Square 8 710 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 (edytowane) Było, sam wrzucałem jest też U1 i U2 w tej technice. http://www.psxextreme.info/topic/89105-uncharted-3-oszustwo-drakea/page__view__findpost__p__2462822 Edytowane 9 października 2011 przez Square Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 jestem pod duzym wrazeniem mutli co prawda mam lv 13 ale jest grubo i ciagle przynajmniej w moim przypadku jest syndrom jeszcze jednego meczu, mapki sa dosc ciekawe chociaz te syria, jemen to tak jakby na jedno kopyto ile wogole jest map dostepnych teraz ? a druga sprawa te dodatki co sa dodawane do edycji specjalnej bedzie monzna normalnie nabyc ? Skórka i broń do trybu multiplayer - Drake w stroju z Londynu & AK47 w modelu pirackim Dodatkowy gest w multiplayerze 'uniesienie ręki w górę' 'Mnożnik kasy' - szybsze zarabianie kasy w trybie multiplayer Ekskluzywne elementy stroju - pozwalają zmodyfikować postać w trybie multiplayer z gory dzieki 1 Cytuj
K@t 116 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 (edytowane) ile wogole jest map dostepnych teraz ? Syria, Jemen, Pustynna Wioska, Metro, Chateau i Lotnisko Nie przepadam za Syrią i widzę, że większość graczy też - już pierwszego dnia mapka przegrywała w głosowaniach z lotniskiem, które też podobno nie cieszy się specjalną popularnością Dodatki pewnie prędzej czy później pojawiają się na PSN - tak jak było ze złotą bronią z Uncharted 2. Edytowane 9 października 2011 przez K@t Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 W nowym Bonus Round Keighley przeprowadza obszerny wywiad z twórcami gry. W tle przewijają się także materiały z gameplay'u. Warto zerknąć. http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/509?ch=1 Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 to jak, jest szansa na ten MP dla biedakow czy trzeba do premiery czekac? Cytuj
K@t 116 Opublikowano 9 października 2011 Opublikowano 9 października 2011 Multi jest eksluzywne dla Plusa do 19 października - wtedy być może trafi do wszystkich. Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 Jak być dobrym w multi Uncharted 3 :rofl2: http://www.youtube.com/watch?v=iwnkVUaprAw&feature=player_embedded Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 (edytowane) Na szczęście poprawiają to co zepsuli - to raz. Koleś używa Kal-7 (31 lvl do odblokowania) - broni typowo do strzelania na ślepo. Przez celowanie praktycznie nie da się trafiać - to dwa K@t - no, racja. Dodali stopping power, ale to jeszcze za mało. Powinni zmniejszyć obrażenia strzelania na ślepo, albo zwiększyć jego rozrzut. Edytowane 10 października 2011 przez SzczurekPB 1 Cytuj
K@t 116 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 Ej to jest prawda, ja już nie raz rzucałem mięsem, bo mimo ewidentnego wpakowania całego magazynka w łeb/korpus delikwenta (niby się pokazywał hitmarker...) ten nadal biegał jak porąbany i ściągał mnie strzelając na ślepo po śianach/w powietrze. To akurat powinni poprawić, bo jak ktoś dołoży sobie jeszcze upgrade do broni wspomagający strzelanie z biodra, to już w ogóle sajgon. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 (edytowane) Ta gra w MP to fail, to się tak żenująco rusza, że szkoda gadać IMO ale na szczęście SP zamiata wszystko Edytowane 10 października 2011 przez Soul 8 Cytuj
K@t 116 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 W MP akurat wszystko rusza się świetnie i sam tryb uważam za lepszy, niż w wypadku Uncharted 2. Mimo wszystko jest fajnie i zabawnie, chociaż jest sporo rzeczy, które trzeba poprawić. Na szczęście nie ma takie tragedii, jak w innych *wymowny kaszel* betach. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 Na szczęście poprawiają to co zepsuli - to raz. Potwierdzili, że mają zmniejszyć celność strzelania z biodra? Bo to jedyna rzecz, która mnie denerwuje w multi. Na dalszy dystans nie ma problemu, ale jeżeli jesteśmy blisko, to nie ma sensu celować. W GeoW3 jest to rozwiązane bardzo dobrze. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 (edytowane) Na szczęście poprawiają to co zepsuli - to raz. Potwierdzili, że mają zmniejszyć celność strzelania z biodra? Bo to jedyna rzecz, która mnie denerwuje w multi. Na dalszy dystans nie ma problemu, ale jeżeli jesteśmy blisko, to nie ma sensu celować. W GeoW3 jest to rozwiązane bardzo dobrze. Nie, w ich mniemaniu stopping power naprawił sprawę. Jednak jeśli ludzie dalej będą na ich forum narzekać (co większość robi) to powinni wprowadzić kolejne poprawki. Edytowane 10 października 2011 przez SzczurekPB Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 (edytowane) Oni i tak już znacząco zmniejszyli celność z biodra względem ostatniej bety. Gdyby celność z biodra byłaby zmniejszona jeszcze bardziej to ta gra straciłaby na dynamice. Łażenie i przymierzanie z broni to dla mnie ostateczność. Sam praktycznie ciągle "raszuje" i tylko dobry refleks pozwala nabić sporo punktów. Bezmyślne nawalanie z biodra nic nie daje. A że ktoś jest lama i przy walce praktycznie w zwarciu przymierza no to nie dziwota, że narzeka na strzelanie z biodra... Edytowane 10 października 2011 przez MYSZa7 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 10 października 2011 Opublikowano 10 października 2011 (edytowane) Oni i tak już znacząco zmniejszyli celność z biodra względem ostatniej bety. Gdyby celność z biodra byłaby zmniejszona jeszcze bardziej to ta gra straciłaby na dynamice. Łażenie i przymierzanie z broni to dla mnie ostateczność. Bezmyślne nawalanie z biodra nic nie daje. A że ktoś jest lama i przy walce praktycznie w zwarciu przymierza no to nie dziwota, że narzeka na strzelanie z biodra... Eeee, no bez jaj. Ludzie już dziś mają wyniki rzędu, 15-8, 18-9, 19-6... bez celowania przez cały mecz. Wszystko zaczęło się od momentu "ulepszenia" sprintu w stosunku do bety, który znacznie utrudniał nawigację podczas ruchu. Teraz cwaniaki potrafią biegać zygzakiem z Kał 7 i spamować z odległości 10 stóp. (Wcześniej nawet z 15 - wow, co za drastyczna zmiana). I nic tu nie pomaga "Stopping Powers", czy gadka: "Naucz się celować" ;/ Edytowane 10 października 2011 przez nobodylikeyou Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 (edytowane) Jednemu z recenzentów (recenzji jeszcze nie ma) przejście gry na normalu zajęło 8-9 godzin. Poza tym napisał o Uncharted 3: “Some of the set-pieces in it are jaw-dropping.”, “It’s worth the wait”, “Everything is so much bigger in this one.”, "Top 3, easily. Loved it from start to finish." http://gamingeveryth...ed-3s-campaign/ Edytowane 11 października 2011 przez SzczurekPB Cytuj
K@t 116 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 Czas gry raczej okej, chociaż U2 zajęło mi trochę więcej. No ale mamy skarby do zebrania i crushing do zaliczenia, więc w sumie nie ma na co narzekać Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 8-9 godzin na normalu to trochę mało. No ale staram się nie sugerować takimi liczbami, każdy inaczej gra. Mam tylko nadzieję, że crushing będzie trudniejszy niż w U2. Lepiej żeby był podobny do tego z Jedynki (trudniejszy). Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 ciezko mi powiedziec gdzie crushing byl trudniejszy. niby w jedynce, ale tam dalo sie robic ten motyw z celowaniem zza oslony, gdzie mozna mozna bylo sadzic hedszoty, a oni strzelali w sciane. w dwojce bylo troche inne celowanie i bylo takiej opcji. ale tez bylo mniej hc momentow, jak ta zalana sala w jedynce jakos na poczatku co nie bylo sie gdzie schowac, a typow przybywalo nonstop. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 Możliwe też, że facet pędził przed siebie aby wyrobić się z recenzją jak najwcześniej W grach takich jak Uncharted ja zawsze spędzam połowę czasu na gry na oglądaniu widoków, a jeśli tu tych "jaw-dropping set pieces" ma być sporo, to spokojnie dobiję 12h za pierwszym razem Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 ciezko mi powiedziec gdzie crushing byl trudniejszy. niby w jedynce, ale tam dalo sie robic ten motyw z celowaniem zza oslony, gdzie mozna mozna bylo sadzic hedszoty, a oni strzelali w sciane. w dwojce bylo troche inne celowanie i bylo takiej opcji. ale tez bylo mniej hc momentow, jak ta zalana sala w jedynce jakos na poczatku co nie bylo sie gdzie schowac, a typow przybywalo nonstop. W jedynce ta zalana sala (Blue room chyba) ale najgorsza rzeźnia dla mnie była w Kościele. Wrrr tam się namęczyłem w U2 to prawdę mówiąc chyba tylko Lazarevich był trudny. W każdym bądź no właśnie w Uncharted trzeba sobie doliczyć te "parę" godzin. Na zbieranie szczęki, na branie oddechu, podziwianie etc xD w samym Nepalu na dachu hotelu spędziłem przy każdym przejściu dobre kilkadziesiąt minut. 1 Cytuj
BasteKSG 42 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 Lepiej ok. 8-10h kapitalnej rozgrywki niz 16-18 gry z lepszymi i gorszymi momentami. Licze na rownie udany tytul jak U2 i dlugosc rozgrywki mi nie przeszkadza Cytuj
Danonek 2 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 Ja w jedynce największy problem miałem na crushing przy tym rozbitym samolocie..... Cholery tam dostawałem po czym się wkurzyłem i dałem pada bratu który to zrobił za pierwszym podejściem 0_o Koferek w Ultimie zamówiony nie mogę się doczekać dostawy Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 Fajnie że czas przejścia jest taki. Przy moim sposobie przechodzenia będzie to z 2x tyle. W lipcu jak któryś tam raz przechodziłem U2, to miałem 17h czyli więcej niż za pierwszym podejściem. tutaj powinno być podobnie. Cytuj
karol666 6 Opublikowano 11 października 2011 Opublikowano 11 października 2011 samo szukanie skarbów pewnie zajmie co najmniej 8 godzin Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.