Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bez obrazy, ale te filmiki(pierwsze 3) to podstawy frajerskiego i żałosnego sposobu gry opartych na wykorzystywaniu idiotycznych rozwiązań zastosowanych przez Naughty Dog. Dziwie się, że ludzie tworzą filmiki chwaląc się swoim pseudo skillem -_-

Edytowane przez karol666
Opublikowano (edytowane)

Wtf??? A ja myślałem że to fagasy nigdy nie dotykający przycisku L1 psują ten multi. :ninja:

Nooby z was i tyle. :D

Jak chcecie dilować z biegającym jak z cieczką i napie*dalającymi bez używania celowania  userami Kał7 czy innego Rapid Fire M9 badziewia, bez wspomnianych technik, to droga wolna i powodzenia.

Fakt kickback Quick Boom, to porażka, ale karwa każdy chcący liczyć się gracz musi umieć takie akcje.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Mam max lvl na 4 legacy, od początku używam tylko ak-47 ze standardowym pistoletem, bez żadnych power weaponow/ofensywnych kickbackow/fleetfootow/bez wychodzenia z gry i bez wymienionych wyżej akcji i mimo tego mam K/D na poziomie 1.5, no ale wychodzi na to że nie jestem liczącym się graczem :D

btw. to nie "fagasy" używający blindfire psują tą gry tylko naughty dog którzy nie mają pojęcia o dobrym zbalansowaniu MP

Edytowane przez karol666
Opublikowano (edytowane)

No wychodzi jednak że Nie.

Pierwsza technika - Wack & Roll - to najlepsza obrona przed taktykami typu "Blindfire, blindfire + Punch". Sorry za ang. zwroty, ale przywykłem do oficjalnego forum U3 mp. Kolo wdusi kółko + kierunek, zostawiając Ci prezent w postaci granatu leżącego pod nogami. Przeżyjesz tylko jeśli w porę opanujesz Tę samą technikę tym samym "cancelując' animację melee i spier... poza zasięg eksplozji.

Tap & Nade:  Zostajesz zaskoczony od tyłu (khe khe) Masz 2 wyjścia: odwrócić się, wymierzyć i zginąć (jeśli zadano ci spory demage), albo w porę odskoczyć i zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia granatu, tym samym dając sobie czas na ucieczkę, lub kontratak. Jeśli gość ściga Cię z shotgunem, lub Kal7 - masz to samo najlepsze wyście.

Wreszcie technika z 3-go filmiku; Co do kurfy nędzy jest nie teges ze skutecznym rzucaniem granatu, który i tak wybucha 100 razy wolniej niż w U2 i daje się go odrzucać nawet jeśli ląduje 2 metry od Ciebie??? :turned:

 

Ps power weapons bywają tanie (SAS12, Hammer) ale przynajmniej grają swoją rolę - zmniejszają poziom kamperstwa. No i skoro preferujesz AK i pistolet, powinieneś czuć się świetnie w trybie klasycznym.

 

Ps2 "btw. to nie "fagasy" używający blindfire psują tą gry tylko naughty dog którzy nie mają pojęcia o dobrym zbalansowaniu MP"

 

To tez. ^^

Edytowane przez nobodylikeyou
Gość Szprota
Opublikowano (edytowane)

Zmień sobie na otwarty(2). W internecie znajdziesz poradniki jak to zrobić ;) Osobiście nie robiłem operacji zmiany NATa bo nie potrzebowałem,od razu miałem 2 :D

Edytowane przez Lionel
Opublikowano (edytowane)

 

Wreszcie technika z 3-go filmiku; Co do kurfy nędzy jest nie teges ze skutecznym rzucaniem granatu, który i tak wybucha 100 razy wolniej niż w U2 i daje się go odrzucać nawet jeśli ląduje 2 metry od Ciebie??? :turned:

 

Ps power weapons bywają tanie (SAS12, Hammer) ale przynajmniej grają swoją rolę - zmniejszają poziom kamperstwa. No i skoro preferujesz AK i pistolet, powinieneś czuć się świetnie w trybie klasycznym.

Problem w tym, że granata który odbija się od jakiejś powierzchni przeważnie nie da się odrzucić i wybucha praktycznie od razu (prawie jak quick boom), a power weapony takie jak hammer i rpg namierzają się automatycznie przy skokach i blindfire dając Ci darmowego fraga. 

Edytowane przez karol666
Opublikowano (edytowane)

^ To nie jest problem, a w zasadzie podstawa skutecznego używania granatów... <_<

Jeśli chcesz to robić skutecznie musisz wpierw potrafić szybko przycelować i rzucić we właściwe miejsce, zwłaszcza kiedy kolo który właśnie skrył się za osłoną ma w łapach T-Bolt'a, czy inny badziew. 

Spójrz na moment od 0:10 do 0:45:

Czy twoim zdaniem niszczę to mp, tylko dlatego że umiem rozumnie używać granatów? :D

 

W U2 nie było w ogóle żadnego odrzucania granatów, a każdy z nich wybuchał wciągu sekundy, gdyby ta technika nie działała specjalne granaty używane do oczyszczania pomieszczeń z kamperami, byłyby prawie całkowicie zbędne i prawie wszyscy latali by z Quick Boom...

Edit: Co do sztrzelania na oślep z broni wybuchowych - pełna zgoda. Z tym że żaden z ów filmików nie promuje takiej techniki. ;)

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Nigdzie nie powiedziałem, że używanie czegoś takiego niszczy MP, tylko że coś takiego jest tanie i nie ma wiele wspólnego z fair play, osobiście nauczyłem się z temu przeciwdziałać i już teraz mi to bardzo nie przeszkadza. 

Ten filmik pokazuje jak koleś praktycznie bez większego wysiłku zdobywa 3-4 fragi - nie wymaga to jakiegoś większego skilla tylko poznania mechaniki działa takiego rzutu.

Równie dobrze ktoś mógłby powiedzieć, że potrafi rozumnie używać blidnfire z kal-7(m9 ROF) czy też rozumnie podskakuje by automatycznie załatwić Cię z hammera :P

Opublikowano (edytowane)

No dobrze, czy uważasz że bardziej fair play jest banda 4-5 kamperów wesoło popierdujących w jednym, bezpiecznym kącie, czy koleś/ babka który Sam wyczyści ich wszystkich za pomocą jednego skutecznie rzuconego granatu?
Ten koleś z filmiku to ja i rzeczywiście nie kosztowało mnie to większego skilla, (może poza pierwszą akcją z 0:13). Nie wiem czy wiesz, ale w tym mp granaty można odrzucać nawet jak lądują parę metrów od Ciebie. Czy to jest wg Ciebie bardziej fair? Zresztą sam powiedziałeś że potrafisz dilować z tą techniką, więc każda opcja ma swoją alternatywę.
 

Równie dobrze ktoś mógłby powiedzieć, że potrafi rozumnie używać blidnfire z kal-7(m9 ROF) czy też rozumnie podskakuje by automatycznie załatwić Cię z hammera :P

No tak, bo granaty automatycznie lecą do celu jak pociski z Hammera podczas skoków..  :yes: Ale co tam, najlepiej jakby ta technika w ogóle nie działa i wtedy już prawie wszyscy biegali by z QB;

I wtedy było by zapipiście. 8)

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

W sumie to nie widzę związku z brakiem tej techniki a QB. Raczej 90-95% graczy jej nie zna... a nie zauważyłem aby każdy z nich używał QB. Ostatnio raczej częściej widzę nawet snajperkę niż QB.

Dla jasności.. sam oczywiście QB używam, bo pasuje to do moich boosterów (śmiałek).

Opublikowano (edytowane)

Cóż, Quick Boom to jedyne granaty których nie da się odrzucić bo wybuchają automatycznie. No i można mieć ich kilka jednocześnie. Timer działa nawet po zgonie, więc jak zginiesz zaraz po ich aktywacji masz jeszcze ponad 10-14 sekund na ich wykorzystanie po respawnie. To nadal najlepszy i najbardziej irytujący kickback, (timer powinien kończyć się automatycznie z chwilą zgonu).

Mega Bomb i Cluster Bomb mają większy zasięg, ale wybuchają znacznie wolniej i dają się łatwo odrzucać - nawet gdy lądują 2 m. od twojej postaci, no chyba że przeciwnik potrafi nimi właściwie rzucać. Mimo wszystko jeśli używasz np. dopalacza Team Safe (Bezpieczna Drużyna) przed tym drugim i tak dość łatwo uciec. Gdyby zawsze dawało się je odrzucać, były by kompletnie zbędne w por. do QB.

 

Jeśli któraś z wyż. wym. technik jest tania to jest nią metoda z drugiego filmiku, czyli Tap & Nade połączona z rzuconym QB. Reszta to naprawdę podstawy. Używają ich wszyscy grający w turniejach itp. Zwłaszcza Wack & Roll (pierwsze video)

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Z tego pierwszego filmiku właśnie mam największą bekę, szczególnie jak dwóch kolesi robi to samo i krążą wokół siebie przez kilkanaście sekund. W tym twoim gameplayu też masz taką akcję, że nie możesz trafić przeciwnika z pięści.

Opublikowano (edytowane)

No, co? On też nie potrafił.  :whistling: I właśnie dlatego ta technika jest tak dobra. Bez wyuczonego od turlania po każdym melee, można skończyć z wybuchowym upominkiem pod nogami.

A ci kolesie byli podstawieni. :P

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Wiem, że byli podstawieni, ale takie akcje właśnie najbardziej śmieszą. Nieraz miałem czy to w "starciu trzech drużyn" czy "każdy na każdego" że wpadało się w jakieś miejsce, a tam kilku pajaców próbowało się zabić w podobny sposób. Oczywiście zawsze załatwiało sie wszystkich i wiśta dalej.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Otóż mam taki problem. Jakiś czas temu kupiłem nówkę edycji odkrywcy. Dziś postanowiłem wpisać kody, ten od edycji odkrywcy nie wchodzi, jest info, że jest już wykorzystany. Natomiast kod z edycji specjalnej wszedł, ale przedmiotów nie mam w grze. Jakieś rady ?

Opublikowano

Nie wiem czemu założyłeś, że trzeba grać w multi, aby to znać :P

 

A propo trybu multi, nie ma problemów ze znalezieniem ludzi ? Planuje powrót do Uncharted.

Opublikowano (edytowane)

My Uncharted_no_lify tak mamy.  :whistling:

Dzięks!  :thanks:

 

Co do wyszukiwania ludzi, raczej zapomnij o polu DLC w trybie Klasyczny, czy Eliminacji. Od czasów F2P trochę ludzi przybyło, ale raczej nie zakupiło DLC. Najłatwiej idzie przyciąć w  Team Death Match, Team Objective, Plunder i 2v2v2. Nawet w mapki z U2. 

 

Ps Korzystając z okazji polecam każdemu, komu zależy na bardziej skillowym multi w Uncharted oddanie swojego kudosa w tym temacie: http://community.us.playstation.com/t5/UNCHARTED-3-Drake-s-Deception/NERF-HIPFIRE-140-bleep-kudo-s-time-to-do-something/m-p/38642509#U38642509 - bo to badziewie nadal skutecznie obrzydza nie jeden mecz i radość płynącą z używania broni innej niż automaty.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Niedawno skończyłem jakimś cudem 3 część Uncharted i nadal nie dowierzam...jak można było tak z&^$#ć taką serię x_X Oczywiście jest to moje prywatne zdanie, wiem że jest na pewno masa fanów również 3 części, ale po miodnej klimatycznie 1 i genialnej 2 spodziewałem się gry co najmniej trzymającej poziom. Graficznie jest wypas, lokacje też ok ale gameplay zmienili tak ostro że przecierałem oczy ze zdziwienia. Tzn. kupiłem trylogię i grałem w niedługich odstępach czasu dlatego tak to wychwyciłem, żeby nie myślał ktoś że nagle gameplay zmienili na JRPG czy racera :P Po prostu wszystko sknocili moim zdaniem - sterowanie jest teraz jakieś dziwaczne, spawn wrogów to już woła o pomstę do nieba, nawet model Eleny zrobili jakiś z przesadzonym makeupem 13latki i ogólnie przechodziłem modląc się żeby już gra się skończyła. Straszna przepaść pomiędzy 3 a poprzednimi dwiema częściami w mojej opinii ;/ Szlak by mnie trafił jak bym na premierze dał za to 2 stówy...

Opublikowano (edytowane)

Niedawno skończyłem jakimś cudem 3 część Uncharted i nadal nie dowierzam...jak można było tak z&^$#ć taką serię x_X Oczywiście jest to moje prywatne zdanie, wiem że jest na pewno masa fanów również 3 części, ale po miodnej klimatycznie 1 i genialnej 2 spodziewałem się gry co najmniej trzymającej poziom. Graficznie jest wypas, lokacje też ok ale gameplay zmienili tak ostro że przecierałem oczy ze zdziwienia. Tzn. kupiłem trylogię i grałem w niedługich odstępach czasu dlatego tak to wychwyciłem, żeby nie myślał ktoś że nagle gameplay zmienili na JRPG czy racera :P Po prostu wszystko sknocili moim zdaniem - sterowanie jest teraz jakieś dziwaczne, spawn wrogów to już woła o pomstę do nieba, nawet model Eleny zrobili jakiś z przesadzonym makeupem 13latki i ogólnie przechodziłem modląc się żeby już gra się skończyła. Straszna przepaść pomiędzy 3 a poprzednimi dwiema częściami w mojej opinii ;/ Szlak by mnie trafił jak bym na premierze dał za to 2 stówy...

Mam dokładnie takie same odczucia, jak Ty, co do 3 części. Ciesze się, że nie kupiłem w dniu premiery ( tak jak 2 część) bo tym razem srogo bym się zawiódł. Gra jest tak masakrycznie zbugowana, pocięta, niespójna i czasami debilna, że ąz trudno uwierzyć, że to wciąż Naughty Dog. Końcówka to wręcz policzek dla gracza( dawno nie wiedziałem w topowej grze tak słabej, banalnej ostatniej potyczki i w ogóle zakończenia). Gra gdzieś tak do połowy trzymała poziom, zaskakiwała itd. potem było tylko gorzej, co nie zmienia faktu, że w swoim gatunku to wciąż jest TOP. Po prostu porównując do 2 poprzednich części wypada niestety baardzo blado.

Edytowane przez izon
Opublikowano (edytowane)

Mimo wsio Uncharted 3 posiada znacznie lepsze zagadki względem U2, gdzie twórcy traktowali gracza niczym skończonego retarda. Tu przynajmniej można się było zaciąć na te dobre kilka minut, a przypadku jednej, czy dwóch chyba i na 10.  :P No i akcje na statku, samolocie, jazda konna oraz... Pustynia! (fatamorgony included) miło dawały radę.

Szkoda że pokpiono końcówkę i spłycono obie żeńskie postacie, ale jakby nie było:

1. U2 - 10-

2. U3 - 9+

3. U1 - 9

 

IMO. 

 

@ izon  - ja tam nie zauważyłem ani jednego buga, niedoczytanych tekstur itp. A skończyłem singla 2 razy + obczaiłem najlepsze rozdziały kilkukrotnie. To chyba zależy od modelu oraz stanu konsoli, bo mój jeden znajomy miał to samo z GOW3 na cut scenkach, a u mnie wszystko chodziło tip top.

Edytowane przez nobodylikeyou

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...