the features that most renowned executive producer Shingo "Seabass" Takatsuka is the new artificial intelligence applied on players and, more specifically, on defence. The players now strive to maintain their positions within the pitch and prefer to stand in front of entering them.

 

 

But there are significant gaps in our tests demonstrated colleagues who were not desmarcaban and an embarrassing situation where a simple and innocent assignment without danger became a goal in its own goal because of a faulty IA in the goalkeeper.

 

 

Thus, while it appears a remarkable evolution in what refers to the style of play PES 2011, are still many aspects by polishing. For example, animations on this occasion are more varied, natural and realistic. However, in the shown version not appeared either interlaced, with a few breaks that wouldn't us see in all its glory new entries, locks, and pushes that appear in this edition.

 

 

Similarly, races and turns, more organic than ever, animations were overshadowed by a few repetitions "motion blur" was yet to be integrated to 100 percent. When Konami finish working on it, is intended to give a more spectacular plays when you visualise them again.

 

 

 

 

PES 2011 interface refreshes to be cleaner and provide us with details such as drag and drop players to put them in place of the pitch that satisfies us more. Full control on the bench.

October just promises

At the visual level, highlight that 1000 new animations recreated from scratch (thanks to more than 100 hours of "motion capture"), in addition to facial animation has been considerably improved includes. A washing of face seen also tactic and strategy that enabled "drag and drop" technique to make us easier options and menus - cleaner - manage our team, including substitutions and changes of training.

 

 

Is not the only way to increase the ease of use in PES 2011, but it also will bet for allowing us to select predefined game systems (offensive, defensive, balanced...), or directly to design our own style team by increasing or decreasing the pressure capacity, placing the defensive line, enhance the degree of connection between players, etc.

 

 

Ultimately provide greater customization users, partly thanks to an enhanced editing mode where we have complete control over the content and appearance of the game. This time there are no limits "slot" by player or team, and it is also the opportunity to build stadiums, competitions and custom leagues where have our own group, knockout, emblems and sets. Without doubt, major attractions for a video game that keeps the voices of Carlos Martínez and Maldini, with the promise of to Polish sound errors logged in the previous installment.

 

 

And that she is perhaps too promises, but it will have to wait until October 22 to discover if this PES is really the best of recent times

Edytowane przez CeHa
Opublikowano

Napisz ktoś na pesfanie o tym dźwięku, bo angole to chyba w ogóle bez dźwięku grają, że żadnej wzmianki o tym w sugestiach nie ma.

Opublikowano (edytowane)

Dźwiękowcy mają swoje sztuczki na zastapienie dźwięków ale żeby kopanie piłki zastąpić waleniem w nią pięścią :wacko:

Edytowane przez CeHa
Opublikowano

Gameplay napewno będzie dobry tylko mnie wnerwiają te ruchy, animacje i ich mała liczba. Czy jedynie panowie z 2K mogli zrobic grę sportową NBA 2K, która ma wspaniale ruchy i tyle signature moves.

Opublikowano (edytowane)

Co tu dużo mówić, ale widać, że KONAMI pracuje bardzo intensywnie nad każdym aspektem gry. Zaczynając od menu, chants, grafiki, a kończąc na animacjach, 360 stopniach, systemem kolizji, fizyką piłki, nowym sterowaniem z wykorzystaniem prawego analaga, kamery telewizyjnej, edit mode etc. A pieprzyć tych retardów i hatersów!

Edytowane przez lons

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...