lons 38 Opublikowano 13 lipca 2010 Opublikowano 13 lipca 2010 (edytowane) albo masz slaba pamiec, albo jak zwykle chcesz z innych zrobic idiotow. Jasne, ze Twoje stronki z zeszlego roku typu: PESFan WENB PESGaming ktore Ty podawales jako mega rzetelne mam w (pipi)e, ale zeby Ci przypomniec Lons: www.neogo.pl http://www.jvn.com/ gamersyde insidegame to pierwsze stronki, ktorymi miedzy innymi sam sie jarales, piszace mega pozytywnie o PESie i juz w lipcu/sierpniu moglismy sie juz naczytac Twojego corocznego King is Back. Oczywiscie te strony tez sa dla mnie nic nieznaczacymi anonimami, wiec: IGN - Pro Evolution Soccer 2010 Hands-on The once-glorious footballing great looks to regain its title. - czy jednak to samo... I pozniej znowu: http://www.eurogamer http://www.videogamer i z 10 innych pewnie, ktorych juz mi sie nie chce szukac, bo jestem raptem na 17 stronie. Masz racje - nikt nigdy nie pisal tak pozytywnie o PESie jak teraz. z poprzednich lat nie chce mi sie szukac, ale bylo TAK SAMO ! PS. i cytuj moje wypowiedzi, bo jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem. Pisalem, ze porazka jest brak licencji przez tyle lat i edycja niemalze wszystkiego od podstaw, ale podkreslilem, ze dzieki bogu jest. W FIFIE podniecam sie jedynie samodzielna edycja przyspiewek, ale jak chcesz to mozesz mnie zacytowac, gdzie tak pieje z zachwytu. Błagam ciebie stary, ale pierwsze stronki, która raczyłeś podać są to typowe Pesowe strony. Jedna z nich to oficialna KONAMI. Nie rozbawiaj mnie. Zupełnie nie trafiony strzał. A ja teraz tobie podam pisma, które napisały bardzo pozytywnie na temat PES 2011. 1.CVG 2 Eurogamer 3.Videogamer 4.PS3 magazine 5.OPM 6.IGN 7.Gameblog 8.Jeuxivideo 9.God is a geek 10.Gamespot 11.Riot 12.Penpas Brazil Może więcej podać? Nie ma najmniejszego problemu. Teraz chcesz mi powiedzieć, że to przypadek? a może chcesz mi powiedzieć, że na temat Pes 2010 też te same pisma pisały tak pozytywnie jak o Pes 2011? Jakoś nie widzę....... Wiesz bardzo bardzo ciekawe jest co piszesz,gdyż pierwszy raz w historii wymienione firmy były zaproszone do Tokio na testy w maju. Nigdy wcześniej firmy te nie miały okazji testować PES szybciej niż 2 tygodnie przed gamescomem. Bardzo ciekawe co piszesz naprawdę.......... Na koniec odnośnie eurogamera,który jest tak pro FIFOWSKI, że szkoda pisać. Zabacz sobie wywiad z nimi jak rozmawiają z Rutterem o nowym Pro Evo. Easye zobaczy, że w PES 2011 animacje są trochę gorsze niż w FIFA i powie bleeee Pes jest słaby wybieram grę lepszą No i te licencje ehh ci Fifowcy.... A na koniec powiem tobie,że większość ocen nie dotyczy tylko animacji. Oceniają grę jako całość. Twoja ocena to animacje plus licencje. Zupełnie inna wizja niż moja. Powodzenia gry w FIFA 11,12,13 i tak dalej. Ja może też pyknę w nową FIFĘ bo gram w nią ze szwagrem i nie mam obiekcji. Może zagramy w PES 2011 bo przecież byłeś hardcorowym graczem starego pro evo, a właśnie PES 2011 ma wyciągnąć rękę po takich starych rzekomych graczy jak ty. Czas pokaże Panie Easye.... Ps2 rulezzz he he he Edytowane 13 lipca 2010 przez lons Cytuj
Gość Orson Opublikowano 13 lipca 2010 Opublikowano 13 lipca 2010 lons vs easye , starcie 154. Dajcie już spokój, co? Cytuj
zajman 18 Opublikowano 13 lipca 2010 Opublikowano 13 lipca 2010 Zostaw ich niech sobie walczą . Podjarany tym filmikiem jestem , mnóstwo fajnych rzeczy na nim pokazali . Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 13 lipca 2010 Opublikowano 13 lipca 2010 (edytowane) O co tu walczyc, ja juz sie przyzwyczailem ze Lons zawsze pisze to co mu bardziej pasuje, a to, ze akurat mija sie z prawda malo go obchodzi. Przytoczylem pierwsze 3 pesowe strony, ktore jeszcze rok, dwa lata i 3 lata temu mialy dla Ciebie bardzo rzetelne opinie. LOL. Poza tym przytoczylem z zeszlego roku (doszedlem raptem do strony 18tej) 2 Eurogamer 3.Videogamer 4.PS3 magazine 5.OPM (tez zreszta byl) 6.IGN 8.Jeuxivideo 10.Gamespot To czego zabrakla ? Papaja z Brazyli ? God geeka ? Riota - i to jest roznica, zeby pisac, ze po raz pierwszy w historii nowy PES zbiera dobre opinie? Moze jakby w zeszlym roku wczesniej dostali wersje preview tez by tak pisali. Okej - rozumiem, ze teraz pisza wczesniej, ale dla mnie miesiac w ta czy w ta nie ma najmniejszej roznicy, skoro i tak pisali POZYTYWNIE ! Ale Tobie i tak nic nie przetlumaczysz - jedyna roznica jest taka, ze teraz na filmach naprawde lepiej wyglada i nie musze wysluchiwac ze jest w 30% ukonczony. Co do hardcoru - czekam na demo, zaprosze kumpla i zobaczymy, chociaz 4 lata przerwy nie czyni mnie juz graczem hardcorowym w zadnym znaczeniu, pomijajac fakt, ze o dziwo do dzisiaj wiele wiekszych umiejetnosci wymaga obecnie FIFA. Edytowane 13 lipca 2010 przez easye Cytuj
CeHa 6 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) Nowy Filmik na GameTrailers. Są nowe zwody, ruchy, akcje + zlepki z poprzedniego filmiku. Ja już się grywalnego kodu nie mogę doczekać. Piękne te nowe przepychanki i łączenie zwodów w kombosy jak w Fifie. Edytowane 14 lipca 2010 przez CeHa Cytuj
lons 38 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) Ceha witam na nowym forum. Na jakiej platformie grasz? Pamiętasz klimaty Pes 6? Pozdro Edytowane 14 lipca 2010 przez lons Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Nowy Filmik na GameTrailers. Są nowe zwody, ruchy, akcje + zlepki z poprzedniego filmiku. Ja już się grywalnego kodu nie mogę doczekać. Piękne te nowe przepychanki i łączenie zwodów w kombosy jak w Fifie. jakieś problemy z pamięcią ? nowy ? zlepki ? sam wczoraj komentowałeś ten [?] filmik wiec po co ten post. a jak faktycznie jest dla Ciebie nowy to czytaj poprzednie posty... ----------------------- co do paska z siłą podań i strzałów to nie mogę zrozumieć jak przy analogowych przyciskach w DS3 [nie wiem jak jest w X360] nie mogą tego zrobić na zasadzie lekko naciskasz X = lekko podajesz ; mocno naciskasz O = mocno strzelasz ... itp chodzi mi o czas reakcji, bo teraz będzie to na zasadzie: i mocniej chcemy podać tym dłużej musimy czekać ; niby dziesiętne sekund ale .. [zwłaszcza przy graniu online może to być duże ALE] Cytuj
lons 38 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) Nowy Filmik na GameTrailers. Są nowe zwody, ruchy, akcje + zlepki z poprzedniego filmiku. Ja już się grywalnego kodu nie mogę doczekać. Piękne te nowe przepychanki i łączenie zwodów w kombosy jak w Fifie. jakieś problemy z pamięcią ? nowy ? zlepki ? sam wczoraj komentowałeś ten [?] filmik wiec po co ten post. a jak faktycznie jest dla Ciebie nowy to czytaj poprzednie posty... ----------------------- co do paska z siłą podań i strzałów to nie mogę zrozumieć jak przy analogowych przyciskach w DS3 [nie wiem jak jest w X360] nie mogą tego zrobić na zasadzie lekko naciskasz X = lekko podajesz ; mocno naciskasz O = mocno strzelasz ... itp chodzi mi o czas reakcji, bo teraz będzie to na zasadzie: i mocniej chcemy podać tym dłużej musimy czekać ; niby dziesiętne sekund ale .. [zwłaszcza przy graniu online może to być duże ALE] Nie jesteś w temacie bo będzie możliwość wyłączenia pasku siły. Zresztą taki system jest w FIFA i sprawdza się dość dobrze. Edytowane 14 lipca 2010 przez lons Cytuj
zajman 18 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Ten pasek to jedna z najlepszych nowości , nie wiem jaki sens będzie miało jego wyłączenie ale to się okaże w praniu . Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) Nie jesteś w temacie bo będzie możliwość wyłączenia pasku siły. Zresztą taki system jest w FIFA i sprawdza się dość dobrze. czytanie ze zrozumieniem się kłania <_< , a o moją znajomość tematu się nie martw. to, że będzie można go wyłączyć to oznacza tylko tyle, że nie będzie go widać na ekranie przy zawodniku, ale zasada działania zostanie bez zmian [dłuższe przytrzymanie = mocniejsze podanie]. na pewno jest to lepsze rozwiązanie niż do tej pory, jednak wolałbym to co napisałem powyżej [jeżeli byłoby poprawnie zrobione]. Edytowane 14 lipca 2010 przez TaKeShiX Cytuj
zajman 18 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Z ta różnica że twoja propozycja jest troszkę ograniczona względem pełnoprawnego paska siły podania, przynajmniej mi się tak wydaje bo jednak wszystko będzie na papierze (tzn ile paska nabiłeś) a nie jedynie domysłem(" kur.wa , sekunde przytrzymałem a on mi długie podanie robi" lub "trzymam i trzymam tego iksa a on i tak same krótkie zagrywa"). Wielokrotnie pisałem że jest to element który konami już dawno powinno zastosować. Sam jednak się zastanawiałem w swoich ostatnich "wywodach" jak długo ten pasek się będzie zapełniał bo tak naprawdę to będzie najważniejsze . Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 A moim zdaniem nie macie sie czym przejmowac. Watpie zeby akurat pasek sily z(pipi)ali. W FIFIE sprawdza sie on znakomicie od paru lat... Cytuj
zajman 18 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) Dokładnie Takim samym przykładem można uznać zagranie z klepki które fifa sobie zaadoptowała od pesa i wyszło jej to na dobre . Najwyższa pora by to Konami się zaczęło uczyć od Ea , przynajmniej w kilku aspektach (eeee ....licencja ? ) . Edytowane 14 lipca 2010 przez zajman Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) Z ta różnica że twoja propozycja jest troszkę ograniczona względem pełnoprawnego paska siły podania, przynajmniej mi się tak wydaje bo jednak wszystko będzie na papierze (tzn ile paska nabiłeś) a nie jedynie domysłem(" kur.wa , sekunde przytrzymałem a on mi długie podanie robi" lub "trzymam i trzymam tego iksa a on i tak same krótkie zagrywa"). Wielokrotnie pisałem że jest to element który konami już dawno powinno zastosować. Sam jednak się zastanawiałem w swoich ostatnich "wywodach" jak długo ten pasek się będzie zapełniał bo tak naprawdę to będzie najważniejsze . [skromny] moja propozycja jest za(pipi)ista [/skromny] i chyba trochę jej nie zrozumiałeś [albo zrozumiałeś i źle napisałeś] : siła podania nie zależałaby od czasu nacisku ale od siły nacisku i nie widzę gdzie miałaby ograniczenia. to prędzej pasek może być ograniczony ze swoim czasem "naciągnięcia" w celu wykonania mocniejszego podania. wizje taką miałem już po wprowadzeniu DS2 razem z PS2, gdzie analogowe przyciski świetnie zastąpiły mi prawą gałkę przy operowaniu gaz/hamulec w GranT... pozostaje kwestia poprawnego [czyt. grywalnego] zastosowania go w PES przez twórców, bo możliwości techniczne są: wykrywane są 256 stopnie nacisku [jeżeli dobrze pamiętam], ORAZ (co pewnie byłoby trudniejsze) wykorzystanie go przez samych graczy ; sytuacje takie jak opisałeś wyglądały by raczej tak: "no przecież leciutko nacisnąłem" [nadpobudliwy koleś z 2kg kciukiem po strzale prosto w słońce]. nie będę się bardziej rozpisywał jakie możliwości daje "mój" system bo to tylko teoria ale na pewno to pasek jest bardziej ograniczony jeżeli chodzi o kontrolę nad piłką. A moim zdaniem nie macie sie czym przejmowac. Watpie zeby akurat pasek sily z(pipi)ali. W FIFIE sprawdza sie on znakomicie od paru lat... nie gram w fifa to nie wiem, ale konami nie takie, z pozoru proste rzeczy potrafi spie..psuć ... jak pisałem wcześniej czekam najpierw na demo, bo ocenianie grywalności pes po filmikach pozostawię bez komentarza. Edytowane 14 lipca 2010 przez TaKeShiX Cytuj
Ader 383 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Pasek siły jest wygodniejszy niż to granie na czuja z tym 256 stopniowym naciskiem. Ja sobie tego nie wyobrażam,tym bardziej że przycisk od pada ma jakieś 5-7mm wysokości i te stopnie nacisku można se w du.pe wsadzić. Cytuj
CeHa 6 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) Ceha witam na nowym forum. Na jakiej platformie grasz? Pamiętasz klimaty Pes 6? Pozdro Witaj :smile: Pamiętam każdą część łącznie z tymi z SNESA jak gierka była w 2,5 D Gram niestety u siebie tylko na PC, SNESie, PS2. Curent Geny jedynie pożyczam od znajomych jakieś problemy z pamięcią ? nowy ? zlepki ? sam wczoraj komentowałeś ten [?] filmik wiec po co ten post. a jak faktycznie jest dla Ciebie nowy to czytaj poprzednie posty... Ale ja mówiłem wczesniej o tym poprzednim filmiku a ten widziałem dopiero dziś rano, Stąd nieporozumienie. Posty czytałem ale filmik miałem właśnie na kompie z innej strony . Edytowane 14 lipca 2010 przez CeHa Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Pasek siły jest wygodniejszy niż to granie na czuja z tym 256 stopniowym naciskiem. ok twoje zdanie ; przy poprawnym zaprogramowaniu wolałbym te rozwiązanie i starczyłyby 4 / 5 stopni rozpoznawalnych w przedziale słabo/mocno [resztę załatwiałyby statystyki gracza], bo te 256 jest tylko po to aby zapewnić wrażenie płynności, bo nikt nie jest w stanie ich wykorzystać manualnie. Ja sobie tego nie wyobrażam ... w sensie samego działania czy zastosowania w pes ? - jak to pierwsze to odpal sobie jakąś ścigałkę i zobacz czy jesteś wstanie przejechać prosty odcinek ze stałymi obrotami silnika; na początku powoli np 1000 potem 2000 , 3000 itd obr/min. [gaz pod X'ksem]. jeżeli nie, to faktycznie to nie dla Ciebie .. - a jeżeli w pes to ja to widzę np tak: 1on1 z bramkarzem, odległość od bramkarza 2m i teraz: a) kierunek i lekko [] = lekki kontrolowany strzał po ziemi b) kierunek i mocno [] = mocne uderzenie mogące odbiegać mniej/bardziej od kierunku w zależności od umiejętności/statystyk wirtualnego piłkarza. w momencie kiedy chcemy oddać mocny strzał z "paskiem" to bramkarz zdąży nam tą piłkę zabrać zanim się pasek "nabije" * * nie wiem jak to będzie działać w rzeczywistości w pes2010 i nie twierdzę, że samo rozwiązanie "z paskiem" jest złe, ale powtórzę: przy poprawnym zaprogramowaniu/zastosowaniu wolałbym rozwiązanie z naciskiem i dziwię się że nikt tego nie wykorzystał. ; albo: - jest to trudne do zaprogramowania [wątpię] - było by to niegrywalne [... dla większości osób które nie potrafiłyby manualnie tego wykorzystać] - jestem dziwny [bardzo możliwe ] Cytuj
Gość Orson Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Kurde, nikt tu nie jest (chyba) mistrzem Zen, który to kontroluje w 100 % siłe nacisku a do tego sika pod wiatr o poranku. Dlatego pasek siły wydaje się być potrzebny. Oglądam ten trailerek i coraz bardziej się napalam. wiem, rozsądek potrebny i wstrzemięźliwośc ale... Cytuj
Ader 383 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) @Takeshix Raczej ta trzecia opcja, z całym szacunkiem Edytowane 14 lipca 2010 przez Ader Cytuj
lons 38 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 vandal.net "There will be an announcement about the team licensing, with some surprise with regard to European football" Nowe europejskie licencje. Bundesliga czy EPL? Cytuj
CeHa 6 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 vandal.net "There will be an announcement about the team licensing, with some surprise with regard to European football" Nowe europejskie licencje. Bundesliga czy EPL? EPL nie bo EA ma wyłączność :sad: Cytuj
lons 38 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 vandal.net "There will be an announcement about the team licensing, with some surprise with regard to European football" Nowe europejskie licencje. Bundesliga czy EPL? EPL nie bo EA ma wyłączność :sad: Ma na wyłączność do pażdziernika tego roku Cytuj
CeHa 6 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 (edytowane) To dobrze wróży ale EA chętnie sypie kasą i oby nie przedłużyli wyłączności. Natomiast licencja na EPL dała by dużego plusa PESowi. Ale wystarczy żeby KONAMI skupiło się na Gameplay'u bo chłopcy z Gamingaccess.com i tak odwalą mega patcha i to zastąpi licencje :wink: Edytowane 14 lipca 2010 przez CeHa Cytuj
lons 38 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 To dobrze wróży ale EA chętnie sypie kasą i oby nie przedłużyli wyłączności. Natomiast licencja na EPL dała by dużego plusa PESowi. Ale wystarczy żeby KONAMI skupiło się na Gameplay'u bo chłopcy z Gamingaccess.com i tak odwalą mega patcha i to zastąpi licencje :wink: Ma być duża niespodzianka odnośnie europejskich licencji Cytuj
CeHa 6 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Ciekawe jak będzie wyglądał edytor stadionów. Jak dobrze pamiętam to żadna inna gra piłkarska nie miała takiego bajeru. Tryb Be a Pro też ma być usprawnony tylko ciekawe jak. Mimo wszystko będzie lepiej niż w 2010 i widać, że będzie to duży krok naprzód. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.