Słupek 2 183 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 (edytowane) http://www.joystiq.com/2010/05/10/media-molecule-co-founder-talks-lbp2-changes-move-support/ chodzi mi o fotkę z tego newsa. Grappling Hook? I już gotowe klony Bionic Commando. Spider-Man-a hehe itd. http://www.vg247.com/2010/05/10/interview-littlebigplanet-2s-mark-healy-on-attacking-play-create-share/ Interview: LittleBigPlanet 2?s Mark Healy on ?attacking? Play, Create, Share VG247:What made you decide to release a brand new game, rather than just expanding the first with DLC? Mark Healy: We?ve added a lot with LittleBigPlanet 2, much more than you would normally get with the sequel. Obviously, we could have split that up into areas and dribbled that out as DLC. What we have found from experience is that when you have got a bunch of tools and features and you?re working on them in unison together, you start to realise how they work and link together and influence each other, which is a lot harder to do when you are working with these items separately. We also liked the idea of having the time to create a new story, which combines all these new experiences and shows them off to the users. The game is also fully backwards compatible, so we feel that we will not split the community in anyway. It?s also a lot easier to explain to my mum when I have a disc to show her. I like making my mum proud. Edytowane 10 maja 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gość Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 Dobrze że wypuszczają to jako LBP2 a nie DLC. Naprawdę, zmian i ulepszeń jest więcej niż można oczekiwać od przeciętnego sequele. Ja z początku również nie byłem gotów przyklasnąć temu pomysłowi i trzymałem ich za słowo, że dwójki nie będzie, ale to dlatego, że nie ogarniałem wyobraźnią tego potencjału, który teraz się klaruje przed oczyma wyobraźni. Ostatnie zdanie o mamie pokazuje jak fenomenalne nastawienia mają pracownicy MM. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Sie nie bało i mna pozamiatało . Ja zdecydowanie nie bede robił plansz, szkoda mi czasu:P ale jak sobie pomysle co mi dostarcza ludzie z calego swiata w dwa miesiace po premierze to tak mi sie buzia cieszy Cytuj
Gość Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 LBP zapożyczy sobie elementy technologii zastosowane w GoW3, takie jak anty-aliasing i efekty świetlne. Wywrze to efekt nie tylko na nowe levele, ale również wszystkie już istniejące. Gra jest w stadium produkcji "nie sypiam" mówi Alex Evans. http://www.gametrailers.com/video/abstract-features-littlebigplanet-2/100074 Cytuj
agst 138 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Media Molecule: Late November Release For LBP2 http://connectedconsoles.com/ps3-LittleBigPlanet-2-Late-November-Release-Date-Promised.cfm After much speculation, the game was announced to be in development when featured in the latest issue of Game Informer magazine. Luckily, it looks like we'll have our hands on the game a month before Christmas. "Well, we?re targeting this year, Thanksgiving I think [end of November]." Healey revealed in an interview with NowGamer. "That?s what we?ve promised Sony, but y?know, I wouldn?t like to stake my life on it." Cytuj
fazzeer 15 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 No dwójka zapowiada się bardzo ciekawie, studia wewnętrzne Sony to naprawdę utalentowani goście. Ciekawe o ile dłuższy będzie tryb story. Ciekawi mnie również to czy będzie można zaimportować levele z jedynki (story, piraci i mgs) do dwójki. Zagrałbym w nie jeszcze raz z tą nową grafiką. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Ciekawe o ile dłuższy będzie tryb story. Ciekawi mnie również to czy będzie można zaimportować levele z jedynki (story, piraci i mgs) do dwójki. Zagrałbym w nie jeszcze raz z tą nową grafiką. 1.Tryb Story ma być wyraźnie dłuższy od jedynki! 2.wszystkie levele plus dodatki i stworzone plansze przez graczy z części pierwszej będzie można "zaimportować" do LBP2 !! Cytuj
fazzeer 15 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Aha to świetnie, nie doczytałem o tych levelach, bo o tym, że dodatki typu ubiory itp oraz plansze użytkowników będzie można używać to wiedziałem. Teraz tylko czekać do zimy na premierę Cytuj
agst 138 Opublikowano 12 maja 2010 Opublikowano 12 maja 2010 6min materiał o LBP2 z Qore http://www.youtube.com/watch?v=yo5wciMxOLI Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) http://www.gametrailers.com/video/level-design-littlebigplanet-2/100392 Level Design Interview EDit: Sorry nie ten temat miało być w LBP2. Edytowane 20 maja 2010 przez SłupekPL Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 23 maja 2010 Opublikowano 23 maja 2010 Jako wielki fan pierwszej części muszę dodać swoje 3 grosiki.. FU Media Molocule! Gratuluję zmarnowania potencjału drzemiącego w tym wspaniałym tytule, już przy okazji LBP można było zauważyć, że cała inicjatywa spychana jest w stronę graczy (tylko DWA DLC zawierające grywalne poziomy od początku powstania gry!!) w dupie mam sticker'y i tony ubrań, moim zdaniem LBP świetnie spisywała się w roli party platformera (wszyscy chcieli grać podczas rodzinnych spotkań). Z tego co czytam i oglądam, w LBP2 jeszcze większy nacisk położą na CREATE oraz SHARE a dla mnie do kurwy nędzy najważniejsze jest PLAY!! PS tak jestem lewusem który nie potrafi (nie chce?) sobie sam stworzyć level'ów... <_< Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 23 maja 2010 Opublikowano 23 maja 2010 (edytowane) Na szczęście są gracze(choć faktycznie, nieliczny procent), którzy potrafią wykorzystać potencjał edytora i tworzą levele na poziomie(albo nawet lepsze) orginalnych, od twórców. I tych leveli wcale nie jest tak mało. Więc jedni mogą tworzyć(CREATE i SHARE) a ty możesz spokojnie sobie w te małe dzieła grać(PLAY!!). A w ogóle taki mała ilość level packów(ale za to jakich!) od MM w LBP1 była pewnie spowodowana tym, że wszyscy level designer'zy byli skoncentrowaniu do prac nad levelami do dwójki. Może przy dwójce to się zmieni. W ogóle MM nie szło na łatwiznę i każdy level pack dodawał ważny element do całej rozgrywki(paintball i woda), choć w sumie nie wiem czemu wydawali tyle tych kostiumów(chociaż pewnie to jest to jakiś osobny team, którego zadaniem jest tylko robienie tych pierdół). W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać. Edytowane 23 maja 2010 przez MBeniek Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 23 maja 2010 Opublikowano 23 maja 2010 W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać. Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK). Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 23 maja 2010 Opublikowano 23 maja 2010 W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać. Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK). Chciałem napisać, że jak wydają mało to też źle(bo faktycznie wypadku MM i level packów to mogło być ich więcej). W ogóle skąd wiesz, że MM siedziało nad tymi level kitami i wdziankami, może to zlecili komuś innemu(albo wydzieli dwie, trzy osoby ze zespołu, które tylko tym się zajmowali, a sami wzięli się za LBP2). I również mówiłem że jak już MM wydało jakić level pack(MGS czy Piraci) to nie szło na łatwiznę, tylko dodawali coś więcej(wodę i strzelbę), dlatego te DLC są warte swojej ceny. W ogóle MM nie jest głupie, więc po co mieli wydawać kolejne level packi skoro mogli połączyć kilka w nich jedno i okrasić to nazwą "LBP2". Ale nie chce też tu powiedzieć że MM poszło na łatwiznę, bo za(pipi)iście rozbudowali grę(i teraz zamiast edytor leveli, będziemy mieli edytor gier), ale np. ta zapowiedziana linka z hakiem mogła spokojnie wyjść już w level packu do jedynki(o tematyce np. Bionic Commando albo Lost Planet), ale po co skoro można ją wrzucić do dwójki jako kolejny atut . A to wszystko mówię dlatego, że nawet jak będzie chciał korzystać z LBP2 tylko z "PLAY"(tak jak ja), to się nie zawiedziesz, bo jak nie twórcy to sami gracze dadzą nam pełno świetnych leveli.... gier . Cytuj
Gość Opublikowano 23 maja 2010 Opublikowano 23 maja 2010 W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać. Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK). No i został wykorzystany (potencjał) zgodnie z założeniem. Przez graczy. To, że Tobie się nie chce poszukać leveli-perełek, które często są lepsze nawet od tych z płyty, to już nie nasz, ani MM problem. Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 (edytowane) W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać. Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK). No i został wykorzystany (potencjał) zgodnie z założeniem. Przez graczy. To, że Tobie się nie chce poszukać leveli-perełek, które często są lepsze nawet od tych z płyty, to już nie nasz, ani MM problem. Znam twory Graczy, może nie na wskroś ale co lepsze poziomy ograłem (swoją drogą fakt niemożności pobrania ich na dysk to tez miły gest) także pudło, poza tym to nie twórczość graczy czy moje rzekome lenistwo stanowi sedno sprawy. W listopadzie minie 2 lata od pojawienia się gry, mamy 2 pełnowartościowe DLC, co daje nam 1/rok - wynik oszałamiający, biorąc pod uwagę liczbę wydanych dodatków. Nie ładnie jest zrzucać całą robotę na Graczy - zwłaszcza, że pewnych rzeczy bez pomocy "z góry" się nie przeskoczy i muszą być udostępnione przez MM (pamiętam jak ludzie kombinowali chcąc zaimplementować "wodę" przed pojawieniem się PzK). Dostaliśmy dwa naprawdę kapitalne, rewolucyjne dodatki (paintball oraz H2O) pytanie brzmi: czy to wszystko na ca było stać MM*? Z mojej strony koniec offtopa - jakby nie było to temat o LBP2 PS pamiętam jak po ukazaniu się MGS DLC zastanawialiśmy się na forum "what's next?" - R&C, FF, K2... * - pytanie retoryczne, bo jak wiemy odpowiedź jest nam znana. Edytowane 24 maja 2010 przez stoodio Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 dla mnie odpowiedź jest prosta...dlubali przy LBP2 Cytuj
Gość Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 Po udziale w tej żalowej konferencji MSu dla odmiany polecam posłuchać czym zajmują się prawdziwi, utalentowani developerzy. Wywiad z twórcami LBP2 - http://blog.us.playstation.com/2010/06/14/littlebigplanet-2-video-interview/ Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 (edytowane) http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/06/16/lbp2-first-hands-on.aspx LittleBigPlanet 2 First Hands-On http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-littlebigplanet-2/101568 wczorajszy pokaz Edytowane 16 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
agst 138 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 kilka screenów: Moim zdaniem LBP to zdecydowanie najlepsza gra wczorajszej konferencji i póki co chyba nawet całego E3. Nie moge wprost uwierzyć jakie cuda się w tej grze znajdą. Czekam na więcej materiałów i na premierę. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 (edytowane) http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-littlebigplanet-2/101795 E3 2010: Competitive Modes Walkthrough Grappling Hook yes, yes, yes MM chylę czoła, kłaniam się nisko. Cały czas mnie zastanawia wykorzystanie PS Move. Edytowane 16 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gość Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Zmniejszona grawitacja. mmm... Od tego już tylko krok, to odwracania grawitacji, co jest jednym z bardziej oczekiwanym przede mnie pomysłów. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Dobre były wyścigi, widok jak w Micro Machines. :] Cytuj
agst 138 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 RTS and "3D" Star Fox-esque Shooter Gameplay (WITH BARREL ROLLS!) : Direct Control Seats (Controlinator) and Microchips Up Close look at the Press Release Direct Control Vehicles Advanced Camera Control Convo Komentarz chyba zbędny. :o :o Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.