know_naim 1 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 Grom na Wii prawie nigdy nie daja nizszych ocen niz gdzie indziej, a czesto wyzsze. Grom na ps3/x360/pc daja bardzo czesto oceny wyjete prosto z odbytu. mnie cały czas zastanawia - co z tego? zamiast patrzenia na cyferki dobrze by było PRZECZYTAĆ taką recenzję i się dowiedzieć jakie gra rzeczywiście ma wady a jakie zalety. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 Niektórzy po prostu nie umieją się pogodzić, że konsola która bebechami siedzi w poprzedniej generacji rządzi i dzieli w obecnej. Cytuj
mozi 1 977 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 mała uwaga - czy grałeś w ogóle w te gry co wymieniłeś? Bo tak się składa że każda z nich jest min b.dobra. Szkoda tylko że na wii zabraknie za chwile doroślejszych gier jak mad world czy house of the dead overkill. Patenty z mad worlda kopiuje teraz bulletstorm i twierdzą że to novum (pipi)a :> Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 Kiedy premiera PAL i ile można się spodziewać za grę na półce sklepowej? Cytuj
know_naim 1 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 (edytowane) Premiera PAL 11 czerwca, można się spodziewać ceny na poziomie 39,95 EUR (via amazon.de) Edytowane 25 maja 2010 przez know_naim Cytuj
Antares 20 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 Fanem przygód Mariana nigdy nie byłem ale przyznam, że Paper Mario wciągnął mnie cholernie a i pierwszy SM Galaxy też był niczego sobie. Dlatego mogę zrozumieć tak wysokie oceny. Wii to jedyna wspierana obecnie konsola stacjonarna, która ma specyficznego ducha dawnych platform. X360 i PS3 bardzo przypominają już PC czyli w skrócie: sieciowe strzelanki FPS, z kozaczącymi bełkoczącymi po angielsku głosami przed mutacją 15 latkami. Na 360tce bawię się najlepiej przy nielicznych epickich tytułach singleplayerowych (Mass Effect, Alan Wake, Fable). Na Wii trochę brak poważniejszych gier (poza Residentami, Dead Space, Madworld i No More Heroes nic nie przykuło mojej uwagi) ale wynagradza to specyficzny feeling grania. To coś co powoduje, że się odprężam i mam ochotę przejść grę na 100% mimo, że nawet nie dostaję za to achievementów. Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 Geeez cytowalem post Pikola, ktory napisal, ze Eurogamer daje specyficzne oceny, napisalem mu, ze nie na Wii, gdzie ZAZWYCZAJ ocena jest bardzo wysoka. EOT z mojej strony. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Premiera jutro, ale na szczescie udalo mi sie dzisiaj kupic. Gra jest zapakowana w fajne tekturowe pudelko (pudelko, a nie wsuwke jak np. MGS4 czy Metroid Trilogy), do zestawu jest dodawana plyta DVD z tutorialem - takim dla noobow - objasnienie sterowania i takie tam filmiki. Pogralem troche i jest swietnie - Mario to Mario, juz od poczatku widac nowosci wzgledem pierwszej czesci, gra bardzo fajnie sie zaczyna, ale nie bede spoilowal. Glowna mapa tez sie zmienila - przypomina ta z New Super Mario Bros. Wii. Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Mi jutro przyjdzie preorder z Ultimy ;] Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 11 czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 czerwca 2010 Weźcie zrelacjonujcie conieco. Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Ja już w biurze mam Kończę pracę i zasiadam do sesji ;] Cytuj
saptis 620 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 (edytowane) Wczoraj pogralem jeszcze kilka leveli - swietna gra ! Poki co na kazdy level przypadaja max. dwie gwiazdki do zdobycia, a nie szesc tak jak w SMG 1, mam nadzieje, ze pozniej bedzie wiecej, albo przynajmniej gra bedze tak dluga jak poprzednia czesc. HUB czyli plansza z ktorej wybieramy levele/swiaty jest planeta w ksztalcie glowy Mario, gracz przemieszcza sie nia pomiedzy nowymi swiatami. Z wiekszych nowosci nalezy wspomniec o obecnosci Yoshiego, ktory moze lapac i polykac przeciwnikow na odleglosc swoim dlugim jezorem. Pojawily sie chmurki znane z poprzednich czesci Mario, ktore rzucaja kolczastymi zolwiami - Yoshi moze polykac te zolwie i nimi strzelac. Poza tym dino potrafi jeszcze na chwile wznosic sie w powietrzu po skoku co ulatwia pokonywanie niektorych przeszkod. Zauwazylem, ze gra jest trudniejsza od poprzedniej czesci - na planszy jest wiecej przeciwnikow i przeszkadzajek, ale tak jak w pierwszym Super Mario Galaxy jest na to sposob. Z pomoca moze nam przyjsc drugi gracz wyposazony w Wii-lota moze przytrzymywac nam przeciwnikow, jednak teraz moze ich jeszcze eliminowac potrzasajac Wii-lota co znacznie ulatwia rozgrywke. Po zakonczeniu levela w prawym-dolnym rogu pokazuje sie czas jaki poswiecilismy na jego ukonczenie. Pojawily sie tez nowe rzeczy do zbierania - na kazda planete przypada do zebrania jedna ''gwiezdna moneta'' za ktora poniej mozna kupic jakies nowe levele (z tego co czytalem w instrukcji). Od strony muzycznej sa oczywiscie nowe utwory, ktore tak jak w poprzedniej czesci idealnie pasuja do rozgrywki. Gdzes czytalem, ze w Super Mario Galaxy 2 jest level przeniesiony z Super Mario 64 - chetnie pogram w odswiezony swiat z tamtej gry - ukonczylem ja w 100%, jest rewelacyjna ! Wczoraj do gry kupilem jeszcze kulke z figurka z serii Mario, przed otwarciem nie wiadomo co jest w srodku, ale akurat udalo mi sie wylosowac cos do zestawu z gra. Dzisiaj kupilem druga z Bowserem. Edytowane 11 czerwca 2010 przez saptis Cytuj
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 I ja już mam swoją wersję. Jak na razie gra jest świetna, mam pierwszy świat za sobą. Szczególnie rozjebał mnie designem taki smok-wąż na koniec pierwszego świata. Śmiganie na Yoshim daje radę, chociaż w sumie nie ma żadnych dodatkowych zdolności, poza tym co już w takim Super Mario World na SNES'a miał. Oprawa jest rewelacyjna i jeszcze lepsza niż w pierwszej części, SMG2 robi wrażenie i nie ma się czego wstydzić wobec gier na PS3 i XO. Zobaczymy jak będzie dalej. 2 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Wczoraj pogralem jeszcze kilka leveli - swietna gra ! Poki co na kazdy level przypadaja max. dwie gwiazdki do zdobycia, a nie szesc tak jak w SMG 1, mam nadzieje, ze pozniej bedzie wiecej, albo przynajmniej gra bedze tak dluga jak poprzednia czesc. 2 gwiazdki standardowe + 1 ukryta ( nie we wszystkich ) + 1 związana z kometą + 2/3 zielone, ukryte w hardcoreowych miejscach, które zbiera na koniec Luigi. Łacznie coś ok. 250 gwiazdek. Tak więc żyj ze świadomością, że jeszcze się z tą grą pomęczysz. Oj pomęczysz Cytuj
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 (edytowane) Dobry patent jest z Yoshim po papryce. Prawie jak Sonic. Edytowane 12 czerwca 2010 przez Zwyrodnialec 2 Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 Wczoraj do gry kupilem jeszcze kulke z figurka z serii Mario, przed otwarciem nie wiadomo co jest w srodku, ale akurat udalo mi sie wylosowac cos do zestawu z gra. Dzisiaj kupilem druga z Bowserem. Skąd masz te kulki? :potter: Cytuj
saptis 620 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 (edytowane) Nie wiem czy w Polsce mozna je gdzies kupic (poza Allegro), ale ta granica - np. w Niemczech mozna takie kupic np. w sklepie zabawkowym lub Media Markt. Do zestawu doszla Peach, duzego Yoshi kupilem w zestawie z New Super Mario Bros. Wii, Mario kupilem na Allegro. Edytowane 14 czerwca 2010 przez saptis Cytuj
saptis 620 Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 (edytowane) Mam juz troche ponad 70 gwiazdek i gra jest bardzo fajna, ale ma jeden dosyc duzy minus - jest nieco za trudna w niektorych momentach. Tak - za trudna, przeciez to jest Mario - odskocznia od sieczki z God Of War 3, Call Of Duty MW2, GTA czy innych gier, Mario ma byc przyjemne i przynosic wiele radosci. Czasami jednak gra jest frustrujaca i trudna - wrecz hardcoreowa, nie chodzi o to ze ma byc banalnie prosta, ale bez przesady - przeciez to platformer i to do tego Mario, a zazwyczaj gry z tej serii byly fajne, latwe i przyjemne. Z nadejsciem New Super Mario Bros na Wii zrobil sie Hardcore, co prawda jest opcja gdzie gra ''sama sie przechodzi'', ale co w tym fajnego. Ukonczylem Gears Of War 1 i 2 na insane samemu, Halo 3 na Legendary rowniez samemu i Killzone 3 na Elite - nie powiem bylo trudno, ale dalem rade, teraz grajac w Super Mario Galaxy 2 czasami mam problemy z przejsciem niektorych rzeczy. Juz jedynka bywala momentami trudna, jednak dwojka jest o wiele trudniejsza, nawet z pomoca drugiego gracza. Trudne w budowie plansze, masa przeciwnikow - a przeciez zawsze Mario byl fajnym platformerem dla wszystkich. Texz - teraz juz wiem o co ci chodzilo. Edytowane 30 czerwca 2010 przez saptis 1 Cytuj
bart-blank 10 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 grając w smg2 wracają wspomnienia z mario na n64 Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 31 marca 2011 Autor Opublikowano 31 marca 2011 grając w smg2 wracają wspomnienia z mario na n64 to jedyny argument jaki potrzebuję Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 5 czerwca 2011 Opublikowano 5 czerwca 2011 (edytowane) SMG2 w pełni wykorzystuję MotionPlusa ? Edytowane 5 czerwca 2011 przez Bushisan Cytuj
Gość Opublikowano 4 grudnia 2011 Opublikowano 4 grudnia 2011 Mam juz troche ponad 70 gwiazdek i gra jest bardzo fajna, ale ma jeden dosyc duzy minus - jest nieco za trudna w niektorych momentach. Tak - za trudna, przeciez to jest Mario - odskocznia od sieczki z God Of War 3, Call Of Duty MW2, GTA czy innych gier, Mario ma byc przyjemne i przynosic wiele radosci. Czasami jednak gra jest frustrujaca i trudna - wrecz hardcoreowa, nie chodzi o to ze ma byc banalnie prosta, ale bez przesady - przeciez to platformer i to do tego Mario, a zazwyczaj gry z tej serii byly fajne, latwe i przyjemne. Z nadejsciem New Super Mario Bros na Wii zrobil sie Hardcore, co prawda jest opcja gdzie gra ''sama sie przechodzi'', ale co w tym fajnego. Ukonczylem Gears Of War 1 i 2 na insane samemu, Halo 3 na Legendary rowniez samemu i Killzone 3 na Elite - nie powiem bylo trudno, ale dalem rade, teraz grajac w Super Mario Galaxy 2 czasami mam problemy z przejsciem niektorych rzeczy. Juz jedynka bywala momentami trudna, jednak dwojka jest o wiele trudniejsza, nawet z pomoca drugiego gracza. Trudne w budowie plansze, masa przeciwnikow - a przeciez zawsze Mario byl fajnym platformerem dla wszystkich. Texz - teraz juz wiem o co ci chodzilo. A ja wlasnie skonczylem SMG1 i SMG2 (SMG1 drugi raz). Co do poziomu trudnosci to musze sie zgodzic, samo przejscie tych gier czyli zdobycie 60-70 gwiazdek to nic trudnego, nawet dobrniecie do 100 jest w miare ok, ale ostatnie tzn. niektore gwiazdki to jakis hardcore :o . W SMG1 nad jedna gwiazdka spedzilem okolo 3 godzin, a qrwy lecialy na prawo i lewo, mam na mysli purple coins na Luigim . Z kolei w SMG2 takich hardcorowych gwiazdek znalazlo by sie okolo 10, szczegolnie ostatni dodatkowy swiat to jakas porazka, zamiast w nagrode dostac jakies fajne lajtowe levele na koncu gry to dostajemy super hardcore na pozegnanie . Wcale sie nie dziwie, ze niektorzy maja problemy. Dla mnie SMG1 i 2 to godni nastepcy SM64, pomyslami go przebijaja, zdecydowanie najlepsze platformery wszechczasow. Jednak krolem nr.1 pozostaje dla mnie DKCR, mega platformer, to chyba przez sentyment, Diddy's Kong Quest (DK2) na SNESa to wzor nad wzorami jesli chodzi o platformery 2D, kazdy level inny pomysl, a DKCR dal rade. Z niecierpliwoscia czekam na DKCR2 Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 1 października 2012 Autor Opublikowano 1 października 2012 http://www.youtube.com/watch?v=iatTKUw00Vo holy shit! ktoś zrobił SMG 2.5 i niektóre poziomy to jakieś rimejki z Mario 64! Ja (pipi)e. Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 1 października 2012 Opublikowano 1 października 2012 Dupy nie urywa, pomiędzy oryginalnym SMG2 a tym 2.5 jest przepaść jakościowa. Widać to zwłaszcza na tym rimejku pierwszego świata z SM64. W SMG2 jest remake tego świata ze ścianami z SM64 i wygląda on o niebo lepiej. Ale, oczywiście, idea szczytna i życzę autorom powodzenia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.