Nemesis 1 271 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Niezłe. Ciekawe jak w akcji wypadnie destrukcja otoczenia, niech będzie chociaż taka jak w najnowszym Split/Second. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Ni nakręcaj się na destrukcję otoczenia, bo się zawiedziesz. Po tych screenach wychodzi moja teoria o kataklizmach najbardziej prawdopodobnie. Cytuj
Spuczan 74 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Kolejny nowy screen : Ten jest świetny. Jest coraz lepiej! Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 nie ma to jak jarać się artworkami podczas wczytywania wyścigu :P co do motywu miasta - jestem jak najbardziej na tak o ile nie dane nam będzie ściagać się tylko w mieście. Jeśli dalej będzie błoto, bezdroża , brutalny offroad po wodzie,błocie i ogniu i do tego dojdą levele w miastach gdzie dane nam będzie zmieniać ich geometrię to jestem zdecydowania ZA. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 nie ma to jak jarać się artworkami podczas wczytywania wyścigu :P co do motywu miasta - jestem jak najbardziej na tak o ile nie dane nam będzie ściagać się tylko w mieście. Jeśli dalej będzie błoto, bezdroża , brutalny offroad po wodzie,błocie i ogniu i do tego dojdą levele w miastach gdzie dane nam będzie zmieniać ich geometrię to jestem zdecydowania ZA. Całkowicie się zgadzam. Najlepiej, żeby przejeżdżało się przez miasto w moment, a potem z powrotem na bezdroża. To byłoby spox 1 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 (edytowane) Pamiętacie film 2012? Jakie tam się rozpadliny i uskoki robiły w tych miastach. Ja to tak widzę. Jedziemy górą, po czym zaraz wbijamy do takich wyrw, gdzieś jaskiniami wbijamy w jakiś szkielet wieżowca, po czym na powierzchnię przebijając się białe płotki prowincjonalnych domków jednorodzinnych. Belive! To musi wypalić! Edytowane 9 czerwca 2010 przez Texz Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Pamiętacie film 2012? Jakie tam się rozpadliny i uskoki robiły w tych miastach. Ja to tak widzę. Jedziemy górą, po czym zaraz wbijamy do takich wyrw, gdzieś jaskiniami wbijamy w jakiś szkielet wieżowca, po czym na powierzchnię przebijając się białe płotki prowincjonalnych domków jednorodzinnych. Belive! To musi wypalić! Dobrze Texzi kombinujesz Podoba mi się Twoja wizja wręcz ją widzę oczyma wyobraźni. Plus ci ludzie co mamy na screenach to bonusy w postaci np. Cusacka i całej obsady 2012 za zagranie w tak klapiastym filmie. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Plus ci ludzie co mamy na screenach to bonusy w postaci np. Cusacka i całej obsady 2012 za zagranie w tak klapiastym filmie. Tam grały dzieci. Brakuje tylko spadających samolotów (w demie Split/Second to mi się najbardziej podobało), helikoptery i inne cuda. Teraz do wizji Texza dodam katastrofy naturalne. Jedziesz obok wulkanu a tu nagle BOOM! Erupcja, dziesiątki fragmentów magmy, lawa i skały. Jedziesz plażą a tu nagle wielka fala zmywająca wszystko dookoła. Jedziesz równiną a tu nagle wielkie tornado i fajne efekty mu towarzyszące i to wszytsko w 3D i tylko na PlayStation 3. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 A teraz obudźcie się i oddychajcie spokojnie 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Można już zmienić nazwę tematu na MotorStorm: Apocalypse. http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1095814p1.html Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 O fuuuu... A jednak Nie chcę narzekać ale oby te klimaty urbanistyczne nie zniszczyły klimatu MotorStorma Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) no przeciez nie zrobia 100% tras w miescie, no co wy. Sadze ze miasta w trojce bedzie tyle co wody w dwojce. Edytowane 10 czerwca 2010 przez caps_LOCK_masta Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 sa scigacze juz mi sie podoba a osobiscie o klimat sie nie martwie Cytuj
_mike 318 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) Czyli Texz miał racje ... i w sumie fajnie. Klimat MS raczej nie ucieknie z tej części, po prostu zamiast skał będą zawalone budynki, błoto i drzewka też będą więc OK Ale i tak mam nadzieje, że jakieś nie-urbanistyczne trasy się trafią. Gra przypomina S/S w szczególności patrząc po obrazkach: E: "When I first played Modern Warfare I thought it was one of the most generous games I'd ever played," Matt enthuses. "It was this constant delivery of cool shit, and when it came to us asking what's going to excite people about a racing game it's the same kind of thing. We want to make promises on the game and then over-deliver on them. Easy to say but hard to do, and that's the challenge we've set." Ogólnie twórcy stwierdzili że inspirowali się U2 i MW Edytowane 10 czerwca 2010 przez the_m Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Eh... mimo pewnych obaw nie mogę się doczekać aż zobaczę to w ruchu Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 a ja nagle zacząłem sie napalać gdy potwierdzilo sie (sadzac po nazwie) ze cala gra (trasy) bedzie zwiazana z kataklizmami i klęskami ktore beda szalec po trasie, to moze byc bardzo ciekawy efekt, a jako ze jednak MS to fajna marka pewnie uda im sie to zrobic tak jak trzeba (a nie to co split/sec) może bedzie trasa powodziowa w polsce? XDD może na to wskazywać obecność malucha xD za to ten po prawej samochod swietnie wyglada Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) Ponoć klasy samochodów pojazdów będą bardziej podzielone i łącznie będzie o 5 więcej niż w Pacific Rift. Edytowane 10 czerwca 2010 przez Emet Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Niektóre z nowości: * Sixteen player online multiplayer. * Four player split-screen. * Combinations of the two. Play with three friends in the living room against 12 more online. * Massive vehicle customisation. Change vinyls, vehicle parts, vehicle shapes and more. Upload them to the community site and share them with others. They automatically work on all vehicle types, and include your PSN ID. * Vehicle perks. Modify your handling, boosting and offensive abilities as you unlock new perks. * A wealth of rankings to progess through online with associated rewards and recognition. * Stacks of online rewards to earn and persistent progress giving the most determined and successful racers the status and recognition they deserve. * Persistent matchmaking. Keep your party together throughout your gaming session. * A Game Mode Creator. From a completely blank canvas you can design your own game rules and victory conditions, play them online, and incorporate them into tournaments. http://blog.eu.playstation.com/2010/06/10/introducing-motorstorm-apocalypse/ Cytuj
Gość szpic Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 * Combinations of the two. Play with three friends in the living room against 12 more online. 3x split vs gracze online? :o Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Dokładneij to 4x split +/vs gracze online Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 * Massive vehicle customisation. Change vinyls, vehicle parts, vehicle shapes and more. Upload them to the community site and share them with others. They automatically work on all vehicle types, and include your PSN ID. * Vehicle perks. Modify your handling, boosting and offensive abilities as you unlock new perks. To może być ciekawe. Kustomizacja zawsze mnie jarała, a do tego dostaniemy perki. Oby tylko to wszystko było zrównoważone. Maluch niczego sobie. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Dobra, Evo. mnie mają. Hmm... Ciekawi mnie czy będzie wersja Ultimate jak przy GoW3. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 w sumie mnie nawet cieszy miasto, bo w pacific bylo tak nawalone krzkami ze wiekszosc czasu nie wiedzialem gdzie jade ;p w sumie niewiele w to gralem tylko u brata, wiec nie znałem tras ale mimo wszystko, a miasto powinno byc bardziej czytelne, i wierze ze twórcy serio nie zrobią z tego NFS czy cos, tylko to bedzie offroadowe miasto za to arctic age byl uproszczony graficznie przez to czytelniejszy, ogolnie ogromna frajda byla wtedy pewnie wersja na psp jest wg wiekszosci najgorsza ale ja w nią najwiecej gralem i bardzo mi przypasila, dopiero ona mnie rpzekonałą do MS, i jak teraz wyobrazam sobie mozliwosci MS3 to łohohohoh Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Obczajcie paczkę nowych screenów: http://www.gamespot.com/ps3/driving/motorstormapocalypse/images.html?sid=6265126 A to jeden z nich: Akcja rodem z filmu 2012 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.