Skocz do zawartości

MotorStorm: Apocalypse


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po jaką cholerę wciskają 3D ? Przecież obecne konsole są za słabe. Nie mamy nawet full hd w grach, więc nie rozumiem po co to 3D. W nowych konsolach jak najbardziej. Powinny być na tyle mocne by udźwignąć full hd i 3D i być może TV3D będą bardziej popularne.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jeśli do dema wybrali najgorszą trasę to porażka i strzał stopę. Czekolady NIE REKLAMUJE się kupą. Myślę że seria poszła w inną stronę i demo mówi wprost: jeśli chcecie tego co było do tej pory to nie dostaniecie. Motorstorm się zmienił i tyle. W inny sposób niż oczekiwaliśmy.

Edytowane przez Kris77
Opublikowano (edytowane)

W demko jeszcze nie grałem, ale po trailerach widać, że regres graficzny jest. Mam nadzieję, że chociaż gameplay i split na 4 nie został pokpiony(tak jak w dwójce, gdzie dopiero po nauczeniu się tras na pamięć, nie wkurzały doczytujące się metr przed pojazdem skały plus oprawa rodem z PS2). Dla mnie to jedna z lepszych serii na PS3, a fanem ścigałek nie jestem. Ja poczekam z oceną do ogrania pełnej wersji, jestem dobrej myśli :)

 

edit. po zarzuceniu okiem na gameplay ze splita, który przez chwilę widać w recce wrzuconej przez Lucas AT, można wywnioskować, że producent nie olał tym razem tej opcji (czytelna grafika, dobra płynność, brak doczytywania obiektów metr przed maską). Czekam :diablo: !!!

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Etam - na co tu liczyc, na tych wszystkich filmach graficznie w cale nie jest o wiele lepiej.

Model jazdy rożnymi furami wydaje sie podobny, zas dzwieki i muzyka nadal jest z(pipi)ana...

 

Ktos kiedys pisal, ze nie ma roznicy, czy gra robiona jest pod 3D, czy tez nie, ale dziwnym trafem odkad zapanowala glupia moda, jakos gry sa brzydsze. Z Black Ops tak samo - multi to regres w stosunku do MW2, teraz moje ulubione wyscigi na PS3 bez 3D sa po prostu mega slabe...

Ale moze podchodze zbyt sceptycznie. :teehee:

Edytowane przez easye
Opublikowano
Zagrałem jeszcze raz no i nie zmienię zdania. Akurat przechodziłem niedawno pierwszą część i mam świeże porównanie. Grafika na tej trasie jest paskudna, mało efektów, ledwo co widoczne oświetlenie w tunelu - jakby brak w tej oprawie życia. Tekstury są paskudne. Może trochę przesadzę, ale tą grafikę w SD uciągnął by pierwszy Xbox! Dziwna sprawa bo PE grę chwaliło po sesji z 3D - grafa ponoć ryła beret.

 

No i ta muzyka... :D

zagraj wiecej niż raz, i to raczej motorem

z ta okropnoscią grafy to przesadzasz, zauwaz ile syfu wala sie po ulicy, ludzie mowia ze brak detali - a te setki roznych elementow ktore wlasnie leżą na drodze to nei są detale? w dodatku to nie sa kamyczki przez ktore sie przenika tylko mozna rozpychac wszystko)

a co do pierwszego Xa - zobacz sobie jakies gry na niego, ludzie czesto zapominaja jak słaba grafa byla poprzednio kiedy przyzwyczają sie za bardzo do aktualnej

 

co do muzy to sie zgodze, wkurza zwłaszcza po kilku wyscigach gdy caly czas to samo leci

i mimo ze stara sie byc dynamiczna i zarazem popatyczna to jednak wole w MS troche inną muze np to (moje ulubione kawalki z poprzednich)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=kZt_8-dr_w8

no i oczywiscie tytułaowa tarantula

 

 

 

do tych piosenek cudownie mi sie jechalo w poprzednich częsciach i licze na podobnie wpadajace w ucho rzeczy

 

Model jazdy roznymi furami wydaje sie podobny

po czym to oceniasz? po filmikach? zwłaszcza filmikach na ktorych widac 2-3 sekundowe urywki akcji ?

juz w demie widac ze model jest różny - supercar jezdzi jak poduszkowiec ktorycm trzeba hamować zeby nie wpaść na sciane, a superbike zupelnie inaczej, lepiej skręca, mniej wiruje itp

a to tylko 2 pojazdy w dodatku względnie podobne bo oba mają być "rakietami" na równe drogi (co też jest wazne bo na tej trasie niewiele jest równych powierzchni, stąd tez moga byc problemy)

 

(tak jak w dwójce, gdzie dopiero po nauczeniu się tras na pamięć, nie wkurzały doczytujące się metr przed pojazdem skały plus oprawa rodem z PS2

dwojke czyli pacific rift? bo chyba w inne gry gralismy albo moje ps3 jest mocniejsze niz twoje :P

bo nie przypominam sobie skał wyskakujacych metr przed maską (a jestem wrazliwy na pop up) ani tym bardziej grafiki z ps2

ale jesli ktos pacific rift uwaza za brzydala to pewnie i przy apocalypse nie bedzie zachwycony :P

 

ja tam jestem dobrej mysli - inne pojazdy zapewne ebda lepiej jezdzic, inne trasy beda ladniejsze, a grafika taka jaka jest mi nie przeszkadza, nie nazwe jej brzydką, chociaż nie nazwe też przepiękną

Opublikowano (edytowane)

ja ostatnio odswiezylem Motostorma 2 i tez nic mi sie tam nie doczytuje... :whistling:

Graficznie brzydko nie jest, po prostu jak juz zostalo wspomniane jest regres w stosunku do poprzedniczek niemalze w kazdym aspekcie. Od Motorstorma wymagam wiecej, wiec nie ma co na sile przekonywac.

Edytowane przez easye
Opublikowano

umiecie czytać ze zrozumieniem :P Pajgiemu chodziło o doczytywanie i grafę rodem z ps2 na splicie na 4 osoby na jednym tv w pacyfiku, a nie podczas gry samemu :P

Opublikowano

umiecie czytać ze zrozumieniem :P Pajgiemu chodziło o doczytywanie i grafę rodem z ps2 na splicie na 4 osoby na jednym tv w pacyfiku, a nie podczas gry samemu :P

ahaa tak to jest jak sie ma za dużo znajomych, jak sie jest nolifem to nie ma problemów z popupem xDD

Opublikowano

Zagrałem znowu... tym razem także motorem i z przykrością muszę stwierdzić, że dla mnie MotorStorm umarł :/

1 i 2 miały arcadeowy model jazdy ale z zachowaniem mniej wiecej rzeczywistych praw fizyki.. jakoś to się kupy trzymało i było czuć, że jedzie się samochodem. Tutaj fizyka i model jazdy to takie ścierwo, że brak słów. Został masakrycznie uproszczony. Tyczy się to samocodu z dema jak i motoru.. więc w sumie jestem pewien, że dotyczy to całej gry.

Ostatnie gameplaye z pełnej wersji też troszkę mnie w tym aspekcie zaniepokoiły.. szczególnie jak koleś grał monster truckiem, który zachowywał się tak smao jak inne pojazdy. Auto ma wielkie koła i wysokie zawieszenie a wyglądało to tak, jakby te koła były z betonu a nie z gumy a zawieszenie było całkowicie sztywne.

 

Kolejna sprawa to dźwięki. W poprzednich częściach były całkiem dobre.. Tutaj gorsze są dźwięki otoczenia, pisku opon, wody itd. Najgorsze są jednak odgłosy pracy silnika. W OGÓLE nie mają przełożenia na to co dzieje się z samochodem. Ruszamy ledwo z miejsca (wygląda to jakbyśmy jechali ze 20km/h) a silnik wkręca sie na obroty.. w miedzyczasie następują 3 zmiany biegów jakby to było już ze 150km/h. Odpuszczamy lekko gaz.. potem znowu wciskamy i ten sam sample jest puszczany od nowa. Padaka.

Takie akcje było niedopuszczlane już za czaśów PSX a oni funduja coś takiego w 2011 roku <_<

Ostatnio taki syf widziałem (słyszałem) w Mercenaries 2 (oczywiscie grałem tylko w syfiaste demo).

 

PR wziąłem na premiere.. Ta część nie wiem czy kiedykolwiek zagości w moim domu :/

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

umiecie czytać ze zrozumieniem :P Pajgiemu chodziło o doczytywanie i grafę rodem z ps2 na splicie na 4 osoby na jednym tv w pacyfiku, a nie podczas gry samemu :P

dokładnie :yes:

Jak już napisałem, w najnowszej części ten tryb jednak zdaje się wyglądać całkiem porządnie, ale na filmikach z gameplayu 2 też to nie wygląda tak źle, jak w praniu

 

edit. Panowie poczekajcie, pograjcie więcej, nie mogli skopać tak dobrej gry! Pamiętam jak kumpel hejtował 2, że nie dorasta do pięt 1, że syf, ale po jakimś czasie diametrialnie zmienił opinie :).

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

U mnie tam w Pacific Rifcie chodzilo wszystko tak jak trzeba (na 4 osoby rowniez) - dziwna sprawa.

ej, no bez przesady, przecież doczytujące się obiekty( a to kamień, a to dziura, rampa itd.) to była norma, chyba, że jakieś pół roku po premierze wypuścili patcha który to likwidował. Piszę oczywiście o splicie na 4, bo w ten tryb głównie grałem przez kilka miesięcy.

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Zagrałem znowu... tym razem także motorem i z przykrością muszę stwierdzić, że dla mnie MotorStorm umarł :/

1 i 2 miały arcadeowy model jazdy ale z zachowaniem mniej wiecej rzeczywistych praw fizyki.. jakoś to się kupy trzymało i było czuć, że jedzie się samochodem. Tutaj fizyka i model jazdy to takie ścierwo, że brak słów. Został masakrycznie uproszczony. Tyczy się to samocodu z dema jak i motoru.. więc w sumie jestem pewien, że dotyczy to całej gry.

Ostatnie gameplaye z pełnej wersji też troszkę mnie w tym aspekcie zaniepokoiły.. szczególnie jak koleś grał monster truckiem, który zachowywał się tak smao jak inne pojazdy. Auto ma wielkie koła i wysokie zawieszenie a wyglądało to tak, jakby te koła były z betonu a nie z gumy a zawieszenie było całkowicie sztywne.

 

Kolejna sprawa to dźwięki. W poprzednich częściach były całkiem dobre.. Tutaj gorsze są dźwięki otoczenia, pisku opon, wody itd. Najgorsze są jednak odgłosy pracy silnika. W OGÓLE nie mają przełożenia na to co dzieje się z samochodem. Ruszamy ledwo z miejsca (wygląda to jakbyśmy jechali ze 20km/h) a silnik wkręca sie na obroty.. w miedzyczasie następują 3 zmiany biegów jakby to było już ze 150km/h. Odpuszczamy lekko gaz.. potem znowu wciskamy i ten sam sample jest puszczany od nowa. Padaka.

Takie akcje było niedopuszczlane już za czaśów PSX a oni funduja coś takiego w 2011 roku <_<

Ostatnio taki syf widziałem (słyszałem) w Mercenaries 2 (oczywiscie grałem tylko w syfiaste demo).

 

PR wziąłem na premiere.. Ta część nie wiem czy kiedykolwiek zagości w moim domu :/

 

Gralem w jedynke i troche w dwojke i podpisuje sie pod tym co pisze Emet

 

Widze ze nikt nie wspomnial o beznadziejnym skryptowanym SI ,przeciwnicy na poczatku odstawiaja nas i kaza sie gonic caly wyscig ,by na koncu calkowicie zwolnic i dac nam wygrac kilkanascie metrow przed meta :/

Edytowane przez AbraHAM
Opublikowano (edytowane)

tak bylo zawsze :P

 

nawet cieżarówki potrafią wyprzedzić motor na początku wyscigu, a potem trzeba ich gonic...

ale taki jest styl tej gry, to pewnie taki specyficzny "handicap"

pewnie tez dlatego nie ma mapy bo gdyby bylo widać "kulki" przeciwnikow na trasie to by sie dziwnie zachowywali (czasem stali, czasem wrecz teleportowali)

 

 

nie jestem zachwycony z takiego rozwiazania ale z drugiej storny gdyby bylo tak ze 90% wyscigu jedziemy sami i nic sie nie dzieje to by nie byl motorstorm, przeciwnicy nieralistycznie lubią kręcic sie obok gracza i wprowadzac dynamike

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

GSY Review

 

Tutaj kolejna "recenzja" i kolejne filmiki. Niestety we wszystkich serwisach pojawia sie rozczarowanie tą częścią :confused:

Oj nie dobrze ,nie dobrze, może multi skopie tyłki.

Edytowane przez polaki899
  • Plusik 1
Opublikowano

Chora polityka Sony z tym 3D , coraz więcej tytułów cierpi z tego powodu , nie lepiej robić oddzielne edycje ? Najgorsze że jest następny tytuł w kolejce a nazywa się Unch..... . Co do tego konkretnego demka dzisaj ograłem i jak wyżej szau nie robi , swego czasu pierwsza część zrobiła na mnie duże wrażenie i dziś specjalnie zaciągnałem demko jednyki i jak dla mnie faktycznie - miażdży Apokalipse , nie tylko technicznie ale i designem ( jakoś do tego IP bardziej pasuje piach i obszary w terenie a nie kolejny zurbanizowany klon klonów) , no żesz qurwa co tam robią te zombiaki ???

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Chora polityka Sony z tym 3D , coraz więcej tytułów cierpi z tego powodu , nie lepiej robić oddzielne edycje ? Najgorsze że jest następny tytuł w kolejce a nazywa się Unch..... . Co do tego konkretnego demka dzisaj ograłem i jak wyżej szau nie robi , swego czasu pierwsza część zrobiła na mnie duże wrażenie i dziś specjalnie zaciągnałem demko jednyki i jak dla mnie faktycznie - miażdży Apokalipse , nie tylko technicznie ale i designem ( jakoś do tego IP bardziej pasuje piach i obszary w terenie a nie kolejny zurbanizowany klon klonów) , no żesz qurwa co tam robią te zombiaki ???

 

Nie kracz tej gry nie mogą zwalić ;/ (choć faktycznie zaczynam się bać o singla, jego długość).

 

Btw mogli pójść wzorem PSP i wydać śnieżną trójkę na jakimś lodowcu. Myślę, że byłoby bardziej klimatycznie niż miasto.

Opublikowano (edytowane)

@easye Jeżeli chodzi o mnie to swoje zrobiło niesławne E3 2k5 i wiadomy filmik , po tamej "prezentacjii" w żadnej innej postaci poza kanionami i off-road nie widzę tej serii , więc po prostu średnio mi się widzi ten metropolitalno-madmaxowy styl heh (ale ja nie jestem jakimś znawcą tego IP , w drugą część poza demem nie grałem) . Zresztą ja nie wiem kiedyś to potrafili wydać kilka częśći SSX czy Twisted bez zbędnego grzebania w systemie , a dzisiaj co część jakiejś arcadowej serii to rewolucja , zdecydowanie rozumiem fanów Motorstorma , mają być prawo zawiedzeni kierunkiem

@Słupek ja to już dzisiaj czuje , że z tym czasem singla będzie żle ... (co nie oznacza też od razu tragedii , K3 jest tak naładowany akcją że przechodzę go już 3 raz i się nie nudzi)

Edytowane przez dc1982
Opublikowano (edytowane)

Smieszni sa niektorzy.

 

O co wam chodzi z tym calym 3D ? Przeciez tryb 3D, nie ma nic do rzeczy i to ze gra ma taki tryb nie wplywa na jej zanizona jakosc.

 

KZ3 obsluguje 3D i co, zle wyglada ? Urywa jajca jeszcze bardziej niz KZ2 ktore takiego trybu nie mialo :whistling:

 

W nikt nie pomyslal ze grafa zostala obcieta, poniewaz sie wiecej dzieje na ekranie? Wszedzie wybuchy, wala sie budynki, dym, kurz, ogien, latajace odlamki a do tego wszystkiego podkrecona dynamika. Nic dziwnego ze wyglada to slabiej niz Motorstorm Pacific Rift.

 

Tam nie bylo eksplozji, walacych sie budynkow itd. a dynamika byla o wiele mniejsza (porownajcie sobie tylko predkosci - demko apokalipsy jest pod tym wzgledem prawie jak wipeout).

 

Polecam tez wlaczyc kamere znad maski - wrazenia sa duzo lepsze (w Pacific Rifcie tez nie jestem w stanie wczuc sie w prowadzony pojazd majac widok z tylu, dobrze mi sie tak jezdzi jedynie duzymi pojazdami - monster truckami, tirami).

 

MS2 jak dla mnie mimo wszystko lepsze, ale toto i tak nie jest zle. Jak juz powiedzialem - dynamika urywa jajca i dzieje sie naprawde duzo.

 

@pajgi

Nie wiem, moze jestem slepy, moze nie zwracam uwagi na takie rzeczy - ale na serio w MS PR podczas splita 4 osobowego nie zauwazylem zadnego doczytywania sie (gralem jakies 1.5 miesiaca temu).

Edytowane przez Yabollek007
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Ja po sprawdzeniu demka jestem w stanie przełknąć prawie wszystko, ba, nawet mi się podoba. Jedyna rzecz, która nie zgrała to model jazdy. Samochód jeszcze ujdzie, ale motocykl to jakaś porażka. Element ewidentnie robiony pod casual playerów. W ogóle cała gra tak wygląda, napaćkane wszystkiego od groma i ciągle coś się dzieje. Takie growe 2012.

Opublikowano
no żesz qurwa co tam robią te zombiaki?

 

To nie są zombiaki, było już pisane wcześniej że Ci ludzie są po to by utrudnić wyścig.

 

 

Ogólnie jak czytam to co piszecie na górze, to nie mówcie mi, że naprawdę myśleliście że dostaniecie kolejnego tego samego motorstorma, z wyścigami w kanionach po piachu, błocie itd. Twórcy chcieli stworzyć coś nowego, nie interesuję mnie znowu jedna i ta sama gra, chcę się pościgać w kanionach, to wybieram MS 1 lub 2. Mi się nowy MS:A bardzo podoba, taki mam gust.

Opublikowano (edytowane)

Dolaczam sie niestety do grona niezadowolonych.

Ja rozumiem, ze to tylko demko, jedna trasa, dwa pojazdy itd., ale jesli demo - z gruntu rzeczy - ma za zadanie przekonac mnie do zakupu pelnej wersji, to na podstawie dema nowego MS w zyciu nie kupilbym fulla - i pewnie tak wlasnie bedzie.

Dziwny model jazdy, dziwna oprawa, dziwne wszystko... wrazenie zerowe. Troche szkoda, ale coz, jest duzo innych fajnych gier :P.

Edytowane przez Meanthord

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...