Kyokushinman 38 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Ogrywałem serie kilkakrotnie łącznie z remasterem. Uncharted 2 to zupełnie inny poziom za(pipi)istości. Pierwsze 10 chapterów w trójce poza płonącą chatą jest mega nudne, gra jest też krótsza i ma się wrażenie jakby byla ucięta i ukończona w pośpiechu. Już chyba GA jest dla mnie lepszą grą. 1 Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Uncharted 2 na zawsze w moim sercu. Cytuj
Wredny 9 705 Opublikowano 20 kwietnia 2017 Opublikowano 20 kwietnia 2017 O to to to! Nic dodać, nic ująć - ten filmik to dokładnie moje odczucia po przejściu U3. Już kiedyś o tym pisałem, ale wszyscy co stawiają na piedestale dwójkę zmienili by zdanie gdyby to DD wyszło jako pierwsze. Prawda jest taka, że obie części są na identycznym/zbliżonym poziomie. Kwestia właśnie tego, że to U2 wyszło pierwsze i zrobiło większe wrażenie. Mylisz się. A powody zawarte są w filmiku powyżej - w skrócie - zły pacing i brak scenariusza. U3 to fajny teledysk, ale jako całość nie trzyma się kupy, więc porównywanie go do IDEALNIE wyważonej pod każdym względem "dwójki", jest nie na miejscu. Cytuj
XM. 11 032 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 (edytowane) Ogrywam właśnie trylogie powtórnie po latach - jestem już na trójce po akcji z samolotem. Zdecydowanie DD najbardziej mi się podoba z trylogii, a akcja na statku czy właśnie samolot to coś pięknego. Szkoda tylko, że względem U2 coś że strzelaniem spier.dolili i jest gorsze. Edytowane 25 kwietnia 2020 przez XM. Cytuj
Square 8 708 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Opublikowano 25 kwietnia 2020 Sprawdź w opcjach, powinno być do zmiany. Nie wiem czy w Kolekcji też, ale na PS3 doszło w którymś patchu. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 kwietnia 2020 Opublikowano 28 kwietnia 2020 (edytowane) W remasterze U3 strzelanie jest z obowiązkowym auto-aim jak na PS3 przed słynnym patchem. To znacząco utrudnia headshoty i niesamowicie wkurza na Crushing (do Brutal nawet nie podchodzę bo jest idiotyczny). W każdym razie, ta część jest lipna i gorszy jest tylko Golden Abbyss przez implementację smyropada, żyroskopu i kamery, które są tak często używane, a którymi tutoriale gwałcą gracza, że nie wystrzymałem z tym dłużej niż "do kłody" (a żeby sobie chyba życie utrudnić i grę zohydzić to grałem na PSTV... ;p). Co chwilę spowalniają postać, że niby taka immersja. Kwadrylion QTE. Uciążliwe bijatyki, szczególnie te scenariuszowe, ale i nie też bo nie można ich przerwać i reszta bezpardonowo pruje z kałacha kiedy Nathan "wali z liścia" (czy tam "z żółwika", nie znam waszego slangu). Lokacje bez polotu (poza miastem z końcówki i genialną ucieczką przed piachem), połowa z nich to zapchaj dziury. Na plus tylko znajdźki, najlepsze w trylogii zarówno pod względem wykonania, zróżnicowania i poukrywania. No i bug kasujący postęp na PS3, nigdy nie naprawiony. Błogosławieni na CFW bo mogą zrobić przeszczep save'a z cache do savedata, a nieszczęśnicy na OFW oczywiście wydymani. Gra ewidentnie kończona w pośpiechu i/lub z obciętym budżetem. Uncharted 2 królem jest jak sum wód czy jakoś tak. ;p Edytowane 28 kwietnia 2020 przez Berion Cytuj
Boomcio 4 155 Opublikowano 28 kwietnia 2020 Opublikowano 28 kwietnia 2020 10 minut temu, Berion napisał: strzelanie jest z obowiązkowym auto-aim Najgorsze, co grze może się przydarzyć. Zawsze wyłączam, a jak się nie da - nie gram. Troszkę pyknąłem dwójeczkę z rzutu free i po tylu latach jest inny odbiór gry. Lekko się też zestarzała. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 28 kwietnia 2020 Opublikowano 28 kwietnia 2020 Cytat W remasterze U3 strzelanie jest z obowiązkowym auto-aim jak na PS3 przed słynnym patchem. To znacząco utrudnia headshoty i niesamowicie wkurza na Crushing (do Brutal nawet nie podchodzę bo jest idiotyczny). az odpale i z ciekawosci sprawdze to. duzo nagralem sie w multi (glownie U4) i przynajmniej tu strzelanie z autoaime niczego nie utrudnia. jesli masz aim do konsekwentnego trafiania haedow to nie powinienes miec problemow z asysta na padzie, ktora notabene umozliwia efektywne heady ze snajperki, czy metlera Cytat kiedy Nathan "wali z liścia" (czy tam "z żółwika", nie znam waszego slangu) nie zna NASZEGO slangu. niesamowity facet Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 kwietnia 2020 Opublikowano 28 kwietnia 2020 Każda gra się starzeje, trójwymiarowe najszybciej. Mnie to jakoś nie przeszkadza i w remastery gram z przyjemnością (w pierwsze dwa, trójka mnie męczy), szczególnie że jest teraz do wypożyczenia za darmo razem z Journey. Tekstury aż tak o dziwo nie bolą, gorzej z geometrią. Nie znoszę auto-aim bo nie wiem kiedy popełniam błędy, a kiedy algorytmy i w trójkę ciężko mi się gra z tego powodu (a nie sądzę abym się auto-zasugerował mając w pamięci "oryginalny U3"). Swoją drogą to mogliby w remasterach dać wybór czy chce się klasyczny gówniany celownik pusty w środku, czy normalny (kropka, krzyżyk itp.). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.