yaczes 14 483 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Nie wiem co ma piernik do wiatraka. W gersach bieg tez jest beznadziejny, ale przynajmniej jest to zamasakowane super efektem, ktory mu towarzyszy. http://www.youtube.com/watch?v=zyY9HtPeHeE&feature=player_embedded Masz. Jesli wg Ciebie to jest fajna animacja, to na tym mozemy skonczyc dyskusje. Zero powera, ruszaja sie jak roboty. Army of two, barbie i ken. I jeszcze to przeladowanie, o (pipi)a 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 To ja jestem ciekaw która gra ma tę najlepszą animację biegu? Na której grze powinni się wzorować mistrzowie z Epic i Naughty Dog. Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Dobre pytanie, teraz jak o tym mysle, to wiekszosc ma chvjowa xD Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 (edytowane) Tylko, że animacja w singlu, a animacja w multi to dwie inne bajki. W multi musi być uproszczona z wielu względów. PS. Dopiero teraz zauważyłem, że edytowałeś posta. Edytowane 5 października 2011 przez YETI Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 No dodalem filmik. Widzisz, w gearsach, mimo animacji biegu z A, calosc wyglada super (wallbounce, przeladowania, egzekucje, etc) i z jajem oraz bez uproszczen. Czyli da sie przedstawic walke w multi w ogolnie fajny sposob. Nawet szybki bieg, najsmieszniejszy w grach komputerowych ever, zostal okraszony takim efektem, ze doznania sa na plus (chyba, ze patrzysz jak ktos biegnie obok xD). Tak jak mowie, na tym filmiku, ktory wkleiles, animacja jest boska, ale na tym, ktory wkleilem ja...ekhem Cytuj
mersi 804 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 (edytowane) no dla mnie jest normalna, nie wiem co byś chciał żeby była bardziej "ekstra" lub normalna, może jakiś bieg z platfusem na nogach? może jakieś salta do tyłu lub bieganie na rękach by Cie satysfakcjonowało? już sam nie wiem bo dla mnie ta animacja jest najnormalniejsza na świecie albo szukasz wad na siłe po prostu.. Edytowane 5 października 2011 przez mersi Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Tak sie ludzie, nawet w przyblizeniu, nie ruszaja. Cytuj
Gość Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Witam, pogralem troche w multi i musze powiedziec, ze jestem zachwycony . Gra jest szybka, duzo szybsza niz U2, energi jest wiecej, przez co gra wydaje sie bardziej skillowa, da sie rowniez uciec z opresji co bylo trudne w U2. Ciezko pisac o grafice, ktora wydaje sie byc tylko minimalnie lepsza niz w U2, szczegolnie oswietlenie daje rade. Poza tym mapki sa bardzo klimatyczne, dobrze zaprojektowane, jak narazie to najbardziej podoba mi sie ta na pustyni, londynskie metro i mimo wszystko airport, ktory ma swoj urok. Syria noca i Yemen tez sa niezle, najmniej podoba mi sie chateau. Zdecydowanie jestem na tak ;D. Fajnie sie tez gra kazdy na kazdego, jak rowniez dobrym dodatkiem sa ulatwienia co jakis czas dla przegrywajacej druzyny, naprawde fajny pomysl. Lagow nie zauwazylem. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 (edytowane) Odgłos/dźwięk nadchodzącej burzy piaskowej - nie do opisania - BAJKA O dziwo w porównaniu do poprzedniej bety gra mi się przyjemnie. Nawet nie wiem jak zleciało te kilka godzin, w ogóle świetnie mi się gra snajperkami, mniam. Może ktoś jeszcze raz dokładnie wyjaśnić, to jest finalne multi które pojawi się w pełnej wersji tak? Można zdobyć max 35 level i wszystko co odblokujemy włącznie z levelem przechodzi do fulla? PS. Jedno małe ale, co ono zrobili z Chloe i Eleną, WTF? Oszpecili je!? Teraz mają buźki trochę jak Maćki Edytowane 5 października 2011 przez SłupekPL Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Bezpośrednio z gry jak długie/wielkie filmiki można wrzucać na youtube? Wie ktoś? Trochę lipa z rozdziałką tych filmików jest Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) @ Słupek Te oszpecone twarze to efekt uproszczonych modeli postaci. Możliwe, że aby poprawić działanie gry postanowili w multi użyć słabszych modeli (wyjątkiem jest Drake.. i tu pojawia się sprzeczność.. bo jak wszyscy z teamu wezmą Drake'a to i tak silnik będzie bardziej obciążony.. więc może jednak w pełnej wersji będą modele z pełnymi detalami). Nie jestem pewien jak było w poprzedniej becie, bo nie było w niej zbytnio postaci do wyboru ale w multi U2 modele były równie dobre, co w singlu, tylko miały słabsze tekstury. Edytowane 6 października 2011 przez Emet Cytuj
K@t 116 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Pustynna wiosna i efekt burzy piaskowej są niesamowite - aż idzie zarobić kulkę w łeb czasem jak się przystanie w miejscu tylko po to, żeby oglądać widoki - polecam wejść na dach jakiegoś budynku. Efekt zbliżającej się ściany piasku jest nie do opisania, a jeśli podobna akcja będzie miała miejsce w singlu, to ja sobie tego nie wyobrażam Metro wygląda zdecydowanie najgorzej, chociaż lokacja ma swój urok i oczywiście tylko ja mam takiego pecha, żeby ciągle wpadać pod pociągi przejeżdżające przez stację. A tak poza tym, to wydaje mi się, że multi jest ciut trudniejsze niż w poprzedniej becie. Tzn. może nie tyle trudniejsze, co ciężej zabić przeciwnika z powodu dość dużego rozrzutu broni - celowanie w łeb to czasem jedyne wyjścia w starciach 1 vs 1. Generalnie na plus, chociaż nie wszystkie mapy trzymają równy poziom - Syria jest np taka sobie, brak mi tam jakiegoś charakterystycznego elementu. Edytowane 6 października 2011 przez K@t Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 @ Słupek Te oszpecone twarze to efekt uproszczonych modeli postaci. Możliwe, że aby poprawić działanie gry postanowili w multi użyć słabszych modeli (wyjątkiem jest Drake.. i tu pojawia się sprzeczność.. bo jak wszyscy z teamu wezmą Drake'a to i tak silnik będzie bardziej obciążony.. więc może jednak w pełnej wersji będą modele z pełnymi detalami). Nie jestem pewien jak było w poprzedniej becie, bo nie było w niej zbytnio postaci do wyboru ale w multi U2 modele były równie dobre, co w singlu, tylko miały słabsze tekstury. Aaa takie buty czyli co w singlu powinny wyglądać normalnie ;] Wczoraj aż się przestraszyłem jak je zobaczyłem ;p Odnośnie mapek mi się najbardziej podobają Syria (świetna na snajpy), Yemen, Pustynna Wioska i Metro chociaż wizualnie to chyba najbrzydsza mapka. PS. Ta wczorajsza beta/multi z Plusa podobno trwa tylko do 19 października. A ta z "kanapek" do końca, no o co tu chodzi :confused: Cytuj
Gość Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Musze obadac to burze piaskowa z gory, ze tez na to nie wpadlem. Nie moge sie zgodzic co do metra z toba , to jedna z najlepszych map. Po pierwsze ma swietny wstep, po drugie ma swietny design i dobrze jest zaprojektowana. Po trzecie jest duzo rozniacych sie od siebie pomieszczen tzn. kolorostyka sie zmienia czy to na schodach czy w glownym holu. Taka Syria czy Yemen sa utrzymane w jednym stylu, z kolei metro atakuje roznym designem i barwami. Co do Syrii to ma swoj urok dzieki porze nocnej, mi ogolnie Chateau sie nie podoba i Yemen chociaz fajny to jest taki "zwykly". Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Z blogu PS: "Uncharted 3 Multiplayer Experience – Exclusive until 19th October" A to raczej oznacza, że 19 października będzie do pobrania dla wszystkich a nie, że trwa do 19 @Kat - tak, Słupek Edytowane 6 października 2011 przez SzczurekPB Cytuj
K@t 116 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Metro pod względem designu akurat bardzo mi się podobało - chodziło mi o kwestie czysto techniczne; nie wiem czemu wydaje mi się, że na tej właśnie mapie tekstury wypadają jakoś tak... byle jak Akcja w pociągach natomiast podoba mi się o wiele bardziej niż ciężarówki na lotnisku. Tak w ogóle to pewnie kto grał już wie, ale na początku pościgu za samolotem obydwie drużyny zaczynają na ciężarówkach (a nie tak jak w becie - jedna w samolocie, druga na ciężarówkach). Podejrzewam, że miało to na celu nieco lepszy balans rozgrywki, bo drużyna zaczynająca w samolocie miała jednak lepszy start. A to raczej oznacza, że 19 października będzie do pobrania dla wszystkich a nie, że trwa do 19 A ktoś myślał, że jest inaczej? Dobrze, że jednak każdy będzie miał możliwość sprawdzenia multi przed premierą, chociaż to już właściwie też będzie można traktować jako demo, a nie betę. Edytowane 6 października 2011 przez K@t Cytuj
Gość Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Dalem "cytuj", ale cos nie zadzialalo, wiadomo o co chodzi . Ktos wczesniej pisal o jakiejs mapie z dockami z lodzia podwodna na srodku? Nie mialem okazji jej ograc? W kazdym razie multi bardzo mi sie podoba i chyba to bedzie moja main multi game . Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Gilu - ta mapka czasem się pojawia jako tło, jeszcze nie można na niej grać. Jest to Zakład z DLC do U2, ale teraz w zimowej scenerii. Dodatkowo jako tło pokazują się Zalane Ruiny i Muzeum (też z DLC do U2). Czyli te mapki będziemy mieć w pełnej wersji @Kat - właściwie to chyba nigdzie tego nie zapowiedziano. Pojawił się taki podpis w filmiku z gametrailers, ale mogła to być pomyłka. No chyba, że gdzieś jeszcze o tym pisali i o tym nie wiem. Edytowane 6 października 2011 przez SzczurekPB Cytuj
K@t 116 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Ktos wczesniej pisal o jakiejs mapie z dockami z lodzia podwodna na srodku? Ja w ogóle nie wiem jak jest z tymi mapami - wczoraj na okrągło do wyboru pojawiały się te dwie z bety plus pustynna wioska i metro. Dopiero wieczorem nieśmiało zaczęła pojawiać się Syria. A te doki pojawiają się czasem jako tło dla postaci w Lobby - to wygląda jak zimowy remake mapki z DLC do Uncharted 2. Ma ktoś może gdzieś jakąś potwierdzoną listę wszystkich map dostępnych w obecnej becie/demie? edit Szczurek był szybszy Czyli te mapki będziemy mieć w pełnej wersji Jeśli się je kupi - zapowiedziano niedawno, że mapki z U2 będą dostępne jako DLC. No chyba, że ND nas zaskoczy i wrzuci je już do premierówki Edytowane 6 października 2011 przez K@t Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Ja pisałem o tej mapie .... ale w tej "becie" jej nie ma. Przynajmniej póki co. Można ją (i kilka innych map) zobaczyć w menu (pomieszczenie, w którym stoi nasza postać, jest emblemat itd). Edytowane 6 października 2011 przez Emet Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 @Kat - tak, Słupek Nom bo tak przeczytałem na ppe "szkoda, że beta trwa tylko do 19" więc... Cytuj
K@t 116 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Wczoraj na PPE twierdzono też, że Crysis na PS3 ma chore zabezpieczenia DRM, co okazało się bzdurą Informacja na blogu sugeruje jedynie, że ekskluzywność dla Plusa kończy się 19 października i pewnie jedynie tak należy to rozumieć. Zwłaszcza że tego dnia wypada kolejny update sklepu, więc pewnie wraz z nim pojawi się publiczna beta. Edytowane 6 października 2011 przez K@t Cytuj
Gość Soul Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 O kuerwa. Wszystko spoko, ale wytykajmy wady w sposob racjonalny i uzasadniony, a nie absolutnie z dupy. Animacja w U3 to jeden z mocniejszych punktow produkcji, nosz kur.wa. Juz z samego ogladania dema z E3 a tymbardziej z Gamescomu można do takiego wniosku dojść. To jak porusza sie Drake to małe mistrzostwo świata i gdzie jest ta trzyletnia animacja, hahaha! Sory, ale na tak debilne zarzuty trudno odpowiedzieć z pełną powagą. Stary, cała ta rozmowa odnosi się do tego filmiku z MP, może i w singlu jest tak jak napisałeś ale tu jest, żal.pl i nie wiem co trzeba sobie do bani w mówić, żeby twierdzić inaczej. I zaczyna mnie to irytować, że ja zaczynam gadać o jednym a ktoś wyjeżdża z dupy z jakimś E3, Czes dobrze napisał co ma piernik do wiatraka, nie jesteście w stanie napisać np czegoś takiego: "....tak faktycznie z tą animacją jest coś nie tak....", tylko na siłę sobie szukacie argumentów na podstawie których doszukujecie się samych dobrych stron gry, wszystko tylko, żeby Broń Boże nie napisać nic złego na temat U3 :ph34r: Także wyobraź sobie, że na podstawie tego filmiku można dojść do takiego wniosku, gusta i guściki ja tam wole animację Ezia, a ostatniego zdania nawet nie chce mi się komentować. Cytuj
Gość Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Przez to, ze jest wiecej energii ciezko kogos ubic z daleka, ale snajperki daja rade, ta ktora zabija jednym strzalem lepsza , ta druga trzeba strzelic dwa razy albo raz w leb. Ogolnie to co najbardziej mi sie podoba to tempo rozgrywki, akcja za akcja, w trybie kazdy na kazdego duzo sie dzieje . No i ten pomysl z ulatwieniami co jakis czas dla pzegrywajacego teamu zdecydowanie na plus, mysle ze w przyszlosci inni developerzy beda to kopiowac. Dodaje to miodnosci do rozgrywki, zdecydywanie zaliczam to na duzy plus. A propo bylo juz takie rozwiazanie kiedys w jakims multi? Cytuj
K@t 116 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Sorry, ale co złego jest w tej animacji? Postać ma dodatkowo odstawiać piruety w trakcie biegu? Wspinaczka, walka wręcz i inne okazjonalne animacje wyglądają świetnie, a to że bieg wypada trochę bardziej sztywno niż reszta, to przecież żaden problem. Zwłaszcza, że w trakcie gry ani raz nie zwróciłem na to uwagi i gdyby nie awantury na forum, to nawet bym nie wiedział, że ktoś może się tu doszukać jakichś wad. Swoją drogą - argument, że w GoW 3 jest lepiej, bo kiepską animację maskuje trzęsąca się kamera, to chyba jakiś żart. Edytowane 6 października 2011 przez K@t Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.