Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jestem pod duzym wrazeniem mutli :) co prawda mam lv 13 ale jest grubo :) i ciagle przynajmniej w moim przypadku jest syndrom jeszcze jednego meczu, mapki sa dosc ciekawe chociaz te syria, jemen to tak jakby na jedno kopyto :) ile wogole jest map dostepnych teraz ?

 

a druga sprawa te dodatki co sa dodawane do edycji specjalnej bedzie monzna normalnie nabyc ?

 

 

Skórka i broń do trybu multiplayer - Drake w stroju z Londynu & AK47 w modelu pirackim

Dodatkowy gest w multiplayerze 'uniesienie ręki w górę'

'Mnożnik kasy' - szybsze zarabianie kasy w trybie multiplayer

Ekskluzywne elementy stroju - pozwalają zmodyfikować postać w trybie multiplayer

 

z gory dzieki

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
ile wogole jest map dostepnych teraz ?

Syria, Jemen, Pustynna Wioska, Metro, Chateau i Lotnisko

 

Nie przepadam za Syrią i widzę, że większość graczy też - już pierwszego dnia mapka przegrywała w głosowaniach z lotniskiem, które też podobno nie cieszy się specjalną popularnością :D

 

Dodatki pewnie prędzej czy później pojawiają się na PSN - tak jak było ze złotą bronią z Uncharted 2.

Edytowane przez K@t
Opublikowano (edytowane)

Na szczęście poprawiają to co zepsuli - to raz.

Koleś używa Kal-7 (31 lvl do odblokowania) - broni typowo do strzelania na ślepo. Przez celowanie praktycznie nie da się trafiać - to dwa ;)

 

K@t - no, racja. Dodali stopping power, ale to jeszcze za mało. Powinni zmniejszyć obrażenia strzelania na ślepo, albo zwiększyć jego rozrzut.

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
Opublikowano

Ej to jest prawda, ja już nie raz rzucałem mięsem, bo mimo ewidentnego wpakowania całego magazynka w łeb/korpus delikwenta (niby się pokazywał hitmarker...) ten nadal biegał jak porąbany i ściągał mnie strzelając na ślepo po śianach/w powietrze. To akurat powinni poprawić, bo jak ktoś dołoży sobie jeszcze upgrade do broni wspomagający strzelanie z biodra, to już w ogóle sajgon.

Opublikowano (edytowane)

Ta gra w MP to fail, to się tak żenująco rusza, że szkoda gadać IMO ale na szczęście SP zamiata wszystko :)

Edytowane przez Soul
  • Minusik 8
Opublikowano

W MP akurat wszystko rusza się świetnie i sam tryb uważam za lepszy, niż w wypadku Uncharted 2. Mimo wszystko jest fajnie i zabawnie, chociaż jest sporo rzeczy, które trzeba poprawić. Na szczęście nie ma takie tragedii, jak w innych *wymowny kaszel* betach.

Opublikowano

Na szczęście poprawiają to co zepsuli - to raz.

Potwierdzili, że mają zmniejszyć celność strzelania z biodra? Bo to jedyna rzecz, która mnie denerwuje w multi. Na dalszy dystans nie ma problemu, ale jeżeli jesteśmy blisko, to nie ma sensu celować. W GeoW3 jest to rozwiązane bardzo dobrze.

Opublikowano (edytowane)

Na szczęście poprawiają to co zepsuli - to raz.

Potwierdzili, że mają zmniejszyć celność strzelania z biodra? Bo to jedyna rzecz, która mnie denerwuje w multi. Na dalszy dystans nie ma problemu, ale jeżeli jesteśmy blisko, to nie ma sensu celować. W GeoW3 jest to rozwiązane bardzo dobrze.

 

Nie, w ich mniemaniu stopping power naprawił sprawę. Jednak jeśli ludzie dalej będą na ich forum narzekać (co większość robi) to powinni wprowadzić kolejne poprawki.

Edytowane przez SzczurekPB
Opublikowano (edytowane)

Oni i tak już znacząco zmniejszyli celność z biodra względem ostatniej bety. Gdyby celność z biodra byłaby zmniejszona jeszcze bardziej to ta gra straciłaby na dynamice. Łażenie i przymierzanie z broni to dla mnie ostateczność. Sam praktycznie ciągle "raszuje" i tylko dobry refleks pozwala nabić sporo punktów. Bezmyślne nawalanie z biodra nic nie daje. A że ktoś jest lama i przy walce praktycznie w zwarciu przymierza no to nie dziwota, że narzeka na strzelanie z biodra... ;)

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano (edytowane)

Oni i tak już znacząco zmniejszyli celność z biodra względem ostatniej bety. Gdyby celność z biodra byłaby zmniejszona jeszcze bardziej to ta gra straciłaby na dynamice. Łażenie i przymierzanie z broni to dla mnie ostateczność. Bezmyślne nawalanie z biodra nic nie daje. A że ktoś jest lama i przy walce praktycznie w zwarciu przymierza no to nie dziwota, że narzeka na strzelanie z biodra... ;)

 

Eeee, no bez jaj. Ludzie już dziś mają wyniki rzędu, 15-8, 18-9, 19-6... bez celowania przez cały mecz.

Wszystko zaczęło się od momentu "ulepszenia" sprintu w stosunku do bety, który znacznie utrudniał nawigację podczas ruchu. Teraz cwaniaki potrafią biegać zygzakiem z Kał 7 i spamować z odległości 10 stóp. (Wcześniej nawet z 15 - wow, co za drastyczna zmiana). I nic tu nie pomaga "Stopping Powers", czy gadka: "Naucz się celować" ;/

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Jednemu z recenzentów (recenzji jeszcze nie ma) przejście gry na normalu zajęło 8-9 godzin. Poza tym napisał o Uncharted 3: “Some of the set-pieces in it are jaw-dropping.”, “It’s worth the wait”, “Everything is so much bigger in this one.”, "Top 3, easily. Loved it from start to finish." :D

 

http://gamingeveryth...ed-3s-campaign/

Edytowane przez SzczurekPB
Opublikowano

Czas gry raczej okej, chociaż U2 zajęło mi trochę więcej. No ale mamy skarby do zebrania i crushing do zaliczenia, więc w sumie nie ma na co narzekać:D

Opublikowano

8-9 godzin na normalu to trochę mało. No ale staram się nie sugerować takimi liczbami, każdy inaczej gra.

 

Mam tylko nadzieję, że crushing będzie trudniejszy niż w U2. Lepiej żeby był podobny do tego z Jedynki (trudniejszy).

Opublikowano

ciezko mi powiedziec gdzie crushing byl trudniejszy. niby w jedynce, ale tam dalo sie robic ten motyw z celowaniem zza oslony, gdzie mozna mozna bylo sadzic hedszoty, a oni strzelali w sciane. w dwojce bylo troche inne celowanie i bylo takiej opcji. ale tez bylo mniej hc momentow, jak ta zalana sala w jedynce jakos na poczatku co nie bylo sie gdzie schowac, a typow przybywalo nonstop.

Opublikowano

Możliwe też, że facet pędził przed siebie aby wyrobić się z recenzją jak najwcześniej :P W grach takich jak Uncharted ja zawsze spędzam połowę czasu na gry na oglądaniu widoków, a jeśli tu tych "jaw-dropping set pieces" ma być sporo, to spokojnie dobiję 12h za pierwszym razem :D

Opublikowano

ciezko mi powiedziec gdzie crushing byl trudniejszy. niby w jedynce, ale tam dalo sie robic ten motyw z celowaniem zza oslony, gdzie mozna mozna bylo sadzic hedszoty, a oni strzelali w sciane. w dwojce bylo troche inne celowanie i bylo takiej opcji. ale tez bylo mniej hc momentow, jak ta zalana sala w jedynce jakos na poczatku co nie bylo sie gdzie schowac, a typow przybywalo nonstop.

 

W jedynce ta zalana sala (Blue room chyba) ale najgorsza rzeźnia dla mnie była w Kościele. Wrrr tam się namęczyłem w U2 to prawdę mówiąc chyba tylko Lazarevich był trudny.

 

W każdym bądź no właśnie w Uncharted trzeba sobie doliczyć te "parę" godzin. Na zbieranie szczęki, na branie oddechu, podziwianie etc xD w samym Nepalu na dachu hotelu spędziłem przy każdym przejściu dobre kilkadziesiąt minut.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja w jedynce największy problem miałem na crushing przy tym rozbitym samolocie..... Cholery tam dostawałem po czym się wkurzyłem i dałem pada bratu który to zrobił za pierwszym podejściem 0_o

 

Koferek w Ultimie zamówiony nie mogę się doczekać dostawy :D

Opublikowano

Fajnie że czas przejścia jest taki. Przy moim sposobie przechodzenia będzie to z 2x tyle. W lipcu jak któryś tam raz przechodziłem U2, to miałem 17h czyli więcej niż za pierwszym podejściem. tutaj powinno być podobnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...