Yano 3 697 Opublikowano 28 października 2013 Opublikowano 28 października 2013 (edytowane) ja też bym nie był w stanie normalnie, ale po pierwsze mam miesięcznego testowego plusa z TLOU, wiec zassalem U3, far cry 3 i MGR, i chcial bym te gry przejść, mimo że tak naprawde większość czasu gram teraz na 3DSie bo go kupilem niedawno. dlatego będę miał problem z ilością czasu na ogranie wszystkiego w miesiąc, i zarazem granie na 3DS na które w tym momencie mam największą ochote - gry z plusa ogrywam bardziej dlatego że jest okazja, mimo że są to gry które i tak chciałem sprawdzić to jednak gdybym mial wybór to bym z chęcią zagrał w nie za kilka miesięcy a nie teraz, jednak skoro dają za darmo postanowilem wykorzystać okazje*** więc gdy miałem trochwe wolnego czasu w weeken to przysiadłem do U3 i postanowilem że już go skończe i będę miał z głowy, bo to jedna z głośniejszych gier na ps3 więc "wypada" ją przejść. dlatego już ją dokończyłem i powtarzam - nie mówie że to zła gra. tylko poprostu drażniły mnie w niej pewne elementy. ale dzięki filmowość i tak sie pchało akcje do przodu w miare płynnie więc już ją dopchałem *** - i nie, nie zasysam wszystkiego co jest za darmo na ps+ "bo jest za darmo" , akurat te 3 gry chcialem zobaczyć, ale jest tam jeszcze z 10 innych gier też za darmo w których nie będe nawet ściągał bo przy ilości czasu jaką mam nie będe sie bawił w granie w jakieś szajsy na 6/10 Edytowane 28 października 2013 przez Yano Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 29 października 2013 Opublikowano 29 października 2013 ja też bym nie był w stanie normalnie, ale po pierwsze mam miesięcznego testowego plusa z TLOU, wiec zassalem U3, far cry 3 i MGR, i chcial bym te gry przejść, mimo że tak naprawde większość czasu gram teraz na 3DSie bo go kupilem niedawno. dlatego będę miał problem z ilością czasu na ogranie wszystkiego w miesiąc, i zarazem granie na 3DS na które w tym momencie mam największą ochote - gry z plusa ogrywam bardziej dlatego że jest okazja, mimo że są to gry które i tak chciałem sprawdzić to jednak gdybym mial wybór to bym z chęcią zagrał w nie za kilka miesięcy a nie teraz, jednak skoro dają za darmo postanowilem wykorzystać okazje*** Widzę że same problemy z tym plusem są To ja już bym wolał ściągnąć i ograć spokojnie te U3 I FC3, a olać np. MGR. W sumie nie piję tu jedynie do Ciebie. Z braku czasu ludzie coraz częściej wybierają standardowy normal, który obecnie w 90% przypadków jest odpowiednikiem easy z czasów PS2, a później narzekają że gra nie ma nic z taktycznego podejścia/ jest za prosta, czy trwa poniżej 10h. Takie płacze były już n.t. BioShock Infinite, U3, czy TLOU. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 (edytowane) Nowa mapa oraz cała reszta z dlc za free! Zmiany, które wprowadza nowy patch. As for the full breadth of the patch, here’s the rundown of changes we made:MapsAll DLC maps are now available to download for free! Go to the in-game store and download the Flashback Map Pack 1, 2, and Drake’s Deception Map Pack. Dry Docks makes its triumphant debut and is available in all competitive playlists and custom games! Co-opOld Quarter map has been added to Co-op arena mode. The drop rate for all co-op treasures has been increased. Old Quarter has been removed from the Hunter Arena playlist. WeaponsHipfire accuracy has been greatly reduced on all weapons, along with the angle and distance at which the auto lock engages. But Blindfire from cover has not been changed. Increased recoil on the M9. Decreased recoil on FAL-SS. Rate of Fire mod has been decreased on the M9, Arm Micro, and KAL-7. The recoil of the last round fired in a G-MAL burst has been significantly reduced. The burst delay and recoil have been reduced on the Raffica. The accuracy mod on the Raffica has been slightly improved. The recoil has been reduced on the Tau Sniper and the weapon does not automatically scope. The rate of fire mod has increased effectiveness for the Tau Sniper. GameplaySprint maneuverability moderately reduced. Mega Bombs and Cluster Bombs can no longer be thrown back (competitive mode only). The Marked Man power play now occurs when a team is up 8 kills instead of 6. The Exposed power play occurs when a team is up 10 kills instead of 8, and the range that player names appear has been reduced from 40 meters to 20. The Double Damage power play now occurs when a team is up 15 kills instead of 10, and the damage the losing team does is only x1.5 instead of x2. Deathmatch has been removed from Team Objective. Increase score limit in three-team Deathmatch from 20 to 25. Increase score limit of free-for-all from 15 to 20. Multiple steps have been added during the matchmaking process to help find games with lower ping. Wait times to find matches during off peak hours may increase. Medal KickbacksThe Medal Kickback Creepy Crawler now costs 12 medals and lasts for 25 seconds. Quick Boom now costs 12 medals and lasts for 12 seconds. Explosives now costs 5 medals. BoostersSlot 1 now has Kickback Endurance, Ammo Award, Bargain, and Team Safe Slot 2 now has Beast Mode, Regeneration, Explosive Expert, and Explosive Shell Expert. Bargain paid booster cost increase from $100k to $250k. PING paid booster cost increase from $100k to $250k. New 3rd Buddy BoostersCutter — Cutter KAL-7 — Jade Para 9 — Sugar Buddy Eddie — Eddie’s AK — Jade Para 9 — Booty Buddy Draza — Draza’s Dragon — jade Para 9 — Thanks Buddy Flynn — Flynn’s G-MAL — Jade Para 9 — Explosive Buddy Lazarevic — Lazarevic’s FAL-SS – Jade Para 9 — Stealth Buddy Map AdjustmentsGate added to London Underground tunnel to block off dead end. Plunders chests have been rebalanced on Syria and Museum. http://blog.us.playstation.com/2013/10/29/uncharted-3-celebrates-its-two-year-anniversary-with-a-new-map/ Tyle czasu po premierze, a gra nadal jest wspierana, ale co się dziwić skoro do dziś na serwerach jest pełno ludzi. Trzeba będzie zrobić sobie przerwę od TLoU i powrócić na stare śmieci. Edytowane 30 października 2013 przez YETI 1 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 Wszystkie DLC są całkowicie za free? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 , a później narzekają że gra nie ma nic z taktycznego podejścia/ jest za prosta, czy trwa poniżej 10h. ja nie marudziałem na żadną z tych rzeczy przeciwnie - przez tą wkurzającą odporność wrogów to marudził bym że jest zbyt frustrująca Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 (edytowane) HOLI SZIT!!! Pacz 1.18/ 12 darmowych map + mapa Dry Dock za free: http://www.naughtydog.com/site/post/uncharted_3_two_year_anniversary/P30/ <FAP, FAP, FAP> @ Yano: Wiem, wiem Yano. Pisałem ogółem. W zasadzie nawet nie powinienem o Tobie wspominać w tym aspekcie. Mniejsza z tym. Edytowane 30 października 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 Sprawdź stronę wcześniej. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 Faaak. <_< Ja mam za to przynajmniej lepszą oprawę. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 Na U2 też była taka promocja. Czekam na podobną na TLoU. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 października 2013 Opublikowano 30 października 2013 (edytowane) Nie spodziewałem się że 2 lata po premierze czeka nas jeszcze nowy i największy jak dotąd patch naprawiający i dodający tonę rzeczy. Poniższe zmiany cieszą najbardziej: Maps Dry Docks makes its triumphant debut and is available in all competitive playlists and custom games! Co-op Old Quarter map has been added to Co-op arena mode The drop rate for all co-op treasures has been increased Weapons Hipfire accuracy has been greatly reduced on all weapons along with the angle and distance at which the auto lock engages. But Blindfire from cover has not been changed Increased recoil on the M9 Decreased recoil on FAL-SS Rate of Fire mod has been decreased on the M9, Arm Micro and KAL-7 The recoil of the last round fired in a G-MAL burst has been significantly reduced Gameplay Sprint maneuverability moderately reduced The Double Damage power play now occurs when a team is up 15 kills instead of 10 and the damage the losing team does is only x1.5 instead of x2 Deathmatch has been removed from Team Objective Multiple steps have been added during the matchmaking process to help find games with lower ping. Wait times to find matches during off peak hours may increase Medal Kickbacks The Medal Kickback Creepy Crawler now costs 12 medals and lasts for 25 seconds Quick Boom now costs 12 medals and lasts for 12 seconds Boosters Bargain paid booster cost increase from $100k to $250k PING paid booster cost increase from $100k to $250k Map adjustments Gate added to London Underground tunnel to block off dead end Martwi za to: Slot 1 now has Kickback Endurance, Ammo Award, Bargain and Team Safe Slot 2 now has Beast Mode, Regeneration, Explosive Expert and Explosive Shell Expert Mega Bombs and Cluster Bombs can no longer be thrown back (competitive mode only) Ale mniejsza z tym nie sądziłem że jeszcze wrócę do tego multi, a tu taki suprise. Edytowane 30 października 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 4 grudnia 2013 Opublikowano 4 grudnia 2013 Podwójna kasa i zwiększone wypadanie skarbów do 10 grudnia http://www.naughtydog.com/site/post/uncharted_3_multiplayer_rare_treasure_drop_and_double_cash_holiday_event/ Uncharted 3 Multiplayer Rare Treasure Drop and Double Cash Holiday Event It’s the holiday time of year and we want to make it special for all our Uncharted 3 multiplayer players and fans. Starting today we’re holding another Uncharted 3 Rare Treasure Drop event AND a double cash event! It’s best time to increase your rank and get those treasure sets you haven’t been able to complete. Double Cash will help you level up faster than ever. The Uncharted 3 Rare Treasure Drop event is going on for both co-op and competitive game types. We’ve kicked up the drop rates for all treasures so get to fortune hunting now. Both events run starting now until Tuesday Dec 10, 2013 at 12:00 GMT. See you online! Cytuj
Berion 207 Opublikowano 24 grudnia 2013 Opublikowano 24 grudnia 2013 Ja nie wiem co się stało, czy już byli zaabsorbowani The Last of Us czy co, ale część trzecia to spadek jakości o co najmniej 50%! Grafika mocno przekontrastowana (po co tyle światła na lokacje/tekstury?), blockery w dziwnych miejscach (niewidzialne ściany), auto save który dosłownie gwałci dysk twardy konsoli, bugi krytyczne które potrafią mocno zirytować (trzeba powtarzać cały chapter bo checkpointy są rzadko), skarby do znalezienia w dziwnych, idiotycznych miejscach i to co mnie najbardziej drażni w grach to w istotnych momentach fabularnych spowalnianie postaci (nie można biegać). Przeciwnicy teraz potrafią przyjąć po kilka strzałów z shotguna na twarz! Właśnie to mi się podobało w Uncharted że na najwyższym poziomie trudności nie czuło się że gra oszukuje, headshot to headshot, tak samo w inne części ciała nie trzeba było strzelać godzinami. Po co to było zmieniać? Dodali też masę QTE których nienawidzę. Brak bonusów za ukończenie gry (są tylko concept arty i filmy making of), czyli brak "sklepu z kodami". Nawet fabuła miałka, tak jak i jej zwieńczenie. Lokacji mało i bez polotu (ok, cmentarzysko statków było świetne, tak samo ostatnia sekwencja w Ubar). Aha i bardzo bardzo długie loadingi, jak z czasów PSXa... Zawiodłem się strasznie. Grałem też na gołej wersji, bez patchy (nie chciało mi się ściągać 500MB...). - - - 6. Dużo niejasności fabularnych Mnie do dziś zastanawia czemu znaleziony gościu na strychu w zamku we Francji był zielony? 7. Lokacje są spoko, ale dla mnie zbyt mało zróżnicowane, dziś pamiętam tylko jakieś tam egipskie klimaty, zamek i statek Arabskie. 8. Zbyt dużo "epickich momentów", pod koniec jak tylko widziałem te ciągle wybuchy to dosłownie rzygałem Tym bardziej że te wybuchy były zupełnie z dupy. Np. co niby wybuchało w zamku? 9. Co do lokacji to może są zróżnicowane, ale dla mnie troszkę takie bez wyrazu. To po prostu świetna rzemieślnicza robota. Właśnie, rzemieślnicza... Jedna była "wyrazista". Cmentarzysko statków. Od biedy też zamek ala The Last of Us. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 24 grudnia 2013 Opublikowano 24 grudnia 2013 6. Dużo niejasności fabularnych Mnie do dziś zastanawia czemu znaleziony gościu na strychu w zamku we Francji był zielony? Była to sprawka pająków Jak dla mnie to oczywiste Cytuj
Berion 207 Opublikowano 24 grudnia 2013 Opublikowano 24 grudnia 2013 To nieźle zrobiłem z siebie idiotę. Zapomniałem o nich. ;p Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 24 grudnia 2013 Opublikowano 24 grudnia 2013 Dlaczego tylko ja chwalę najlepsze zagadki w skali serii????!!!!1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 24 grudnia 2013 Opublikowano 24 grudnia 2013 (edytowane) To też prawda, ale nadal jest ich mało. ;p Utknąłem na pościgu ciężarówek na Crushing. Edytowane 24 grudnia 2013 przez Berion Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 @nobodylikeyou Ja niejednokrotnie pisałem, że U3 posiada najlepsze zagadki w serii. Moja ulubiona to oczywiście cienie Globus też daje radę, tak samo układanka w zamku, ale jak wspomniał Berion, mogłoby ich być więcej. @Berion Pamiętam, że też zginąłem tam kilka razy, ale po chyba 3 próbach poszło bez problemu. Trudniejsze momenty masz już za sobą. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 (edytowane) Bez przesady, Uncharted 3 jest tak samo zayebista jak reszta serii. Wiadomo, że dla mnie (i pewnie nie tylko) najlepsza jest Among Thieves ale Oszustwo Drake'a ma naprawdę spory potencjał. Bardzo podobało mi się bieganie małym Drake'iem, sekwencja na koniu, walki w mieście i w końcu halucynacje pod wpływem hmm...narkotyku? Do tej pory zaliczyłem trójkę tylko raz i chyba przymierzę się do jej ponownego ukończenia, żeby zweryfikować opinie co niektórych xD. Edytowane 25 grudnia 2013 przez Nemesis Cytuj
Berion 207 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 Globus też daje radę, tak samo układanka w zamku, ale jak wspomniał Berion, mogłoby ich być więcej. Globus byłby świetny jakby nie było zaznaczonych na nim kropek i można było obracać go we wszystkich kierunkach a nie tylko lewo-prawo. Ale pewnie go zubożyli w obawie przed przeciętnymi Kowalskimi. ;] Pamiętam, że też zginąłem tam kilka razy, ale po chyba 3 próbach poszło bez problemu. Trudniejsze momenty masz już za sobą. Jak dotąd to jest dla mnie najtrudniejszy z etapów. Kilkanaście razy próbowałem dostać się na trzecią parę ciężarówek i zawsze mnie zdejmują zanim zdążę podjechać. Bardzo podobało mi się A mnie się to pierwsze właśnie najbardziej nie podoba. Mega mnie irytuje spowalnianie postaci. Po co to? Po to mam 256 stopni nacisku abym to ja decydował kiedy chcę iść truchtem, a kiedy biec. Jest to niemal tak samo irytujące jak w Remember Me. A tak BTW: wczytuję teraz save'a i wczytuje mi kilka misji przed. No żesz k*a mać! Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 Globus też daje radę, tak samo układanka w zamku, ale jak wspomniał Berion, mogłoby ich być więcej. Globus byłby świetny jakby nie było zaznaczonych na nim kropek i można było obracać go we wszystkich kierunkach a nie tylko lewo-prawo. Ale pewnie go zubożyli w obawie przed przeciętnymi Kowalskimi. ;] Ale Globus można obracać we wszystkich kierunkach Ja nie byłem w stanie tego ustawić używając tylko jednej gałki. Dopiero jak przypadkiem poruszyłem drugą to wykminiłem. Przeszedłeś to tylko kręcąc lewo, prawo? Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 (edytowane) ale ta czesc mimo wszystko jest najbardziej dziurawa fabularnie z serii: 1. skad magiczne moce Talbota i jego kuloodpornosc? 2. czemu drake i elena byli zareczeni,zonaci?co ich poroznilo?jak poznal tego lysego osilka? nawet wielu ludzi myslalo ze powstaje kolejny spinnoff od sony bend na vite dziejacy sie tym razem pomiedzy 2, a 3 Edytowane 25 grudnia 2013 przez Square dodane spoilery Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 Ad1. Chodzi Ci o akcje w Syrii? Wg mnie to po tym jak podał Cutterowi narkotyk to po prostu uciekł. Wiem, że niby nie było tam przejścia, ale to tak jest w miare sensownie. Co do nieśmiertelności, to po tym jak Charlie do niego strzelił to został jedynie ranny. Dokładnie nie widać gdzie oberwał, ale po zachowaniu ciała wnioskuje, że w prawy bark. Ad2. Pozostaje tylko liczyć, że zostanie to nakreślone w następnej części. Jak się poznał z Sullym to też dopiero poznaliśmy w DD W U2 też nie było wyjaśniane jak Drake się poznał z Chloe, a nie było o to burdy. Cytuj
balon 5 374 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 To nieźle zrobiłem z siebie idiotę. Zapomniałem o nich. ;p Globus też daje radę, tak samo układanka w zamku, ale jak wspomniał Berion, mogłoby ich być więcej.Globus byłby świetny jakby nie było zaznaczonych na nim kropek i można było obracać go we wszystkich kierunkach a nie tylko lewo-prawo. Ale pewnie go zubożyli w obawie przed przeciętnymi Kowalskimi. ;]Ale Globus można obracać we wszystkich kierunkach Ja nie byłem w stanie tego ustawić używając tylko jednej gałki. Dopiero jak przypadkiem poruszyłem drugą to wykminiłem. Przeszedłeś to tylko kręcąc lewo, prawo? Berion chyba za mocny towar z Syrii masz, do 3 razy sztuka;) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 Albo raka mózgu. No tak, fakt globus można obracać góra-dół i lewo-prawo (samym lewo-prawo to chyba nawet by się nie dało tego przejść). Miałem na myśli jeszcze jedną oś. Jak już ustawimy ten globus, to gra jeszcze przekręca kulę tak aby idealnie pasowała do znaczników. I tego mi brakuje. No chyba że można... ;d Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 Nie pamiętam jak dokładnie przedstawia się sterowanie, ale globusem można kręcić dowolnie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.