Opublikowano 9 czerwca 201014 l Niezłe. Ciekawe jak w akcji wypadnie destrukcja otoczenia, niech będzie chociaż taka jak w najnowszym Split/Second.
Opublikowano 9 czerwca 201014 l Ni nakręcaj się na destrukcję otoczenia, bo się zawiedziesz. Po tych screenach wychodzi moja teoria o kataklizmach najbardziej prawdopodobnie.
Opublikowano 9 czerwca 201014 l nie ma to jak jarać się artworkami podczas wczytywania wyścigu :P co do motywu miasta - jestem jak najbardziej na tak o ile nie dane nam będzie ściagać się tylko w mieście. Jeśli dalej będzie błoto, bezdroża , brutalny offroad po wodzie,błocie i ogniu i do tego dojdą levele w miastach gdzie dane nam będzie zmieniać ich geometrię to jestem zdecydowania ZA.
Opublikowano 9 czerwca 201014 l nie ma to jak jarać się artworkami podczas wczytywania wyścigu :P co do motywu miasta - jestem jak najbardziej na tak o ile nie dane nam będzie ściagać się tylko w mieście. Jeśli dalej będzie błoto, bezdroża , brutalny offroad po wodzie,błocie i ogniu i do tego dojdą levele w miastach gdzie dane nam będzie zmieniać ich geometrię to jestem zdecydowania ZA. Całkowicie się zgadzam. Najlepiej, żeby przejeżdżało się przez miasto w moment, a potem z powrotem na bezdroża. To byłoby spox
Opublikowano 9 czerwca 201014 l Pamiętacie film 2012? Jakie tam się rozpadliny i uskoki robiły w tych miastach. Ja to tak widzę. Jedziemy górą, po czym zaraz wbijamy do takich wyrw, gdzieś jaskiniami wbijamy w jakiś szkielet wieżowca, po czym na powierzchnię przebijając się białe płotki prowincjonalnych domków jednorodzinnych. Belive! To musi wypalić! Edytowane 9 czerwca 201014 l przez Texz
Opublikowano 9 czerwca 201014 l Pamiętacie film 2012? Jakie tam się rozpadliny i uskoki robiły w tych miastach. Ja to tak widzę. Jedziemy górą, po czym zaraz wbijamy do takich wyrw, gdzieś jaskiniami wbijamy w jakiś szkielet wieżowca, po czym na powierzchnię przebijając się białe płotki prowincjonalnych domków jednorodzinnych. Belive! To musi wypalić! Dobrze Texzi kombinujesz Podoba mi się Twoja wizja wręcz ją widzę oczyma wyobraźni. Plus ci ludzie co mamy na screenach to bonusy w postaci np. Cusacka i całej obsady 2012 za zagranie w tak klapiastym filmie.
Opublikowano 9 czerwca 201014 l Plus ci ludzie co mamy na screenach to bonusy w postaci np. Cusacka i całej obsady 2012 za zagranie w tak klapiastym filmie. Tam grały dzieci. Brakuje tylko spadających samolotów (w demie Split/Second to mi się najbardziej podobało), helikoptery i inne cuda. Teraz do wizji Texza dodam katastrofy naturalne. Jedziesz obok wulkanu a tu nagle BOOM! Erupcja, dziesiątki fragmentów magmy, lawa i skały. Jedziesz plażą a tu nagle wielka fala zmywająca wszystko dookoła. Jedziesz równiną a tu nagle wielkie tornado i fajne efekty mu towarzyszące i to wszytsko w 3D i tylko na PlayStation 3.
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Można już zmienić nazwę tematu na MotorStorm: Apocalypse. http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1095814p1.html
Opublikowano 10 czerwca 201014 l O fuuuu... A jednak Nie chcę narzekać ale oby te klimaty urbanistyczne nie zniszczyły klimatu MotorStorma
Opublikowano 10 czerwca 201014 l no przeciez nie zrobia 100% tras w miescie, no co wy. Sadze ze miasta w trojce bedzie tyle co wody w dwojce. Edytowane 10 czerwca 201014 l przez caps_LOCK_masta
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Czyli Texz miał racje ... i w sumie fajnie. Klimat MS raczej nie ucieknie z tej części, po prostu zamiast skał będą zawalone budynki, błoto i drzewka też będą więc OK Ale i tak mam nadzieje, że jakieś nie-urbanistyczne trasy się trafią. Gra przypomina S/S w szczególności patrząc po obrazkach: E: "When I first played Modern Warfare I thought it was one of the most generous games I'd ever played," Matt enthuses. "It was this constant delivery of cool shit, and when it came to us asking what's going to excite people about a racing game it's the same kind of thing. We want to make promises on the game and then over-deliver on them. Easy to say but hard to do, and that's the challenge we've set." Ogólnie twórcy stwierdzili że inspirowali się U2 i MW Edytowane 10 czerwca 201014 l przez the_m
Opublikowano 10 czerwca 201014 l a ja nagle zacząłem sie napalać gdy potwierdzilo sie (sadzac po nazwie) ze cala gra (trasy) bedzie zwiazana z kataklizmami i klęskami ktore beda szalec po trasie, to moze byc bardzo ciekawy efekt, a jako ze jednak MS to fajna marka pewnie uda im sie to zrobic tak jak trzeba (a nie to co split/sec) może bedzie trasa powodziowa w polsce? XDD może na to wskazywać obecność malucha xD za to ten po prawej samochod swietnie wyglada
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Ponoć klasy samochodów pojazdów będą bardziej podzielone i łącznie będzie o 5 więcej niż w Pacific Rift. Edytowane 10 czerwca 201014 l przez Emet
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Niektóre z nowości: * Sixteen player online multiplayer. * Four player split-screen. * Combinations of the two. Play with three friends in the living room against 12 more online. * Massive vehicle customisation. Change vinyls, vehicle parts, vehicle shapes and more. Upload them to the community site and share them with others. They automatically work on all vehicle types, and include your PSN ID. * Vehicle perks. Modify your handling, boosting and offensive abilities as you unlock new perks. * A wealth of rankings to progess through online with associated rewards and recognition. * Stacks of online rewards to earn and persistent progress giving the most determined and successful racers the status and recognition they deserve. * Persistent matchmaking. Keep your party together throughout your gaming session. * A Game Mode Creator. From a completely blank canvas you can design your own game rules and victory conditions, play them online, and incorporate them into tournaments. http://blog.eu.playstation.com/2010/06/10/introducing-motorstorm-apocalypse/
Opublikowano 10 czerwca 201014 l * Combinations of the two. Play with three friends in the living room against 12 more online. 3x split vs gracze online? :o
Opublikowano 10 czerwca 201014 l * Massive vehicle customisation. Change vinyls, vehicle parts, vehicle shapes and more. Upload them to the community site and share them with others. They automatically work on all vehicle types, and include your PSN ID. * Vehicle perks. Modify your handling, boosting and offensive abilities as you unlock new perks. To może być ciekawe. Kustomizacja zawsze mnie jarała, a do tego dostaniemy perki. Oby tylko to wszystko było zrównoważone. Maluch niczego sobie.
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Dobra, Evo. mnie mają. Hmm... Ciekawi mnie czy będzie wersja Ultimate jak przy GoW3.
Opublikowano 10 czerwca 201014 l w sumie mnie nawet cieszy miasto, bo w pacific bylo tak nawalone krzkami ze wiekszosc czasu nie wiedzialem gdzie jade ;p w sumie niewiele w to gralem tylko u brata, wiec nie znałem tras ale mimo wszystko, a miasto powinno byc bardziej czytelne, i wierze ze twórcy serio nie zrobią z tego NFS czy cos, tylko to bedzie offroadowe miasto za to arctic age byl uproszczony graficznie przez to czytelniejszy, ogolnie ogromna frajda byla wtedy pewnie wersja na psp jest wg wiekszosci najgorsza ale ja w nią najwiecej gralem i bardzo mi przypasila, dopiero ona mnie rpzekonałą do MS, i jak teraz wyobrazam sobie mozliwosci MS3 to łohohohoh
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Obczajcie paczkę nowych screenów: http://www.gamespot.com/ps3/driving/motorstormapocalypse/images.html?sid=6265126 A to jeden z nich: Akcja rodem z filmu 2012
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.