jar3czek 489 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Nowy gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=BGpy-n4NtpM&fhttp://www.youtube.com/watch?v=FZ9_40xg-z8& Cytuj
Słupek 2 184 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Ajććć szkoda, że filmik kończy się akurat w takim momencie ;/. A miałem nic więcej nie oglądać... Btw nie wiem czy mi się wydaje czy co ale animacja Drake wygląda na jeszcze lepszą/poprawioną. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Oprawa nieznacznie, ale jednak jest ładniejsza. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie po modelach postaci i animacji. W walce wręcz jest trochę nowych ataków, ale nadal jakoś nie czuć mocy tych uderzeń, jakieś to za bardzo kreskówkowe. Skryptowane sekwencje nadal dobre, szczególnie końcówka z drabiną. Fajne jest też osłanianie Sullivana, kiedy przechodzi na drugą stronę. Cytuj
masaKRATOS 816 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Animacja postaci w U3 jest tak dopracowana , ze jak gram w U1 to patrzę na niektóre sekwencje ze skrzywieniem...na grę która ma 3 lata i jeszcze rok temu sie zachwycaliśmy nią Ta gra powoduje u mnie na chwile obecną ślinotok,.... jeszcze 10 miesięcy !!! Cytuj
Kaucz 6 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Zwrócił ktoś uwagę (czy raczej słuch), na muzykę? Świetna, ten kawałek przebija motyw z dwójki. Jeszcze mają tyle czasu, a to już tak wygląda o_O Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Mnie wlasnie animacja postaci w Uncharted najbardziej denerwuje ANyway, nowy gameplay kopie zady Cytuj
xxMrCxx 3 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Po obejrzeniu gameplay-u poczułem znany serii klimat. Prócz dzwiekow ataku który faktycznie drażni zastanowiła mnie inna rzecz. Mianowicie nie ma żadnej interakcji z ogniem ? Nate to robocop ktory wchodzi w ogien jak cyborg ? Zwróccie na to uwage,osoba grajaca wielokrotnie chodziła po ogniu a tu nic żadnej reakcji hym .. ale i tak u3 bedzie za(pipi)iste Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) Jasne, że Drake to cyborg. Wystarczy zagrać w takie U2. Wybuch ciska nim o ścianę, ten tylko trzyma się za brzuch, jakby był lekko obity. Albo z raną postrzałową w brzuchu wspinaczka nie sprawia mu najmniejszych problemów. To tylko gra, więc trzeba się przyzwyczaić do pewnej umowności, przynajmniej jest efektownie Edytowane 28 grudnia 2010 przez Zwyrodnialec Cytuj
xxMrCxx 3 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Tak wiadomo że to tylko gra ale już w owiele starszych tytułach była jakakolwiek interakcja z ogniem. Od takiego tytułu jak u3 jak najbardziej tego wymagam. Co do tego co napisałeś wczęśniej i po wieloktornym przejściu obu cześci faktycznie nie da się nie odczuć wrażenia że Drake jest "prawie niesmiertelny" ale mimo wszystko skoro ND pragnie z kazdą kolejna cześcią tworzyć coraz to bardziej realistyczne gry (a tego oczekuje) to powinni to poprawić. Nie zmienia to jednak faktu że gra zamiesza równo w przyszłym roku, w końcu to moja ulubiona seria od czasu Shenmue.(tak wiem 2 zupelnie inne gry) Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) Człowieku, gdyby gra miała być realistyczna, to w Uncharted byś się tak szybko nie wspinał, nie przeżył strzałów, nie widział "kosmicznych" zakończeń każdej części, nie byłoby efektownych skoków, wygibasów i fikołków. Na oparzenia od ognia mają jeszcze 10 miesięcy więc śmiało wysyłaj im petycje, wiadomość, gołębia pocztowego, co chcesz. Może coś zdziałasz. Edytowane 29 grudnia 2010 przez TakeshiX 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 W sumie racja, skoro jest choćby interakcja ze śniegiem, czy wodą, z ogniem powinno być podobnie. A tutaj Drake tylko zasłania sobie czasem twarz pod wpływem gorącego powietrza. Cytuj
Słupek 2 184 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) W dwójce zasłaniał się przed ogniem w trójce podobno ma być jeszcze więcej takich animacji, regularnie postępujących. I właśnie zauważyliście w tym pierwszym filmiku ile Drake robi niekontrolowanych, naturalnych ruchów? Dyszy, tak jakby przykuca, zasłania się, wychyla itd. ekstra to się prezentuje (brakuje żeby sam fucka pokazywał ;p). To jest właśnie to co ND pisało w ostatniej notce. Tylko znowu odgłosy broni - słabizna jak zabawek dla dzieci ;/. @Kaucz Dokładnie tak również wpadł mi w ucho od razu. Ale czy lepszy od dwójki hmmm póki co nie ;]. Edytowane 28 grudnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
xxMrCxx 3 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) Człowieku, gdyby gra miała być realistyczna, to w Uncharted byś się tak szybko nie wspinał, nie przeżył strzałów, nie widział "kosmicznych" zakończeń każdej części, nie byłoby efektownych skoków, wygibasów i fikołków. Na oparzenia od ognia mają jeszcze 10 miesięcy więc śmiało wysyłaj im petycje, wiadomość, gołębia pocztowego, co chcesz. Może coś zdziałasz. Te rzeczy to są mistrzu zupełnie inne rzeczy wiec ich nie porównuj nawet. Moze zaraz napiszesz że za szybko biega, rozpędz sie i pier*olnij sie lbem w sciane. Zwyrodnialec tu się zgodze, każda część wnosiła coś nowego u1-woda,u2-śnieg a w u3 widzimy że na pewno bedzię ogień oraz piasek. W każdej cześci była interakcja więc i w tym przypadku licze na to samo. Edytowane 29 grudnia 2010 przez TakeshiX 1 Cytuj
Square 8 728 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 A ja nie oglądam tego gameplay'u i mam nadzieję że dam radę wytrzymać do premiery. Jedynie trailery beda oglądał Ale po tym co piszecie to już nie mogę się doczekać Ehh za szybko to pokazują, miałem nadzieje że pierwszy gameplay będzie przed E3 tak jak U2. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Po obejrzeniu gameplay-u poczułem znany serii klimat. Prócz dzwiekow ataku który faktycznie drażni zastanowiła mnie inna rzecz. Mianowicie nie ma żadnej interakcji z ogniem ? Nate to robocop ktory wchodzi w ogien jak cyborg ? Zwróccie na to uwage,osoba grajaca wielokrotnie chodziła po ogniu a tu nic żadnej reakcji hym .. ale i tak u3 bedzie za(pipi)iste interkacja jest za to z otoczeniem. (pipi), CZY WY WIDZIELISCIE JAK TE TAPETY SIE ZWIJAJA POD WPLYWEM CIEPŁA? pierwsza gra w histori w ktorej tapeta sie zwija ;] Cytuj
xxMrCxx 3 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) interkacja jest za to z otoczeniem. (pipi), CZY WY WIDZIELISCIE JAK TE TAPETY SIE ZWIJAJA POD WPLYWEM CIEPŁA? pierwsza gra w histori w ktorej tapeta sie zwija ;] Tak , masz rację wygląda to całkiem niezle ale miałem na myśli interakcje Drake <---> ogień . Nie zmienia to jednak faktu że gra wygląda fenomenalnie i przez te "pare" miesięcy pracy nad grą które jeszcze pozostały może się jeszcze naprawdę sporo zmienić i na to liczę. Edytowane 28 grudnia 2010 przez xxMrCxx Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Heh, Uncharted 2 bylo gra tak zaawansowana technicznie, ze przy "trojce" kazdy zgrzyt graficzny albo niedorobka sa od razu wypunktowane, bo przy ogolnym odbiorze calosci jako geniusz troche rażą po gałach. Sam wciaz narzekam na walke - są nowe ciosy, jest fajny system, ale ciosom nadal brakuje powera. I faktycznie, ogien moglby przynajmniej odrzucac bohatera w wyniku poparzenia. Sa to jednak tak na prawde drobnostki. Na plus trzeba zaliczyc kilka nowych fajnych patentow(skok na przeciwnika), jeszcze lepsza grafike oraz przede wszystkim animacje postaci! Juz po pierwszych ogledzinach widac, ze Nate otrzymal szereg nowych ruchow, dzieki ktorym jest to najbardziej naturalnie poruszajaca sie postac w grach video! Cytuj
Słupek 2 184 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 http://www.gametrailers.com/video/story-interview-uncharted-3/708697 Story Interview http://www.gametrailers.com/video/gameplay-evolution-uncharted-3/708765 Gameplay Evolution Interview Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Widziałem tylko pierwszą cześć i powiem WOW! Gameplay jest płynniejszy, a środowisko jeszcze bardziej wiarygodne. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 Wywiad z Taylorem Kurosakim(cinematic lead): http://www.vg247.com/2010/12/28/interview-uncharted-3s-cinematic-lead-taylor-kurosaki/ Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (edytowane) http://www.gametrailers.com/video/gameplay-evolution-uncharted-3/708765 Gameplay Evolution Interview ale mi ewolucja, w sumie gra juz byla na tyle dobra wczesniej ze na tej samej konsoli ciezko im zrobic jakikolwiek skok jakosciowy wiec robią drobne zmiany kosmetyczne typu "drake ma wiecej ciosow i moze walnąć 2 na raz" wyobrazcie sobie taki tekst w innej grze - odrazu by bylo (slusznie) "lol co to za drobne zmiany! jaki odgrzewany kotlet" cos czuje ze to bedzie takie coś jak fallout nev vegas względem F3 (albo jak AC brotherhood względem AC2), czyli jakby ogromny pakiet misji, a nie calkowicie nowa gra, bo podejzewam ze zmian bedzie za mało oczywiscie inne lokacje itp, ale chyba caly feeling bedzie bardzo podobny do U2 nie mowie że to zle bo jesli kotlet był dobry to po odgrzaniu tez jest dobry, tylko że jakoś nie napalal bym sie na calkowicie nową gre, bo podejzewam ze bedzie wiecej tego samego , bo na ps3 chyba sie nie da wiele wiecej zrobic teraz sie czepne ale mogli by dać drakewoi nowe ubranie po tylu latach, ta szara bluza jest tak nijaka że naprawde... albo chociaż dać jakies bonusowe stroje po przejsciu gry ktore by byly znacząco inne (jakas kurtka skórzana, albo "pilotka", rzeczy typu indiana jones nosil, cokolwiek bylo by ciekawsze niż szara bluza) Edytowane 29 grudnia 2010 przez Yano Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (edytowane) Ale skoro lubi tak się ubierać to nic na to nie poradzisz Poza tym, w Uncharted 2 miał różne stroje Np. w misji w muzeum miał czarny strój, a w górach zimową kurtkę Edytowane 29 grudnia 2010 przez SzczurekPB Cytuj
daras 3 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 cos czuje ze to bedzie takie coś jak fallout nev vegas względem F3 (albo jak AC brotherhood względem AC2) Nie do konca sie zgodze, poniewaz AC B to faktycznie AC 2,5 (niby nowe miasto, ale uczucie deja vu jest ogromne) natomiast U3 bedzie pelnoprawna kontynuacja z nowa fabula, zupelnie odmiennymi lokacjami i nowym "feelingiem" jakkolwiek to slowo rozumiec Cytuj
balon 5 379 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (edytowane) Człowieku, gdyby gra miała być realistyczna, to w Uncharted byś się tak szybko nie wspinał, nie przeżył strzałów, nie widział "kosmicznych" zakończeń każdej części, nie byłoby efektownych skoków, wygibasów i fikołków. Na oparzenia od ognia mają jeszcze 10 miesięcy więc śmiało wysyłaj im petycje, wiadomość, gołębia pocztowego, co chcesz. Może coś zdziałasz. No jakby wszystko było realistyczne to by nie było ani Indiany Jones, ani Matrixa, ani Ani. Naprawdę nie mam pojęcia jak można przejmować się realizmem w grze video, o gatunku Action-Adventure, to chyba nie lubi się do końca gier, co ? Edytowane 29 grudnia 2010 przez TakeshiX Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (edytowane) Sam wciaz narzekam na walke - są nowe ciosy, jest fajny system, ale ciosom nadal brakuje powera. Co? Ja z kolei uważam, że ciosy są bardzo dobrze wykonane. Mamy dynamiczną kamerę, która pokazuje akcję z najlepszego ujęcia. Bardzo dużo świetnie wykonanych realistycznych animacji. Widać, że Drake wkłada siłę w każdy cios. Można się czepiać, bo to teraz modne i każdy ma do tego prawo, ale po co? Wszystkim się nie dogodzi. Po pierwszej części wywalono kombinację [],/\,[] bo nieliczni gracze mieli problem z jej wykonaniem. Dziwi mnie to bo po pierwszej godzinie gry ta kombinacja wychodziła mi za każdym razem. To samo tyczy się przechodzenia po belce przy pomocy Sixaxisa. Sporo osób miało z tym problem, więc w dwójce praktycznie porzucono takie sterowanie (niektórzy nie wiedzieli, że takie coś w ogóle istnieje - był przykład na tym forum). Sixaxis jednak się sprawdza i kto używał go do rzucania granatów ten wie. Dziwi mnie, że Sony praktycznie zupełnie odeszło od jego implementacji w grach. Edytowane 29 grudnia 2010 przez rkBrain Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.