Hela 1 962 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 Zakonczenie: czemu desmond musial zabic Lucy? Pani bożek potrzebowała ofiary. Cytuj
daras 3 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Co do sprawy petard to one powodują żę kucają tylko boty. Przeciwnik nie jest ogłuszony tylko oślepiony ale nadal może Cie zabić czy też użyć zdolności. Tak, dlatego najlepsza jest petarda dymna. Dobrze sie skupic na jej rozwoju. Takze gram z nia a druga to wizja templariusza, ktora na 3 sek wszystko odkrywa. Dobra jest tez trucizna (duzo punktow i nie odkrywa, ze zabiles). Ostatnio gram tak, ze stoje sobie caly czas gdzies w centum na ryneczku, ukrywam sie (pojedynczy morph czy jakies sianko) i czekam, nie lecewazac scigajacego mnie. Cytuj
Vril_Dox 153 Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 Multi poprawili świetnie. W tej chwili nie czekam na dołączenie do sesji 10 minut tylko tak koło pół godziny. Nawet to dobre jest bo można przeglądnąć forum albo coś poczytać. Ciekawe czy zdąże zjeść obiad zanim dołącze:) Od razu mówie że mięso jeszcze w sklepie ale znając Ubisoft i ich wzorowego podejścia to nie ma szans by głodny dziś zagrał Cytuj
daras 3 Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 Multi poprawili świetnie. W tej chwili nie czekam na dołączenie do sesji 10 minut tylko tak koło pół godziny Nie czekaj tylko jak po minucie Ci mecz "nie wchodzi" dajesz cancel i tworz sesje od poczatku. Oraz- MEGA nie podoba mi sie nowa mapa. Jest beznadziejna, za duza, przez co wszyscy biegaja i gra sie bez sensu. Jak dla mnie DLC niewypal. Cytuj
Vril_Dox 153 Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 Właśnie tak robie. Przerywam wyszukiwanie i od nowa ae to nic nie daje. Spoko, nie jest źle. Dopiero pół godziny czekam. Ubi sprawdza mojącierpliwość. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 Nowy patch już niebawem: http://www.joystiq.com/2010/12/21/assassins-creed-brotherhood-patch-to-correct-animus-bug/ W końcu zniknie ten irytujący bug Cytuj
MichAelis 5 625 Opublikowano 22 grudnia 2010 Opublikowano 22 grudnia 2010 E tam. Myslicie, ze beda jakies DLC do singla? Cytuj
humanno 201 Opublikowano 22 grudnia 2010 Opublikowano 22 grudnia 2010 NO spoko fajniee, ale o tym rozjaśnionym ekranie nic nie ma :confused: oby wyszukiwaniem online faktycznie przyspieszylo. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 Nocna mapka za 25mln trupów: http://www.ppe.pl/news-4741-Rzym_Noca_za_25_mln_trupow.html Cytuj
daras 3 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 Nocna mapka za 25mln trupów: http://www.ppe.pl/news-4741-Rzym_Noca_za_25_mln_trupow.html Dolozylem swa cegielke Cytuj
Marchi 19 Opublikowano 27 grudnia 2010 Opublikowano 27 grudnia 2010 Dziś obczajając PSS zauważyłem, że do brotherhood jest dodatek tyczący Mont Sant Michel. To zdaje się tylko mapa do Muli niemniej nurtuje mnie jak się prezentuje i jaki ma klimat. Pytam bo kilka miesięcy temu miałem okazje odwiedzić to miejsce i jeszcze żaden zabytek nie zrobił i raczej już nie zrobi na mnie takiego wrażenia. Cytuj
daras 3 Opublikowano 27 grudnia 2010 Opublikowano 27 grudnia 2010 Dziś obczajając PSS zauważyłem, że do brotherhood jest dodatek tyczący Mont Sant Michel. To zdaje się tylko mapa do Muli niemniej nurtuje mnie jak się prezentuje i jaki ma klimat. Pytam bo kilka miesięcy temu miałem okazje odwiedzić to miejsce i jeszcze żaden zabytek nie zrobił i raczej już nie zrobi na mnie takiego wrażenia. Pisalem o tym kilka postow wczesniej. Otoz mapa nazywa sie Wzgorze Sw. Michala i jest jedyna, na ktorej mozna grac zarowno za dnia jak i w nocy. Mnie ta mapa mega nie podchodzi, poniewaz jest za duza, z wieloma budynkami a wiec raj dla "biegaczy". No i tutaj najtrudniej o duza ilosc punktow a wiec jesli ktos chce sobie ponabijac expa niech tu nawet nie zaglada. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Mam już kawałek gry za sobą. (2 sekwencja) i co tu mogę napisać. Akcja na koniu znana z E3 jest niezła, miasto się sypie, taka skryptowana akcja jak w U2. Sama animacja konia nie robi wrażenia, nie po RDR, chociaż samą oprawą AC zjada grę R*. Wątek Desmonda to jak zwykle mega (pipi) i serio, gdybym miał taką opcję, to najchętniej bym to przewinął hehe, do tego wieśniak ma głos Drake'a. Dla mnie to będzie zawsze wadą AC i najchętniej bym to wy(pipi)ał. Wolę śmigać po renesansowych, czy średniowiecznych lokacjach. Takie przeskoki w przyszłość psują mi odbiór gry. W walce dodali kilka nowych zagrań i ogólnie fajnie, że wachlarz kontekstowych ruchów jest większy, ale brakuje w tym płynności. Takie przeskakiwanie od typa do typa wygląda trochę sztucznie, Batman jest tu wzorem. Poza tym to stary dobry AC, gdzie bieganie po dachach jak zwykle sprawia masę frajdy. 1 Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Wątek Desmonda to jak zwykle mega (pipi) i serio, gdybym miał taką opcję, to najchętniej bym to przewinął hehe, do tego wieśniak ma głos Drake'a. Dla mnie to będzie zawsze wadą AC i najchętniej bym to wy(pipi)ał. Ktoś każe ci grać? Gdyby gra była pozbawiona tych sekwencji to sprzedaż spadła by o 50%. Ja na pewno nie kupiłbym już 2 części. Ubisoft był tego świadomy od samego początku. Fabuła opierała by się na obaleniu jakiegoś władcy i wyzwoleniu uciemiężonego ludu... banał. Dzięki historii Desmonda wszyscy są zadowoleni - i wilk syty i owca cała. Dzięki temu w jednej grze dostajemy autentyczne fakty, z których możemy nauczyć się kawałka historii, jak i chyba wszystkie teorie spiskowe jakie wymyślili ludzie od początków cywilizacji. Do tego świetne motywy s-f, które są zrobione z pomysłem i mają sens. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Wątek Desmonda to jak zwykle mega (pipi) i serio, gdybym miał taką opcję, to najchętniej bym to przewinął hehe, do tego wieśniak ma głos Drake'a. Dla mnie to będzie zawsze wadą AC i najchętniej bym to wy(pipi)ał. Ktoś każe ci grać? Gdyby gra była pozbawiona tych sekwencji to sprzedaż spadła by o 50%. Ja na pewno nie kupiłbym już 2 części. Ubisoft był tego świadomy od samego początku. Fabuła opierała by się na obaleniu jakiegoś władcy i wyzwoleniu uciemiężonego ludu... banał. Dzięki historii Desmonda wszyscy są zadowoleni - i wilk syty i owca cała. Dzięki temu w jednej grze dostajemy autentyczne fakty, z których możemy nauczyć się kawałka historii, jak i chyba wszystkie teorie spiskowe jakie wymyślili ludzie od początków cywilizacji. Do tego świetne motywy s-f, które są zrobione z pomysłem i mają sens. No, gra mnie do tego zmusza. Argument ze spadkiem sprzedaży z dupy, bo fabuła to ma tutaj marginalne znaczenie. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Fabuła jak na obecny poziom gier jest ciekawa i wciagająca. Ile jest akcji z Desmondem? Zobacztyłeś jedną i jęczysz W jedynce było tego za dużo a w AC2 i AC:B poprawili ten błąd i pojawia się to sporadycznie. Fakt, że czasem Ezio wypada trochę sztywno i VS mimo poprawy czasem drapie oko ale da się to przełknąć. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 bo fabuła to ma tutaj marginalne znaczenie. Marginalne ? Po prostu nie podoba ci się ona i tyle. End of topic. Cytuj
daras 3 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 bo fabuła to ma tutaj marginalne znaczenie. Marginalne ? Po prostu nie podoba ci się ona i tyle. End of topic. Dla niektorych marginalne, dla innych nie. Tzn. Zwyro- skoncz gre a potem mi powiesz czy ma takie marginalne Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Wątek Desmonda to jak zwykle mega (pipi) i serio, gdybym miał taką opcję, to najchętniej bym to przewinął hehe, do tego wieśniak ma głos Drake'a. Dla mnie to będzie zawsze wadą AC i najchętniej bym to wy(pipi)ał. Ktoś każe ci grać? Gdyby gra była pozbawiona tych sekwencji to sprzedaż spadła by o 50%. Ja na pewno nie kupiłbym już 2 części. Ubisoft był tego świadomy od samego początku. Fabuła opierała by się na obaleniu jakiegoś władcy i wyzwoleniu uciemiężonego ludu... banał. Dzięki historii Desmonda wszyscy są zadowoleni - i wilk syty i owca cała. Dzięki temu w jednej grze dostajemy autentyczne fakty, z których możemy nauczyć się kawałka historii, jak i chyba wszystkie teorie spiskowe jakie wymyślili ludzie od początków cywilizacji. Do tego świetne motywy s-f, które są zrobione z pomysłem i mają sens. No, gra mnie do tego zmusza. Argument ze spadkiem sprzedaży z dupy, bo fabuła to ma tutaj marginalne znaczenie. Czy to dalej jest ten temat? Mowa o Assassins Creed i o tym, ze fabula ma marginalne znaczenie? Cytuj
Kris Blake 40 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 A ja właśnie dzisiaj skończyłem singla. Grałem sobie powoli, zdobyłem wszystko co można było zdobyć - coś koło 37h mi to zajęło. I grało się bardzo fajnie, nawet zbieranie flag mnie nie nudziło ( nie miałem zamiaru na początku, ale jakoś w końcu się zebrały wszystkie...same:) ). Generalnie - gra mi się bardzo podobała, niby to praktycznie AC 2.5, ale mi to nie przeszkadza, gdyż dwójeczkę również bardzo polubiłem. Jest parę usprawnień, ale to wciąż "jedynie" rozwinięcie dwójki ( dla mnie fantastyczne rozwinięcie ). Jesper Kyd w kwestii muzyki jak zwykle nie zawiódł a grafika jest całkiem ok. Co do fabuły - mi się tam podobają te motywy sci-fi przeplatane z historią Ezio, nie czułem nigdzie jakiegoś zażenowania słabą fabuła czy coś w ten deseń, a że lubię wszelakie teorie spiskowe ( lubię, co nie znaczy, że w nie wierzę ) to było gites. Ale, że fabuła jest kwestią marginalną w AC to na pewno nie można powiedzieć. No a poza tym w Brotherhoodzie jest multum rzeczy do zrobienia - zadania/zlecenia gildii, dodatkowe wspomnienia, flagi, skrzynki, kapliczki, odbudowa Rzymu, a najważniejsze jest to, że zazwyczaj jak coś zrobimy to dostaniemy nagrodę. Jasne , pewna powtarzalność się wkrada, ale i tak nie nudziłem się ani przez moment, bo latanie po Rzymie jest naprawdę przyjemne ( imo ). No, a teraz to sobie w multi pogram . 2 Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Wątek Desmonda to jak zwykle mega (pipi) i serio, gdybym miał taką opcję, to najchętniej bym to przewinął hehe, do tego wieśniak ma głos Drake'a. Dla mnie to będzie zawsze wadą AC i najchętniej bym to wy(pipi)ał. Ktoś każe ci grać? Gdyby gra była pozbawiona tych sekwencji to sprzedaż spadła by o 50%. Ja na pewno nie kupiłbym już 2 części. Ubisoft był tego świadomy od samego początku. Fabuła opierała by się na obaleniu jakiegoś władcy i wyzwoleniu uciemiężonego ludu... banał. Dzięki historii Desmonda wszyscy są zadowoleni - i wilk syty i owca cała. Dzięki temu w jednej grze dostajemy autentyczne fakty, z których możemy nauczyć się kawałka historii, jak i chyba wszystkie teorie spiskowe jakie wymyślili ludzie od początków cywilizacji. Do tego świetne motywy s-f, które są zrobione z pomysłem i mają sens. No, gra mnie do tego zmusza. Argument ze spadkiem sprzedaży z dupy, bo fabuła to ma tutaj marginalne znaczenie. Czy to dalej jest ten temat? Mowa o Assassins Creed i o tym, ze fabula ma marginalne znaczenie? Nie o to mi chodziło, że w AC fabuła nie znaczenia. Tylko odnosiło się do tego co napisał rkBrain "Gdyby gra była pozbawiona tych sekwencji to sprzedaż spadła by o 50%" miałoby to raczej marginalny wpływ na niższą sprzedaż, gdyby wywalili ten cały Matrix, Desmonda, Lucię itd. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Ta najlepiej w ogóle wy(pipi) fabułę, przecież w tej grze najważniejsze jest skakanie po dachach i robienie misji. AC bez swojej fabuły nie byłby AC - Wydaje mi się że zrobiłby się płytki i na pewno ludzie inaczej reagowaliby na tą markę. Cytuj
okoolarnik 20 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Wątek Desmonda to jak zwykle mega (pipi) i serio, gdybym miał taką opcję, to najchętniej bym to przewinął hehe, do tego wieśniak ma głos Drake'a. Dla mnie to będzie zawsze wadą AC i najchętniej bym to wy(pipi)ał. Ktoś każe ci grać? Gdyby gra była pozbawiona tych sekwencji to sprzedaż spadła by o 50%. Ja na pewno nie kupiłbym już 2 części. Ubisoft był tego świadomy od samego początku. Fabuła opierała by się na obaleniu jakiegoś władcy i wyzwoleniu uciemiężonego ludu... banał. Wręcz przeciwnie, gdyby skupić się na faktach historycznych i tam wydobyć jakiś morał opowiadanej historii to była by fabuła jakich mało, ale nie, w grach to zawsze trzeba świat ratować przed jakimiś wydumanymi spiskowcami z dupy ;/ Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Faktów historycznych ? Gdyby gra miała się wzorować ściśle na faktach historycznych to ten cały Altair musiałby zginąć już na swojej pierwszej misji zabójstwa. Chędogo, zacna ta gra byłaby powiadam. Cytuj
okoolarnik 20 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 no, ehehehe, ale czy to nie było by ciekawe gdyby każda kolejna misja była rzeczywiście samobójcza i każdy kolejny rozdział grali byśmy inną postacią? gracz byłby coraz bardziej zorientowany w sytuacji swoich protagonistów, z których każdy jeden wiedział by tak naprawdę bardzo niewiele z czasem coraz bardziej widoczne okazywało by sie jak bardzo cynicznie jest wykorzystywana ich naiwna wiara w wieczne szczęście po ich samobójczej akcji. W ten sposób pod koniec gracz znając całą intrygę wiedział by że jego akcje są moralnie bardzo wątpliwe ale musiałby je wykonywać bo wchodziłby w rolę protagonisty, który jest święcie przekonany o słuszności swoich czynów[oczywiście o żadnym hepi endzie w takiej sytuacji nie może być mowy]. Można by pokazać jak bardzo układy polityczne owijają sobie ludzi wokół palców, jak często rzeczy nie są takimi jakimi się zdają i jak zaślepiająca może być religia etc etc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.