Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie no jeszcze tematy piracić, To tylko/aż dwa piwa.

 

Dodam, że dżungla w jedynce towarzyszy nam przez większość czasu, właśnie kolorki robią swoje. Borneo nie dość, że jest stonowane to jest epizodem. ND bardziej się przyłożyło do śniegu w dwójce i mam nadzieję, że w trójce wszystko będzie na tip top. Broń Boże, żeby ten etap był w dwójce brzydki, po prostu jest gorszy od tej z jedynki za to woda i wybuchy są lepsze.

 

Mi się podobało Borneo bo brodziliśmy w wodzie ;p i samym designem przypominało mi MGS3 heh.

 

No właśnie tak jaramy się dwójką przy okazji zapominając o jedynce. A przecież jedynka już miała swoje momenty, imo najlepszy moment to zachodzące słońce w planszy z U-botem. W ogóle cała ta plansza miażdżyła/y poza tym dużo leveli ze świetnymi widokami na odległe tereny (w tle wulkany, jakieś opary), świetnie wyglądająca woda. Czy choćby nawet pierwsze levele z Sullivanem (te w ogóle wymiatały gameplayowo bo były czysto platformowe bez strzelania). A kończąc na klimatycznym finale w deszczu (imo finał lepszy niż w dwójce).

 

A i podobało mi się wykorzystanie sixasisa w jedynce. Mało bo mało ale zawsze coś szkoda, że w dwójce zrezygnowano z niego.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Opublikowano

@Słupek - w 2 części minimalnie i opcjonalnie ale jest wykorzystanie sixaxisa - do celowania granatami.

Opublikowano

Nie przesadzaj Słupek z ogromna roznica miedzy demem a finalnym kodem GoW III. Ogromna roznica byla miedzy GoW II a III. Od E3 do premiery God of War III minelo sporo czasu i roznica byla tylko albo az znaczna, ale bez przesady. Znaczna roznica jest tez miedzy trailerem U2 z VGA a poczatkowa scena z gry. Tutaj tez lepiej sie nie nastawiac na ogromny przeskok bo w listopadzie 2011, U3 bedzie wygladac bardzo podobnie do tego dema u Fallona. Jest kapitalnie w tym momencie i tak bedzie w premiere. Jest to tylko moim zdaniem malo reprezentatywny fragment. Wszystkim by opadly szczeny, gdyby byla pokazana scena jak samolot sie rozbija na pustyni i potem jakas burza piaskowa. Wtedy liczba preorderow na ta gre wzroslaby niesamowicie :) Mysle, ze ND pewnie nie ma tak dopracowanej takiej sceny na zadowalajacym ich poziomie i pokazali fragment, ktory moga.

Opublikowano

W GOW 3 do tego dema dodali choćby Gaię

gdzie traci łapę

poza tym dodali Heliosowi możliwość oślepiania (fajny efekt), ale sama oprawa jakoś bardzo się nie różniła. Jesli już to były jakieś drobne detale.

 

Co do U3, to właśnie też liczyłem, że pokażą pustynię, albo chociaż ten fragment z gifu, który był tutaj wrzucany.

Opublikowano

No nie no wiadomo, że jedynka urywa suty, ale jednak dwójka przebija poprzedniczkę o całą długość, a oto dlaczego:

 

- ciekawsza fabuła i lepiej przedstawione postaci

- scenki, ich reżyseria i montaż

- humor (rzadko kiedy coś mnie tak naprawdę bawi)

- ogólnie grafa i modele postaci, to co robi to głównie oświetlenie

- animacje, zarówno bohaterów jak i przeciwników

- design lokacji, piękne góry, lasy i świątynie

- leveldesign, skradanie ma sens, możemy kombinować

- multi, którego jak wiadomo nie było w jedynce

 

Muzyka za to jest równie świetna co w jedynce. Robi momentami wrażenie.

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

A może niech od razu zakończenie pokażą co? Prawdopodobnie, jest bardziej widowiskowe. <_<

 

Edit: Co, wszystko nam przed premierą mają pokazać? Naprawdę chcecie przed własnym telewizorem mówić: "Super, ale na trailerze lepiej wyglądało..." zamiast permanentnego zwisu szczęki?

Edytowane przez Mr. Blue
  • Plusik 4
  • Minusik 2
Opublikowano

Oczywiscie kwestia grafiki, jak dla mnie, jest oczywista. Technicznie juz sie na da wycisnac z PS3 na tyle, aby U3 wskoczyl na wyzszy level (ta beda sprawy kosmetyczne). Ja licze na wieksze tereny , jeszcze lepsze lamiglowki oraz interakcja z otoczeniem. Fajnie byloby zobaczyc elementy RPG (tak jak np w RE4 czy Assassin Creed), ale na to nie licze. Nigdy nie bylem jakims tam specjlanym fanem serii, ale chetnie w to zagram, jak cena spadnie o polowe.

Opublikowano (edytowane)

@Słupek - w 2 części minimalnie i opcjonalnie ale jest wykorzystanie sixaxisa - do celowania granatami.

 

No właśnie coś mi tak szemrało ale nie byłem pewien ;].

 

@Voytec

 

GoW3:

No ok może nie było "ogromnej" różnicy ale różnica była i to widoczna różnica. Pomijam różnicę w gameplayu ale w grafice, nie zapomnę jak bodajże Ficuś wrzucił screen po screenie porównanie dema z fullem. I był duży skok jakościowy zresztą o ile mnie pamięć nie myli to sam to pisałeś :whistling:

 

Co do U3 ja się nie nastawiam na przeskok (choć jestem pewien, że będzie nawet minimalny) względem tego pokazu a fullem. Bo oprócz jakiś tam szlifów (nie wizualnych) nie oczekuje niczego więcej bo jestem w 101 % zadowolony z tego co widzę. Dla mnie U2 jest nadal najlepiej wyglądająca grą na konsolach i dalej robi wrażenie.

 

A może niech od razu zakończenie pokażą co? Prawdopodobnie, jest bardziej widowiskowe. <_<

 

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wtedy to robiłoby wrażenieeeeeeeee...

 

Sarkazm

zgadzam się z Tobą.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Europa na U3 poczeka 3 dni dłużej. Premiera odbędzie się 4 listopada '11 (piątek).

 

http://www.electroni...e-date-revealed

 

Czemu to zawsze musi być piątek? Zawsze potem kurier nie może zdążyć przed weekend'em. Nie może być tak jak w Ameryce (wtorek) albo środa. I mając na względzie jaka sytuacja była przy premierze U2 (w sklepach było szybciej niż preorder'owcom wysyłano) nie złożę preordera (no chyba że EK będzie dostępna tylko przez zamówienie w internecie) tylko po prostu w dniu premiery (albo i wcześniej) skoczy się do MM czy innego tego typu sklepu.

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano (edytowane)

A może niech od razu zakończenie pokażą co? Prawdopodobnie, jest bardziej widowiskowe. <_<

 

Edit: Co, wszystko nam przed premierą mają pokazać? Naprawdę chcecie przed własnym telewizorem mówić: "Super, ale na trailerze lepiej wyglądało..." zamiast permanentnego zwisu szczęki?

 

Hideo i spółka pokazali jak się nie powinno robić.

 

W piątek będzie w UK u nas pewnie w środę, zresztą pierwszego sklepy są zamknięte.

 

 

Ta mały skok...

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

Kurier może przyjechać nawet w sobotę, ale przesyłka jest droższa. :]

 

No właśnie. Nie dość, że trzeba płacić dodatkowo za kuriera to i tak nie zawsze ma się pewność że zdąży przed weekend'em. A w takim MM czy innej sieci, nie dość że często jest przed premierą, to jeszcze często jest taniej czy w ciekawej promocji (czy coś mi się myli czy do U2 w MM dodawano jakiś film??).

Opublikowano (edytowane)

Europa na U3 poczeka 3 dni dłużej. Premiera odbędzie się 4 listopada '11 (piątek).

 

http://www.electroni...e-date-revealed

 

Czemu to zawsze musi być piątek? Zawsze potem kurier nie może zdążyć przed weekend'em. Nie może być tak jak w Ameryce (wtorek) albo środa. I mając na względzie jaka sytuacja była przy premierze U2 (w sklepach było szybciej niż preorder'owcom wysyłano) nie złożę preordera (no chyba że EK będzie dostępna tylko przez zamówienie w internecie) tylko po prostu w dniu premiery (albo i wcześniej) skoczy się do MM czy innego tego typu sklepu.

 

Anoooo wtedy chyba jedyny raz zawiodła mnie Ultima choć to nie z ich winy.

Ale co śmieszne U2 właśnie wychodził w środę w Polsce... No nic będzie trzeba "zaminować" się paroma pre orderami z różnych sklepów który pierwszy ten... lepszy.

 

No i mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów z limitkami czy tam E.K.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

@Voytec

 

GoW3:

No ok może nie było "ogromnej" różnicy ale różnica była i to widoczna różnica. Pomijam różnicę w gameplayu ale w grafice, nie zapomnę jak bodajże Ficuś wrzucił screen po screenie porównanie dema z fullem. I był duży skok jakościowy zresztą o ile mnie pamięć nie myli to sam to pisałeś :whistling:

Pamietam porownanie Ficusia i pisalem wtedy, ze jestem pelen podziwu dla Santa Monica za to co zrobili itd itp, ale to dalej nie jest ogromny przeskok.

 

Z reszta, ta gra moze wygladac minimalnie, troszke lepiej niz U2 i bedzie najlepiej wygladajaca gra na konsole ;]

 

Do tego to co mi sie spodobalo po demie to fakt, ze popracowali nad plynnoscia gameplayu i urozmaiceniem walki wrecz. Animacja przeciwnikow jest lepsza, choc wiadomo, ze nie mozna ocenic AI po tym demie. Jest ustawione na najlatwiejszy poziom trudnosci z mozliwych. To jak Drake'owi zapadla sie noga w podlodze i przeciwnik na stojacy na polpietrze nie mogl go trafic ani jedna kula, bedac od niego... 15 m? Super easy mode ;]

Opublikowano

O przeskoku graficznym mowimy miedzy tym demem u Fallona a koncowym kodem. Nie nalezy sie spodziewac cudow, ta gra duzo sie nie zmieni.

 

A samo porownanie U2 do U3 na konsolowisku. Szczerze to nawet nie zdawalem sobie sprawy, ze jest taka roznica. Jak oni to do cholery robia w tym ND? Jak? Ciekaw jestem jak to wyjdzie, bo w U2 scenki na silniku gry, ktore od razu przechodzily do gameplayu a te wyrenderowane roznily sie bardzo malo i latwo bylo pomylic. Tutaj pewnie tez tak bedzie :D

Opublikowano

O przeskoku graficznym mowimy miedzy tym demem u Fallona a koncowym kodem. Nie nalezy sie spodziewac cudow, ta gra duzo sie nie zmieni.

 

A samo porownanie U2 do U3 na konsolowisku. Szczerze to nawet nie zdawalem sobie sprawy, ze jest taka roznica. Jak oni to do cholery robia w tym ND? Jak? Ciekaw jestem jak to wyjdzie, bo w U2 scenki na silniku gry, ktore od razu przechodzily do gameplayu a te wyrenderowane roznily sie bardzo malo i latwo bylo pomylic. Tutaj pewnie tez tak bedzie :D

O ile mi wiadomo, to wszystkie scenki w U2 dzialaly na silniku gry, o zadnych renderach nie bylo tam mowy.

Opublikowano (edytowane)

No ja też nie spodziewam się kosmosu w listopadzie. ND zrobili tyle ile mieli zrobić teraz niech gameplay urwie poślady.

 

Były scenki renderowane na silniku gry, "nagrane" wcześniej. W tym czasie gra się doładowywała.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

O przeskoku graficznym mowimy miedzy tym demem u Fallona a koncowym kodem. Nie nalezy sie spodziewac cudow, ta gra duzo sie nie zmieni.

 

A samo porownanie U2 do U3 na konsolowisku. Szczerze to nawet nie zdawalem sobie sprawy, ze jest taka roznica. Jak oni to do cholery robia w tym ND? Jak? Ciekaw jestem jak to wyjdzie, bo w U2 scenki na silniku gry, ktore od razu przechodzily do gameplayu a te wyrenderowane roznily sie bardzo malo i latwo bylo pomylic. Tutaj pewnie tez tak bedzie :D

O ile mi wiadomo, to wszystkie scenki w U2 dzialaly na silniku gry, o zadnych renderach nie bylo tam mowy.

Render to nie tylko stworzone od zera tak jak cinematic trailery Mass Effect 2/3. Mozna to zrobic na silniku gry, tak jak w U2, ale to dalej wyrezyserowane sceny, ktore nie przechodza w gameplay tylko sie wylaczaja i gra wraca do prawidlowej rozgrywki. ;)

Opublikowano

a ten trailer jak idzie po pustyni to nie jest czasem rendender ? :) Wiecie ND zna swoją wartość i sobie powiedzieli, że wrzucą rendener to i tak wiara powie, że to na silniku i jest taki progres.

 

Coś mi to za dobrze wygląda na tej pustyni, ale chcę się mylić i pewno to czynię <sceptyk>

Opublikowano
Wiecie ND zna swoją wartość i sobie powiedzieli, że wrzucą rendener to i tak wiara powie, że to na silniku i jest taki progres.

 

Ale ND sami powiedzieli, że ten trailer to 100% scen na silniku gry ;-)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...