alik 0 Opublikowano 23 czerwca 2008 Opublikowano 23 czerwca 2008 Oczewiście że tekken chociaż coraz bardziej idzie w dół Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 Jak na razie nie narodziła się żadna Bijatyka którą bym oddanie faworyzował. Każda z wyżej wymienionych posiada jakąś drobnostkę, która może przyciągnąć Graczy. Np.VirtuaFighter ma dobry system walki, i...... to wszystko. Cała reszta to kicz, począwszy od Animacji po Design Postaci. TeKKen ma dobrom Animacje i bardziej charyzmatyczne Postacie ale system walki (zwłaszcza Juggle Combo) woła o pomste do nieba. Kto pierwszy trafi JS i finito, można pójść na dżemke czekając do następnej rundy (a ja kiedyś myślałem że to symulator PRAWDZIWEJ WALKI). DOA ma za to świetny system, bardziej zbalansowany, choć przez wielu niedoceniany. To i tak animacji daleko do naturalności a cały Design tej gry jest zbyt prymitywny. MORTAL ma niepowtarzalny Diizajn ale w świecie Bijatyk 3D spada na psy przez najbardziej Drętwom Animacje(niech wszyscy zaczną się uczyć od SFIV). W tym miejscu wyróżnił bym inną Mordobitke, mniej popularną ale bardzo grywalną i po prostu bardziej "PRAWDZIWĄ" - Urban Reign -. Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 (edytowane) W tym miejscu wyróżnił bym inną Mordobitke, mniej popularną ale bardzo grywalną i po prostu bardziej "PRAWDZIWĄ" - Urban Reign -. Urban Reign to za(pipi)ista bijatyka ale nie można jej porównywać to Tekkena czy VF. Jest to gra bardziej nastawiona na zabawę z kumplami przy piwie (coś jak Def Jam: FFNY czy Power Stone). System jest prosty i łatwy do opanowania a akcje szybkie i efektowne. Sam zaliczyłem tą grę na 100% i dalej w nią pogrywam od czasu do czasu. Mam nadzieję, że Namco dłubie już przy UR2 Edytowane 9 listopada 2008 przez Super Big Boss Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 (edytowane) Nie wiem po co ten cały Hardcore. Kumpel z którym czasami pogrywam nigdy nie myśli co robi , ja zaś masterowałem tylko Jedną Postać do granic możliwości (Hwoarang.T5) i ok. 1 na 5 rund daje rade mi Doklepać , a kiedy szarpiemy w Urbana, - nie ma Żadnych szans. To właśnie System walki powinien być jak najbardziej intuicyjny. Edytowane 10 listopada 2008 przez shinobi Cytuj
Mastaneo 0 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Oczywiscie, nic nie przebije tekkena... Jak dla mnie to najlepsza bijatyka. Ldnie zrobiona, bohaterzy z klasa i ciosy tez super. Tyle na ten temat. pozdro Cytuj
ornit 2 989 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 To właśnie System walki powinien być jak najbardziej intuicyjny. Wtedy na piedestał wskoczyłby trójwymiarowy Mortal Kombat bo ta gra ma tak intuicyjny system walki, że nawet w nią grają... Cytuj
Gość andertejker Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 e tam, pierdoły opowiadasz tejken i tylko tejken! jeszcze swego czasu ogromne ilości godzin spędzałem przy Soul Caliburze 1 i 2. 3 i 4 już dużo mniej ale jeszcze się nadrobi przy SC4. i kierwa cholerny rok czekania na T6BR Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 To właśnie System walki powinien być jak najbardziej intuicyjny. Wtedy na piedestał wskoczyłby trójwymiarowy Mortal Kombat bo ta gra ma tak intuicyjny system walki, że nawet w nią grają... Tylko co sprawia że Bijatyki są tak irytujące? - Juggle, gwaranty po Bloku, brak Reversali czy Biegu po arenie powodują zminimalizowanie obranej strategi w walce. Realizmu trochę proszę ! Cytuj
Di 847 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Np.VirtuaFighter ma dobry system walki, i...... to wszystko. Cała reszta to kicz, począwszy od Animacji po Design Postaci. VF ma słaby design postaci? Przepraszam, ale z jakiej racji? Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Bo nie sa kolorowe i nikt nie ma spodni z ogniem !! Cytuj
Di 847 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 http://i141.photobucket.com/albums/r44/sin...als/elblaze.jpg Jesteś pewien, że nikt nie ma spodni z ogniem? Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Np.VirtuaFighter ma dobry system walki, i...... to wszystko. Cała reszta to kicz, począwszy od Animacji po Design Postaci. VF ma słaby design postaci? Przepraszam, ale z jakiej racji? A z racji złych proporcji w modelowaniu 3d (długie nogi, małe rączki itp.).W ogóle nie ma w nich nic orginalnego, jak koślawo wyglądają tak koślawo się ruszają. No i jeszcze te żenujące wstawki na koniec rundy... Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Mi osobiście też się design postaci mało podoba w VF. Postacie są faktycznie drętwe i mają chyba najgorsze teksty w historii gier. Wydaje się, jakby te teksty były dla żartu zrobione. Mogliby by bardziej skomercjalizować VF. Lepsze teksty, design, muza, filmiki. Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!??? :wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!?????? Cytuj
janix 0 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!??? :wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!?????? Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał? A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena. Cytuj
ornit 2 989 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 (edytowane) Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!??? Spróbuj 2D, bo zakładam, że potraktowane zostały jako "inne"... :wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!?????? Nie wiem jak ty, ale ja mam dosyć wrażeń wynikających z tzw. "prawdziwej walki" (zazwyczaj przypadkowej i na szczęście bardzo rzadko bo szybko zlatuje mi HP) więc w grach szukam odrealnienia. Być może spróbowałbyś w dugą stronę. Znajdź w swoim mieście jakąś niebezpieczną dzielnicę/ulicę i tam poszukaj fizyki (ba! doświadczysz nie tyle fizyki co również anatomii). W dodatku zmysły powonienia dostarczą ci czegoś co konsole jeszcze niezaoferowały - zapachu i smaku prawdziwej krwi przedzierającej się przez usta i nozdrza. I zaręczam, że żadna wibra w żadnym padzie nie odda impetu kiedy o twoją twarz rozbije się pięść napastnika. To nie miało być śmieszne <_< EDIT: Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał? Dokładnie Edytowane 15 listopada 2008 przez ornit Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 (edytowane) Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!??? :wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!?????? Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał? A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena. :wsciekly: Nie chodzi mi o Graficzne odwzorowanie ani o Masakrę na ekranie ale o filmową choreografie i technikę Walki Np. Hitomi wyprowadza cios prosty na korpus nie wkładając w niego nawet siły bioder a przeciwnika odrzuca na 10m w dal !, W Tekkenie uderza się cisem prostym w Jugglu a przeciwnika zamiast odrzucić do tyłu, wybija w górę ! Edytowane 15 listopada 2008 przez shinobi Cytuj
ornit 2 989 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!??? :wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!?????? Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał? A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena. :wsciekly: Nie chodzi mi o Graficzne odwzorowanie ani o Masakrę na ekranie ale o filmową choreografie i technikę Walki Kto pisał o masakrze i grafice ? Co rozumiesz pod pojęciem "filmowa choreografia"? Żeby kamera najeżdżała na twarz przeciwnika kiedy obijasz go pod ścianą? Albo może widok spomiędzy nóg kiedy kolano ląduje na kroczu Sorry ale gra musi być czytelna, a gracz nie powinien gubić się w natłoku zdarzeń... Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 (edytowane) Chodzi mi o płynność, dynamikę i niepowtarzalność walki. Np. Mix typu - Animacja ze Street FighterIV + System z DOA + Design z MK czy Tekken-a i wyeliminować takie błędy-" Hitomi wyprowadza cios prosty na korpus nie wkładając w niego nawet siły bioder a przeciwnika odrzuca na 10m w dal !, W Tekkenie uderza się cisem prostym w Jugglu a przeciwnika zamiast odrzucić do tyłu, wybija w górę ! " Z tego mogłoby już coś być ( :slinotok: )... Edytowane 15 listopada 2008 przez shinobi Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 (edytowane) Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!??? :wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!?????? Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał? A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena. Ja też. A dlaczego ?... Edytowane 15 listopada 2008 przez shinobi Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 Shinobi jak chcesz realistycznej bijatyki to czekaj na UFC 2009. Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 16 listopada 2008 Opublikowano 16 listopada 2008 (edytowane) Shinobi jak chcesz realistycznej bijatyki to czekaj na UFC 2009. Jeszcze raz wyjaśniam - Realistycznej pod względem najważniejszych elementów tj. fizyka czy animacja. Hmm, UFC ???. Tandeta, bez dynamiki, combosów czy Reversali . I ten śmierdzący klimat Vale Tudo ... Edytowane 16 listopada 2008 przez shinobi Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Co nie zmienia faktu, że to najrealniejsza bijatyka. http://pl.youtube.com/watch?v=GhN1YLFS4qA Cytuj
ShinMoteuchi 0 Opublikowano 6 grudnia 2008 Opublikowano 6 grudnia 2008 Street Fighter The Movie (Arcade Version) - BEST GAME EVER! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.