Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Eeee.. Ok u got me. :pinch: Mam nadzieję że znajdzie się tutaj ktoś kto powie iż przed paroma dniami go jeszcze nie było :P Tak czy inaczej dzięki za zaangażowanie ;)

 

Btw, wśród skinów postaci wciąż brakuję:

- Zimowego Flynna

- Zimowego Sullego

- Eleny w piance płetwonurka

- Zorksela (opancerzony żołnierz z wizerunkiem czaszki na hełmie)

- Daniela Pinkertona i Riki Raji z dodatku Eye Of Indra

- Maca

- Dillona

- Blaina

- Dutcha

 

Trochę wał. (IMO zwłaszcza w kwestii Eleny i Flynna )

 

Jeśli do FHC dorzucą tuzin skinów z MGS1-4 to kupuję już dziś :P

 

W pierwszym DLC z mapami (Flashback #1) będzie Jaskinia (już nie lodowa ;) ), Fort, Sanktuarium i podobno jeszcze jedna nieujawniona mapa z U2.

No i tu jest problem. Kupić wszystkie paczki ze skinami + np. zestaw KZ3 (ok. 35 zł), czy poczekać ze wszystkim na obrót wydarzeń z FHC i następnymi mapkami. -_-

Edytowane przez Square
Opublikowano

Macie jakiś sprawdzony sposób na odblokowywanie bronii poprzez zbieranie skarbów ? Je.bnięty jest ten system, odpalam jakiś tryb po raz pierwszy i w jednym meczu zdobywam dwa skarby z jednego kompletu, a przez następne kilkanaście/dziesiąt szpili nie da rady zdobyć tego brakującego bo ciągle wpadają te same, wtf :blink: Próbowałem begać z dopalaczem zwiększającym znalezieniu skarbu w skrzyni, ale efekt jest ten sam, cały czas zbieram te same skarby.

Opublikowano

To ze skarby nie chca wypadac to maly pikus, spróbuj odblokowac wszystkie dodatkowe skiny postaci w co-op adventure, tam dopiero sa cyrki. Ta gra ma narazie tyle bledow ze nie zdziwilbym sie jak by jeszcze nikt nie mial skompletowanych wszystkich skarbow.

Opublikowano (edytowane)

To jak tak z innej beczki; Co myślicie o FALusie? :D ND powinno go zbalansować, czy zostawić jak jest?

Jego miłośnicy bronią go iż jest mocny tylko na średnim i krótkim, zaś na dłuższych odległościach giwera ssie.

Ja tam nie wiem, ale większość strzelanin, akcji "face to face" ma właśnie miejsce na średnim i krótkim dystansie. (Mapy: Pustynna Wioska, Syria, Chetau. Tryby: Grabież, Zadania Drużynowe, Free For All.) To samo z M9 wyposażonym w mod "Quick Fire".

Co spytam którego znajomego, ten przyznaje że to tania bestia. I tylko nią może w ogóle stawić w szranki z drugim FAL'em. :blink: (Na drugim miejscu wymieniany jest zmodyfikowany M9.)

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Fall to strasznie przegieta bron w tym momecie ( zwlaszcza z lepsza celnoscia), najciekawsze jest to ze nieraz headshoty wchodza mimo iz ostatnie pociski wcale nie trafily w glowe , inna sprawa ze ilekroc strzelamy do kogoc turlajacego sie zawsze trafiamy "heda"

Zreszta wystarczy zobaczyc czym graja ludzie na hardcore, tyko fallem ,inna bronia nie masz szans tam wygrac.

Moim zdaniem powinien byc tak silny tylko gdy korzystany z lunety ( przyblizenia ).

Opublikowano (edytowane)

Fall to strasznie przegieta bron w tym momecie ( zwlaszcza z lepsza celnoscia), najciekawsze jest to ze nieraz headshoty wchodza mimo iz ostatnie pociski wcale nie trafily w glowe , inna sprawa ze ilekroc strzelamy do kogoc turlajacego sie zawsze trafiamy "heda"

Zreszta wystarczy zobaczyc czym graja ludzie na hardcore, tyko fallem ,inna bronia nie masz szans tam wygrac.

Moim zdaniem powinien byc tak silny tylko gdy korzystany z lunety ( przyblizenia ).

^This.

Z tym turlaniem to dla mnie nowość, ale może to dlatego że jestem kompletnym newbie w tym mp.

W tej chwili:

- FAL

- Quick Boom (Super szybkie granaty)

- M9 z modem "szybki ogień"

- oraz combo Bargain + Paid Bargain (zwłaszcza z dopalaczem Explosive Expert + np. RPG kickback

Robią z tego multi jeden wielki festyn silnych broni.

 

IMO; dodanie jednej kulki więcej w głowę i klatę + delikatne obniżenie szybkostrzelności (7~10%) powinno rozw. sprawę. Tak przynajamniej obstawia większość przeciwników FALusa.

Przy tej okazji chciałbym zareklamować tę serię:

http://www.youtube.com/watch?v=lpa78-aXt-o&feature=g-all-c&context=G26f162eFAAAAAAAAFAA

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Plusik 1
Opublikowano

Mnie najbardziej interesuje by naprawili problem ze znajomymi których nie łączy do tego samego meczu. Ile ja przez to musiałem z meczu wychodzić bo ja już zaczynałem mecz grać, a kumpel w lobby cały czas jest. A najśmieszniejsze jest to, że możemy normalnie rozmawiać :verymad:

Opublikowano (edytowane)

Najbliższy patch powinien karać uciekających z meczy (w podobny sposób co w U2), losować graczy do ich rangi i nieco osłabić FALa. Te zmiany interesują mnie najbardziej

Mam bardzo wiarygodne Ratio Zabić i Śmierci oraz Wygranych i Przegranych w U2. (To samo w U3) "Rage Quit'y" stanowią u mnie mniej niż 2% wszystkich stoczonych meczy. I absolutnie to popieram patrząc na KDR niektórych ludzi jak np. 4.00, 5.00, 7.00. Z drugiej strony absolutnie rozumiem podobne mi osoby, które mimo to nie chcą aby to nastąpiło.

Rozgrywać blisko 20 minutową Grabież przeciw całemu teamowi lagerów z BRA, CHLE, MEX nie jest wcale takie zabawne, podobnie jak glitcherzy (zwłaszcza w Labolatoriach typu Snajperka i Obrzyn) czy ludzie opuszczający twój team w trybach zadaniowych (znowu Grabież) lub Eliminacja.

- to naprawdę w(pipi)iająca rzecz, a co dopiero jesli wyjscia miałyby byc zaliczane do przegranych...

 

Jedyne na co bym przyklasnął to liczenie wszystkich medali (także niesławnego "Pechowca") oraz wszystkich zabić i zgonów w razie wyjścia.

 

Ps Jedna moja znajoma - swoją drogą naprawdę niezła w 1v1 i normalnych meczach - ma w U3 WLR na poziomie 49.5 Niesamowita dziewczyna. :D

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Przez to ze nie ma kar ucieczki z gier sa niestety nagminne, potem w takim rankingu wygranych meczy widzi sie kogos z ratio 219, taki koles ma niby ponad tysiac wygranych a tylko 5 przegranych meczow, innymi slowy 5 razy nie zdazyl zwiac gdy jego team przegrywal.

Inna sprawa to bugi podczas szukanie gry tak jak wspomnial lukaszt_89 a jakie w poprzedniej czesci nie wystepowaly wcale tak czesto.

 

Z kolei inna bajka to dolaczanie do trwajacej juz gry ( zwlaszcza free for all ) gdzie po doloczeniu widzimy ze pozostalo np. 3-5 fragow do konca meczu, to tez powinno byc naprawione w pierwszej kolejnosci.

Edytowane przez Freeze182
Opublikowano (edytowane)

Przez to ze nie ma kar ucieczki z gier sa niestety nagminne, potem w takim rankingu wygranych meczy widzi sie kogos z ratio 219, taki koles ma niby ponad tysiac wygranych a tylko 5 przegranych meczow, innymi slowy 5 razy nie zdazyl zwiac gdy jego team przegrywal.

Inna sprawa to bugi podczas szukanie gry tak jak wspomnial lukaszt_89 a jakie w poprzedniej czesci nie wystepowaly wcale tak czesto.

No niby racja, ale jak ty sobie wyobrażasz kiedy będziemy musieli np. użerać się przez cały mecz z glitcherami, czy pełnym teamem lagerów z Am. Łac. ? ;/

Status zabić i śmierci liczy się dla większości ludzi jednak bardziej i to powinno być uwzględnione przy wyjściach. Tylko to.

Z kolei inna bajka to dolaczanie do trwajacej juz gry ( zwlaszcza free for all ) gdzie po doloczeniu widzimy ze pozostalo np. 3-5 fragow do konca meczu, to tez powinno byc naprawione w pierwszej kolejnosci.

Dołączyłem raz do FFA gdy było już 0 do 13 (dla mnie). 4 sekundy później moja biedna Elena (lv 12) została po prostu zgwałcona przez Nooba z KAL7 z modem "szybki ogień" nacierającego z biodra 5 metrów za mną. 15 sekund po respawnie skończyłem mecz ze statsami : 0 kills/ 1 death. :D

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Lagi sa i beda, wszyscy je mamy ,mniejsze lub wieksze i niestety nic na to nie poradzimy. Inna sprawa jest to jak sie podchodzi do gry, sam nieraz strasznie irytuje sie lagami i wyzywam kogos od lagerow, jednak potem gdy przerzuci kogos z moich znajomych do przeciwnego teamu jestem nieraz swiadkiem chec jakie dzieja sie grajac przeciw nim ( zreszta i oni narzekaja na niektore moje akcje), najsmieszniejsze jest to ze wiele osob z uporem maniaka twierdzi ze u nich wszystko jest ok a tylko przeciwnicy maja straszne lagi.

Niestety taka gra , "skill" nieraz nie wystarcza, trzeba zacisna zeby i grac dalej lub przerzucic sie na inna gre.

 

Co do ucieczek z gry to najciekawsze jest to ze w 80 % przypadkow to wlasnie niby ci lepsi gracze ( nieraz cale teamy) najczesciej uciekaja, wpierw jest wyzywanie , smiechy a potem szybciutkie "rage quit", naprawde zabawnie jest spotkac jakiegos niby "PRO" i po meczu zerknac ile to on razy opuscil gre.

 

Jesli chodzi o statystyki w U3 to sa one ( dla mnie ) niestety jednym wielkim nieporozumieniem, nie wiem kto wymyslil by staty z obu wersji beta ( dla ps plus i subway) trafily do pelnej wersji gry.

 

ps. jesli chodzi o glitche to jak narazie skuteczny (powiedzmy) jest tylko jeden na pustynnej wiosce a i tak oszust niewiele moze stamtad zrobic, bardziej skopana jest sparawa z "respownami" na Syrii i pociagach na Londynskim metrze.

Opublikowano

Kupiłem, przeszedłem, sprzedałem.

 

Bardzo fajna gra, kupiłem tylko dlatego że U2 mi się bardzo spodobał i chciałem uświadczyć kontynuacji historii.

Gra na easy zajęła mi około 7h. Przy czym zrobiłem 36% trophy (nawet w nie nie spoglądając)

 

Męczy mnie tylko ta relikwia której nie mogłem znaleźć :D

Opublikowano

Gratuluje błyskawicznego przejścia, mi skończenie gry na 3 poziomach trudności i wbicie platyny zajeło 31h.

Jednego skarbu tylko nie znalazłem sam, na pustyni. Jak już sprawdziłem to myślałem że je-bne ze śmiechu iż w tak banalnym miejscu będąc trzy razy nie wpadłem na niego.

W sumie przeszedłem singla 4 razy i już mi się znowu che zacząć od nowa.

Opublikowano

Nie ma to jak zakończyć stary rok zwieńczając go końcówką kampanii Uncharted 3. Wskoczyłem od razu na Hard i powiem szczerze, że

końcówki na Crushing'u z tymi niby demonami

sobie nie wyobrażam. W dwójce walka z Lazarevicem była przegięta, ale ci kolesie doprowadzali mnie dziś do szału. Rzecz jasna Drake jak przystało na cyborga nie złamał sobie ani jednej kości, a spadł chyba z łącznej wysokości 30 kilometrów. Twardziel, nie ma co.

 

Gierka jest prześwietna. Zaraz po skończeniu nie myśląc wiele rozpocząłem przejście na poziomie Crushing. Tutaj dopiero się zabawię. Czuję, że snajperki, stealth, sawed-off'y i SAS'y będą odgrywać najważniejszą rolę.

Opublikowano

Moment o którym piszesz nie jest wcale taki trudny. Jeżeli przeszedleś z Hammerem i Tau na hardzie to na Crushingu też dasz radę bo juz dokładnie wiesz jakiej taktyki użyć. Ja miałem takie same obawy, a przezedłem to za drugim podejściem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...