Gość bigdaddy Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 skoro AW dostał u M. 8 za grafikę to oznacza jedno, x360 to potężna konsola i taki poziom graficzny jak AW to standard na x360, na ps3 dostał by 10 A na serio 8 za grafikę i dźwięk to śmiech na sali, rozumiem że gra komuś nie podeszła ale pod względem oprawy AV to górna półka. Jaki smiech na sali? Alan zasluguje na 8 za grafe - czyli poziom bardzo bardzo dobry. Dlaczego nie na 9 lu 10? Bo levele sa do bolu liniowe Bo wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain i bynajmniej nie jest to szczyt szczytow Bo przeciwnicy to proste, malo zroznicowane modele postaci Bo sa pewne powtarzane schamty w srodowisku czyli oprawa majaca fajny design (o ktorym pisalem), ale i wpadki techniczne i urposzczenia nie jest to oprawa na 9 ani tym bardziej na 10... muza w grze jest wysmienita, natomiat dialogi sa nagrane co najwyzej poprawnie, czasie ciut sztucznie stad taka ocena... nie bede popadal w przesadna euforie (jak IGN dajacy raz 8 raz 9 - zaleznie od kraju autora recenzji), ani w zbytnia z(pipi)ka (eurogamer dal 7)... 8 to akurat, dla gry ktora troche spelnia oczekiwania, troche nie - a byla 5 lat w developingu aha czyli ocena jest pod kątem 5lat pracy ? Jak była by 10 lat w produkcji to ocena 6 ? To co dostanie gt5 jak wyjdzie. No i co to za bzdurne porównanie do HR...w HR jedziemy na szynach podanych przez twórców, nie ma swobody, strzelania, dużych terenów. To są zupełnie inne gry, nie widzę sensu porównywania ich. 1 Cytuj
Rozbo 40 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 skoro AW dostał u M. 8 za grafikę to oznacza jedno, x360 to potężna konsola i taki poziom graficzny jak AW to standard na x360, na ps3 dostał by 10 A na serio 8 za grafikę i dźwięk to śmiech na sali, rozumiem że gra komuś nie podeszła ale pod względem oprawy AV to górna półka. Jaki smiech na sali? Alan zasluguje na 8 za grafe - czyli poziom bardzo bardzo dobry. Dlaczego nie na 9 lu 10? Bo levele sa do bolu liniowe Bo wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain i bynajmniej nie jest to szczyt szczytow Bo przeciwnicy to proste, malo zroznicowane modele postaci Bo sa pewne powtarzane schamty w srodowisku czyli oprawa majaca fajny design (o ktorym pisalem), ale i wpadki techniczne i urposzczenia nie jest to oprawa na 9 ani tym bardziej na 10... muza w grze jest wysmienita, natomiat dialogi sa nagrane co najwyzej poprawnie, czasie ciut sztucznie stad taka ocena... nie bede popadal w przesadna euforie (jak IGN dajacy raz 8 raz 9 - zaleznie od kraju autora recenzji), ani w zbytnia z(pipi)ka (eurogamer dal 7)... 8 to akurat, dla gry ktora troche spelnia oczekiwania, troche nie - a byla 5 lat w developingu aha czyli ocena jest pod kątem 5lat pracy ? Jak była by 10 lat w produkcji to ocena 6 ? To co dostanie gt5 jak wyjdzie. No i co to za bzdurne porównanie do HR...w HR jedziemy na szynach podanych przez twórców, nie ma swobody, strzelania, dużych terenów. To są zupełnie inne gry, nie widzę sensu porównywania ich. Hmm, zdaje mi się że Myszu wyraźnie w poście napisał, że porównuje w tych dwóch grach jeden KONKRETNY aspekt związany z grafiką: "wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain" Nie ma tu w ogóle mowy o szedszym zestawieniu tych tytułów ( czy pod względem koncepcji czy też gameplayu) Dla mnie bardzo logiczne to porównanie i jest jak najbardziej na miejscu Cytuj
Gość Orson Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Ale - co by oddać sprawiedliwość- HR ma zamknięte lokacje po których nawet nie da się swobodnie roglądać) a AW ma otwarty świat (pseudo ale zawsze). Myszaq fajna recka, załuję tylko, że nie ma tej gry na PS3.... Cytuj
Ural 13 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Ale - co by oddać sprawiedliwość- HR ma zamknięte lokacje po których nawet nie da się swobodnie roglądać) a AW ma otwarty świat (pseudo ale zawsze). Myszaq fajna recka, załuję tylko, że nie ma tej gry na PS3.... Jak nie można się w HR rozglądać, co to za absurd? I np. co z lokacjami na zewnątrz, jak np. błotnisty teren, gdzie Norman szuka śladów zabójcy? Można i swobodnie chodzić i się rozglądać, przecież jedna gała w ogóle w całej grze służy do rozglądania się i obracania głową. Grałeś w ogóle w HR? . W HR grafika jest renderowana w sposób tradycyjny, tj. rysowane są całe obiekty. Owszem, większość lokacji jest zamkniętych, no ale trudno by było inaczej, skoro gros akcji dzieje się w pomieszczeniach i budynkach. Gry sandboxowe mają swoje prawa (a AW sandboxem nie jest) i dochodzi w nich do uproszczeń, tu zgoda, ale to nie znaczy jeszcze, że nie można porównywać ich grafiki do HR, choć w szczegóły techniczne nie będę się teraz zagłębiał. Niemniej w grach, gdzie kamera może nam pokazać pełne otoczenie (360 stopni, nawet jeśli fixnięta i dzieje się to z kilku ujęć), to nie ma tu żadnego oszustwa. Inaczej ma się sprawa w grach, gdzie kamera nie pokazuje nam pełni otoczenia i śmiga na swoistym "sznurku". Ot, by daleko nie szukać - God of War III. Genialna grafika ale często nie widzimy wszystkiego, a konkretnie nie widzimy tego, co za plecami naszego bohatera, czy z boku (tj. po stronie Gracza). A nie widzimy dlatego, bo w wielu lokacjach nic tam nie ma. Dlatego czasem w GoW kamera jest irytująca i nie zawsze może być za plecami Kratosa, właśnie dlatego, że renderowane jest tylko to, co jest w kadrze i na wprost ekranu. Rzecz jasna w wielu grach z uwolnioną kamerą również renderowane jest tylko to, co widać na ekranie (i jak obracamy kamerą, to następuje doczytywanie), ale niesie to ze sobą sporo ograniczeń (np. tekstury nie siedzą cały czas w pamięci, obiekty, itd., muszą się więc doczytywać, żeby nie był dropów muszą być prostsze, itd.). Ogólnie grafika z Heavy Rain przy dobrym podejściu byłaby osiągalna nawet w takim GTA. Tylko, że GTA to otwarty świat i nikt nie będzie dłubał nad każdym drzewkiem, każdym domkiem, każdą postacią, każdym promykiem Słońca... Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 A mnie zastanawia co innego, normalnie nie zwracam na to uwagi. Jednak tutaj różnica wydaje się zbyt duża i ktoś za bardzo odbiega od prawdy, a chodzi oczywiście o sprzedaż konsol. Wasze zestawienie z tego numeru wygląda tak: PS3: 29,8 mln Xbox 360: 36,1 mln Wii: 62,2 mln Zestawienie vgchartz: PS3: 34,86 mln Xbox 360: 39,86 mln Wii: 71,02 mln Jak widać dysproporcje są ogromne. Dlatego zastanawiam się, czy to Wasze zestawienie jest wyssane z palca, czy te z vgchartz. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 skoro AW dostał u M. 8 za grafikę to oznacza jedno, x360 to potężna konsola i taki poziom graficzny jak AW to standard na x360, na ps3 dostał by 10 A na serio 8 za grafikę i dźwięk to śmiech na sali, rozumiem że gra komuś nie podeszła ale pod względem oprawy AV to górna półka. Jaki smiech na sali? Alan zasluguje na 8 za grafe - czyli poziom bardzo bardzo dobry. Dlaczego nie na 9 lu 10? Bo levele sa do bolu liniowe Bo wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain i bynajmniej nie jest to szczyt szczytow Bo przeciwnicy to proste, malo zroznicowane modele postaci Bo sa pewne powtarzane schamty w srodowisku czyli oprawa majaca fajny design (o ktorym pisalem), ale i wpadki techniczne i urposzczenia nie jest to oprawa na 9 ani tym bardziej na 10... muza w grze jest wysmienita, natomiat dialogi sa nagrane co najwyzej poprawnie, czasie ciut sztucznie stad taka ocena... nie bede popadal w przesadna euforie (jak IGN dajacy raz 8 raz 9 - zaleznie od kraju autora recenzji), ani w zbytnia z(pipi)ka (eurogamer dal 7)... 8 to akurat, dla gry ktora troche spelnia oczekiwania, troche nie - a byla 5 lat w developingu aha czyli ocena jest pod kątem 5lat pracy ? Jak była by 10 lat w produkcji to ocena 6 ? To co dostanie gt5 jak wyjdzie. No i co to za bzdurne porównanie do HR...w HR jedziemy na szynach podanych przez twórców, nie ma swobody, strzelania, dużych terenów. To są zupełnie inne gry, nie widzę sensu porównywania ich. Hmm, zdaje mi się że Myszu wyraźnie w poście napisał, że porównuje w tych dwóch grach jeden KONKRETNY aspekt związany z grafiką: "wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain" Nie ma tu w ogóle mowy o szedszym zestawieniu tych tytułów ( czy pod względem koncepcji czy też gameplayu) Dla mnie bardzo logiczne to porównanie i jest jak najbardziej na miejscu jak może być jak najbardziej na miejscu jak w HR przez 70% gry mamy podziwiać mordy postaci i ich mimikę, zaś AW to gra akcji z odpowiednim klimatem i fabułą. No tak, mogę z każdym ''konkretnym aspektem'' z innych gier wyskoczyć, np: forza ma ładniejsze samochody niż AW, Crysis ma lepsze krzaki itd. bezsens. Porównanie jest dobre jak porównamy podobne gry w podobnym stylu i systemie rozgrywki jako całość. A nie że mały świat HR na szynach bez swobody, strzelania, efektów, jazdy samochodami, gdzie 90% gry to zaplanowane sekwencje QTE porównujemy do lekko sanboxowej gry akcji Cytuj
Gość Orson Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Ale - co by oddać sprawiedliwość- HR ma zamknięte lokacje po których nawet nie da się swobodnie roglądać) a AW ma otwarty świat (pseudo ale zawsze). Myszaq fajna recka, załuję tylko, że nie ma tej gry na PS3.... Jak nie można się w HR rozglądać, co to za absurd? I np. co z lokacjami na zewnątrz, jak np. błotnisty teren, gdzie Norman szuka śladów zabójcy? Można i swobodnie chodzić i się rozglądać, przecież jedna gała w ogóle w całej grze służy do rozglądania się i obracania głową. Grałeś w ogóle w HR? . W HR grafika jest renderowana w sposób tradycyjny, tj. rysowane są całe obiekty. Owszem, większość lokacji jest zamkniętych, no ale trudno by było inaczej, skoro gros akcji dzieje się w pomieszczeniach i budynkach. Gry sandboxowe mają swoje prawa (a AW sandboxem nie jest) i dochodzi w nich do uproszczeń, tu zgoda, ale to nie znaczy jeszcze, że nie można porównywać ich grafiki do HR, choć w szczegóły techniczne nie będę się teraz zagłębiał. Niemniej w grach, gdzie kamera może nam pokazać pełne otoczenie (360 stopni, nawet jeśli fixnięta i dzieje się to z kilku ujęć), to nie ma tu żadnego oszustwa. Inaczej ma się sprawa w grach, gdzie kamera nie pokazuje nam pełni otoczenia i śmiga na swoistym "sznurku". Ot, by daleko nie szukać - God of War III. Genialna grafika ale często nie widzimy wszystkiego, a konkretnie nie widzimy tego, co za plecami naszego bohatera, czy z boku (tj. po stronie Gracza). A nie widzimy dlatego, bo w wielu lokacjach nic tam nie ma. Dlatego czasem w GoW kamera jest irytująca i nie zawsze może być za plecami Kratosa, właśnie dlatego, że renderowane jest tylko to, co jest w kadrze i na wprost ekranu. Rzecz jasna w wielu grach z uwolnioną kamerą również renderowane jest tylko to, co widać na ekranie (i jak obracamy kamerą, to następuje doczytywanie), ale niesie to ze sobą sporo ograniczeń (np. tekstury nie siedzą cały czas w pamięci, obiekty, itd., muszą się więc doczytywać, żeby nie był dropów muszą być prostsze, itd.). Ogólnie grafika z Heavy Rain przy dobrym podejściu byłaby osiągalna nawet w takim GTA. Tylko, że GTA to otwarty świat i nikt nie będzie dłubał nad każdym drzewkiem, każdym domkiem, każdą postacią, każdym promykiem Słońca... A grałem psze pana, nawet dwa razy ukończyłem (teraz gram z doskoku trzeci raz). Nie da się SWOBODNIE rozglądać po CAŁEJ lokacji. Postać- jak piszesz- patrzy w "lewo i prawo" - kamera TROSZKĘ leci za ruchem głowy (pełnej sceny nie widzisz). Pełna scena pokazywana jest na "dwie kamery" (lub więcej) - musisz albo przełączyc drugi widok albo podejść w odpowiednie miejsce- sam się przełącza Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 (edytowane) Praktycznie nie wchodze nigdy do takiego tematu ale dwie rzeczy rozlozyly mnie na lopatki. Butcher i jego zapowiedz Halo Reach ... Gleboko mam to, ze nie widzisz znacznej poprawy grafiki tylko same nudne tekstury i zimne i puste korytacze (widocznie losowalo Ci tylko Sword Base), ale "podniecac" sie takim multi jakim uraczono nas w becie jest dla mnie smieszne. Widac masz bardzo male wymagania. Fani sieciowego Halo nie wskoczyli w Reach niczym w cieple bambosze - zapraszam do stosownego tematu, jezeli ktos nie wierzy na slowo. Druga sprawa to 8 dla grafiki w Alan Wake. Widac Myszaq gra na rownie lipnym LCDku co Butcher, skoro niedocenia tak pieknej grafiki. Alan Wake>Heavy Rain jezeli chodzi o oprawe, dretwa mimika w Alanie tego nie zmieni. Edytowane 24 maja 2010 przez Ins Cytuj
Gość Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 No, no. Nie ma jak zachwycac sie grafika Ricz i potepiac multi, ktore w Polsce funkcjonuje chyba tylko w kregu freakow uwielbiajacych H1. Nie ma co sie czarowac grafika w Reach, przynajmniej jezeli chodzi o multi, to nic specjalnego, dopasione H3. Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 (edytowane) Nie zachwycam sie grafika Reach, tylko twierdze ze wyglada bardzo ladnie. Smieje sie tylko z tekstu , ze to praktycznie to samo co Halo 3. Jezeli chodzi o multi to wymagam od Halo czegos wiecej niz randomowej zadymy, od tego jest seria Call of Duty i inne mniej wazne tytuly. Edytowane 24 maja 2010 przez Ins Cytuj
Gość Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 No w jakiej sferze jest zauwazalny skok jakosciowy jezlei chodzi o wizualia? Brak zabkow? Koniecznosc. bajery typu blur po bokach obrazu? Nah, nic specjalnego. Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 (edytowane) Nic nie napisalem o skoku jakosciowym, a ty dalej swoje ... u mnie na 46 calach roznica w w jakosci miedzy H3, a Reach jest ogromna. Wykonanie postaci, detale broni, tekstury, oswietlenie, ilosc obiektow na ekranie, AA, po prostu wszystko wyglada pierwsza klasa. Oczywiscie nie liczac Sword Base bo tutaj faktycznie jest straszna lipa. Oprocz KZ2 nie widzialem nic ladniejszego. Glowny zarzut jezeli chodzi o grafike moze byc tylko jeden - ta gra wyglada jak Halo (design). Edytowane 24 maja 2010 przez Ins Cytuj
Gość Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 (edytowane) Implikujesz, ze widzisz znaczna poprawe grafiki, co jest skokiem jakosci, ktory w tym przypadku jest tylko dorownaniem standardom. Nie ma tego shockera, jak w przypadku H i H2 na Xa, ale to nie temat do takiej dyskusji ;] No ja zauwazylem tylko brak aliasingu, fajne efekty w miare, tekstury porzadne, ale nic w tym wstrzasajacego, w Alana nie gralem, ale po tym co widzialem na gameplayach, to ocena jaka wystawil Myszaq jest cokolwiek dziwna. Nie dziwne, ze Halo wyglada jak Halo. W pewnym sensie mamsz racje, ze design wywoluje takie a nie inne reakcje, ale musimy do singla poczekac, zeby tak for real ocenic oprawe wizualna Reach. Edytowane 24 maja 2010 przez Gość Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 "8" za grafikę dla Alan Wake i wszystko jasne - PSX kolejny raz popisał się "profesjonalizmem" i "obiektywnością". Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Oprawa AW jest co najmniej na 9. W jakiej innej grze, można zobaczyć tak zajebiste tornado, które niszczy wszystko wokół, pod koniec gry jeszcze lepiej daje o sobie znać Cytuj
Gość Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Lece do sklepu, ale napisze jeszcze jedna rzecz w zwiazku z postem wyzej. Recenzja stara sie byc jak najbardziej obiektywna forma przekazu, ale to zawsze zbior mniej lub bardziej subiektywnych przemyslen autora. Widocznie Zwyrol wycenia grafike na 8 podajac przy tym jakies argumenty, sam nie czytalem jeszcze. No ale na bank lepiej byloby jakby kazdy hype'owany do granic mozliwosci tytul dostawal 9+, ewentualnie recenzje pisalby Kali ;] Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 (edytowane) Implikujesz, ze widzisz znaczna poprawe grafiki, co jest skokiem jakosci, ktory w tym przypadku jest tylko dorownaniem standardom. Nie ma tego shockera, jak w przypadku H i H2 na Xa, ale to nie temat do takiej dyskusji ;] No ja zauwazylem tylko brak aliasingu, fajne efekty w miare, tekstury porzadne, ale nic w tym wstrzasajacego, w Alana nie gralem, ale po tym co widzialem na gameplayach, to ocena jaka wystawil Myszaq jest cokolwiek dziwna. Nie dziwne, ze Halo wyglada jak Halo. W pewnym sensie mamsz racje, ze design wywoluje takie a nie inne reakcje, ale musimy do singla poczekac, zeby tak for real ocenic oprawe wizualna Reach. No wlasnie, zalezy czego sie oczekuje, widac Butcher oczekiwal cudu graficznego w multi (jeszcze cos o braku realizmu pisal XD) ;] Ja po zobaczeniu w akcji Overlook jestem spokojny o oprawe singla Edytowane 24 maja 2010 przez Ins Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 u mnie na 46 calach roznica w w jakosci miedzy H3, a Reach jest ogromna. Wykonanie postaci, detale broni, tekstury, oswietlenie, ilosc obiektow na ekranie, AA, po prostu wszystko wyglada pierwsza klasa. Oczywiscie nie liczac Sword Base bo tutaj faktycznie jest straszna lipa. Oprocz KZ2 nie widzialem nic ladniejszego. Rozjebałeś mnie na łopaty. Aż tchu mi zabrakło. Ze śmiechu też. U mnie na 47-calach było tragicznie - do końca. Może trzeba było dodać kontrastu i jasności, żeby zobaczyć cały archaizm jakościowy tej gry, poza wybuchami i blurem? Tak - to wciąż design Halo, ale jakoś przez całą trylogię było to zaletą serii. Dla H:R wystarczyło wyrzucić do kosza stare biblioteki, nijakie tekstury i zakasać rękawy aby wycisnąć z X360 to, co Bungie na pewno potrafi. Tylko trzeba było chcieć. Ale komu było w głowie H:R - które i tak się sprzeda jak bułki - jak ważniejsza była "dominacja nad światem", nowe IP i dogrywanie dealu z Activision... Business is business. Ale EOT, bo to nie miejsce na takie pogaduchy. Cytuj
Mr_Sciera 7 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 biję sie w piersi. Myślałem jednak, że kilka dni po premierze takie embargo nie obowiązuje. Dobra a teraz ktoś mi odpowie dlaczego nie ma kącika sportowego? Napisz co bys chcial widziec w kaciku sportowym. sciera Ja wbijam w te kaciki ogolnie. Tylko czemu juz "szarej strefy" nie ma? Wez sie Przemek wypowiedz. ;( Bo niekiedy informacje zawarte w SS balansowaly na granicy piractwa (albo opieramy sie o spiracony hardware), co na pewno irytowalo firmy dystrybulujace soft. Ja to rozumiem i dlatego zdecydowalem sie spuscic kurtyne. sciera Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Oprocz KZ2 nie widzialem nic ladniejszego. No mnie też rozpier_doliłeś ,ale pieprznąłeś smuta, mam tylko nadzieję że całkowicie nie straciłeś rozumu i mówisz tylko o gatuku FPS w którym i tak jest kilka (kilkanascie??) ładniejszych produkcji,a nie ogólnie ze wszystkich gier Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 (edytowane) To chyba oczywiste, ze mowie o FPS'ach, a nie o np. o Uncharted 2 ... U mnie na 47-calach było tragicznie - do końca Radze zmienic TV, powaznie. PS. Butch, mogles odpisac cos na temat multi. Edytowane 24 maja 2010 przez Ins Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Szkoda tracić czasu na kłócenie się z tymi ludźmi. Mnie najbardziej poraża arogancja całej redakcji. Po ostatnim tekście, że po tym iż nie było za dużo negatywnych mail'i w związku z recenzją FF XIII widać że czytelnicy dojrzeli (albo coś w tym stylu) to już myślałem, że spadnę z krzesła i obiecywałem sobie że już więcej tej gazety nie kupie. Zresztą cały PSX już od dawna roi się od absurdalnych, pełnych błędów rzeczowych i nieobiektywnych tekstów (chociażby nieszczęsne wypociny Mashter'a czy HIV'a) i mam nadzieję że tym razem będę silny i już więcej się nie przyłożę do utrzymywania tego stanu rzeczy. A co do grafiki to "8" dostało też w tym numerze mod nation racers co jest jakimś kompletnym nieporozumieniem w kontekście AW. No ale już od dawna każda gra, która nie jest ex'em na PS3 ma ciężko zdobyć wysoką ocenę :-) Pozdro i nara Cytuj
Gość Orson Opublikowano 24 maja 2010 Opublikowano 24 maja 2010 Szkoda tracić czasu na kłócenie się z tymi ludźmi. Mnie najbardziej poraża arogancja całej redakcji. Po ostatnim tekście, że po tym iż nie było za dużo negatywnych mail'i w związku z recenzją FF XIII widać że czytelnicy dojrzeli (albo coś w tym stylu) to już myślałem, że spadnę z krzesła i obiecywałem sobie że już więcej tej gazety nie kupie. Zresztą cały PSX już od dawna roi się od absurdalnych, pełnych błędów rzeczowych i nieobiektywnych tekstów (chociażby nieszczęsne wypociny Mashter'a czy HIV'a) i mam nadzieję że tym razem będę silny i już więcej się nie przyłożę do utrzymywania tego stanu rzeczy. A co do grafiki to "8" dostało też w tym numerze mod nation racers co jest jakimś kompletnym nieporozumieniem w kontekście AW. No ale już od dawna każda gra, która nie jest ex'em na PS3 ma ciężko zdobyć wysoką ocenę :-) Pozdro i nara PE to nie gazeta, Hiva w PE nie ma, Mashtera juz nawet nikt nie pamieta ( dawno go nie było). P ozdro, nara Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 Szkoda tracić czasu na kłócenie się z tymi ludźmi. Mnie najbardziej poraża arogancja całej redakcji. Po ostatnim tekście, że po tym iż nie było za dużo negatywnych mail'i w związku z recenzją FF XIII widać że czytelnicy dojrzeli (albo coś w tym stylu) to już myślałem, że spadnę z krzesła i obiecywałem sobie że już więcej tej gazety nie kupie. Zresztą cały PSX już od dawna roi się od absurdalnych, pełnych błędów rzeczowych i nieobiektywnych tekstów (chociażby nieszczęsne wypociny Mashter'a czy HIV'a) i mam nadzieję że tym razem będę silny i już więcej się nie przyłożę do utrzymywania tego stanu rzeczy. A co do grafiki to "8" dostało też w tym numerze mod nation racers co jest jakimś kompletnym nieporozumieniem w kontekście AW. No ale już od dawna każda gra, która nie jest ex'em na PS3 ma ciężko zdobyć wysoką ocenę :-) Pozdro i nara Szkoda to ciebie czytać,bo tylko stresujesz ludzi swoją opinia na temat PE,całkowicie fałszywą na temat tekstów w PSXie !! Ostatnie napisane przez ciebie zdanie mocno udowadnia że nie warto z tobą wchodzić w dyskusję! Cytuj
xzdunx 7 Opublikowano 25 maja 2010 Opublikowano 25 maja 2010 PePeP: A ich wina że exy na ps3 są tak dobre:P, i czy ja wiem: heavy rain... (sami wiecie jaka ocena....). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.