SzczurekPB 2 254 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Niestety czasami nie moglem sie oprzec wrazeniu, ze cos wcisneli na sile, o tak zeby bylo, a niektore wydarzenia byly az za dziwnym zbiegiem okolicznosci. Sami producenci przyznali, ze najpierw wymyslano jakie ciekawe lokacje mozna wrzucic do gry, czego jeszcze nie bylo, a pozniej ukladano do tego odpowiednia fabule. to moim zdaniem niestety za dobrze sie nie sprawdza. Dokładnie miałem takie samo wrażenie. Fabuła, którą można nazwać w miarę spójną i sensowną, ma miejsce mniej więcej do połowy gry, potem mamy jakieś wstępne szkice sklecone na kolanie. Z takich nonsensownych motywów fabularno-gameplayowych które najbardziej psuły mi to ogólny odbiór gry, to : - halucynogenne strzałki, te motywy z nimi przyprawiały mnie o facepalma, na cholerę to było? Nawet nie wyjaśnili co to dokładnie jest (no ale po co poświęcać czas na choćby zarysowanie sylwetek wrogów) -pająki które Drake spotykał i we Francji i na Bliskim Wschodzie... Ja najbardziej żałuję, że twórcy nie poszli w stronę pierwszych rozdziałów U3, czyli wysmakowanej, w miarę wiarygodnej przygody, którą jesteśmy sobie w stanie wyobrazić, a poszli w stronę orgastycznych akcji, przy których Call of Duty wymięka. Ja chcę przygody na miarę Indiany 1/3!!!! I wtedy ludzie by narzekali, że jest nudno tak jak teraz to robią w stosunku do początku gry A pająki mogły być zostawione przez Francisa Drake'a jako system zabezpieczeń żeby nikt nie dotarł do jego odkryć Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 No i... dlaczego tek parobek Marlow po kilku strzałach nadal żyje z początku gry, znikał w ścianach itp. przecież nie zawsze wszyscy byli na haju. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Talbot mógł mieć po prostu kamizelkę kuloodporną, nie doszukiwałbym się tu jakichś dwuznaczności Mogli to wyjaśnić wprost mimo wszystko, ale nic chyba nie stoi na przeszkodzie takiej interpretacji. I wcale nie musiał znikać w ścianach - Talbot to debeściak jest więc pewnie wskoczył/zeskoczył gdzieś i się schował Edytowane 8 listopada 2011 przez K@t Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Ja pier.dole, odpadam. Jasne, doszukujmy się wszystkich niejasności fabularnych, bo to jest Heavy Rain. Tam to rozumiem, ale tu? Dwojka tez ma ich mnostwo, ale magia Uncharted polega na tym, ze fabula choc dobra, nie jest najwazniejsza. Tutaj chodzi o ta przygode, kapitalne akcje, LOKACJE, gameplay, grafike, humor i to, ze akcja prowadzona jest w tak filmowy sposob, ze nie mozna odejsc od konsoli. @pajgi: - jakie znaczenie ma to, czym Cuttera i Drake'a naszprycowali, poza tym, zeby sie do tego nie dopier.dolic? - rozwin co nie pasuje Ci w pajakach, bo dla mnie to element, ktory bardzo czesto wystepuje w takich produkcjach jako straznik, cos co ma odgonic. po prostu 1 Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Jakich Dwójka ma mnóstwo niejasności fabularnych? Fabuła/historia/przygoda z U2 i U1 to niebo a ziemia przy U3... Edytowane 8 listopada 2011 przez SłupekPL Cytuj
brumbrum 28 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Taką lokacją wymyśloną w oderwaniu od fabuły jest statek. Co w sumie widać - bo po co trafiamy na niego? Żeby znaleźć kukłę Sully'ego i trafić do punktu wyjścia znowu? Inna sprawa, że ten epizod po prostu zabija. No to jeszcze głupiej wychodzi katastrofa samolotu przecież wpada na jego pokład w pogoni za Sallym a gdy doprowadza do jego rozbicia nawet przez chwilę nie zastanawia się czy przypadkiem nie ukatrupił kumpla Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Taką lokacją wymyśloną w oderwaniu od fabuły jest statek. Co w sumie widać - bo po co trafiamy na niego? Żeby znaleźć kukłę Sully'ego i trafić do punktu wyjścia znowu? Inna sprawa, że ten epizod po prostu zabija. No to jeszcze głupiej wychodzi katastrofa samolotu przecież wpada na jego pokład w pogoni za Sallym a gdy doprowadza do jego rozbicia nawet przez chwilę nie zastanawia się czy przypadkiem nie ukatrupił kumpla Widzę, że nie oglądałeś uważnie cutscenek. Drake i Elena wiedzieli, że Sully jest w konwoju. Chcieli złapać samolot żeby dostać się tam szybciej (konwój miał 2 dni przewagi). Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Taką lokacją wymyśloną w oderwaniu od fabuły jest statek. Co w sumie widać - bo po co trafiamy na niego? Żeby znaleźć kukłę Sully'ego i trafić do punktu wyjścia znowu? Inna sprawa, że ten epizod po prostu zabija. No to jeszcze głupiej wychodzi katastrofa samolotu przecież wpada na jego pokład w pogoni za Sallym a gdy doprowadza do jego rozbicia nawet przez chwilę nie zastanawia się czy przypadkiem nie ukatrupił kumpla Przecież nie było w ogóle mowy, że Sully jest w samolocie. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Widzę, że się zrobiła moda na szukanie nieścisłości w U3. Takie szukanie na siłę dziury w całym. Moim zdaniem większość jest wyjaśniona a resztę można w łatwy sposób wyjaśnić/odpowiednio zinterpretować/dopowiedzieć. To jest przygodowa gra akcji, tam nie ma czasu na wyjaśnianie każdego najmniejszego, najmniej znaczącego szczegółu. @Słupek, mógłbyś trochę rozszerzyć swoją myśl, że fabuła dwójki/jedynki jest znacznie lepsza od U3. Bo się akurat nie zgadzam, ale nawet nie wiem jakie Ty mógłbyś mieć argumenty. P.S. Co do tej akcji z samolotem to zezłościło mnie to, że po wypadku dostaliśmy scenkę z pierwszego trailera. Ja sam chciał z bliska zobaczyć miejsce wypadku, a nie scenkę która widziałem wcześniej już kilka razy :confused: Edytowane 8 listopada 2011 przez MBeniek Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) No ja też akurat kompletnie się z Tobą nie zgadzam np. to co ostatnio pisałeś o U2 (że najlepsza akcja na początku etc). Czy to, że U3 ma najlepszą historię. W zasadzie to nie trzeba mieć żadnych argumentów wystarczy przeczytać to co ND powiedziało. "Najpierw lokacje potem doklejanie fabuły" to chyba wszystko mówi o historii w U3. Żeby była jasność to jest tylko i wyłącznie moje zdanie (żeby było śmieszniej fanboja ND i Uncharted...), jak ktoś uważa U3, że ma najlepszą/genialną fabułę - ok. Ja z kolei uważam, że historia/fabuła to klasa niższa o 2-3 oczka od swoich poprzedniczek. Ale najgorzej mnie boli co oni zrobili z postaciami. O ile początek (choć nudny bo za długi) zapowiada ciekawą historię tak po kilku chapterach zaczyna się pitu-pitu, sratata. Obecnie jestem w takim rozdziale, że zastanawiam się co ja tam robię :o Olałem fabułę, historię bo jest zwyczajnie słaba i gdyby jej nie było chyba bym nawet nie zauważył. Za to mamy MEGA grafę i design ale to chyba nie tylko o to chodzi. Dwójka to była spójna historia z duchem przygody, mega postaciami, mega akcjami, bdb gameplayem i oczoje.bną grafiką. Trójka to oczoje.bny teledysk gdzieś tam z historią w tle, gdzieś tam z postaciami w tle i z mocno przebajerowanymi skryptami. Sorry zbliżam się do końca sądząc po rozdziałach i jak dla mnie to jest gra co najmniej o 2 klasy gorsza niż U2 i U1. Pierwsza gra od ND która zawodzi, nie wierzę, że U3 robiły te same "Psiaki" co U2/U1. Może ale to możeee gdyby U3 wyszedł po Jedynce to robiłby wrażenie. Tak po U2 jak dla mnie pozostawia duży niesmak chociaż dalej to bdb gra, "tylko" bdb. Niektórzy tutaj pisali, że grają po kilka rozdziałów i robią sobie przerwę. Żeby grać jak najdłużej, ja tak samo robię tyle, że dlatego. Bo po 2-3 rozdziałach ziewam, niestety ale jeszcze w żadnej grze od ND nie zdarzyło mi się to. Na szczęście multi tak jak w becie jest miodne jak cholera. Edytowane 8 listopada 2011 przez SłupekPL 2 Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Gra ukończona w niedziele (10,5 godziny na hardzie), co nieco mi się ułożyło już w głowie i muszę powiedzieć, że stawiam ją na równi z dwójką. Graficznie Naughty Dog znów udowodnili, że są mistrzami, muzyka, "filmowość: też na najwyższym poziome. U3 nie ma tego je.bnięcia jakie było w U2 (brak czegos takiego jak Nepal). ND mistrzowsko opanowali ogień, wodę i piasek, polecam obejrzenie materiałów dodatkowych po skończeniu gry. Nie chcę w każdym razie by wypowiedź ta sugerowała, że U3 to gra średnia, co to to nie, uważam ja za grę wybitną którą każdy powinien przejść choć raz. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) W zasadzie to nie trzeba mieć żadnych argumentów wystarczy przeczytać to co ND powiedziało. "Najpierw lokacje potem doklejanie fabuły" to chyba wszystko mówi o historii w U3. Ale jak już cytujemy ND, to robimy to dokładnie:) Nie tyczy to wszystkich leveli - jedynie tych najbardziej efektownych (statek, pościgi). Sama historia i scenariusz powstawały na równi ze wszystkim innym - ciągle coś dopasowywano, zmieniano itd. Uncharted 1 i Uncharted 2 powstawały na tej samej zasadzie. A to że parę osób twierdzi, że gra ich wynudziła to już... ich problem. Bo mogę zgodzić się z kopiowaniem pewnych elementów z U2, ale nie z tym,że gra NUDZI czy budzi niesmak. Sorry, ale U3 to perełka jeśli porównać ją ze wszystkimi innymi sequelami i tasiemcowymi seriami. Olałem fabułę, historię bo jest zwyczajnie słaba i gdyby jej nie było chyba bym nawet nie zauważył. No tak, a teraz o ile zakład że za chwilę będziesz się pytał "o co chodziło z" - tak jak parę osób wcześniej, bo nie uważały kompletnie w czasie scenek i dialogów. Sorry, ale imo nie zawiodły tu Psiaki, a przesadnie wygórowane ambicje i oczekiwania. Bo niektórzy spodziewali się chyba Uncharted 2 do potęgi. A pewnych rzeczy nie da się powtórzyć, czy przeskoczyć. Pryxfus ma rację - gdyby tak oprzeć się na niektórych opiniach, to można by pomyśleć U3 faktycznie zasługuje na 4/10 w porywach. Edytowane 8 listopada 2011 przez K@t 1 Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Nikt tutaj chyba nie szuka dziury w całym ani nawet w połowie... po prostu rozmawiamy o fabule bo nam sie podoba i chcemy dalej kontynuować ta przygodę przynajmniej w rozmowach. Sally wyraźniej chyba 2 lub 3 razy zaznaczył "strzeliłem a nadal żyje, jako to możliwe" , Nathan też wspominał "jak to możliwe" że zniknął za rogiem więc sami twórcy zaznaczyli że z tym Salbotem coś jest nie tak a później olewka ... no chyba że on powróci w kolejnej części... STRASZNIE bym tego chciał... brakuje mi tutaj negatywnych bohaterów którzy przewijają się wraz z Nathanem przez życie tak jak Ocelot z Snakiem 1 Cytuj
Gość Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Ja pier.dole, odpadam. Jasne, doszukujmy się wszystkich niejasności fabularnych, bo to jest Heavy Rain. Tam to rozumiem, ale tu? Dwojka tez ma ich mnostwo, ale magia Uncharted polega na tym, ze fabula choc dobra, nie jest najwazniejsza. Tutaj chodzi o ta przygode, kapitalne akcje, LOKACJE, gameplay, grafike, humor i to, ze akcja prowadzona jest w tak filmowy sposob, ze nie mozna odejsc od konsoli. @pajgi: - jakie znaczenie ma to, czym Cuttera i Drake'a naszprycowali, poza tym, zeby sie do tego nie dopier.dolic? - rozwin co nie pasuje Ci w pajakach, bo dla mnie to element, ktory bardzo czesto wystepuje w takich produkcjach jako straznik, cos co ma odgonic. po prostu No jasne, że fabuła nie jest najważniejsza, ale w przygodówce która jest niby o czymś, wypadałoby ten element dopracować. Na czym ma polegać przygoda jak nie na podstawie fabularnej? Przecież skakanie, strzelanie i lokacje nie robią nam z gry "przygody". -takie, że chciałbym wiedzieć kim byli wrogowie (ktoś wie kim w ogóle oni byli i co chcieli osiągnąć? przecież to podstawa w każdej, nawet najbardziej bzdurnej historyjce!) Drake'a, oprócz tego, że lubili sobie wypuścić zatrutą strzałkę, zamiast ew. sprzątnąć niewygodnego bohatera. Ewidentnie widać, że deweloper chciał umieścić motyw halucynogenów, a nie umiałi tego jakoś sensownie uzasadnić, bo takie zatruwanie Cuttera (zamiast jego likwidacji, zabrania pamiętnika) to nonsens czystej wody. No nie mów, że to akcje były sensowne. -z pająkami to już faktycznie lekkie czepianie się ( w życiu nie widziałem stadnych pająków, które do tego są w stanie przetrwać kilkaset lat w jednej kolonii), ale no zwyczajnie gameplaowo ten motyw mi nie podszedł, wolałbym jakieś pułapki, coś... wiarygodniejszego ? Ogólnie to są pierdoły, które wielu nawet nie zauważy, ale no ja już mam tak, że lubię się poczepiać, zwłaszcza jak ktoś wysuwa tezy " że nie ma się do czego przyczepić, geniusz!!!" . Mi akurat przeszkadzają w grach przygodowych z ambicjami (filmowymi) takie niedoróbki Co do samych postaci, to nie zgodzę się (częściowo) ze SłupekPL. Tak jak wcześniej pisałem, wiarygodność głównych bohaterów w U3 jest o niebo większa niż tych z U2. Tam Drake'a otaczało stado baranów, którzy nie potrafili zawiązać sznurówek bez jego pomocy, a jedynie kręcili dupami/ ew puszczali czerstwe żarciki. Teraz widać, że się ZNACZNIE podszkolili i zauważają rzeczy które w U2 widział tylko Drake. Cutter, Sully, nawet Chloe wykazują się spostrzegawczością przy zagadkach, czasami wręcz je za nas rozwiązują. Miałem wrażenie, że nie dźwigam zbędnego ciężaru, tak jak w poprzedniej części, a przydatnych pomagierów. Fabularnie fatalnie wypada ich totalne olanie w późniejszych etapach, no ale tam już w ogóle scenariusz niedomagał. Edytowane 8 listopada 2011 przez Gość Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 To że kompani rozwiązywali zagadki to bardzo pomysłowa pomoc dla gracza, który nie daje rady z zagadkami i raczej chyba nie ma nic wspolnego z samymi postaciami z którymi gramy - mimo to wpłynęło to na pozytywny odbiór przyjaciół Nathana. Jak sie spedzi czas nad zagadką to kompani zaczynają podpowiadać a jak to nie pomoże to gra sama rozwiąże zagadkę hehe. Wracajac do kompanów, jak juz wyżej napisaliście, są dużo lepi niż w poprzednich częściach i dlatego duży minus w tej części że ich jest tak mało tzn za dużo mamy tego dziadka Salliwana a za mało Chloe czy jej nowego Kochasia (nie pamiętam ja się nazywa), którzy sa bardzie interesujący tym razem. Nawet brzydka Elena wyładniała w tej części a została olana Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Ojeja z tymi podpowiedziami w zagadkach to po prostu brak słów ;p Imo dla mnie to jest debilizm do potęgi, przed odpaleniem gry zajrzałem w opcje tak jak zawsze to robię. Oczywiście wyłączyłem wskazówki - nice. Nice ale tylko teoretycznie bo co z tego, że zagadek w Trójce jest więcej (jest). Co z tego, że są teoretycznie trudniejsze (powiedzmy) skoro po 30 sekundach/minucie dostaje podpowiedź a przecież PODPOWIEDZI MAM WYŁĄCZONE :o Lubię sobie powoli grać, obcykać zagadkę etc. nie mija chwila a Sully (przykładowo) zarzuca podpowiedzią ;/ Czasami mam ochotę się wydrzeć "chwila, (pipi)a chwila wiem jak rozwiązać tą zagadkę ale chcę się na nią pogapić...". Zastanawia mnie cały czas jak wygląda gra z włączonymi podpowiedziami, obstawiam, że wtedy same się rozwiązują. @Pajgi z tymi postaciami chodziło mi o coś innego. To, że podczas gry są bardziej żywi, mądrzejsi zgadzam się - to na plus. Ale chodzi mi o to, że według mnie wszystkie postacie straciły swoje osobowości. Drake nie jest już tak zabawny i charyzmatyczny jak w poprzednich częściach. W U1 i U2 brechtałem co chwila w U3 jak na razie tylko raz. Chloe pozbawili całego seksapilu, z Sullego zrobili "chorego emeryta" jedynie Elena jest taka jaka była. Tylko nic się nie chwali, że zmieniła sobie twarz ;p Anyłej jak dla mnie postacie mocno wykastrowali, nie jest już to ta sama ekipa którą pokochałem w poprzednich częściach. Btw żeby nie było, że tylko marudzę to na plus - duży plus SI przeciwników. Wyraźnie zyskali, tak samo wbrew wcześniejszym obawom U3 zdecydowanie jest trudniejszy niż U2. Ciekaw jestem jak wypada crushing - pewnie very nice. No i grafika, grafika, grafika and design tutaj ND nie ma, po prostu nie ma sobie równych. Gra wygląda PRZEOBŁĘDNIE jeżeli tak miałaby wyglądać każda gra na Ps3. To, to niech ta generacja jeszcze sobie trwa. Edytowane 8 listopada 2011 przez SłupekPL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Słupek nie moge się z Tobą zgodzić odnośnie fabuły ale to jest Twoje zdanie i szanuje to w 100 procentach Jezeli o mnie chodzi to na dzień dzisiejszy jako całokształt stwierdzam, że w moim odczuciu U3 jest o pół oczka niżej w moim rankingu od U2. Zbyt długi początek przy krótkiej kampanii. U2 był jednak w singlu lepiej wyważony i dłuższy. Do tego chce wspomnieć o polskim dubbingu. Janda wypada bardzo fajnie, Boberek też, ale cała reszta... nie moge ich znieść i męczę się z tym dubingiem. Nie da się nawet porównać do oryginału. ;/ Pierwsze podejście w U3 trwało u mnie 8:23 a w U2 trwało 11:43. Spora różnica. Do tego dochodzi jeszcze lepsze multi w które gra mi się miodnie. Coop będący hołdem dla fanów serii. U2 - 10/10 U3 - 9,5/10. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Kuźwa ludzie uważajcie z tymi spoilerami; "Chloe kręci z tym...", "Cutter to...", "Sully tamto..." Zaraz się dowiem jak kto się tu rozczarował finałem bo przecież Nathan... itp. :confused: Cytuj
schabek 5 334 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Do tego chce wspomnieć o polskim dubbingu. Janda wypada bardzo fajnie, Boberek też, ale cała reszta... nie moge ich znieść i męczę się z tym dubingiem. Nie da się nawet porównać do oryginału. ;/ Wg. mnie Janda jest beznadziejna Marlowe gada tak jakby zaraz miała przysnąć, zero emocji. Ja rozumiem że jest ona wyrachowaną, złą suką ale Pani Krystyna chyba za bardzo wzięło to do siebie. Chciała tak pokazać wyższość Marlowe, jej olewający stosunek do całego świata że gdybym miał zamknięte oczy to co chwilę bym się dopytywał: Co jest, Marlowe padła? Znowu zasnęła? Czy aby nie zemdlała przypadkiem nasza rywalka? Boberek jako Nejt bardzo mi się podoba, z resztą w U2 już pokazał że ma do tego rękę. Spoko mówi Sully, Chloe ujdzie. I reszta też. W sumie w polskim dubbingu najgorzej dla mnie wypada właśnie Janda i jej Marlowe. Wgl byłem w szoku jacy aktorzy przewijają się w polskim dubbingach do gier. Taki np. właśnie Boberek jest w co drugiej grze, a w praktycznie każdej od Sony. Ogólnie na wszystkie gry które są wydawane z pl dubbingiem przypada z 10-15 aktorów a postaci jest w (pipi). Kilka gier z udziałem Blumenfelda (Sully) 2011: Uncharted 3: Drake's Deception – Victor Sullivan 2011: Gwiezdne wojny VI: Powrót Jedi – Anakin Skywalker 2011: Hop – Zając Wielkanocny 2011: Killzone 3 2011: Tara Duncan – Mistrz Szem 2010: Madagwiazdka – Święty Mikołaj 2010: God of War: Duch Sparty – Tanatos 2010: Hot Wheels: Battle Force 5 – Krocomodo 2010: Przyjaciel świętego Mikołaja – Pan Stewart 2010: Heavy Rain – barman z IWO 2010: Battlefield: Bad Company 2 – sierżant Samuel Redford 2010: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków – leśniczy 2010: Wakfu – Albert 2010: Harry Potter i Insygnia Śmierci – Rubeus Hagrid 2009: Dragon Age: Początek 2009: Uncharted 2: Among Thieves – Victor "Sully" Sullivan 2009: Harry Potter i Książę Półkrwi – Rebeus Hagrid 2009: Góra Czarownic − Marty 2008: Batman: Odważni i bezwzględni –Kanjar Ro, Merlin, Slug, Despero Kafka / Shrapnel oraz Boberka 2011: Resistance 3 (Reklama) - zapowiedź 2011: Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Nathan Drake 2011: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów -Yarpen Zigrin Ciaran aep Easnillien [*]2011: Killzone 3 – Scolar Visari Rico Velasquez [*]2011: LittleBigPlanet 2 [*]2010: StarCraft II: Wings of Liberty – Duch [*]2010: ModNation Racers [*]2010: Heavy Rain – kasjer w parku, kamerzysta [*]2010: Mass Effect 2 – Grizz [*]2009: Transformers: Zemsta upadłych [*]2009: Buzz! Świat Quizów – Prowadzący Buzz (wersja PS3) [*]2009: Dragon Age: Początek – Książę Bhelen, Kupiec w Lothering [*]2009: Uncharted 2: Among Thieves – Nathan Drake [*]2009: inFamous [*]2009: Killzone 2 – Scolar Visari [*]2009: Burnout Paradise: The Ultimate Box – DJ Atomica [*]2009: Mirror's Edge – Scyzor [*]2009: Buzz! Polskie łamigłówki – Buzz [*]2008: Buzz! Master Quiz – Buzz [*]2008: Buzz! Brain Bender – Buzz [*]2008: Mass Effect – Morlan [*]2008: So Blonde: Blondynka w opałach – Wódz Voodoo, Elvis [*]2008: Assassin's Creed – Tamir [*]2008: Buzz! Master Quiz − Prowadzący Buzz (wersja PSP) [*]2008: Buzz! Brain Bender − Prowadzący Buzz (wersja PSP) [*]2008: Sam & Max: Sezon 1 − Max [*]2007: Wiedźmin – Magister, Alchemik, Gruby pijak, Strażnik-kusznik, Vodian, Stary wieśniak Cytuj
brumbrum 28 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Gra skończona i zgadzam się że jednak ustępuje części drugiej. Niby nie ma się do czego przyczepić a jednak nie ma tego (pipi)nięcia co 2. Brak jakichś nowych atrakcji tak jak np. walki z helikopterami, czy opancerzeni przeciwnicy (samo rozwinięcie walki wręcz to trochę mało). Wszystko już widziałem wcześniej gra się fajnie ale już bez takich emocji jak przy 2-jce. Co do fabuły to zgadzam się ze Słupkiem, szału nie ma, choć mi osobiscie początek się podobał, zapowiadał konkretną historię (dużo postaci) ale po końcówce mam wrażenie że Chloe wsadzili tylko dlatego że spodobała się graczom bo szkoda było pozbyć się takiej dupci Końcówka sprawia wrażenie jakby ktoś się przebudził "dobra kończymy już" Ku**a odkryłem mityczne zaginione miasto chcę je trochę pozwiedzać pokręcić się po nim. W końcu to kulminacyjny punkt gry no i zaraz pójdzie w diabły jak to Nathan ma w zwyczaju, i tu kolejny minus, dobrze że chociaż oszczędzono nam tym razem jakichś cudacznych stworów. Ogólnie gra świetna, jednak geniuszu U2 nie przebiła, a szkoda bo mógł być megakiller. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Muszę jeszcze raz przejść tą świetną grę, by ocenić ją rzetelniej ale już teraz irytują mnie niektóre argumenty niektórych z was... Ktoś spał na cutscenach. Chyba z tysiąc razy przewijało się w nich, że Marlow i reszta to organizacja działająca już od czasów Johna Denna, podlegająca królowej, której celem była manipulacja za pomocą strachu. Nic dziwnego, że używają jakiejś pochodnej eliksiru prawdy, naprawdę. Wiedzieli o "demonach" króla Salomona więcej niż ktokolwiek; doskonale zdawali sobie też sprawę, że to raczej potężna broń biologiczna niż tajemne moce. Może zdobyli jakieś śladowe ilości wcześniej i to właśnie one zatruły Nathana i Charliego? Słupek, jestem na ciebie zły! Jak w poprzedniej części zagadki sprowadzały się do odczytania rozwiązania w notatniku, to nie narzekałeś. Jak teraz dochodzi do tego trochę pomyślunku, Chociażby z przejściem w odpowiedniej kolejności znaków mozaice, czy jedną z najlepszych zagadek tej generacji - zabawy z cieniem! to teraz kręcisz nosem. Po za tym, nie zauważyłem by wskazówki były bardziej nachalne. Wręcz przeciwnie - w jedynce po jakimś czasie kamera sama najeżdżała na rozwiązanie. Edytowane 8 listopada 2011 przez Mr. Blue Cytuj
seb.maz 722 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 Dobra rada dla tych którzy jeszcze nawet nie zaczęli- ostrzegam przed czytaniem recenzji w magazynie który się dziś ukazał,a jego nazwa brzmi podobnie do pewnego pisma nie dla dzieci. Osoby wrażliwe na spoilery mogą się nieźle wkurzyć! Cytuj
K@t 116 Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 No i gra platynowa. Rzeczywiście było zaskakująco łatwo, ale nie żałuję ani minuty spędzonej z grą. Licznik pokazuje w sumie 23,5h, więc jest dobrze, a nadal mi nie zbrzydło Teraz czas na coopa - ograłem póki co jedną mapką w adventure i muszę przyznać, że jest naprawdę genialnie. Lepiej niż w U2 i lepiej niż w poprzedniej becie U3. Cytuj
Gość Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Wlasnie skonczylem trojke i musze powiedziec, ze gra jest swietna, ale jednak gorsza od dwojki ;(. U2>U3>U1 jak dla mnie. Na plus zdecydowanie zagadki, bardzo pomyslowe, gralem z wylaczonymi wskazowkami i przyznam szczerze, ze nad dwiema troche glowkowalem ;D. W dwojce najbardziej podobal mi sie chapter 1, 6 i pociag ktory mial klimat. Z kolei w trojce chapter 7, 15, 17, 19. Zgadzam sie, ze fabula byla bardziej spojna w U2, w trojce jest kilka niedomowien, ktore trzeba sobie samemu wyjasniac. Co mi sie nie podobalo w U2 to chyba z 10 akcji w stylu: "zlap mnie za reke, bo spadne w przepasc", z deka przesadzili, az zanadto rzucalo sie to w oczy. W trojce z kolei przesadzili z "karkami", sprawiaja wrazenie podobnych do siebie, nie podobalo mi sie to. Co do niedomowien w fabule, to tak przy okazji, moze mi ktos wyjasnic jak Nathan i Elena przezyli skok ciezarowka w przepasc w U2 zaraz po konwoju? W U2 tez byly momenty przegiete, hehe. Edytowane 8 listopada 2011 przez Gość Cytuj
Gość Opublikowano 8 listopada 2011 Opublikowano 8 listopada 2011 (edytowane) Mr. Blue- muszę przyznać się do błędu, faktycznie to było wyjaśnione(zapomniałem, fabuła nie była specjalnie wciągająca :blum2: ), ale nie zmienia to faktu, że postacie adwersarzy Drake'a zostały potraktowane po macoszemu. Nadal jednak nie trafia do mnie użycie toksyn np. na takim Cutterze Co do pomocy naszych kompanów, to w dużej mierze miałem na myśli scenki w których zarzucają pomysłami, wykazują się wiedzą (czym chyba nawet Drake-nieprzyzwyczajony- jest zdziwiony mina D. jak Cutter wyciąga notesik i wyjaśnia czym się zajmuje Marlow ) Edytowane 8 listopada 2011 przez Gość Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.