K@t 116 Opublikowano 16 listopada 2011 Opublikowano 16 listopada 2011 Powiem tylko, że wszytkie oprócz Wieżowca/Wzniesienia zostały zauważalnie uproszczone pod kątem grafiki. Akurat Jaskinia to ma zauważalnie więcej szczegółów, ale ocenić będzie można dopiero jak mapka się już ukaże. Muzeum w U3 też wygląda imo o wiele lepiej. Cytuj
YETI 10 989 Opublikowano 16 listopada 2011 Opublikowano 16 listopada 2011 Dwie mapki z pierwszego DLC “Flashback Map Pack #1”: Lodowa Jaskinia z U2: (globalne ocieplenie ją dopadło ) Fort z U2: Dwie za(pipi)iste mapki, biorę jak tylko się pojawi na PSS. PS. Chętny ktoś na co-op na hardzie? 1 1 Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 16 listopada 2011 Opublikowano 16 listopada 2011 (edytowane) Powiem tylko, że wszytkie oprócz Wieżowca/Wzniesienia zostały zauważalnie uproszczone pod kątem grafiki. Akurat Jaskinia to ma zauważalnie więcej szczegółów, ale ocenić będzie można dopiero jak mapka się już ukaże. Muzeum w U3 też wygląda imo o wiele lepiej. Pisząc wszystkie, miałem na myśli (co chyba oczywiste) mapki już dostępne (Wieżowiec, Stopione ruiny, Muzeum i Zakład) a te (oprócz właśnie Wieżowca) zostały wykastrowane z części elementów. Akurat Jaskinia wstępnie wygląda dobrze (dodali troche elementów, trawka itp.... ale widać tez, że zabrali te konstrukcje w tle po lewej). Później wrzucę te swoje porównania reszty map Nie są tak dopasowane jak to z Jaskini.. ale lepszy rydz niż nic e: Wrzucam porównanie Po lewej U3, po prawej U2. Muzeum - ogólnie kwesia gustu.. mi brdziej pasuje wersja dzienna. Uproszczenia: brak interaktywnych elementów ( gabloty, które w U2 mozna było zniszczyć) oraz dodatkowych źródeł światła. Zalane/Stopione Ruiny - podobnie jak wyżej.. w sumie kwesia gustu. Mi osobiście zdecydowanie bardziej podobała się wersja z U2. Uproszczenia: Brak wody, której odbijało się otoczenie, brak roślinności (niby usprawiedliwione nowymi warunkami.. ale jednak). Zakład - znowu kwestia gustu ale mi bardziej podobał się zakład w U2. Uproszenia: brak wody, w której odbijało się otoczenie i postacie. Lustro "nie działa". Źródła światła nie generują cieni. Brak ruchomych elementów otoczenia. Uproszczone tło. Do tego dochodzą znacznie słabiej wykonane modele postaci (multiplayer). Może ktoś pomyśli, że czepiam się pierdół.. może i ma rację ale akurat zwracam uwagę na takie szczegóły i troszkę kłuje mnie w oczy takie cofanie się do tyłu... <_< Edytowane 16 listopada 2011 przez Emet 7 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 16 listopada 2011 Opublikowano 16 listopada 2011 Emet - ladne porownanie, lap plusa. Ciekawe jak to wszystko wyglada, sam zauwazylem, ze modele postaci w Uncharted 3 sa jakies takie..... inne, slabsze niz w Uncharted 2. Graficznie - mapy rowniez - jakies te nowe mapy... hmm... jak gram w dwojke to az sie dziwie, ze to poprzednia czesc gry. W Uncharted 2 mapy sa bardzo kolorowe, pelne szczegolow, ktore przykuwaja oczy podczas rozgrywki, jest na co popatrzec, natomiast w trojce jakos tak..... lyso, jak nie Uncharted. Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 ej wiadomo cos nt. patcha poprawiajacego celowanie? gram od wczoraj i kilka razy sie niezle wku.rwilem jak nie moglem HS zasadzic. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 (edytowane) Patch jest w fazie testów. Może ktoś pomyśli, że czepiam się pierdół.. może i ma rację ale akurat zwracam uwagę na takie szczegóły i troszkę kłuje mnie w oczy takie cofanie się do tyłu... <_< Może ktoś pomyśli, że czepiam się pierdół... ale czy można cofać się na przykład do przodu? Edytowane 17 listopada 2011 przez SzczurekPB Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Oj tam, oj tam... czepiasz się Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 jak zmienic sposob trzymania broni? w sensie z jednej reki do drugiej? w u1 i u2 robilo sie to za pomoca L3, a tu? Cytuj
Daffy 10 565 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 też tylko trzeba tą możliwość odblokować w opcjach sterowania Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Nie tyle odblokować co włączyć w opcjach Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 (edytowane) Jak już przy porównywaniach jesteśmy: Edytowane 17 listopada 2011 przez nobodylikeyou Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Ukończyłem gierke kilka h temu i muszę przyznać, że spodziewałem sie gorszej, po U2, gry. Miła niespodzianka. Jeśli chodzi o gameplay, to bez (pipi)nięcia ALE to nie przeszkadzało w odbiorze tej produkcji - bardzo ładna grafika (kilka razu wbijało mnie w fotel, a jedyny komentarz jaki potrafiłem powiedzieć to tradycyjne polskie "o (pipi)a..."), dźwięk również pierwsza klasa (żałuje, ze zapoznałem się z OST przed zagraniem), a fabuła? Fabuła i cała przedstawiona historyjka również bardzo przystępna i dobrze podana (nie liczyłem na happy end ). ogolnie bardzo cieszą mnie sytuacje kiedy podchodzę sceptycznie do gry, bo wiem, czego sie spodziewać, wiem na co stac developera, a jednak szczęka znowu opada. Ludzie zarzucają grze odtwórczość - owszem jest tego sporo, sa nawet sceny wycięte wprost z u1 oraz 2, ale imho to był celowy zabieg (mnie sie podobało), cos jak wrzucanie do wszystkich uncharted sekwencji uciekania "do ekranu" rodem z crasha bandicoota. życze wszystkim developerom, żeby robili gry, przynajmniej na takim poziomie graficznym, jak u3, na konsolach nowej generacji. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Modele postaci w multi to jakieś nieporozumienie i najlepiej to widać na tych dodatkowych z DLC (za które trzeba jeszcze raz płacić), na podstawie Drake'a UDF widać to badzo wyraźnie no i na powyższym porównaniu Chloe. Co do mapek z dodatków U2 to jedynie Fort ma szanse zniszczyć mnie graficznie, bo o reszcie to już pisałem w temacie o multi. Świetne porównanie Emet. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 (edytowane) Modele postaci w multi to jakieś nieporozumienie i najlepiej to widać na tych dodatkowych z DLC (za które trzeba jeszcze raz płacić), na podstawie Drake'a UDF widać to badzo wyraźnie no i na powyższym porównaniu Chloe. Co do mapek z dodatków U2 to jedynie Fort ma szanse zniszczyć mnie graficznie, bo o reszcie to już pisałem w temacie o multi. Świetne porównanie Emet. Jeśli Chloe cię rozczarowała to Lazarevic & Elena pewnie zabiją: FATALITY... Podziękujmy za to kustomizacji, obsłudze 3D i splitscreen'owi. Dobrze że przynajmniej mapy nie odstają od U2. (No może poza Molten Ruin) Edytowane 17 listopada 2011 przez nobodylikeyou Cytuj
humanno 201 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 (edytowane) ogrywam właśnie Chateou [czy jak tam..] czyli gralem jakies 3h - 1sze wrazenia na szybko: nastawiałem sie an przyjemną gre ze świetną grafiką i... tak jest na poczatku maly zonk bo jak sie okazalo wersja z GB nie ma PL [sorry Krysia], no ale cóż. 2gi mały zonk - wtf? najładniejsza gra na PS3 ma chyba najgorszy wygląd main menu ale to szczególik oczywiscie. Po tym jak moje oczęta zaczęły być pieszczone grafiką od 1szego ujęcia w Londynie to jednoczeście dostałem piaskiem po oczach, gdzie jest AA? nie jestem grafo-fetyszem ale wszędzie mieniło mi się od strzępiastych krawędzi, blle.. chociaż teraz po tych 3h juz tego tak nie widze, moze tylko na tamtym levelu bylo to takie widoczne? Anyway, narazie przyjemna przygoda, WCIĄGAJĄCA. Ku mojemu zaskoczeniu mialem pograc 2 h i wrzucić film, ale jakos tak.. ciągnęło mnie do przodu i skonczylo sie ze grałem caly wieczór. Za to mam 1 poważny zarzut. MASAKRYCZNE Ai, i naszych kompanów i przeciwników [których też swoją drogą sypią hurtem w tej części]. Nasza ekipa biega w te i spowrotem czesto mijając sie z przeciwnikami, prawie wcale nie strzelają i nie dostają kulek. Inna sprawa ze przeciwnicy też biegną zawsze jak idioci do murku zza ktorego sie ostrzeliwuje. Jak gdyby nigdy nic podbiega obok mnie koles z shotgunem i.. zaczyna mnie bić no to sie bijemy, a obok stoi kolejny kolo i sie patrzy.. gram na hard!! WIem ze w filmach z Indiana Jones'em tez przeciwnicy byli raczej mięsem armatnim, ale ta gra to w duzej czesci strzelanina, bez takich przypałów prosze! Nic to, jutro dalszy ciąg przygody. ps. co to za porównania wrzucacie? to postaci z u2 i multi u3? Edytowane 17 listopada 2011 przez humanno Cytuj
shinjikun7 4 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Na jakim poziomie trudności grasz humanno? Cytuj
sentryandy 2 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Więcej porównań: http://gamingbolt.com/uncharted-3-character-models-were-heavily-downgraded-in-the-mp Kpina z graczy czy co, sam nawet sobie nie zdawałem sprawy ze to tak fatalnie wygląda. 2 Cytuj
humanno 201 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 (edytowane) Na jakim poziomie trudności grasz humanno? ..a obok stoi kolejny kolo i sie patrzy.. gram na hard!! Edytowane 18 listopada 2011 przez humanno Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 @nobodylikeyou Widziałem te porównania na forum ND, niezła kicha. Ważne że sama rozgrywka jest miodna, ale te modele strasznie kłują w oczy. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Tak jak ktoś wcześniej wspomniał - kustomizacja i 3D. Szczegółowość między U2 a U3 to przepaść. Niebywałe, naprawdę. Cytuj
schabek 5 334 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Ok po ochłonięciu, odstawieniu U3 na bok, wypowiem się tak na trzeźwo w miarę. Nie będę tutaj się podniecał plusami tej gry lecz wytknę jej błędy Graficznie gra urywa moją seksowną pupkę. Ale tylko przez większość gry, a nie przez cały czas. Takie lokacje jak Londyn, Syria, statki, a nawet Ubar(jasne, piękne budowle, zaginione miasto do którego dążyliśmy przez całą drogę. Ale tak na prawdę ile jesteśmy w Ubarze? Schodzimy po schodkach, Drake łyka wody i do widzenia. Czas w którym możemy po spuszczać się nad pięknem tego miasta wynosi ~ 10 sekund (!). No chyba że kogoś jara zwykła budowla podpięta pod jaskinie równie jak wspomniane miasto.) - podobają mi się. Ale nie zachwycają mnie, nie rozpierdalają systemu, nie przegrzewają konsoli, wspomniana tu przez kogoś kilka razy 'paszcza' konsoli nie dławi się zaje bistością tego dzieła ND pod względem grafiki. Przyznam się, że nawet Château nie robi na mnie większego wrażenie. Ok jest pięknie, szczególnie drzewa, ta chwila gry idziemy tym laskiem, ten strumyczek - no na prawdę jest wręcz bajkowo, ale tego jest za mało. Zaraz znowu wpadamy do budynku->podziemia(ciemno jak a odbycia murzyna). Dopiero pod koniec chapteru znów jesteśmy uderzeni epickością kiedy uciekamy z tego dworu, po palących się belkach. Największy jednak zawód dla mnie to piasek. Tylko ja mam wrażenie że piasek z U3 = śnieg z U2? Ofkoz kolory inne. To jeszcze da radę przełknąć. Ale to że z pustynią, z piaskiem sam na sam mamy do czynienia w jednym chapterze to jest kurde skandal roku. Nie liczę tych durnych wymian ognia w tym miasteczku na pustyni bo zamiast do tego miasta wepchnąć jakieś zagadki, łamigłówki, znaleziska etc. to ND dało nam strzelaninę. Na prawdę nie mogli nam wcisnąć tych rywali do jakiś innych lokacji? Po co na pierwszym trailerze pokazali nam idącego Drake na piasku? Po co na okładkę wcisnęli pustynie? Po to żeby napalony na spotkanie z arabskimi piaskami gracz przeszedł 10m, a następnie postrzelał do wrogów. Nie czuję kompletnie tej oszałamiającej pustyni gdy trwa wymiana ognia. Zamiast tego przecież mogli... A z resztą wspomniałem już o tym. Dodać jeszcze lag podczas celowania (którego ja bym nie zauważyłem gdyby nie 'pomoc' forumka) oraz gorsza szczegółowość względem U2 i ktoś gotów pomyśleć że mamy tu styczność z crapem. Nic bardziej mylnego. Błędy które wspomniałem to minusy które dzielą tą genialną grę od produkcji wszech czasów. Dosłownie. Bo gdybyśmy mieli w każdej grze, w każdym filmie takie niedoskonałości jak w Uncharted 3 to chyba zawód krytyka byłby najprzyjemniejszym na świecie. Dziękuje. 1 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 No trudno się z tym nie zgodzić. Ja od siebie dodałbym jeszcze, że przeciwnicy są mało różnorodni. W dwójce mieliśmy też walki z czołgiem, helikopterem, czy guardianami (razem z Tenzinem). Tutaj w zasadzie nic takiego nie ma. Wyskakuje czasem duży koleżka, z którym za każdym razem walczy się dokładnie tak samo. O ile jedynkę i dwójkę chciało mi się kończyć kilka razy, tutaj jakoś nie mam na to ochoty na samą myśl o Londynie, czy Syrii. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 (edytowane) Przyznam się, że nawet Château nie robi na mnie większego wrażenie. Ok jest pięknie, szczególnie drzewa, ta chwila gry idziemy tym laskiem, ten strumyczek.. he, a ja mialem napisać ze wlasnie drzewa wypadają imo słabo no moze tak: słabo na tle strumyczka np, bo ogólnie są calkiem ok. Ale strumyczek, ta woda... do ideału brakuje tylko zeby ładniej sie pieniła przy spadach (ale troluje ). Edytowane 18 listopada 2011 przez humanno Cytuj
Kapcior 4 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 co daj wykupienie Fortune Hunters Club ? co daje na dzień dzisiejszy wiadomo ?<h3 class="r"></h3> Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 (edytowane) Dostaniesz "w cenie" 4 dodatki z mapami oraz 3 dodatki ze skinami postaci. Na tą chwilę dostaje się na wejściu 3 paczki z postaciami (warte osobno 30zł w sumie) + bardzo słaby IMO motyw do XMB. Edytowane 18 listopada 2011 przez Kyo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.