Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogrywałem serie kilkakrotnie łącznie z remasterem.

Uncharted 2 to zupełnie inny poziom za(pipi)istości.

Pierwsze 10 chapterów w trójce poza płonącą chatą jest mega nudne, gra jest też krótsza i ma się wrażenie jakby byla ucięta i ukończona w pośpiechu.

 

Już chyba GA jest dla mnie lepszą grą.

  • Plusik 1
  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

O to to to! Nic dodać, nic ująć - ten filmik to dokładnie moje odczucia po przejściu U3.

 

Już kiedyś o tym pisałem, ale wszyscy co stawiają na piedestale dwójkę zmienili by zdanie gdyby to DD wyszło jako pierwsze. Prawda jest taka, że obie części są na identycznym/zbliżonym poziomie. Kwestia właśnie tego, że to U2 wyszło pierwsze i zrobiło większe wrażenie.

 

Mylisz się. A powody zawarte są w filmiku powyżej - w skrócie - zły pacing i brak scenariusza. U3 to fajny teledysk, ale jako całość nie trzyma się kupy, więc porównywanie go do IDEALNIE wyważonej pod każdym względem "dwójki", jest nie na miejscu.

  • 3 lata później...
Opublikowano (edytowane)

Ogrywam właśnie trylogie powtórnie po latach - jestem już na trójce po akcji z samolotem. Zdecydowanie DD najbardziej mi się podoba z trylogii, a akcja na statku czy właśnie samolot to coś pięknego. Szkoda tylko, że względem U2 coś że strzelaniem spier.dolili i jest gorsze.

Edytowane przez XM.
Opublikowano (edytowane)

W remasterze U3 strzelanie jest z obowiązkowym auto-aim jak na PS3 przed słynnym patchem. To znacząco utrudnia headshoty i niesamowicie wkurza na Crushing (do Brutal nawet nie podchodzę bo jest idiotyczny).

 

W każdym razie, ta część jest lipna i gorszy jest tylko Golden Abbyss przez implementację smyropada, żyroskopu i kamery, które są tak często używane, a którymi tutoriale gwałcą gracza, że nie wystrzymałem z tym dłużej niż "do kłody" (a żeby sobie chyba życie utrudnić i grę zohydzić to grałem na PSTV... ;p). Co chwilę spowalniają postać, że niby taka immersja. Kwadrylion QTE. Uciążliwe bijatyki, szczególnie te scenariuszowe, ale i nie też bo nie można ich przerwać i reszta bezpardonowo pruje z kałacha kiedy Nathan "wali z liścia" (czy tam "z żółwika", nie znam waszego slangu). Lokacje bez polotu (poza miastem z końcówki i genialną ucieczką przed piachem), połowa z nich to zapchaj dziury. Na plus tylko znajdźki, najlepsze w trylogii zarówno pod względem wykonania, zróżnicowania i poukrywania.

 

No i bug kasujący postęp na PS3, nigdy nie naprawiony. Błogosławieni na CFW bo mogą zrobić przeszczep save'a z cache do savedata, a nieszczęśnicy na OFW oczywiście wydymani.

 

Gra ewidentnie kończona w pośpiechu i/lub z obciętym budżetem. Uncharted 2 królem jest jak sum wód czy jakoś tak. ;p

Edytowane przez Berion
Opublikowano
10 minut temu, Berion napisał:

strzelanie jest z obowiązkowym auto-aim

Najgorsze, co grze może się przydarzyć. Zawsze wyłączam, a jak się nie da - nie gram.

Troszkę pyknąłem dwójeczkę z rzutu free i po tylu latach jest inny odbiór gry. Lekko się też zestarzała.

Opublikowano
Cytat

W remasterze U3 strzelanie jest z obowiązkowym auto-aim jak na PS3 przed słynnym patchem. To znacząco utrudnia headshoty i niesamowicie wkurza na Crushing (do Brutal nawet nie podchodzę bo jest idiotyczny).

 

az odpale i z ciekawosci sprawdze to. duzo nagralem sie w multi (glownie U4) i przynajmniej tu strzelanie z autoaime niczego nie utrudnia. jesli masz aim do konsekwentnego trafiania haedow to nie powinienes miec problemow z asysta na padzie, ktora notabene umozliwia efektywne heady ze snajperki, czy metlera    

 

Cytat

 kiedy Nathan "wali z liścia" (czy tam "z żółwika", nie znam waszego slangu)

 

nie zna NASZEGO slangu. niesamowity facet

Opublikowano

Każda gra się starzeje, trójwymiarowe najszybciej. Mnie to jakoś nie przeszkadza i w remastery gram z przyjemnością (w pierwsze dwa, trójka mnie męczy), szczególnie że jest teraz do wypożyczenia za darmo razem z Journey. Tekstury aż tak o dziwo nie bolą, gorzej z geometrią.

 

Nie znoszę auto-aim bo nie wiem kiedy popełniam błędy, a kiedy algorytmy i w trójkę ciężko mi się gra z tego powodu (a nie sądzę abym się auto-zasugerował mając w pamięci "oryginalny U3"). Swoją drogą to mogliby w remasterach dać wybór czy chce się klasyczny gówniany celownik pusty w środku, czy normalny (kropka, krzyżyk itp.).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...