Skocz do zawartości

LittleBigPlanet 2


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://www.joystiq.com/2010/05/10/media-molecule-co-founder-talks-lbp2-changes-move-support/ chodzi mi o fotkę z tego newsa. Grappling Hook? I już gotowe klony Bionic Commando. Spider-Man-a hehe itd.

 

http://www.vg247.com/2010/05/10/interview-littlebigplanet-2s-mark-healy-on-attacking-play-create-share/ Interview: LittleBigPlanet 2?s Mark Healy on ?attacking? Play, Create, Share

 

VG247:What made you decide to release a brand new game, rather than just expanding the first with DLC?

Mark Healy: We?ve added a lot with LittleBigPlanet 2, much more than you would normally get with the sequel. Obviously, we could have split that up into areas and dribbled that out as DLC. What we have found from experience is that when you have got a bunch of tools and features and you?re working on them in unison together, you start to realise how they work and link together and influence each other, which is a lot harder to do when you are working with these items separately.

 

We also liked the idea of having the time to create a new story, which combines all these new experiences and shows them off to the users. The game is also fully backwards compatible, so we feel that we will not split the community in anyway.

 

It?s also a lot easier to explain to my mum when I have a disc to show her. I like making my mum proud.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Dobrze że wypuszczają to jako LBP2 a nie DLC. Naprawdę, zmian i ulepszeń jest więcej niż można oczekiwać od przeciętnego sequele. Ja z początku również nie byłem gotów przyklasnąć temu pomysłowi i trzymałem ich za słowo, że dwójki nie będzie, ale to dlatego, że nie ogarniałem wyobraźnią tego potencjału, który teraz się klaruje przed oczyma wyobraźni.

 

Ostatnie zdanie o mamie pokazuje jak fenomenalne nastawienia mają pracownicy MM. :)

Opublikowano

Sie nie bało i mna pozamiatało :D. Ja zdecydowanie nie bede robił plansz, szkoda mi czasu:P ale jak sobie pomysle co mi dostarcza ludzie z calego swiata w dwa miesiace po premierze to :D tak mi sie buzia cieszy

Opublikowano

Media Molecule: Late November Release For LBP2

http://connectedconsoles.com/ps3-LittleBigPlanet-2-Late-November-Release-Date-Promised.cfm

After much speculation, the game was announced to be in development when featured in the latest issue of Game Informer magazine. Luckily, it looks like we'll have our hands on the game a month before Christmas.

 

"Well, we?re targeting this year, Thanksgiving I think [end of November]." Healey revealed in an interview with NowGamer. "That?s what we?ve promised Sony, but y?know, I wouldn?t like to stake my life on it."

Opublikowano

No dwójka zapowiada się bardzo ciekawie, studia wewnętrzne Sony to naprawdę utalentowani goście. Ciekawe o ile dłuższy będzie tryb story. Ciekawi mnie również to czy będzie można zaimportować levele z jedynki (story, piraci i mgs) do dwójki. Zagrałbym w nie jeszcze raz z tą nową grafiką.

Opublikowano

Ciekawe o ile dłuższy będzie tryb story. Ciekawi mnie również to czy będzie można zaimportować levele z jedynki (story, piraci i mgs) do dwójki. Zagrałbym w nie jeszcze raz z tą nową grafiką.

 

 

1.Tryb Story ma być wyraźnie dłuższy od jedynki!

2.wszystkie levele plus dodatki i stworzone plansze przez graczy z części pierwszej będzie można "zaimportować" do LBP2 !!

Opublikowano

Aha to świetnie, nie doczytałem o tych levelach, bo o tym, że dodatki typu ubiory itp oraz plansze użytkowników będzie można używać to wiedziałem. Teraz tylko czekać do zimy na premierę :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jako wielki fan pierwszej części muszę dodać swoje 3 grosiki.. FU Media Molocule! Gratuluję zmarnowania potencjału drzemiącego w tym wspaniałym tytule, już przy okazji LBP można było zauważyć, że cała inicjatywa spychana jest w stronę graczy (tylko DWA DLC zawierające grywalne poziomy od początku powstania gry!!) w dupie mam sticker'y i tony ubrań, moim zdaniem LBP świetnie spisywała się w roli party platformera (wszyscy chcieli grać podczas rodzinnych spotkań). Z tego co czytam i oglądam, w LBP2 jeszcze większy nacisk położą na CREATE oraz SHARE a dla mnie do kurwy nędzy najważniejsze jest PLAY!!

 

PS tak jestem lewusem który nie potrafi (nie chce?) sobie sam stworzyć level'ów... <_<

Opublikowano (edytowane)

Na szczęście są gracze(choć faktycznie, nieliczny procent), którzy potrafią wykorzystać potencjał edytora i tworzą levele na poziomie(albo nawet lepsze) orginalnych, od twórców. I tych leveli wcale nie jest tak mało. Więc jedni mogą tworzyć(CREATE i SHARE) a ty możesz spokojnie sobie w te małe dzieła grać(PLAY!!). A w ogóle taki mała ilość level packów(ale za to jakich!) od MM w LBP1 była pewnie spowodowana tym, że wszyscy level designer'zy byli skoncentrowaniu do prac nad levelami do dwójki. Może przy dwójce to się zmieni. W ogóle MM nie szło na łatwiznę i każdy level pack dodawał ważny element do całej rozgrywki(paintball i woda), choć w sumie nie wiem czemu wydawali tyle tych kostiumów(chociaż pewnie to jest to jakiś osobny team, którego zadaniem jest tylko robienie tych pierdół).

 

W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać.

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano

W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać.

Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK).

Opublikowano

W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać.

Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK).

 

Chciałem napisać, że jak wydają mało to też źle(bo faktycznie wypadku MM i level packów to mogło być ich więcej). W ogóle skąd wiesz, że MM siedziało nad tymi level kitami i wdziankami, może to zlecili komuś innemu(albo wydzieli dwie, trzy osoby ze zespołu, które tylko tym się zajmowali, a sami wzięli się za LBP2). I również mówiłem że jak już MM wydało jakić level pack(MGS czy Piraci) to nie szło na łatwiznę, tylko dodawali coś więcej(wodę i strzelbę), dlatego te DLC są warte swojej ceny. W ogóle MM nie jest głupie, więc po co mieli wydawać kolejne level packi skoro mogli połączyć kilka w nich jedno i okrasić to nazwą "LBP2". Ale nie chce też tu powiedzieć że MM poszło na łatwiznę, bo za(pipi)iście rozbudowali grę(i teraz zamiast edytor leveli, będziemy mieli edytor gier), ale np. ta zapowiedziana linka z hakiem mogła spokojnie wyjść już w level packu do jedynki(o tematyce np. Bionic Commando albo Lost Planet), ale po co skoro można ją wrzucić do dwójki jako kolejny atut :thumbsup:. A to wszystko mówię dlatego, że nawet jak będzie chciał korzystać z LBP2 tylko z "PLAY"(tak jak ja), to się nie zawiedziesz, bo jak nie twórcy to sami gracze dadzą nam pełno świetnych leveli.... gier ;) .

Opublikowano

W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać.

Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK).

No i został wykorzystany (potencjał) zgodnie z założeniem. Przez graczy. To, że Tobie się nie chce poszukać leveli-perełek, które często są lepsze nawet od tych z płyty, to już nie nasz, ani MM problem.

Opublikowano (edytowane)

W ogóle do czego to doszło, jak twórcy tworzą pełno DLC są zjechani przez graczy od góry do dołu(a że to mogło być już na płytce itp.), jak zaś nie robią DLC to też trzeba ich zbluzgać.

Nie rozumiem jak się ma to co piszesz do sytuacji z LBP? Pragnę przypomnieć, że MM cyklicznie wydawało mnóstwo DLC - rzecz w tym, że lwia ich część to lvl kit't oraz wdzianka dla sackboy'ów. Moim zdaniem potencjał drzemiący w tej grze pozwalał na dużo, dużo więcej (vide kapitalne lvl pack'i MGS oraz PzK).

No i został wykorzystany (potencjał) zgodnie z założeniem. Przez graczy. To, że Tobie się nie chce poszukać leveli-perełek, które często są lepsze nawet od tych z płyty, to już nie nasz, ani MM problem.

Znam twory Graczy, może nie na wskroś ale co lepsze poziomy ograłem (swoją drogą fakt niemożności pobrania ich na dysk to tez miły gest) także pudło, poza tym to nie twórczość graczy czy moje rzekome lenistwo stanowi sedno sprawy. W listopadzie minie 2 lata od pojawienia się gry, mamy 2 pełnowartościowe DLC, co daje nam 1/rok - wynik oszałamiający, biorąc pod uwagę liczbę wydanych dodatków. Nie ładnie jest zrzucać całą robotę na Graczy - zwłaszcza, że pewnych rzeczy bez pomocy "z góry" się nie przeskoczy i muszą być udostępnione przez MM (pamiętam jak ludzie kombinowali chcąc zaimplementować "wodę" przed pojawieniem się PzK). Dostaliśmy dwa naprawdę kapitalne, rewolucyjne dodatki (paintball oraz H2O) pytanie brzmi: czy to wszystko na ca było stać MM*?

 

Z mojej strony koniec offtopa - jakby nie było to temat o LBP2 ;)

 

PS pamiętam jak po ukazaniu się MGS DLC zastanawialiśmy się na forum "what's next?" - R&C, FF, K2...

 

* - pytanie retoryczne, bo jak wiemy odpowiedź jest nam znana.

Edytowane przez stoodio
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

kilka screenów:

lbp2-3dshooter1w3cl.jpg

lbp2-racingrats2k1ex.jpg

lbp2-rts101pc.jpg

lbp2-topdownshooter1k0hx.jpg

 

Moim zdaniem LBP to zdecydowanie najlepsza gra wczorajszej konferencji i póki co chyba nawet całego E3. Nie moge wprost uwierzyć jakie cuda się w tej grze znajdą. Czekam na więcej materiałów i na premierę.

Opublikowano

Zmniejszona grawitacja. mmm...

Od tego już tylko krok, to odwracania grawitacji, co jest jednym z bardziej oczekiwanym przede mnie pomysłów.

Opublikowano

RTS and "3D" Star Fox-esque Shooter Gameplay (WITH BARREL ROLLS!) :

 

Direct Control Seats (Controlinator) and Microchips

 

Up Close look at the Press Release Direct Control Vehicles

Advanced Camera Control Convo

 

Komentarz chyba zbędny. :o :o

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...